Die gast is gewoon in de 30 met kinderen en een bedrijf. Denk niet dat hij nu met een prettig gevoel aan het kijken is.quote:Op maandag 6 november 2023 20:50 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ja zeker.
Wat een zieke geesten, tering.
Als ie meekijkt en niet vast zit. Maar hopelijk dat als ie kijkt in zijn broek schijt.quote:Op maandag 6 november 2023 20:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die gast is gewoon in de 30 met kinderen en een bedrijf. Denk niet dat hij nu met een prettig gevoel aan het kijken is.
dmquote:Op maandag 6 november 2023 20:51 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
Enrico is alvast gevonden
niet heel moeilijk te vinden
dmquote:Op maandag 6 november 2023 20:51 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
Op de wc aan het kijken. Dun in de broek.quote:Op maandag 6 november 2023 20:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die gast is gewoon in de 30 met kinderen en een bedrijf. Denk niet dat hij nu met een prettig gevoel aan het kijken is.
Oh letterlijk hetzelfde volkquote:Op maandag 6 november 2023 20:44 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ratten en katten kartel hetzelfde sneue volk
Nee, ik ga dit niet openbaar maken, de kans bestaat dat ik de verkeerde heb (al acht ik die kans klein dat ik verkeerd zit)quote:
Heel erg.quote:Op maandag 6 november 2023 21:02 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Best heftig als je dit zo op tv ziet.
Snap ik daarom dm'de je al. Ik wil ook niet fout beschuldigen.quote:Op maandag 6 november 2023 21:04 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
Nee, ik ga dit niet openbaar maken, de kans bestaat dat ik de verkeerde heb (al acht ik die kans klein dat ik verkeerd zit)
waar zoek je op? Ik ben altijd best goed hierin dus beetje jammerquote:Op maandag 6 november 2023 21:04 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
Nee, ik ga dit niet openbaar maken, de kans bestaat dat ik de verkeerde heb (al acht ik die kans klein dat ik verkeerd zit)
Denk het wel? Weet niet welke site anders. Behoorlijk groots aangepakt dan. Daar zat zelfs een webshop op volgens mij.quote:
maakt niet uit, openbaar of DM, ik zal niet delen wat ik heb gevondenquote:Op maandag 6 november 2023 21:04 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Snap ik daarom dm'de je al. Ik wil ook niet fout beschuldigen.
Ene Enrico Z toevallig?quote:Op maandag 6 november 2023 20:51 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
Je hebt hem dus niet gevonden. Stoere praat.quote:Op maandag 6 november 2023 21:16 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
maakt niet uit, openbaar of DM, ik zal niet delen wat ik heb gevonden
All I can say; de getoonde foto's matchen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |