En ook nu had hij echt beloofd dat hij het niet meer offline ging halen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 10:17 schreef Hondenfluitje het volgende:
[..]
Hij heeft voor de zoveelste keer in een paar maanden tijd zijn kanalen offline gehaald. Ik ken hem nog van vroeger en ben hem voor de gein weer gaan volgen, maar dat is niet te doen zo dus ben gestoptBizar ook hoe dik hij is geworden, die zit straks in een scootmobiel. Bradge heeft in al die jaren blijkbaar nooit de kans gepakt om wat van z'n leven te maken, een dagbesteding ofzo. In plaats daarvan zit hij nog steeds thuis achter de PC, openlijk z'n date belachelijk te maken die zich nergens tegen kan verweren... Geen spat veranderd in al die tijd
Ver voordat er sprake was van extreem gestalk had hij al een knipperlichtrelatie met youtubekanalen en fora. Dat wispelturige is vooral ook een karaktereigenschap.quote:Op maandag 30 oktober 2023 10:30 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Je zou zeggen nu dit een beetje achter de rug is dat hij geen reden meer heeft om telkens een kanaal te verwijderen, bizar!
Dit hele topic gaat over mensen met een beperking. Zowel slachtoffers als daders.quote:Op zondag 22 oktober 2023 16:43 schreef Telefoonvork het volgende:
[..]
Het zal mij niks verbazen als ze moeilijkheden hebben met simpele dingen als het vinden van een baan en afsluiten van een verzekering.
Mosterd na de maaltijd? Die gasten zitten toch al maanden vastquote:Op woensdag 1 november 2023 21:05 schreef PoesInDoos het volgende:
Bradley is a.s maandag te zien op RTL4 ''Online criminelen opgepakt''
Kwam net een promo tegen op tv.
Ik weet niet wat ze gaan behandelen, ik ga wel kijken uiteraardquote:Op woensdag 1 november 2023 21:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Mosterd na de maaltijd? Die gasten zitten toch al maanden vast
Die zijn allemaal op vrije voeten hoor.quote:Op woensdag 1 november 2023 21:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh vrij triest programma is dat. Maar ga wel kijken idd.quote:Op woensdag 1 november 2023 21:05 schreef PoesInDoos het volgende:
Bradley is a.s maandag te zien op RTL5 ''Online criminelen ontmaskert''
Hoelaat?quote:Op woensdag 1 november 2023 21:05 schreef PoesInDoos het volgende:
Bradley is a.s maandag te zien op RTL5 ''Online criminelen ontmaskert''
Nee, maar handiger als t hier in t topic staat voor iedereen.quote:Op zondag 5 november 2023 16:14 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Is dat echt zo moeilijk om zelf uit te zoeken?
programma met diezelfde kale blaaskaak van hunted. wat een aanfluiting is datquote:Op woensdag 1 november 2023 21:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou het afblazen van de pro forma-zitting, het feit dat hij afgelopen dagen weer al zijn kanalen heeft verwijderd en het ogenschijnlijk niet doorgaan van zijn aflevering misschien met elkaar te maken hebben? Zou toch wat zijn.quote:Op zondag 5 november 2023 16:30 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Nee, maar handiger als t hier in t topic staat voor iedereen.
https://www.tvgids.nl/informatief/online-criminelen-ontmaskerd 20.31 dus. Maar er staat op tvgids dat het een herhaling is?
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt. Dat ze toch geen daders hebben gevonden/geen bewijs hebben?quote:Op zondag 5 november 2023 20:52 schreef Viezig het volgende:
[..]
Zou het afblazen van de pro forma-zitting, het feit dat hij afgelopen dagen weer al zijn kanalen heeft verwijderd en het ogenschijnlijk niet doorgaan van zijn aflevering misschien met elkaar te maken hebben? Zou toch wat zijn.
Ach, wel tof dat er aandacht voor hebben!quote:Op zondag 5 november 2023 17:56 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
programma met diezelfde kale blaaskaak van hunted. wat een aanfluiting is dat
Hij is voor de 612e keer gestopt. Maar zal ongetwijfeld spoedig terug zijn.quote:Op zondag 5 november 2023 22:21 schreef Elan het volgende:
Is bradge nog op TikTok dan ik kan hem niet vinden.
lijkt geen herhalingquote:Op zondag 5 november 2023 20:52 schreef Viezig het volgende:
[..]
Zou het afblazen van de pro forma-zitting, het feit dat hij afgelopen dagen weer al zijn kanalen heeft verwijderd en het ogenschijnlijk niet doorgaan van zijn aflevering misschien met elkaar te maken hebben? Zou toch wat zijn.
Mooi, op tv gids stond (h) daarom dacht ik het.quote:Op maandag 6 november 2023 08:35 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
lijkt geen herhaling
intro:
https://www.rtl.nl/progra(...)fc-ac5f-64f0a4369dc0
Is dat de intro of hele aflevering?quote:
introotje alleenquote:Op maandag 6 november 2023 19:45 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Is dat de intro of hele aflevering?
En waar kijk je die?
intro heb ik van een paar posts hierboven https://www.rtl.nl/progra(...)fc-ac5f-64f0a4369dc0quote:Op maandag 6 november 2023 19:45 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Is dat de intro of hele aflevering?
En waar kijk je die?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |