quote:Op maandag 4 september 2023 21:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat we geen wieleracts hebben
Koeman is een narcist.quote:Op maandag 4 september 2023 22:46 schreef Steven184 het volgende:
Koeman kan nog steeds niet verkroppen dat Frimpong de juiste keuze maakte.
Niet alleen Koeman, vanuit de KNVB zouden ze die pad tot de orde moeten roepen. Na Ziyech kan het weer een potentiële basisklant zijn die ze laten lopen.quote:
Koeman is eerst en vooral een ontzettend slechte trainer.quote:
Ronald 'ik ben niet koppig' Koemanquote:Op maandag 4 september 2023 23:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Koeman is eerst en vooral een ontzettend slechte trainer.
Moet je toch niet willen, bondscoach wordenquote:Op dinsdag 5 september 2023 07:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik zie dat van Gaal Slot al voorzichtig naar voren brengt als toekomstig bondscoach.
Waarom zijn Nederlandse (bonds)coaches toch bijna altijd van die extreem narcistische figuren met door-en-door verrotte persoonlijkheden.quote:
Gouden Hert!quote:Op dinsdag 5 september 2023 11:26 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
Met elk woord wat uit de mond van Markie komt, voel ik een boel hersencellen afsterven
Man, ik begin bijna medelijden met Van Haga te krijgen. Die moet zich toch ook kapot schamen hiervoor?quote:Op dinsdag 5 september 2023 11:26 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
Met elk woord wat uit de mond van Markie komt, voel ik een boel hersencellen afsterven
BLOCK!!!quote:Op dinsdag 5 september 2023 21:47 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Van je ploeggenoten moet je het hebben. Het was echt per ongeluk hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |