Uiteraard maar hij heeft al wel een flinke jas uitgedaan.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 08:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Vind je? Hij heeft nog steeds gevaarlijk veel overgewicht (niet dat ik de slankste ben maar bij hem is het wel extreem)
Of zijn normen en waarden zijn de jouwe gewoon niet. Hij is voor zover wij hem kennen altijd al zo geweest bij Powned 15 jaar geleden deed hij het zelfde kunstje.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:08 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik heb weleens emotionele diepte interviews van hem gezien en ik geloof er wel oprecht in dat hij een goed mens kan zijn. Hij is ook maar een man met vrouw en kinderen die succesvol wil worden.
Alleen laat hij zijn normen en waarden varen voor een klein beetje succes, dan ben je wat mij betreft af. En heb medelijden met zijn koters gezien Roddelpraat door de halve jeugd bekeken wordt.
Dat is mijn mening en daar moet u het mee doen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Of zijn normen en waarden zijn de jouwe gewoon niet. Hij is voor zover wij hem kennen altijd al zo geweest bij Powned 15 jaar geleden deed hij het zelfde kunstje.
Jij zegt medelijden te hebben maar de jeugd kijkt die onzin dus als je pa Roddelpraat presenteert vinden andere kinderen dat juist misschien wel cool.
Amen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:35 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik snap niet dat je je hier zo mee bezig kan houden en wat ik al helemaal niet snap is dat (volwassen)mensen hier een ding van maken inc dreigmenten, discord en telegram groepjes.
Dan heb je zelf ook wel een bitter leeg leven.
Denk toch dat veel mensen op FOK! het gevoel hebben hem te 'kennen' hier. Omdat ze in het verleden in zijn topics hebben gereageerd, of in een chat/discord hebben gezeten met hem toen hij nog een totaal irrelevant figuur was. En nu zit hij in het 8-uur journaal, Roddelpraat en wat al niet.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:35 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik snap niet dat je je hier zo mee bezig kan houden en wat ik al helemaal niet snap is dat (volwassen)mensen hier een ding van maken inc dreigmenten, discord en telegram groepjes.
Dan heb je zelf ook wel een bitter leeg leven.
Ja ik snap wel dat dit een reeks is die interesse trekt, ik kan me dat ook nog herinneren. De aanleiding is wel intens sneu thoughquote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk toch dat veel mensen op FOK! het gevoel hebben hem te 'kennen' hier. Omdat ze in het verleden in zijn topics hebben gereageerd, of in een chat/discord hebben gezeten met hem toen hij nog een totaal irrelevant figuur was. En nu zit hij in het 8-uur journaal, Roddelpraat en wat al niet.
Dit ja.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk toch dat veel mensen op FOK! het gevoel hebben hem te 'kennen' hier. Omdat ze in het verleden in zijn topics hebben gereageerd, of in een chat/discord hebben gezeten met hem toen hij nog een totaal irrelevant figuur was. En nu zit hij in het 8-uur journaal, Roddelpraat en wat al niet.
Niet echt.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Zelf reageer je toch ook regelmatig?Met je amen
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Zelf reageer je toch ook regelmatig?Met je amen
Dit. Plus we zitten op een forum dat groot is geworden door real life soaps dus qua demografie is dit helemaal wat je kan verwachten.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:42 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dit ja.
Het is nu gewoon een BN'er
Die man is beschamend inmiddels.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:08 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik heb weleens emotionele diepte interviews van hem gezien en ik geloof er wel oprecht in dat hij een goed mens kan zijn. Hij is ook maar een man met vrouw en kinderen die succesvol wil worden.
Alleen laat hij zijn normen en waarden varen voor een klein beetje succes, dan ben je wat mij betreft af. En heb medelijden met zijn koters gezien Roddelpraat door de halve jeugd bekeken wordt.
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:16 schreef Madderhat het volgende:
Volgens mij amuseert hij zich stierlijk nu.
Lijkt me nogal tegenvallen, beetje hetzelfde als tukkertje Lorenzo, dat waren ook zeer matige uitzendingen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 15:03 schreef Paul het volgende:
Nog een paar uur en dan kunnen we genieten van Bradge + Roddelpraat
Braddie paste niet in beeld.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:53 schreef Paul het volgende:
Het komt een uur later online door problemen met de montage 🤔
Hij maakt hem gewoonquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:54 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Braddie paste niet in beeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |