BRADDIE HIERquote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:48 schreef Madderhat het volgende:
Om halfzes Bradley Twitch stream met commentaar over zijn deelname in Roddelpraat, double Bradley pleasure
Ik hoefde iig geen stresskakske te doenquote:
Hou op hoorquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:07 schreef Madderhat het volgende:
quadruple bradley pleasure!!
[ afbeelding ]
En dan zelf huillie doen als ze de begrafenis van zijn opa online pleurenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:24 schreef Solotovski het volgende:
Braddie lekker lachen en grappen maken over de dode pa van glennis grace
Man man
Als ik de pa van glennis grace was zou ik ook liever dood zijn dan toekijken wat dat misbaksel allemaal uitvreetquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:24 schreef Solotovski het volgende:
Braddie lekker lachen en grappen maken over de dode pa van glennis grace
Man man
Niet geklikt. Roddelpraatquote:
Allebei morbide obesitasquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:11 schreef Enchanter het volgende:
Is Bradge het zoontje van Frans Timmermans ?
1000 maar? Ik zou daar nog voor geen miljoen gaan zittenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:58 schreef timmmmm het volgende:
Hoewel, eerlijk is eerlijk, als ik braddie was en ze me er geld voor wilde betalen zou ik daar ook zitten.
Ik denk dat de grens bij 1000 zou liggen voor ome tim. Hoeveel zou ie krijgen
Niet geklikt voordat ik per ongeluk mijn YouTube-algoritme daarmee vervuil.quote:
Jot, voor duizend euro wil ik daar best zitten hoor. Het verschil tussen jou en mij is denkelijk dat ik mezelf niet zo serieus neem.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:58 schreef Starhopper het volgende:
[..]
1000 maar? Ik zou daar nog voor geen miljoen gaan zitten
Iemand die zelf haar halfdode vader filmt is toch heel wat anders dan een uitvaart die zonder toestemming online gegooid wordt? Man man man.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:47 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
En dan zelf huillie doen als ze de begrafenis van zijn opa online pleuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |