Racisme is toch ook 'normaal', in de letterlijke zin van het woord normaal?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 17:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het is knap dat zo'n uit de kluiten gewassen racistische partij gewoon als 'normaal' wordt behandeld in de media.
Gehaktballen in blik zijn er nog steeds. Heeft hij even geluk.quote:Op zondag 27 augustus 2023 08:26 schreef Szura het volgende:
Wierd schetst zijn ideaalwereld:
https://www.telegraaf.nl/(...)ktballen-in-blik-mee
Weerapps zeiden zeker nog een uur droog, ik met de kleine naar buiten, 20 minuten later doorweekt terug. Mooie hagelbui ookquote:
Wordt ze hard van!quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Weerapps zeiden zeker nog een uur droog, ik met de kleine naar buiten, 20 minuten later doorweekt terug. Mooie hagelbui ook
Wacht maar tot jij ooit aan de beurt bentquote:
Ik zet ze gewoon met regen in de tuinquote:Op zondag 27 augustus 2023 12:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij ooit aan de beurt bent
Daarna afspoelen met de tuinslang?quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:15 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik zet ze gewoon met regen in de tuin
Doet de regen dat niet al?quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Daarna afspoelen met de tuinslang?
Weet je wie er ook...quote:Op maandag 28 augustus 2023 08:12 schreef AllesKaputt het volgende:
Gisterochtend in de trein gezeten tussen de in oranje gehulde MAX-aanhangers. Zo moet de hel er ongeveer uitzien, maar dan nog een paar graadjes warmer.
Ik had ook een treinreferentie in gedachten, maar dat vond zelfs ik te smakeloos.quote:Op maandag 28 augustus 2023 08:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Weet je wie er ook...
nee laat maar
quote:De moeder van Rubiales is in hongerstaking vanwege de ‘onmenselijke en bloedige jacht’ op haar zoon
Ángeles Béjar heeft zichzelf vanochtend opgesloten in de kerk van de Divina Pastora de Motril
Ooit?quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij ooit aan de beurt bent
Dit weten we nu al jaren maar toch wilde het kabinet voor de val in het Landbouwakkoord nog even 2 miljard ofzo in innovatie stekenquote:
Njiew Sozjial Kontrekt!quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:03 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
Ik vind dit toch zó'n fascinerend filmpje!
Mark jongen...quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:03 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
Deze terroristquote:Op maandag 28 augustus 2023 20:03 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |