Hij zei zelf dat hij er niets voor heeft gekregen, zelfs geen reiskostenvergoeding.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:58 schreef timmmmm het volgende:
Hoewel, eerlijk is eerlijk, als ik braddie was en ze me er geld voor wilde betalen zou ik daar ook zitten.
Ik denk dat de grens bij 1000 zou liggen voor ome tim. Hoeveel zou ie krijgen
Dan zou ik toch liever een avondje lekker op de bank liggenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:03 schreef Viezig het volgende:
[..]
Hij zei zelf dat hij er niets voor heeft gekregen, zelfs geen reiskostenvergoeding.
Zelf huillie doen om een dode opa zijn uitvaart en dan een ander uitlachen om zoiets. En dan moeten we massaal medelijden hebben met die wandelende frituurpan toch?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:02 schreef Viezig het volgende:
[..]
Iemand die zelf haar halfdode vader filmt is toch heel wat anders dan een uitvaart die zonder toestemming online gegooid wordt? Man man man.
Maar jij hebt waarschijnlijk enige eigenwaarde.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan zou ik toch liever een avondje lekker op de bank liggen
Het is misschien ook waardering van je eigen tijd. Als braddie dit voor de lol doet, kan je het gratis doen. Ik zou het als een moetje zien, iets waar ik voor betaald moet worden.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:10 schreef Viezig het volgende:
[..]
Maar jij hebt waarschijnlijk enige eigenwaarde.
Nee, ik denk dat hij het alleen maar verder voor zichzelf verpest heeft met deze show, maar er zit voor mij toch echt een enorm verschil tussen lachen om een filmpje dat iemand zelf op Instagram gooit of een opname van een uitvaart dat nooit voor een breder publiek bedoeld is.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:10 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Zelf huillie doen om een dode opa zijn uitvaart en dan een ander uitlachen om zoiets. En dan moeten we massaal medelijden hebben met die wandelende frituurpan toch?
Maar volgens mij is hij nog altijd doodongelukkig.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:42 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dit ja.
Het is nu gewoon een BN'er
huh? hij is dikker dan ooit, noem je dat beter?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 03:49 schreef Elan het volgende:
En dan heb je nog steeds lui hier die roepen dat Bretsj alleen relevantie heeft voor wat FOK!ers.
De beste man is een ware BN'er geworden. Hij ziet er ook stukken beter uit nu.
Hard bezig om mondjes te snoeren
Hij claimt te zijn afgevallen, nou mag je dat gerust met een pak zout nemen bij hem maar zijn kleur was (waarschijnlijk door alle stress van die idioten) ronduit ongezond dat is nu niet meer.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:06 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
huh? hij is dikker dan ooit, noem je dat beter?
Wat nog treuriger is zijn de mensen die wat vinden van de mensen die wat vinden.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Treurig dat FOK! olv Paul aandacht blijft geven aan Braddie. Arrestaties van Looijkartel had nog wel nieuwswaarde maar dit levert Braddie alleen maar meer shit op.
hoezo onder leiding van mij, ik heef er maar 1 topicje over gestart, zoveel mensen hebben dat gedaanquote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Treurig dat FOK! olv Paul aandacht blijft geven aan Braddie. Arrestaties van Looijkartel had nog wel nieuwswaarde maar dit levert Braddie alleen maar meer shit op.
En Frontpage berichtquote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:43 schreef Paul het volgende:
[..]
hoezo onder leiding van mij, ik heef er maar 1 topicje over gestart, zoveel mensen hebben dat gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onzin, hoeveel artikelen heb je over hem geschreven op de frontpage totaal?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:43 schreef Paul het volgende:
[..]
hoezo onder leiding van mij, ik heef er maar 1 topicje over gestart, zoveel mensen hebben dat gedaan
Wat verwacht je van de OP van het Alex Soze fantopic? Dan weet je wat voor vlees je in de kuip hebt toch?quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:33 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Onzin, hoeveel artikelen heb je over hem geschreven op de frontpage totaal?
Hij heeft een fiep op de kanslozen in deze maatschappijquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:34 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wat verwacht je van de OP van het Alex Soze fantopic? Dan weet je wat voor vlees je in de kuip hebt toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |