Zelfs voor JA21, BVNL en FvD is het slecht. Veel wappies zijn ook fan van hem.quote:Op zondag 20 augustus 2023 22:12 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
BBB, CDA (voor zover dat nog kan), PVV, in mindere mate CU, SGP, SP en VVD, zou ik zo op het eerste oog zeggen. Alles wat populistisch of klein-christelijk is, basically
Als dit de wappies en Eerdmansjes van deze wereld minder zetels geeft, dan is dat een uitstekende zaak.quote:Op zondag 20 augustus 2023 22:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zelfs voor JA21, BVNL en FvD is het slecht. Veel wappies zijn ook fan van hem.
Ik zou ook niet weten met welke argumenten de wappies hem zouden kunnen temmen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 22:18 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Als dit de wappies en Eerdmansjes van deze wereld minder zetels geeft, dan is dat een uitstekende zaak.
Voor wat betreft de grootste worden, denk ik dat dit wel goed nieuws is, ja. En een redelijk centrum-links kabinet zonder VVD lijkt mij ook wel waarschijnlijker hiermeequote:Op zondag 20 augustus 2023 22:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zeg je dat dit goed is voor een nieuwe linkse wolk?
Minister-president van een zakenkabinet om het kartel te doorbreken, en alle staatsmongolen van Nederland stonden in de rij met hun stembiljet...quote:Op zondag 20 augustus 2023 22:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten met welke argumenten de wappies hem zouden kunnen temmen.
Mijn Heiland Frans heeft mijn stem al binnen, makker.quote:Op zondag 20 augustus 2023 22:23 schreef Szura het volgende:
Met al die beweging op rechts (geloof Triple B en Omzicht niet als ze dat bestrijden, hun stemgedrag zegt iets anders) is het des te urgenter om ons allemaal achter Frans te scharen vrienden.
Mooi, nu de rest van het rapaille hier nogquote:Op zondag 20 augustus 2023 22:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mijn Heiland Frans heeft mijn stem al binnen, makker.
De laatste poll hier was erg hoopgevend. Allemaal weldenkende mensen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 22:32 schreef Szura het volgende:
[..]
Mooi, nu de rest van het rapaille hier nog
Is die er te veel in gaan geloven?quote:Op zondag 20 augustus 2023 22:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik geef niks om de mening van Tim Hofman.
Het is dadelijk gewoon extra partij in het kabinet. Dit land is guurrechts. Omzigt gaat stemmen krijgen van mensen die centraal of zelfs links zouden kunnen stemmen en niet het Christelijk Nationalisme van deze man zien.quote:Op zondag 20 augustus 2023 22:18 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Als dit de wappies en Eerdmansjes van deze wereld minder zetels geeft, dan is dat een uitstekende zaak.
Dat is de schuld van meisje Bergkamp.quote:Op maandag 21 augustus 2023 07:25 schreef AllesKaputt het volgende:
Vanavond de eerste peilingen met de Nijkerkse Sport Club op 90+ zetels.
Waar komt trouwens die meme vandaan dat Zijn Naam altijd verkeerd wordt gespeld? Is dat een FOK-dingetje of gebeurt dat overal?
En net als Sjerrie een riant inkomen plus een gratis clubhuis waar je ongestoord cocaïne kunt consumeren!quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ompzig heeft alleen maar een partij opgericht om zijn boekje te verkopen.
Als je een grondwettelijk hof wil en een ander kiesstelsel wordt het Sint-Juttemisquote:Op maandag 21 augustus 2023 13:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
Het grote indekken is al begonnen
https://nos.nl/artikel/24(...)schien-wel-tien-jaar
Een ander kiesstelsel gaat ook niets oplossen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 14:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Als je een grondwettelijk hof wil en een ander kiesstelsel wordt het Sint-Juttemis.
Had Sifan Hassan vlak voor haar valpartij maar ideeën op rechts.quote:Op maandag 21 augustus 2023 14:24 schreef Slobeend het volgende:
Inb4 weet je wie ook ideeën had op rechts?
Mark Mugabe lacht om een regeerperiode van 10 jaarquote:Op maandag 21 augustus 2023 13:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
Het grote indekken is al begonnen
https://nos.nl/artikel/24(...)schien-wel-tien-jaar
Dit is niveautje liever cholera dan ebolaquote:Op maandag 21 augustus 2023 14:23 schreef Slobeend het volgende:
Ik vind het al heel wat dat 'ie tenminste ideeën heeft, in tegenstelling tot een hoop andere partijen op rechts. Liever Pieter dan Caroline.
Wil hij nu een districtenstelsel gaan invoeren? Dat lijkt mij een verschrikkelijk slecht plan.quote:Op maandag 21 augustus 2023 14:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Als je een grondwettelijk hof wil en een ander kiesstelsel wordt het Sint-Juttemis.
Liever zoals in Duitsland dan, dat is een mengvorm.quote:Op maandag 21 augustus 2023 14:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wil hij nu een districtenstelsel gaan invoeren? Dat lijkt mij een verschrikkelijk slecht plan.
Voetjebal is geen sport.quote:Op maandag 21 augustus 2023 14:24 schreef Slobeend het volgende:
Inb4 weet je wie ook ideeën had op rechts?
We gaan gerrymanderen!quote:Op maandag 21 augustus 2023 14:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wil hij nu een districtenstelsel gaan invoeren? Dat lijkt mij een verschrikkelijk slecht plan.
Lijsttrekker bij Omzigt daar durf ik de trekker wel op over te halen. Nicki Pouw Verweij idem.quote:Op maandag 21 augustus 2023 17:50 schreef Szura het volgende:
Bij wie zal de altijd opportunistische Mona Keijzer nu opduiken: bij Triple B of Omzicht?
Eens, toch een stuk beter dan klimaatverandering bestaat niet, vluchtelingen zijn stom of boeren zijn zielig.quote:Op maandag 21 augustus 2023 14:23 schreef Slobeend het volgende:
Ik vind het al heel wat dat 'ie tenminste ideeën heeft, in tegenstelling tot een hoop andere partijen op rechts. Liever Pieter dan Caroline.
Daniel Koerhuis heeft ook econometrie gestudeerdquote:Op maandag 21 augustus 2023 22:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Eens, toch een stuk beter dan klimaatverandering bestaat niet, vluchtelingen zijn stom of boeren zijn zielig.
Daarnaast heb ik ook automatisch meer vertrouwen in een gepromoveerde econometrist.
(Ja ik weet wie er nog meer gepromoveerd zijn)
@Mexicanobakker ook volgens mij.quote:Op maandag 21 augustus 2023 22:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Daniel Koerhuis heeft ook econometrie gestudeerd![]()
Wat mij betreft ook wel oninteressante insteek interview. Heb je wel genoeg goede kandidaten & kan je het mentaal wel aan, wat verwacht je als Nieuwsuur precies van de antwoorden? Juist als hij in beide gevallen zelf al aangeeft dat dat uitdagingen zijn. En als het dan over de inhoud gaat niet vragen hoe je arbeids- en studie-immigratie moet beperken.quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:47 schreef Slobeend het volgende:
Omtzigt wordt nu al geïrriteerd van Tweebeeke.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziedendquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:46 schreef eentwee het volgende:
Wat een wanstaltig slechte column van Thomas Hogeling trouwens in diezelfde VK. Ongrappige kleuterkarikatuur van een hardwerkende politicus, die veel bereikt heeft in zijn werk, in tegenstelling tot de inhoudsloze flierefluiter Thomas H. Een omhooggevallen kutyup die om onbegrijpelijke reden zijn doremifasolstukjes zonder kop, staart of boodschap in de krant mag blijven plaatsen.
Hahahahaquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:46 schreef eentwee het volgende:
Wat een wanstaltig slechte column van Thomas Hogeling trouwens in diezelfde VK. Ongrappige kleuterkarikatuur van een hardwerkende politicus, die veel bereikt heeft in zijn werk, in tegenstelling tot de inhoudsloze flierefluiter Thomas H. Een omhooggevallen kutyup die om onbegrijpelijke reden zijn doremifasolstukjes zonder kop, staart of boodschap in de krant mag blijven plaatsen.
Topwaarneming en dito foto.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:13 schreef Mani89 het volgende:
Mani heeft vandaag een ijsvogel gespot.
[ afbeelding ]
Mooie foto!quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:13 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Chevy vindt dit een mooie fotoquote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:13 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Wel echt een gezellige tijd geweest zo te horenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:28 schreef Szura het volgende:
ach David-Jan
https://nos.nl/artikel/24(...)opt-na-bijna-25-jaar
Er zijn natuurlijk maar 2 opties. Hij is door Putin uit de lucht geschoten of hij heeft het in scène gezet om te verdwijnen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Of is hij toch in Afrika, lekker een koersje kijken?
Precies, en Gert Goebbels weet wel hoe je de Gemütlichkeit weer bij het Volk moet brengen!quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:30 schreef hhh38 het volgende:
[ afbeelding ]
WOII moet weer gezellig worden @:AllesKaputt
Samson gaat ook mee doen?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:30 schreef hhh38 het volgende:
[ afbeelding ]
WOII moet weer gezellig worden @:AllesKaputt
Ik als Noord-Europeaan vind het ook niet leuk.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 17:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wopke Hoekstra wordt onze nieuwe Eurocommissaris. Dat zullen ze in Zuid-Europa vast leuk vinden.
Gert kan Operation Lebensborn wel leiden.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:42 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Precies, en Gert Goebbels weet wel hoe je de Gemütlichkeit weer bij het Volk moet brengen!
Want de bel deed het vaak niet?quote:
Dit noemen we in de volksmond ook wel omhoog vallen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 17:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wopke Hoekstra wordt onze nieuwe Eurocommissaris. Dat zullen ze in Zuid-Europa vast leuk vinden.
Haha wacht wat, Hoekstra op klimaat mag ik dood haha o mijn god
Van Miltenburg vergetenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 14:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ach Vera
Bergkamp vertrekt na de verkiezingen als kamervoorzitter. "Tijd voor iets nieuws". Ja hoor, met afstand slechtste voorzitter afgelopen jaren
Graaiflatie.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik kocht vandaag zo'n bus jodekoek bij supermarkt. Tot m'n schrik zijn de koeken zo ongeveer helft gekrompen. En maar meer geld vragen
Jodekoeken? Mag dat nog?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik kocht vandaag zo'n bus jodekoek bij supermarkt. Tot m'n schrik zijn de koeken zo ongeveer helft gekrompen. En maar meer geld vragen
Verschilt niet zo veel met z’n officiële portretquote:
Dit betekent dat we netto negatief af zijn met de move van Timmermans.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 17:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
S&D is ook not amusedquote:Op donderdag 24 augustus 2023 17:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wordt er niet beter op. Hoop minder ervaring in de Kamer. Gaat inherent voor fouten zorgen, op zich is dat niet erg maar ja tegenwoordig lig je er al uit als je een d/t fout maakt bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 15:19 schreef Pino112 het volgende:
Zo kan je de nieuwe bestuurscultuur ook uitleggen ja. Gewoon iedereen vervangen.
Het was de afgelopen periode al dramatisch schijnbaar. Het politieke klimaat in Nederland is door en door verrotquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wordt er niet beter op. Hoop minder ervaring in de Kamer. Gaat inherent voor fouten zorgen, op zich is dat niet erg maar ja tegenwoordig lig je er al uit als je een d/t fout maakt bijvoorbeeld.
Lekker op de fiets erheen joh, laat gaanquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Sterkte met een weekend Zandvoortterreur, allemaal.
Bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:17 schreef superniger het volgende:
Item over de Kneet nu bij Humberto.
In de top 10 7 stuks van de PVV. Zal wel meespelen dat die geen geldgraaiend baantje klaar hebben staanquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:06 schreef Szura het volgende:
Wilders nu het langstzittende Kamerlid? Gênanter wordt het niet.
Dit is echt bizar om te volgen.quote:
En dan heb je de altijd fascistische Tebas nog als baas van La Liga. Gezellige boel in het Spaanse voetbal.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:43 schreef Slobeend het volgende:
Rubiales lijkt me echt een hele nare en foute man.
Als zelfs FIFA van je af wil weet je dat je het wel heel bont hebt gemaaktquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:32 schreef Hamlapjes het volgende:
Ach, Rubiales. FIFA doet zowaar eens wat en schorst hem voor in ieder geval 90 dagen!
Al vijf jaar een afschuwelijke voorzitter en narcist. Die heeft de Spaanse Super Cup naar Saudi-Arabië gebracht samen met de altijd vermoeiende Pique, en ik vermoed dat daar de komende jaren nog genoeg lijken van uit de kast komen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:43 schreef Slobeend het volgende:
Rubiales lijkt me echt een hele nare en foute man.
Totaal-idioten heb je altijd maar het blijft erg bijzonder dat zo iemand a) voorzitter kan worden en b) nu gesteund wordtquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Al vijf jaar een afschuwelijke voorzitter en narcist. Die heeft de Spaanse Super Cup naar Saudi-Arabië gebracht samen met de altijd vermoeiende Pique, en ik vermoed dat daar de komende jaren nog genoeg lijken van uit de kast komen.
Luis Enrique deed ook al maffe uitspraken op zijn persco. "Hij heeft zijn excuses aangeboden dus het is goed". De Spaanse Herenbondscoach stond ook gewoon te applaudisseren na die totaalidiote persconferentie.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Totaal-idioten heb je altijd maar het blijft erg bijzonder dat zo iemand a) voorzitter kan worden en b) nu gesteund wordt
Hopelijk haalt die racistische klootzak 0 zetels, evenals huisjesmelker, drankrijder, zetelrover en boerenterroristenvriend Van Hagaquote:
Joost "Alsjeblieft geen vluchtelingen die slechts een eitje voor ons hebben gekookt in Afghanistan" Eerdmans.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:55 schreef Szura het volgende:
[..]
Hopelijk haalt die racistische klootzak 0 zetels, evenals huisjesmelker, drankrijder, zetelrover en boerenterroristenvriend Van Haga
Jawel maar stuur ze dan naar Rwandaquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 17:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Joost "Alsjeblieft geen vluchtelingen die slechts een eitje voor ons hebben gekookt in Afghanistan" Eerdmans.
Het is knap dat zo'n uit de kluiten gewassen racistische partij gewoon als 'normaal' wordt behandeld in de media.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 17:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Jawel maar stuur ze dan naar Rwanda
Uitermate bang om kritiek te krijgen dat ze niet naar de "gewone man" luisteren.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 17:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het is knap dat zo'n uit de kluiten gewassen racistische partij gewoon als 'normaal' wordt behandeld in de media.
Racisme is toch ook 'normaal', in de letterlijke zin van het woord normaal?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 17:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het is knap dat zo'n uit de kluiten gewassen racistische partij gewoon als 'normaal' wordt behandeld in de media.
Gehaktballen in blik zijn er nog steeds. Heeft hij even geluk.quote:Op zondag 27 augustus 2023 08:26 schreef Szura het volgende:
Wierd schetst zijn ideaalwereld:
https://www.telegraaf.nl/(...)ktballen-in-blik-mee
Weerapps zeiden zeker nog een uur droog, ik met de kleine naar buiten, 20 minuten later doorweekt terug. Mooie hagelbui ookquote:
Wordt ze hard van!quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Weerapps zeiden zeker nog een uur droog, ik met de kleine naar buiten, 20 minuten later doorweekt terug. Mooie hagelbui ook
Wacht maar tot jij ooit aan de beurt bentquote:
Ik zet ze gewoon met regen in de tuinquote:Op zondag 27 augustus 2023 12:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij ooit aan de beurt bent
Daarna afspoelen met de tuinslang?quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:15 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik zet ze gewoon met regen in de tuin
Doet de regen dat niet al?quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Daarna afspoelen met de tuinslang?
Weet je wie er ook...quote:Op maandag 28 augustus 2023 08:12 schreef AllesKaputt het volgende:
Gisterochtend in de trein gezeten tussen de in oranje gehulde MAX-aanhangers. Zo moet de hel er ongeveer uitzien, maar dan nog een paar graadjes warmer.
Ik had ook een treinreferentie in gedachten, maar dat vond zelfs ik te smakeloos.quote:Op maandag 28 augustus 2023 08:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Weet je wie er ook...
nee laat maar
quote:De moeder van Rubiales is in hongerstaking vanwege de ‘onmenselijke en bloedige jacht’ op haar zoon
Ángeles Béjar heeft zichzelf vanochtend opgesloten in de kerk van de Divina Pastora de Motril
Ooit?quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij ooit aan de beurt bent
Dit weten we nu al jaren maar toch wilde het kabinet voor de val in het Landbouwakkoord nog even 2 miljard ofzo in innovatie stekenquote:
Njiew Sozjial Kontrekt!quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:03 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
Ik vind dit toch zó'n fascinerend filmpje!
Mark jongen...quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:03 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
Deze terroristquote:Op maandag 28 augustus 2023 20:03 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
Ik dacht dat ze aangaven aan de UEFA dat ze geschorst willen worden omdat de overheid zich met interne zaken bemoeit. Wat natuurlijk totaal geschift is.quote:Op maandag 28 augustus 2023 22:19 schreef Steven184 het volgende:
Dus omdat de Fifa onze Spaanse Rubiales heeft geschorst dreigt de Spaanse bond uit de Uefa te stappen.
Hier mist iets..
Edwin Shopsquote:Op maandag 28 augustus 2023 21:30 schreef Faraday01 het volgende:
Vanavond uurtje schaterlachen met Louis op NPO3
Dit lijkt mij inderdaad vele malen logischerquote:Op maandag 28 augustus 2023 22:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze aangaven aan de UEFA dat ze geschorst willen worden omdat de overheid zich met interne zaken bemoeit. Wat natuurlijk totaal geschift is.
Ik vind het altijd fascinerend hoe vaak hetzelfde bericht nieuws kan zijn, voordat het blijkbaar doordringt. Innovaties die niet werken zit inmiddels in dezelfde categorie als 'een BUK-raket haalde de MH17 neer'.quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:02 schreef Szura het volgende:
[..]
Dit weten we nu al jaren maar toch wilde het kabinet voor de val in het Landbouwakkoord nog even 2 miljard ofzo in innovatie steken
Die zit al elke dag bij Soldaat van Oranje, maar die gaat ergens halverwege weg.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:11 schreef Pino112 het volgende:
Gaan jullie ook naar 40-45 de Musical?
Lijkt me vooral wat voor @:AllesKaputt
Schijnbaar de opvolger van 14-18 de Musical, ik ben benieuwd wat de volgende wordt!quote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:11 schreef Pino112 het volgende:
Gaan jullie ook naar 40-45 de Musical?
Lijkt me vooral wat voor @:AllesKaputt
Leger is geen fan?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 17:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vrezen jullie ook het einde van La Tropicale Amissa Bingo?
Niet van de heer Bongo in ieder geval.quote:
We bidden ervoor.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 18:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet van de heer Bongo in ieder geval.
Ja, zonde, er zijn al zo weinig mogelijkheden. Juist richting Rwanda 2025 had nog wat kunnen groeien wellicht.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 17:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vrezen jullie ook het einde van La Tropicale Amissa Bingo?
I am ready.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zitten jullie al klaar voor het nieuwe album van Slowdive?
@:Mani89 @:Mexicanobakker ?
Concert helaas alleen in Amsterdam centrum. Kutlocatie.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zitten jullie al klaar voor het nieuwe album van Slowdive?
@:Mani89 @:Mexicanobakker ?
Ik lees niks geks, behalve dat ze beter een wat hogere schikking voor hadden kunnen stellen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 07:43 schreef Szura het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)aak-over-pfas-schade
Wat een verknipt en smerig bedrijf. ‘Het eigen imago verbeteren’
Oké Bob, het is totaal niet gek om al je kennis over kankerverwekkende vervuilingen jaren onder de pet te houden en snel met een schikking te komen om te proberen alle toekomstige juridische schuld af te kopen, terwijl je hoogstwaarschijnlijk dankzij ingediende persvragen weet dat Zembla binnenkort het deksel van de beerput gaat tillen. Noted.quote:Op vrijdag 1 september 2023 07:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik lees niks geks, behalve dat ze beter een wat hogere schikking voor hadden kunnen stellen.
En de omwonenden gaan al bijna dood van 1 eitje in de week, dit kan echt niet.quote:Op vrijdag 1 september 2023 07:43 schreef Szura het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)aak-over-pfas-schade
Wat een verknipt en smerig bedrijf. ‘Het eigen imago verbeteren’
Ik leef nog hoor. Woon er ook al evenquote:Op vrijdag 1 september 2023 08:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En de omwonenden gaan al bijna dood van 1 eitje in de week, dit kan echt niet.![]()
Gaaf land, overheid doet niks.
Maar jij werkt voor een boerenterroristenorganisatie, dus die schade is er al lang.quote:Op vrijdag 1 september 2023 08:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik leef nog hoor. Woon er ook al even
En dan stem ik ook nog VVD natuurlijk..quote:Op vrijdag 1 september 2023 08:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar jij werkt voor een boerenterroristenorganisatie, dus die schade is er al lang.
Transgender personen moet met spatie, transgender is een bijvoeglijk naamwoord.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:53 schreef Steven184 het volgende:
Deze is goud
„Het is een penis van een witte cisman. Dit is puur racisme. Waarom dan niet een zwarte penis, als het zo nodig moet? Ook is het een grove belediging aan onder anderen non-binaire en transgenderpersonen die dit witte cismangeslachtsdeel ongewild moeten aanschouwen.”
Volgend jaar La Tropicale Amissa Nguema?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 18:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet van de heer Bongo in ieder geval.
Wel grappig dat Lasbril in zijn eentje overblijft.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:58 schreef Szura het volgende:
Echt oude politiek van Triple Bie om maar wat partijhoppers binnen te halen
Van mij mogen ze allemaal de pleuris krijgenquote:Op vrijdag 1 september 2023 15:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wel grappig dat Lasbril in zijn eentje overblijft.
Is die partij niet gefuseerd tot de NSBBB ?quote:Op vrijdag 1 september 2023 15:07 schreef BobW het volgende:
Volgend jaar stappen Keijzer, Pouw-Verweij en Eppink over naar NSC.
Dat Derk Jan Eppink met de overstap naar BBB aan zijn vijfde partij begint (hij hoorde eerder bij de Vlaamse Lijst Dedecker, VVD, FVD en recent dus JA21) ziet Van der Plas niet als een probleem. „Mensen hebben ook weleens tien banen in hun leven, toch?”quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:58 schreef Szura het volgende:
Echt oude politiek van Triple Bie om maar wat partijhoppers binnen te halen
NS Triple Bquote:Op vrijdag 1 september 2023 15:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Is die partij niet gefuseerd tot de NSBBB ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
quote:Op vrijdag 1 september 2023 15:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
NS Triple BTypte al bijna gefusilleerd ipv gefuseerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
quote:Op vrijdag 1 september 2023 16:01 schreef Slobeend het volgende:
Wat vinden we van Johan Fretz? @:maxi-mus
[ twitter ]
Prima interview.quote:Op vrijdag 1 september 2023 16:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
HET EERSTE INTERVIEW MET MATTHIJS VAN NIEUWKERK!!!
https://www.nrc.nl/nieuws(...)er&utm_term=20230901
Ja, eens. Heel zelfkritisch, medelevend, respectvol naar het werk van de Volkskrant en het bekritiseren van zijn zelfmedelijden. Dat laatste voelde herkenbaar.quote:
Ik vind het vooral grappig om in de reacties op die opmerking zowel dit als "schandalig dat Mislintat niet naar hem luistert, ik zou gelijk opstappen als ik Steijn was" te lezen.quote:Op zondag 3 september 2023 18:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik geniet van Maurice Steijn die full Telegraaf gaat en alle schuld schuift op Mislintat.
Je moet het als trainertje van ADO en NAC maar durven. Ik zou die Mislintat iedere dag bedanken dat je überhaupt bij Ajax mag werken, na een carrière van helemaal niks en toevallig een goed jaartje Sparta.
Het is toch de normale gang van zaken dat de TD de spelers haalt? Een trainer kan vragen om een specifiek profiel waar hij naar op zoek is, maar de TD moet samen met de scouts dan op zoek gaan naar de juiste naam. Ik vind het heel raar dat dit ineens een punt van discussie is, blijkbaar. De situatie bij Feyenoord, waar Arne Slot iedere keer zijn zin door mag drijven, vind ik ongezonder.quote:Op zondag 3 september 2023 18:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral grappig om in de reacties op die opmerking zowel dit als "schandalig dat Mislintat niet naar hem luistert, ik zou gelijk opstappen als ik Steijn was" te lezen.
Ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat Mislintat als buitenlander al op voorhand met 1-0 achterstond in de oerconservatieve Nederlandse voetbalwereld. Stukje onderhuidse xenofobie waar bijvoorbeeld een Schmidt ook al mee te maken kreeg.quote:Op zondag 3 september 2023 18:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is toch de normale gang van zaken dat de TD de spelers haalt? Een trainer kan vragen om een specifiek profiel waar hij naar op zoek is, maar de TD moet samen met de scouts dan op zoek gaan naar de juiste naam. Ik vind het heel raar dat dit ineens een punt van discussie is, blijkbaar. De situatie bij Feyenoord, waar Arne Slot iedere keer zijn zin door mag drijven, vind ik ongezonder.
Waar had Steijn precies de kennis vandaan gehaald om de juiste poppetjes te vinden? Sparta of Ajax, het is nogal een wereld van verschil. Of had hij met zijn zaakwaarnemer wat duistere dealtjes willen sluiten? Dat was bij Schreuder ook al zo'n succes.
Die Mislintat heeft overigens een goed oog voor talent, als je hem puur binnenhaalt als scout levert hij prima werk af. Een evenwichtige selectie samenstellen is hem nog nooit gelukt, daar zouden ze in de toekomst wel een extra mannetje voor kunnen gebruiken. Alsnog, die hetze jegens hem, zo voorspelbaar en zo treurig tegelijk. Maar dat de trainer meedoet aan die hetze is wel echt het dieptepunt. En oliedom natuurlijk.
Nee dat klopt helemaal. Ook dat eeuwige gedweep met de Hollandse School en het afbranden van iedere formatie die geen 4-3-3 is past in dat patroon. Al lijkt dat tegenwoordig wel iets minder te zijn geworden.quote:Op zondag 3 september 2023 18:32 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat Mislintat als buitenlander al op voorhand met 1-0 achterstond in de oerconservatieve Nederlandse voetbalwereld. Stukje onderhuidse xenofobie waar bijvoorbeeld een Schmidt ook al mee te maken kreeg.
Maar goed, misschien zie ik dingen die er niet zijn.
Man heeft gewoon gewerkt bij Dortmund, Arsenal en Stuttgart, maar volgens de T. was hij een onbekende 'data-Duitser' (want die ongeletterden zijn ook al bang voor data) die nog nooit ergens iets had bewezen.quote:Op zondag 3 september 2023 18:32 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik kan me toch niet aan onttrekken dat Mislintat als buitenlander al op voorhand met 1-0 achterstond in de oerconservatieve Nederlandse voetbalwereld. Stukje onderhuidse xenofobie waar bijvoorbeeld een Schmidt ook al mee te maken kreeg.
Maar goed, misschien zie ik dingen die er niet zijn.
Musicals? Entartete Kunst. Op de brandstapel damit. En wie zou er in Wotansnaam naar musicals luisteren als er ook 5 uur durende Wagner opera’s zijn?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Die zit al elke dag bij Soldaat van Oranje, maar die gaat ergens halverwege weg.
Terwijl je toch zou verwachten dat de Telegraaf of all people een Duitser met open armen zou verwelkomenquote:Op zondag 3 september 2023 18:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Man heeft gewoon gewerkt bij Dortmund, Arsenal en Stuttgart, maar volgens de T. was hij een onbekende 'data-Duitser' (want die ongeletterden zijn ook al bang voor data) die nog nooit ergens iets had bewezen.
Dat die krant vol op het orgel springt omdat hij niets naar ze lekt is voorspelbaar, dat de meute er slaafs achteraan loopt is vrij treurig. Ook met Schmidt inderdaad, blijkt bij Benfica toch gewoon een behoorlijke trainer te zijn, goh, onverwacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 september 2023 22:07 schreef Pino112 het volgende:
Ach KoerhuisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Ach KoerhuisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zul je zien dat er een nog ergere kandidaat voor terug komt
Ach KoerhuisSTRAATFEEST!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ach KoerhuisOptyfen Optyfen OptyfenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach KoerhuisBinnenkort bij de BBB?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 september 2023 08:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Binnenkort bij de BBB?Gemiste kans om met een nieuwe slogan te komen: Boeren, Boeren, Boeren!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wind extinguishes a candle and energizes fire
Klaas is een prachtige actquote:Op maandag 4 september 2023 20:24 schreef Felagund het volgende:
Ik zou een goede technische directeur zijn bij een topclub
Ik heb grote elftallen geanalyseerd en welke type spelers je nodig om een top elftal te creeeren
Wij delen hier de act Pistolero met het Feyenoord-topicquote:Op maandag 4 september 2023 20:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Klaas is een prachtige act
Mij een act noemen in één adem met Klaas. Nee, dat kan niet.quote:Op maandag 4 september 2023 21:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wij delen hier de act Pistolero met het Feyenoord-topic
Ajax = Klaasquote:Op maandag 4 september 2023 21:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Mij een act noemen in één adem met Klaas. Nee, dat kan niet.
Gelukkig maar dat we geen wieleracts hebbenquote:Op maandag 4 september 2023 21:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ajax = Klaas
Feyenoord = Pistolero
Psv = PSVCL
Twente = Drizzt
Vitesse = Yats
Utrecht = Paul___! Enige act die echt irritant is
Je vergeet AZ en Pietjequote:Op maandag 4 september 2023 21:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ajax = Klaas
Feyenoord = Pistolero
Psv = PSVCL
Twente = Drizzt
Vitesse = Yats
Utrecht = Paul___! Enige act die echt irritant is
Wes is extreem vermoeiend. Emotioneel labiel. Moet Ajax sowieso niet aan beginnen.quote:Op maandag 4 september 2023 21:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
En nu Sneijder die bedankt, wat een lachwekkende serie van ja of nee is dat ook weer.
Toch bijzonder hoe die serie foto's van Overmars in anderhalf jaar de complete teloorgang ingeleid hebben.
Erg mooiquote:Op maandag 4 september 2023 21:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
En nu Sneijder die bedankt, wat een lachwekkende serie van ja of nee is dat ook weer.
Toch bijzonder hoe die serie foto's van Overmars in anderhalf jaar de complete teloorgang ingeleid hebben.
Als Wesley niet kon ballen was ie stratenmaker geworden. Wat moet Ajax met iemand die denkt dat ie prima de boel kan leiden, maar meer geschikt is als materiaalman.quote:Op maandag 4 september 2023 21:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wes is extreem vermoeiend. Emotioneel labiel. Moet Ajax sowieso niet aan beginnen.
groenengod.quote:Op maandag 4 september 2023 21:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat we geen wieleracts hebben
quote:Op maandag 4 september 2023 21:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat we geen wieleracts hebben
Koeman is een narcist.quote:Op maandag 4 september 2023 22:46 schreef Steven184 het volgende:
Koeman kan nog steeds niet verkroppen dat Frimpong de juiste keuze maakte.
Niet alleen Koeman, vanuit de KNVB zouden ze die pad tot de orde moeten roepen. Na Ziyech kan het weer een potentiële basisklant zijn die ze laten lopen.quote:
Koeman is eerst en vooral een ontzettend slechte trainer.quote:
Ronald 'ik ben niet koppig' Koemanquote:Op maandag 4 september 2023 23:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Koeman is eerst en vooral een ontzettend slechte trainer.
Moet je toch niet willen, bondscoach wordenquote:Op dinsdag 5 september 2023 07:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik zie dat van Gaal Slot al voorzichtig naar voren brengt als toekomstig bondscoach.
Waarom zijn Nederlandse (bonds)coaches toch bijna altijd van die extreem narcistische figuren met door-en-door verrotte persoonlijkheden.quote:
Gouden Hert!quote:Op dinsdag 5 september 2023 11:26 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
Met elk woord wat uit de mond van Markie komt, voel ik een boel hersencellen afsterven
Man, ik begin bijna medelijden met Van Haga te krijgen. Die moet zich toch ook kapot schamen hiervoor?quote:Op dinsdag 5 september 2023 11:26 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
Met elk woord wat uit de mond van Markie komt, voel ik een boel hersencellen afsterven
BLOCK!!!quote:Op dinsdag 5 september 2023 21:47 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Van je ploeggenoten moet je het hebben. Het was echt per ongeluk hoor!
Racist Lasbril zat deze bullshit gisteren ook weer te vertellen, favoriete stokpaard met onzin van extreemrechtsquote:
Is Lasbril alweer het Media Park binnengeglipt?quote:Op dinsdag 5 september 2023 22:19 schreef Szura het volgende:
[..]
Racist Lasbril zat deze bullshit gisteren ook weer te vertellen, favoriete stokpaard met onzin van extreemrechts
Als hij straks geen zetel meer heeft, duikt hij vast weer op als Amerika-duider bij de immorele Jinekquote:Op dinsdag 5 september 2023 22:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Is Lasbril alweer het Media Park binnengeglipt?
Deze vrouw is ook op weg naar een burn-out volgens mijquote:Op dinsdag 5 september 2023 23:55 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
Hier kan toch geen satire tegenop![]()
![]()
Zou Lasbril naar Nieuwsuur durven te gaan, als die weer een verkiezingsreeks doen?quote:Op dinsdag 5 september 2023 22:44 schreef Szura het volgende:
[..]
Als hij straks geen zetel meer heeft, duikt hij vast weer op als Amerika-duider bij de immorele Jinek
quote:Op woensdag 6 september 2023 00:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Deze vrouw is ook op weg naar een burn-out volgens mij
Ook in haar lezing roepen dat we vooral geen premiersverkiezingen ervan moeten maken terwijl je een premierskandidaat presenteert
Waarom worden dat soort mensen niet terplekke kapotgeslagen met feiten en mogen ze door een zijdeur afdruipen?quote:Op woensdag 6 september 2023 06:27 schreef DeeBee het volgende:
Nederland is geen land, wat een figuren.
Dat gevoel kreeg ik ook een beetje, bij op1 ook al zeer gestresst.quote:Op woensdag 6 september 2023 00:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Ook in haar lezing roepen dat we vooral geen premiersverkiezingen ervan moeten maken terwijl je een premierskandidaat presenteert
Het is gewoon echt zo dom en doorzichtig. Als je een brede volkspartij had willen worden, had je dit allemaal toch anders aan moeten pakken. Maar goed, ik sprak nog iemand die dit allemaal geen populisme vond, dus ja, mensen zijn zelf ook gewoon dom en debielquote:Op woensdag 6 september 2023 00:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Omdat tegenwoordig elke "mening" even zwaar moet tellen als feiten en we compleet fact free zijn gegaan, wat een vermoeiende wereldquote:Op woensdag 6 september 2023 10:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waarom worden dat soort mensen niet terplekke kapotgeslagen met feiten en mogen ze door een zijdeur afdruipen?
quote:Op woensdag 6 september 2023 13:33 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Omdat tegenwoordig elke "mening" even zwaar moet tellen als feiten en we compleet fact free zijn gegaan, wat een vermoeiende wereld
We gaan debatten krijgen waar driekwart van de rullevante lijsttrekkers niet is uitgenodigd om maar een DRIESTRIJD door onze strot te duwenquote:Op woensdag 6 september 2023 17:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Pieter Omtzigt wil tijdens de verkiezingscampagne diepgaande tv- of radiodebatten voeren met maximaal twee of drie lijsttrekkers over de grote problemen waarmee Nederland kampt. Als er meer mensen aanschuiven, zoals nu de gewoonte is, overweegt hij niet mee te doen.
Dat heeft Omtzigt woensdag duidelijk gemaakt in zijn Binnenhoflezing in Nieuwspoort in Den Haag. ‘Heel veel lijsttrekkers die in oneliners van twintig seconden over een onderwerp spreken: dat leidt niet tot helderheid en niet tot oplossingen voor de problemen in ons land.’ Daarom wil hij het anders, en die wens zou zomaar eens kunnen uitkomen, gezien zijn kansen om de grootste te worden bij de Tweede Kamerverkiezingen van 22 november. Die positie geeft hem veel invloed op de wijze waarop verkiezingsdebatten georganiseerd gaan worden. Hij hoopt dat media gesprekken gaan organiseren ‘die iets rustiger en inhoudelijk zijn qua opzet’, beaamt zijn woordvoerder.
Ach, hopelijk doen de media in elk geval gewoon recht aan de interessantste verkiezingen in meer dan twintig jaar.quote:Op woensdag 6 september 2023 18:06 schreef Hamlapjes het volgende:
Op zich ben ik wel groot voorstander van inhoudelijkere debatten in plaats van die 'u kunt rood of groen kiezen op deze stelling en krijgt 5 seconden om uit te leggen waarom!'-meuk of wat door moet gaan voor een kritisch interview bij Nieuwsuur of zo.
Maar dan moet je wel gaan werken naar een format van meerdere uitzendingen, waar telkens in verschillende samenstellingen gedebatteerd wordt om alle partijen wel een beetje redelijk aan hun aandacht te laten komen. En ik vrees dat de Nederlandse media denken dat het volluk daar niet op zit te wachten en toch weer met een slap formatje aan komen zetten, misschien ergens een lang debat tussen de drie frontrunners om Pietertje aan te kunnen laten schuiven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |