Zelfs voor JA21, BVNL en FvD is het slecht. Veel wappies zijn ook fan van hem.quote:Op zondag 20 augustus 2023 22:12 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
BBB, CDA (voor zover dat nog kan), PVV, in mindere mate CU, SGP, SP en VVD, zou ik zo op het eerste oog zeggen. Alles wat populistisch of klein-christelijk is, basically
Als dit de wappies en Eerdmansjes van deze wereld minder zetels geeft, dan is dat een uitstekende zaak.quote:Op zondag 20 augustus 2023 22:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zelfs voor JA21, BVNL en FvD is het slecht. Veel wappies zijn ook fan van hem.
Ik zou ook niet weten met welke argumenten de wappies hem zouden kunnen temmen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 22:18 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Als dit de wappies en Eerdmansjes van deze wereld minder zetels geeft, dan is dat een uitstekende zaak.
Voor wat betreft de grootste worden, denk ik dat dit wel goed nieuws is, ja. En een redelijk centrum-links kabinet zonder VVD lijkt mij ook wel waarschijnlijker hiermeequote:Op zondag 20 augustus 2023 22:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zeg je dat dit goed is voor een nieuwe linkse wolk?
Minister-president van een zakenkabinet om het kartel te doorbreken, en alle staatsmongolen van Nederland stonden in de rij met hun stembiljet...quote:Op zondag 20 augustus 2023 22:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten met welke argumenten de wappies hem zouden kunnen temmen.
Mijn Heiland Frans heeft mijn stem al binnen, makker.quote:Op zondag 20 augustus 2023 22:23 schreef Szura het volgende:
Met al die beweging op rechts (geloof Triple B en Omzicht niet als ze dat bestrijden, hun stemgedrag zegt iets anders) is het des te urgenter om ons allemaal achter Frans te scharen vrienden.
Mooi, nu de rest van het rapaille hier nogquote:Op zondag 20 augustus 2023 22:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mijn Heiland Frans heeft mijn stem al binnen, makker.
De laatste poll hier was erg hoopgevend. Allemaal weldenkende mensen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 22:32 schreef Szura het volgende:
[..]
Mooi, nu de rest van het rapaille hier nog
Is die er te veel in gaan geloven?quote:Op zondag 20 augustus 2023 22:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik geef niks om de mening van Tim Hofman.
Het is dadelijk gewoon extra partij in het kabinet. Dit land is guurrechts. Omzigt gaat stemmen krijgen van mensen die centraal of zelfs links zouden kunnen stemmen en niet het Christelijk Nationalisme van deze man zien.quote:Op zondag 20 augustus 2023 22:18 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Als dit de wappies en Eerdmansjes van deze wereld minder zetels geeft, dan is dat een uitstekende zaak.
Dat is de schuld van meisje Bergkamp.quote:Op maandag 21 augustus 2023 07:25 schreef AllesKaputt het volgende:
Vanavond de eerste peilingen met de Nijkerkse Sport Club op 90+ zetels.
Waar komt trouwens die meme vandaan dat Zijn Naam altijd verkeerd wordt gespeld? Is dat een FOK-dingetje of gebeurt dat overal?
En net als Sjerrie een riant inkomen plus een gratis clubhuis waar je ongestoord cocaïne kunt consumeren!quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ompzig heeft alleen maar een partij opgericht om zijn boekje te verkopen.
Als je een grondwettelijk hof wil en een ander kiesstelsel wordt het Sint-Juttemisquote:Op maandag 21 augustus 2023 13:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
Het grote indekken is al begonnen
https://nos.nl/artikel/24(...)schien-wel-tien-jaar
Een ander kiesstelsel gaat ook niets oplossen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 14:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Als je een grondwettelijk hof wil en een ander kiesstelsel wordt het Sint-Juttemis.
Had Sifan Hassan vlak voor haar valpartij maar ideeën op rechts.quote:Op maandag 21 augustus 2023 14:24 schreef Slobeend het volgende:
Inb4 weet je wie ook ideeën had op rechts?
Mark Mugabe lacht om een regeerperiode van 10 jaarquote:Op maandag 21 augustus 2023 13:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
Het grote indekken is al begonnen
https://nos.nl/artikel/24(...)schien-wel-tien-jaar
Dit is niveautje liever cholera dan ebolaquote:Op maandag 21 augustus 2023 14:23 schreef Slobeend het volgende:
Ik vind het al heel wat dat 'ie tenminste ideeën heeft, in tegenstelling tot een hoop andere partijen op rechts. Liever Pieter dan Caroline.
Wil hij nu een districtenstelsel gaan invoeren? Dat lijkt mij een verschrikkelijk slecht plan.quote:Op maandag 21 augustus 2023 14:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Als je een grondwettelijk hof wil en een ander kiesstelsel wordt het Sint-Juttemis.
Liever zoals in Duitsland dan, dat is een mengvorm.quote:Op maandag 21 augustus 2023 14:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wil hij nu een districtenstelsel gaan invoeren? Dat lijkt mij een verschrikkelijk slecht plan.
Voetjebal is geen sport.quote:Op maandag 21 augustus 2023 14:24 schreef Slobeend het volgende:
Inb4 weet je wie ook ideeën had op rechts?
We gaan gerrymanderen!quote:Op maandag 21 augustus 2023 14:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wil hij nu een districtenstelsel gaan invoeren? Dat lijkt mij een verschrikkelijk slecht plan.
Lijsttrekker bij Omzigt daar durf ik de trekker wel op over te halen. Nicki Pouw Verweij idem.quote:Op maandag 21 augustus 2023 17:50 schreef Szura het volgende:
Bij wie zal de altijd opportunistische Mona Keijzer nu opduiken: bij Triple B of Omzicht?
Eens, toch een stuk beter dan klimaatverandering bestaat niet, vluchtelingen zijn stom of boeren zijn zielig.quote:Op maandag 21 augustus 2023 14:23 schreef Slobeend het volgende:
Ik vind het al heel wat dat 'ie tenminste ideeën heeft, in tegenstelling tot een hoop andere partijen op rechts. Liever Pieter dan Caroline.
Daniel Koerhuis heeft ook econometrie gestudeerdquote:Op maandag 21 augustus 2023 22:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Eens, toch een stuk beter dan klimaatverandering bestaat niet, vluchtelingen zijn stom of boeren zijn zielig.
Daarnaast heb ik ook automatisch meer vertrouwen in een gepromoveerde econometrist.
(Ja ik weet wie er nog meer gepromoveerd zijn)
@Mexicanobakker ook volgens mij.quote:Op maandag 21 augustus 2023 22:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Daniel Koerhuis heeft ook econometrie gestudeerd![]()
Wat mij betreft ook wel oninteressante insteek interview. Heb je wel genoeg goede kandidaten & kan je het mentaal wel aan, wat verwacht je als Nieuwsuur precies van de antwoorden? Juist als hij in beide gevallen zelf al aangeeft dat dat uitdagingen zijn. En als het dan over de inhoud gaat niet vragen hoe je arbeids- en studie-immigratie moet beperken.quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:47 schreef Slobeend het volgende:
Omtzigt wordt nu al geïrriteerd van Tweebeeke.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziedendquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:46 schreef eentwee het volgende:
Wat een wanstaltig slechte column van Thomas Hogeling trouwens in diezelfde VK. Ongrappige kleuterkarikatuur van een hardwerkende politicus, die veel bereikt heeft in zijn werk, in tegenstelling tot de inhoudsloze flierefluiter Thomas H. Een omhooggevallen kutyup die om onbegrijpelijke reden zijn doremifasolstukjes zonder kop, staart of boodschap in de krant mag blijven plaatsen.
Hahahahaquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:46 schreef eentwee het volgende:
Wat een wanstaltig slechte column van Thomas Hogeling trouwens in diezelfde VK. Ongrappige kleuterkarikatuur van een hardwerkende politicus, die veel bereikt heeft in zijn werk, in tegenstelling tot de inhoudsloze flierefluiter Thomas H. Een omhooggevallen kutyup die om onbegrijpelijke reden zijn doremifasolstukjes zonder kop, staart of boodschap in de krant mag blijven plaatsen.
Topwaarneming en dito foto.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:13 schreef Mani89 het volgende:
Mani heeft vandaag een ijsvogel gespot.
[ afbeelding ]
Mooie foto!quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:13 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Chevy vindt dit een mooie fotoquote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:13 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Wel echt een gezellige tijd geweest zo te horenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:28 schreef Szura het volgende:
ach David-Jan
https://nos.nl/artikel/24(...)opt-na-bijna-25-jaar
Er zijn natuurlijk maar 2 opties. Hij is door Putin uit de lucht geschoten of hij heeft het in scène gezet om te verdwijnen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Of is hij toch in Afrika, lekker een koersje kijken?
Precies, en Gert Goebbels weet wel hoe je de Gemütlichkeit weer bij het Volk moet brengen!quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:30 schreef hhh38 het volgende:
[ afbeelding ]
WOII moet weer gezellig worden @:AllesKaputt
Samson gaat ook mee doen?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:30 schreef hhh38 het volgende:
[ afbeelding ]
WOII moet weer gezellig worden @:AllesKaputt
Ik als Noord-Europeaan vind het ook niet leuk.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 17:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wopke Hoekstra wordt onze nieuwe Eurocommissaris. Dat zullen ze in Zuid-Europa vast leuk vinden.
Gert kan Operation Lebensborn wel leiden.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:42 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Precies, en Gert Goebbels weet wel hoe je de Gemütlichkeit weer bij het Volk moet brengen!
Want de bel deed het vaak niet?quote:
Dit noemen we in de volksmond ook wel omhoog vallen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 17:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wopke Hoekstra wordt onze nieuwe Eurocommissaris. Dat zullen ze in Zuid-Europa vast leuk vinden.
Haha wacht wat, Hoekstra op klimaat mag ik dood haha o mijn god
Van Miltenburg vergetenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 14:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ach Vera
Bergkamp vertrekt na de verkiezingen als kamervoorzitter. "Tijd voor iets nieuws". Ja hoor, met afstand slechtste voorzitter afgelopen jaren
Graaiflatie.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik kocht vandaag zo'n bus jodekoek bij supermarkt. Tot m'n schrik zijn de koeken zo ongeveer helft gekrompen. En maar meer geld vragen
Jodekoeken? Mag dat nog?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik kocht vandaag zo'n bus jodekoek bij supermarkt. Tot m'n schrik zijn de koeken zo ongeveer helft gekrompen. En maar meer geld vragen
Verschilt niet zo veel met z’n officiële portretquote:
Dit betekent dat we netto negatief af zijn met de move van Timmermans.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 17:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
S&D is ook not amusedquote:Op donderdag 24 augustus 2023 17:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wordt er niet beter op. Hoop minder ervaring in de Kamer. Gaat inherent voor fouten zorgen, op zich is dat niet erg maar ja tegenwoordig lig je er al uit als je een d/t fout maakt bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 15:19 schreef Pino112 het volgende:
Zo kan je de nieuwe bestuurscultuur ook uitleggen ja. Gewoon iedereen vervangen.
Het was de afgelopen periode al dramatisch schijnbaar. Het politieke klimaat in Nederland is door en door verrotquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wordt er niet beter op. Hoop minder ervaring in de Kamer. Gaat inherent voor fouten zorgen, op zich is dat niet erg maar ja tegenwoordig lig je er al uit als je een d/t fout maakt bijvoorbeeld.
Lekker op de fiets erheen joh, laat gaanquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Sterkte met een weekend Zandvoortterreur, allemaal.
Bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:17 schreef superniger het volgende:
Item over de Kneet nu bij Humberto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |