SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziedendquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:46 schreef eentwee het volgende:
Wat een wanstaltig slechte column van Thomas Hogeling trouwens in diezelfde VK. Ongrappige kleuterkarikatuur van een hardwerkende politicus, die veel bereikt heeft in zijn werk, in tegenstelling tot de inhoudsloze flierefluiter Thomas H. Een omhooggevallen kutyup die om onbegrijpelijke reden zijn doremifasolstukjes zonder kop, staart of boodschap in de krant mag blijven plaatsen.
Hahahahaquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:46 schreef eentwee het volgende:
Wat een wanstaltig slechte column van Thomas Hogeling trouwens in diezelfde VK. Ongrappige kleuterkarikatuur van een hardwerkende politicus, die veel bereikt heeft in zijn werk, in tegenstelling tot de inhoudsloze flierefluiter Thomas H. Een omhooggevallen kutyup die om onbegrijpelijke reden zijn doremifasolstukjes zonder kop, staart of boodschap in de krant mag blijven plaatsen.
Topwaarneming en dito foto.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:13 schreef Mani89 het volgende:
Mani heeft vandaag een ijsvogel gespot.
[ afbeelding ]
Mooie foto!quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:13 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Chevy vindt dit een mooie fotoquote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:13 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Wel echt een gezellige tijd geweest zo te horenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:28 schreef Szura het volgende:
ach David-Jan
https://nos.nl/artikel/24(...)opt-na-bijna-25-jaar
Er zijn natuurlijk maar 2 opties. Hij is door Putin uit de lucht geschoten of hij heeft het in scène gezet om te verdwijnen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Of is hij toch in Afrika, lekker een koersje kijken?
Precies, en Gert Goebbels weet wel hoe je de Gemütlichkeit weer bij het Volk moet brengen!quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:30 schreef hhh38 het volgende:
[ afbeelding ]
WOII moet weer gezellig worden @:AllesKaputt
Samson gaat ook mee doen?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:30 schreef hhh38 het volgende:
[ afbeelding ]
WOII moet weer gezellig worden @:AllesKaputt
Ik als Noord-Europeaan vind het ook niet leuk.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 17:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wopke Hoekstra wordt onze nieuwe Eurocommissaris. Dat zullen ze in Zuid-Europa vast leuk vinden.
Gert kan Operation Lebensborn wel leiden.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:42 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Precies, en Gert Goebbels weet wel hoe je de Gemütlichkeit weer bij het Volk moet brengen!
Want de bel deed het vaak niet?quote:
Dit noemen we in de volksmond ook wel omhoog vallen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 17:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wopke Hoekstra wordt onze nieuwe Eurocommissaris. Dat zullen ze in Zuid-Europa vast leuk vinden.
Haha wacht wat, Hoekstra op klimaat mag ik dood haha o mijn god
Van Miltenburg vergetenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 14:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ach Vera
Bergkamp vertrekt na de verkiezingen als kamervoorzitter. "Tijd voor iets nieuws". Ja hoor, met afstand slechtste voorzitter afgelopen jaren
Graaiflatie.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik kocht vandaag zo'n bus jodekoek bij supermarkt. Tot m'n schrik zijn de koeken zo ongeveer helft gekrompen. En maar meer geld vragen
Jodekoeken? Mag dat nog?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik kocht vandaag zo'n bus jodekoek bij supermarkt. Tot m'n schrik zijn de koeken zo ongeveer helft gekrompen. En maar meer geld vragen
Verschilt niet zo veel met z’n officiële portretquote:
Dit betekent dat we netto negatief af zijn met de move van Timmermans.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 17:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
S&D is ook not amusedquote:Op donderdag 24 augustus 2023 17:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wordt er niet beter op. Hoop minder ervaring in de Kamer. Gaat inherent voor fouten zorgen, op zich is dat niet erg maar ja tegenwoordig lig je er al uit als je een d/t fout maakt bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 15:19 schreef Pino112 het volgende:
Zo kan je de nieuwe bestuurscultuur ook uitleggen ja. Gewoon iedereen vervangen.
Het was de afgelopen periode al dramatisch schijnbaar. Het politieke klimaat in Nederland is door en door verrotquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wordt er niet beter op. Hoop minder ervaring in de Kamer. Gaat inherent voor fouten zorgen, op zich is dat niet erg maar ja tegenwoordig lig je er al uit als je een d/t fout maakt bijvoorbeeld.
Lekker op de fiets erheen joh, laat gaanquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Sterkte met een weekend Zandvoortterreur, allemaal.
Bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:17 schreef superniger het volgende:
Item over de Kneet nu bij Humberto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |