mckroketgenotquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 10:40 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Mac adres
Rijksweg 5, 6581 EC Malden
Ik had er niks van verwacht, had ook nog nooit eerder een vleesvervanger op, maar die viel mij 100% mee, integendeel ik vind die erg lekker zelfs.quote:
NWS / 5de verdachte 'Looijkartel' opgepaktquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 09:14 schreef PS. het volgende:
[..]
Kennelijk is de 6e aangehouden, maar waar nummer 5 is?
NWS / Looijkartel Braddie pesters verdachte nummer 6 opgepakt
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 13:34 schreef SnodeSnuiter het volgende:
NWS / Rechtzaak tegen Braddie pesters (looijkartel) start dinsdag
rooster:
[ afbeelding ]
Het zal mij niks verbazen als ze moeilijkheden hebben met simpele dingen als het vinden van een baan en afsluiten van een verzekering.quote:Op vrijdag 1 september 2023 12:52 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Inmiddels lopen ze weer op vrije voeten, want Nederland.
hij praat nonens, die 2 die als eerste gepakt zijn zitten nog steeds in voorarrest, daarvan loopt het voorarrest op 5 november af, (dan hebben ze 110 dagen in voorarrest gezeten 2x3 dagen + 14 dagen + 90 dagen)quote:Op zondag 22 oktober 2023 16:43 schreef Telefoonvork het volgende:
[..]
Het zal mij niks verbazen als ze moeilijkheden hebben met simpele dingen als het vinden van een baan en afsluiten van een verzekering.
Ik heb vrij genomen om eens te komen kijken wie dit zijnquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 13:34 schreef SnodeSnuiter het volgende:
NWS / Rechtzaak tegen Braddie pesters (looijkartel) start dinsdag
rooster:
[ afbeelding ]
Wil je ALSJEBLIEFT een verslag schrijven?quote:Op zondag 22 oktober 2023 22:52 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ik heb vrij genomen om eens te komen kijken wie dit zijn
Nee beelden maken nietquote:Op zondag 22 oktober 2023 23:10 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Wil je ALSJEBLIEFT een verslag schrijven?![]()
Mag foto's maken in de rechtbank? Nee zeker?
Mooie verhalen voor de meet.quote:Op zondag 22 oktober 2023 22:52 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ik heb vrij genomen om eens te komen kijken wie dit zijn
Ik ook.quote:Op maandag 23 oktober 2023 06:10 schreef Gibson88 het volgende:
Ik ben dus ook reuze benieuwd wat voor figuren hier dus achter hebben gezeten.
Ja!quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:10 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Wil je ALSJEBLIEFT een verslag schrijven?![]()
Mag foto's maken in de rechtbank? Nee zeker?
Lolquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 10:11 schreef nostra het volgende:
[..]
ONZ / [MED]Aan de persoon uit Hengelo die me liep te spammen
Het is de laatste tijd wel erg stil rondom hem op tiktok, of volg ik de verkeerde kanalenquote:Op maandag 23 oktober 2023 11:02 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ga ik wel van uit. Effe zijn zegje doen denk ik.
Twitchquote:Op maandag 23 oktober 2023 11:05 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Het is de laatste tijd wel erg stil rondom hem op tiktok, of volg ik de verkeerde kanalen
Wat een classicquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 10:11 schreef nostra het volgende:
[..]
ONZ / [MED]Aan de persoon uit Hengelo die me liep te spammen
tiktok noemen en dan jezelf te oud noemen voor twitchquote:Op maandag 23 oktober 2023 11:33 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Daar ben ik te oud voor en ik wil snelle korte content
Per ongeluk door de deuren geleavedquote:Op maandag 23 oktober 2023 17:06 schreef Aberkullie het volgende:
Braddie heeft de rechtzaak geragequit.
Op vrije voeten nuquote:Op zondag 22 oktober 2023 16:56 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
hij praat nonens, die 2 die als eerste gepakt zijn zitten nog steeds in voorarrest, daarvan loopt het voorarrest op 5 november af, (dan hebben ze 110 dagen in voorarrest gezeten 2x3 dagen + 14 dagen + 90 dagen)
vervolgens zijn er nog 2 minderjarige opgepakt, die mogen het proces in vrijheid afwachten (standaard procedure want minderjarig)
nummer 5 is onbekend of die buiten of binnen zit
nummer 6 loopt wel weer buiten in afwachting van zijn proces
Hij heeft voor de zoveelste keer in een paar maanden tijd zijn kanalen offline gehaald. Ik ken hem nog van vroeger en ben hem voor de gein weer gaan volgen, maar dat is niet te doen zo dus ben gestoptquote:Op maandag 23 oktober 2023 11:05 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Het is de laatste tijd wel erg stil rondom hem op tiktok, of volg ik de verkeerde kanalen
Jij ook niet aangezien je hem weer was gaan volgen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 10:17 schreef Hondenfluitje het volgende:
[..]
Hij heeft voor de zoveelste keer in een paar maanden tijd zijn kanalen offline gehaald. Ik ken hem nog van vroeger en ben hem voor de gein weer gaan volgen, maar dat is niet te doen zo dus ben gestoptBizar ook hoe dik hij is geworden, die zit straks in een scootmobiel. Bradge heeft in al die jaren blijkbaar nooit de kans gepakt om wat van z'n leven te maken, een dagbesteding ofzo. In plaats daarvan zit hij nog steeds thuis achter de PC, openlijk z'n date belachelijk te maken die zich nergens tegen kan verweren... Geen spat veranderd in al die tijd
Je zou zeggen nu dit een beetje achter de rug is dat hij geen reden meer heeft om telkens een kanaal te verwijderen, bizar!quote:Op maandag 30 oktober 2023 10:17 schreef Hondenfluitje het volgende:
[..]
Hij heeft voor de zoveelste keer in een paar maanden tijd zijn kanalen offline gehaald. Ik ken hem nog van vroeger en ben hem voor de gein weer gaan volgen, maar dat is niet te doen zo dus ben gestoptBizar ook hoe dik hij is geworden, die zit straks in een scootmobiel. Bradge heeft in al die jaren blijkbaar nooit de kans gepakt om wat van z'n leven te maken, een dagbesteding ofzo. In plaats daarvan zit hij nog steeds thuis achter de PC, openlijk z'n date belachelijk te maken die zich nergens tegen kan verweren... Geen spat veranderd in al die tijd
En ook nu had hij echt beloofd dat hij het niet meer offline ging halen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 10:17 schreef Hondenfluitje het volgende:
[..]
Ver voordat er sprake was van extreem gestalk had hij al een knipperlichtrelatie met youtubekanalen en fora. Dat wispelturige is vooral ook een karaktereigenschap.quote:Op maandag 30 oktober 2023 10:30 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Je zou zeggen nu dit een beetje achter de rug is dat hij geen reden meer heeft om telkens een kanaal te verwijderen, bizar!
Dit hele topic gaat over mensen met een beperking. Zowel slachtoffers als daders.quote:Op zondag 22 oktober 2023 16:43 schreef Telefoonvork het volgende:
[..]
Het zal mij niks verbazen als ze moeilijkheden hebben met simpele dingen als het vinden van een baan en afsluiten van een verzekering.
Mosterd na de maaltijd? Die gasten zitten toch al maanden vastquote:Op woensdag 1 november 2023 21:05 schreef PoesInDoos het volgende:
Bradley is a.s maandag te zien op RTL4 ''Online criminelen opgepakt''
Kwam net een promo tegen op tv.
Ik weet niet wat ze gaan behandelen, ik ga wel kijken uiteraardquote:Op woensdag 1 november 2023 21:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Mosterd na de maaltijd? Die gasten zitten toch al maanden vast
Die zijn allemaal op vrije voeten hoor.quote:Op woensdag 1 november 2023 21:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Mosterd na de maaltijd? Die gasten zitten toch al maanden vast
Oh vrij triest programma is dat. Maar ga wel kijken idd.quote:Op woensdag 1 november 2023 21:05 schreef PoesInDoos het volgende:
Bradley is a.s maandag te zien op RTL5 ''Online criminelen ontmaskert''
Kwam net een promo tegen op tv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |