Hij stond hardop te lachen om andermans leed, dan mis je al een paar hersencellen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:08 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik heb weleens emotionele diepte interviews van hem gezien en ik geloof er wel oprecht in dat hij een goed mens kan zijn. Hij is ook maar een man met vrouw en kinderen die succesvol wil worden.
Alleen laat hij zijn normen en waarden varen voor een klein beetje succes, dan ben je wat mij betreft af. En heb medelijden met zijn koters gezien Roddelpraat door de halve jeugd bekeken wordt.
quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:14 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Hij stond hardop te lachen om andermans leed, dan mis je al een paar hersencellen.
Hij streamt gewoon, ik kreeg ook vandaag nog een notificatie van Twitch. Ik heb een paar dagen geleden nog even naar een stream gekeken en hij leek toen heel erg goed gehumeurd en vertelde over mooie ontwikkelingen in zijn leven.quote:Op zondag 3 september 2023 19:56 schreef BMW1993 het volgende:
Iemand enig idee waar 'de bradge' uithangt? Hij is al 11 dagen niet op youtube geweest, begin een beetje zorgen te maken over hem..
Je zou juist zorgen moeten maken als hij in zijn oude patronen blijft. Hij moet zichzelf vooral op 1 zetten en juist niet meer zo prominent op internet begeven. Hij is vast leuk vermaak voor je maar voor hem zelf is het niet perse goed.quote:Op zondag 3 september 2023 19:56 schreef BMW1993 het volgende:
Iemand enig idee waar 'de bradge' uithangt? Hij is al 11 dagen niet op youtube geweest, begin een beetje zorgen te maken over hem..
Je volgt de bradge al jaren maar je weet niet dat hij dagelijks live kampmuziek op twitch maaktquote:Op zondag 3 september 2023 19:56 schreef BMW1993 het volgende:
quote:Op zondag 3 september 2023 21:06 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Je volgt de bradge al jaren maar je weet niet dat hij dagelijks live kampmuziek op twitch maakt
Betere lach ook dan dat geniepige rattenlachje zoals in deel 1. Nja iedereen vond hem ook heel welbespraakt, dus leuk dat hij een beetje publiek aanspreekt. Het heeft hem allemaal geen windeieren gelegd.quote:Op woensdag 6 september 2023 19:56 schreef DrDentz het volgende:
Straks heeft niemand nog medelijden met de Bradge 🥲 kijk hem lachen
Wat een kneuzenbende..quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:55 schreef Febe1 het volgende:
https://www.nhnieuws.nl/n(...)-je-zelf-slachtoffer
zie #179quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:55 schreef Febe1 het volgende:
Ongeveer -10 in de min.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoeveel kg in de min sinds zomer?
Kennelijk is de 6e aangehouden, maar waar nummer 5 is?quote:
quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:55 schreef Febe1 het volgende:
Maar ook echt. Wat een krankzinnig zieke zielen zijn het.quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:08 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Wat een kneuzenbende..
Oprecht benieuwd wat voor figuren dit zijn. Ik kan het bijna al invullen...
Why, lijkt mij wel iemand die goed voor zichzelf zorgt.quote:Op zondag 3 september 2023 19:56 schreef BMW1993 het volgende:
lekkerquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 09:14 schreef PS. het volgende:
[..]
Kennelijk is de 6e aangehouden, maar waar nummer 5 is?
NWS / Looijkartel Braddie pesters verdachte nummer 6 opgepakt
ONZ / [MED]Aan de persoon uit Hengelo die me liep te spammenquote:Delano* was werkzaam bij een callcenter dat werkte voor telefoonaanbieder VodafoneZiggo en hij was actief in de Telegramgroep. Naar eigen zeggen zou hij onder druk van de Telegramgroep - en uit angst zelf slachtoffer te worden - persoonsgegevens van klanten hebben gedeeld. VodafoneZiggo stelde een onderzoek in, maar Delano wachtte dat niet af en zegde zijn baan op. Hij wordt nu verdacht van lekken van persoonsgegevens.
Op zich niet nieuws, toen ik 20 jaar geleden op een UPC afdeling werkte konden wij die gegevens ook allemaal opzoeken, via het ip kwam je bij het mac adres van het modem uit, dat kon je dan weer opzoeken en zodoende achter het adres en klant gegevens komen, voor de duidelijkheid nooit misbruik van gemaakt en ik werk daar al jaren niet meer, maar het kon wel.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 10:11 schreef nostra het volgende:
[..]
ONZ / [MED]Aan de persoon uit Hengelo die me liep te spammen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |