Het vocht druipt er aan alle kanten uitquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:12 schreef chufi het volgende:
Oh de Picanhia ligt nog ff netjes na te garen in alu-folie
opbakkenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:14 schreef tonja het volgende:
WTF Het vlees gaat nog een keer de pan in
Nog ff lekker zwart maken....quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:12 schreef chufi het volgende:
Oh de Picanhia ligt nog ff netjes na te garen in alu-folie
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:15 schreef chufi het volgende:
Ik zou het nog ff krokant afbakken in de frituur
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:15 schreef chufi het volgende:
Ik zou het nog ff krokant afbakken in de frituur
Nou nou..quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:56 schreef mangalie het volgende:
[..]
Wat zit je dan te zwetsen dat Mirthe tonnetje rond zou moeten zijn??
3 kwartier laterquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:32 schreef Frummelie het volgende:
Isaac gaat het een kwartier bakken zei hij eerder, dat gaat um niet worden...
yep ik ook.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:21 schreef lojanda het volgende:
Ik ben benieuwd als hij dat vlees aan gaat snijden of hij er doorheen komt
Dit is zo zonde, dit is zo'n mooi stukje vlees met een heerlijke smaak...quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:19 schreef tonja het volgende:
Ice heeft even wat vocht uit het vlees geknepen en legt het weer terug in de pan, met de deksel er op.
Ja, aan de ene kant vind ik het hilarisch, aan de andere kant doet het gewoon pijn.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dit is zo zonde, dit is zo'n mooi stukje vlees met een heerlijke smaak...
misschien met die bijl die ze buiten hebbenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:21 schreef lojanda het volgende:
Ik ben benieuwd als hij dat vlees aan gaat snijden of hij er doorheen komt
Had het beter even rondom aangebraden, en dan de oven in.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dit is zo zonde, dit is zo'n mooi stukje vlees met een heerlijke smaak...
De alleszaag van de Action denk ikquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:22 schreef Was-beer het volgende:
[..]
misschien met die bijl die ze buiten hebben
En deelt gelijk uitquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:25 schreef lojanda het volgende:
Omg.. dat vlees![]()
Hij houdt van medium well zegt hij nu maar
Hij weet er niet heel veel vanquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:25 schreef Frummelie het volgende:
Hij snijd hem verkeerd op de draad...
Je ziet ook dat ze er echt van genietenquote:
Dat vlees wat hij op zijn bord heeft kost 31 euroquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:28 schreef Frummelie het volgende:
Lange kant snijden, dan snij je de vezels door en wordt het vlees malser.... echt zonde dit..
Hmm lekker mals en ruikt lekker zegt Sas er nog bijquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je ziet ook dat ze er echt van genieten
Idd.. trancheren, hele dunne plakjes.. dan is het ook het lekkerste en dan moet het ook nog echt roze zijnquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:29 schreef Frummelie het volgende:
Eigenijk moet dit vlees ook een beetje dun gesneden worden...
Ik denk dat ze nog nooit een goed bereid goed stuk vlees hebben gegeten. Kan niet anders.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je ziet ook dat ze er echt van genieten
Alsof ie een T-bone well done zou kunnen bereiden ...quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:31 schreef Verida het volgende:
tja, hij had om een T-bone steak gevraagd![]()
Niet om een stuk vlees waar hij nog nooit van had gehoord, laat staan dat hij weet hoe het gebraden moet worden.
Ze kunnen ook geen van drieën koken en daarom snel tevreden waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:29 schreef tonja het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze vinden het allemaal heerlijk
En weet je wat zo grappig is... het is gewoon staartstuk wat eigenijk een vergeten stukje vlees is en niet duur maar door slow cooking is overal een naam aan gegeven... en is alles een stuk duurder geworden...quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat vlees wat hij op zijn bord heeft kost 31 euro
geen idee, maar als hij daarom heeft gevraagd, denk ik dat hij daar wel weg mee had gewetenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Alsof ie een T-bone well done zou kunnen bereiden ...
Klopt idd en dat soort vlees is daarom ook vaak heel erg lekker. Ik vind het nou niet echt goedkoop hoor.. 31 euro voor 600gr.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
En weet je wat zo grappig is... het is gewoon staartstuk wat eigenijk een vergeten stukje vlees is en niet duur maar door slow cooking is overal een naam aan gegeven... en is alles een stuk duurder geworden...
De prijzen verschillen heel erg... bij sommige slagerijen betaal je 19 euro per kilo voor staartstuk..quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt idd en dat soort vlees is daarom ook vaak heel erg lekker. Ik vind het nou niet echt goedkoop hoor.. 31 euro voor 600gr.
Gewoon heel jammer..
Ik had nu gekeken bij jumbo omdat ze het daar van hebben.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
De prijzen verschillen heel erg... bij sommige slagerijen betaal je 19 euro per kilo voor staartstuk..
Ben benieuw.. ik moet het nog kijken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:39 schreef spapaars het volgende:
Nu op tv wel beelden van de mensen met videoboodschap
Heb het al wat aangepast, misschien alleen even gestart.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:59 schreef cinsan het volgende:
[..]
nu mag ze auto kopen ivv scooter voor haar zoon
Ik wacht nog ff tot Miertje aan Isaacs wiskey begint, en morgen met koppijn aan de finale moet 😁quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
Nou de laatste 24 uur helemaal niets gemist, nu film kijken.
Denk dat hier de streams niet meer aan gaan, wat een afgang deze finale
De whiskey is niet van Isaac maar van haarquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik wacht nog ff tot Miertje aan Isaacs wiskey begint, en morgen met koppijn aan de finale moet 😁
Dat wordt erg moeilijk voor haarquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:24 schreef Hoempah het volgende:
Sasha zegt respectvol "Mirthe mond dicht!"
Nog beter.. 😋quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
De whiskey is niet van Isaac maar van haar
Waarom heb je z'n hekel aan Mirthe? Het klopt ook gewoon niet wat je zegt. Ik heb streams aangehad tijdens die films en niks gezien. Maar nu ineens heeft Mirthe drie films lang doorgeluldquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:44 schreef xsaskiax het volgende:
De laatste 3 films heeft Mirthe de hele film door zitten praten..... daar moeten ze toch horen toren dol van worden??
Nu zit ze weer de hele tijd hard te lachen (oke, dat is normaal) maar weer te ratelen, volgens mij zei Sasha er 1 keer iets van.
Engine ik heb het de vorige film ook benoemd toen vond je me raar dat ik de stream aan had... en ik heb geen hekel aan Mirthe, maar ik zou echt helemaal maf worden van iemand die maar naast me zat te ratelenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:50 schreef engine het volgende:
[..]
Waarom heb je z'n hekel aan Mirthe? Het klopt ook gewoon niet wat je zegt. Ik heb streams aangehad tijdens die films en niks gezien. Maar nu ineens heeft Mirthe drie films lang doorgeluld
Je klaagt de hele dag over haar. Mirthe hoeft maar te zuchten en er is iets mis mee.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:58 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Engine ik heb het de vorige film ook benoemd toen vond je me raar dat ik de stream aan had... en ik heb geen hekel aan Mirthe, maar ik zou echt helemaal maf worden van iemand die maar naast me zat te ratelen
Engine we zullen het nooit eens worden als het om Mirthe gaat, jij ziet haar heel anders dan ik, dat kan en dat mag .Ik val jou niet aan op de dingen die jij over haar zegt, stop dan ook eens om mij iedere keer ter verantwoording te roepen oke:)quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 21:20 schreef engine het volgende:
[..]
Je klaagt de hele dag over haar. Mirthe hoeft maar te zuchten en er is iets mis mee.
ik kan me de reactie van Engine goed voorstellen hoor.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 21:22 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Engine we zullen het nooit eens worden als het om Mirthe gaat, jij ziet haar heel anders dan ik, dat kan en dat mag .Ik val jou niet aan op de dingen die jij over haar zegt, stop dan ook eens om mij iedere keer ter verantwoording te roepen oke:)
Dat kun je vergeten. Als jij commentaar mag geven, mag ik dat ook.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 21:22 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Engine we zullen het nooit eens worden als het om Mirthe gaat, jij ziet haar heel anders dan ik, dat kan en dat mag .Ik val jou niet aan op de dingen die jij over haar zegt, stop dan ook eens om mij iedere keer ter verantwoording te roepen oke:)
Maar waarom is het bij Mirthe niet oké? Bij Babette heeft er niemand problemen mee.. die is weken zo niet maanden door iedereen door het slijk gehaald en dan vaak met uitschelden en verwensingen. Dat mag dan wel en daar doet zo ongeveer hier iedereen aan mee. Ik snap niet waarom het dan nu vervelend is.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 21:24 schreef Verida het volgende:
i
[..]
ik kan me de reactie van Engine goed voorstellen hoor.
Jij doet dit niet alleen hoor, maar het is gewoon bizar hoe elke ademhaling, hap eten of gesprek van Mirthe hier in de Cos uitgekotst wordt.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 21:35 schreef cinsan het volgende:
voor wat het waard is , gerry is in lelystad op de kartbaan zie haar instastory
Babette was gewoon heel erg schofterig bezig tegenover Wendyquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 21:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar waarom is het bij Mirthe niet oké? Bij Babette heeft er niemand problemen mee.. die is weken zo niet maanden door iedereen door het slijk gehaald en dan vaak met uitschelden en verwensingen. Dat mag dan wel en daar doet zo ongeveer hier iedereen aan mee. Ik snap niet waarom het dan nu vervelend is.
Het verschil is dat ik het op een bewoner heb en jij (als je het naar mij toe doet) op een user, vind ik niet zo netjes, sorryquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 21:32 schreef engine het volgende:
[..]
Dat kun je vergeten. Als jij commentaar mag geven, mag ik dat ook.
En dat moet elke dag in elke post en dan maanden lang herhaald wordenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 21:36 schreef Verida het volgende:
[..]
Babette was gewoon heel erg schofterig bezig tegenover Wendy
En van wat er dan gezegd wordt vraag ik me af waarom mogen dat niet horen.. ze zijn vaak net te laat en horen we toch nog net waar ze het over hebben.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 21:39 schreef xsaskiax het volgende:
Zelfs tijdens de film hebben we al 2 keer de blaadjes in beeld gekregen.... laat die gast toch eens van die SL knop afblijven aub
Volgens mij is er nu alleen commentaar op de film geweest... en ze hebben zitten lachenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 21:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
En van wat er dan gezegd wordt vraag ik me af waarom mogen dat niet horen.. ze zijn vaak net te laat en horen we toch nog net waar ze het over hebben.
Wat jij wil. Negeer ik vanaf nu.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 21:38 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het verschil is dat ik het op een bewoner heb en jij (als je het naar mij toe doet) op een user, vind ik niet zo netjes, sorry
sorry ik plaats al niks meerquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 21:36 schreef lojanda het volgende:
[..]![]()
![]()
Blij dat je dat even komt melden
Niet exact.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:57 schreef Deisyy het volgende:
Fijn voor ze dat ze film mogen kijken vanavond, met zijn drieën is het voor hun ook maar saai.
Weet iemand welke film?
Hoezo schofterig? Ze had het gehad betreft vriendschap ze werd ook erg gevoed door Zoë en marciano . Ze had dit inderdaad beter kunnen oplossen. Het verdiend niet de schoonheidsprijs. Niemand weet het hoe en waarom en om dan iemand die je niet kent zo de grond in te boren met bedreigingen en verwensingen is van degene die dit doen 100x erger als wat Babette heeft gedaan.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 21:36 schreef Verida het volgende:
[..]
Babette was gewoon heel erg schofterig bezig tegenover Wendy
Nee dat was juist leuk grappig..en je kwam net op het juiste moment binnenquote:
Het is Last Vegasquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 21:59 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Niet exact.
Komedie over oude mannen die naar Las Vegas gaan. Met motoren iets.
Zou lijken op de film met Tim de toolman Taylor?
Of het is die film, afwerken van een lijst.
Dus bucket list, of wild hogs.
Blijkbaar is dat wel normaal en wordt maar gewoon geaccepteerd. Maar als je over een Wendy of een Mirthe wat zegt is het niet oké..quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 22:05 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Hoezo schofterig? Ze had het gehad betreft vriendschap ze werd ook erg gevoed door Zoë en marciano . Ze had dit inderdaad beter kunnen oplossen. Het verdiend niet de schoonheidsprijs. Niemand weet het hoe en waarom en om dan iemand die je niet kent zo de grond in te boren met bedreigingen en verwensingen is van degene die dit doen 100x erger als wat Babette heeft gedaan.
Slechte pyromaanquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 22:24 schreef danaqui het volgende:
Ice is weer aan het proberen een vuurtje te maken.
En het is Isaac al een paar keer heel snel gelukt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 22:24 schreef danaqui het volgende:
Ice is weer aan het proberen een vuurtje te maken.
Oh alle 3 zie ik ineens
Zeker leukquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 22:29 schreef xsaskiax het volgende:
[..]![]()
toch blijf ik het leuk vinden zoals ze elkaar proberen te helpen
Ja, vind ik ook opvallend. Had ik eerlijk gezegd niet verwacht.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 22:29 schreef xsaskiax het volgende:
[..]![]()
toch blijf ik het leuk vinden zoals ze elkaar proberen te helpen
Yep en als je het stro dat je vlam wil laten vatten in een kuiltje in de grond legt, dan zal het vochtig blijven.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 23:51 schreef Charlotte-007 het volgende:
Het stro is gewoon nog net wat te vochtig, kan niet anders.
Bij de proef zal het vast om kurkdroog stro en hout gaan, komt vast goed en dan gaat Mirthe lekker winnen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 23:55 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep en als je het stro dat je vlam wil laten vatten in een kuiltje in de grond legt, dan zal het vochtig blijven.
Ze blijft hetzelfde proberen. Het werkt niet.
En als het zou werken dan had de regie wel ingegrepen. Als de boel daar vlam vat met al dat stro en hout dan heb je wel een probleempje.
Ik snap niet dat ze niet iets anders probeert.
Dat zal allemaal best. Aan haar inzet zal het niet liggen, maar aan hoe ze haar inzet inzet wel. Af en toe heeft het zin om als je iets al uren op dezelfde manier aan het proberen bent en niet werkt, niet nog uren door te gaan op dezelfde manier zonder je af te vragen of er wellicht een andere manier is om je doel te bereiken.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 00:00 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Bij de proef zal het vast om kurkdroog stro en hout gaan, komt vast goed en dan gaat Mirthe lekker winnen.
Ja die gedachte heb ik ook al gehad. Ik bedoel, zo stom zullen ze toch niet zijn? Het zou me inderdaad niets verbazen als dit een febo opdrachtje is.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 00:11 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ze zijn allemaal achter geweest. Tv maken kan ook nog een optie zijn. Sasha zag je ook heel lang oefenen. Ik weet het niet hoor.
Schakel ook net in voor het eerst vandaag, voor een seconde. Was benieuwd of er nog streams zijnquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 01:07 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ze neemt melk maar geen whiskey hoor. En nog een yakultje....
Ze is zeker niet dom.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 01:11 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik moet juist om Mirthe lachen hoe ze eigenlijk heerlijk haarzelf is en toch het spel speelt. Daar moet je behoorlijk slim voor zijn.
Je zou verwachten dit weekend. En nu nog een week wachten tot vrijdag is voor iedereen behoorlijk saai. Ik gok dat de oudbewoners er ook wel zullen zijn.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 04:47 schreef Dotteke het volgende:
Het blijft afwachten er komt maar geen bericht over hoe en wanneer.
Dit is volgens mij een van de RLS'sen dat niiemand weet wanneer de finale echt is
Ik heb gehoord dat er alleen oudbewoners zijn als de door de mensen die er nog inzitten uitgenodigd waren, maar dat is wat de mensen daar zelf verteldenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 06:47 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Je zou verwachten dit weekend. En nu nog een week wachten tot vrijdag is voor iedereen behoorlijk saai. Ik gok dat de oudbewoners er ook wel zullen zijn.
las op fb dat gerry in lelystad is op kartbaan , nu denken ze dat ze daar is voor de finalequote:Op zaterdag 19 augustus 2023 06:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat er alleen oudbewoners zijn als de door de mensen die er nog inzitten uitgenodigd waren, maar dat is wat de mensen daar zelf vertelden
Wat er van klopt geen idee
Maar nog een week zo streams pas ik eigenlijk wel voor, en dan nu in een keer al die SL om niets
Goedemorgen Frummelquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 07:14 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
Ja we zijn er nog...![]()
Ben benieuwd hoelang we nog in de lucht zijn...
Lekker laten denken. Op fb denken ze veel 🤣🤣🤣quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 07:10 schreef cinsan het volgende:
[..]
las op fb dat gerry in lelystad is op kartbaan , nu denken ze dat ze daar is voor de finale
Ik ga vandaag niets zien. Dus hoop op een goede COS vandaag 😉quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 07:14 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
Ja we zijn er nog...![]()
Ben benieuwd hoelang we nog in de lucht zijn...
Mogge Fritsie..quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 07:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Goedemorgen Frummel![]()
Ik denk eind van de dag de streams op Zwort...... of groen (de heg)
Zolang we mee mogen kijken, gaan we ons best doen Dot..quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga vandaag niets zien. Dus hoop op een goede COS vandaag 😉
Zou kunnen hoor er staat niet voor niets in het regelementenboek dat ze met 2 man de finale spelen..quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 07:25 schreef cinsan het volgende:
goede morgen![]()
verwacht toch nog dat er iemand weg moet gaan vandaag
sasha en nog andere hadden toch gelezen finale met 2 personen, en daarna finale en streams out
daarom en niet alleen sasha heeft het gelezen ook imaquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 07:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zou kunnen hoor er staat niet voor niets in het regelementenboek dat ze met 2 man de finale spelen..
Ooh leuk, die moet ik nog even terug kijken...quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 07:29 schreef cinsan het volgende:
zag gister in tv uitzending de ouders van erik leken mij lieve mensen
Ja inderdaad..quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 07:29 schreef cinsan het volgende:
[..]
daarom en niet alleen sasha heeft het gelezen ook ima
De loods wordt omgebouwd voor een ander programmaquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 07:49 schreef Frummelie het volgende:
Laten we hopen dat het vervolg van een JVJL niet lang op zich laat wachten...
MET STREAMS HOPELIJK...
Ja dat noem ik het vervolg van een JVJL... de bondgenoten toch?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De loods wordt omgebouwd voor een ander programma
Ik ben bang dat we straks op zwart gaan of later op de dag...quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 07:54 schreef Tascha071 het volgende:
Hé bah vandaag kan ik net zo als de afgelopen dagen weinig streams zien exit van Wendy en Bern te horen gekregen van n vriendin. Ben dan heel blij dat ik in iedergeval hier nog wat terug kan lezen en filmpjes zien. Ik hoop dat ze deze week gewoon al is t nog maar met twee toch online blijven. Waarom laten ze oud bewoners niet omstebeurt een nachtje logeren
Ja klopt. Nog niet bekend of dat ook op de streams komtquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 07:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat noem ik het vervolg van een JVJL... de bondgenoten toch?
geen info van buitenaf tochquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 07:54 schreef Tascha071 het volgende:
Hé bah vandaag kan ik net zo als de afgelopen dagen weinig streams zien exit van Wendy en Bern te horen gekregen van n vriendin. Ben dan heel blij dat ik in iedergeval hier nog wat terug kan lezen en filmpjes zien. Ik hoop dat ze deze week gewoon al is t nog maar met twee toch online blijven. Waarom laten ze oud bewoners niet omstebeurt een nachtje logeren
begint pas in oktoberquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt. Nog niet bekend of dat ook op de streams komt
Nee hé, dat zou wel waardeloos zijn als dat niet het geval is..quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt. Nog niet bekend of dat ook op de streams komt
op deze vragen weet niemand antwoordquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 08:13 schreef Tascha071 het volgende:
Wat denken jullie dan? Hebben straks 2x 20 man geheimplicht? En blijven de bewoners dan na de finale een week in n hotel?
denk wel vandaag nog iemand weg , finale met 2 personenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 08:17 schreef Tascha071 het volgende:
Sascha spreekt uit dat ze denkt dat er vandaag een gaat en dan dag rust en dan finale
Ze hebben waarschijnlijk wel iets getekend om niet uit de school te mogen klappen.. maar ze gaan volgens mij gewoon naar huis want de familie van de finalisten is ook aanwezig bij de finale... dan zouden ze allemaal een hotel in moeten...John de Mol is niet gekkie hé...quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 08:13 schreef Tascha071 het volgende:
Wat denken jullie dan? Hebben straks 2x 20 man geheimplicht? En blijven de bewoners dan na de finale een week in n hotel?
denk dat ze het zelf nog niet wetenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 08:37 schreef Frummelie het volgende:
De bewoners denken zelf dat ze er vanavond nog gewoon zijn... misschien zeggen ze dat wel om ons op het verkeerde been te zetten... ook dit is een aanname...
Denk ik ook...quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 08:40 schreef cinsan het volgende:
[..]
denk dat ze het zelf nog niet weten
Ja is best vervelend, ik denk voor de bewoners helemaal..quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 08:46 schreef Dotteke het volgende:
Vind het wel raar dat ze niets bekend maken.
Zou ook nog kunnen, het kan nog alle kanten op..quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 08:48 schreef Donna1000 het volgende:
Ik denk nog steeds dat de 2 finalisten in de loods blijven tot de 25e,(zonder streams) dat ze in de tv uitzending de finale spelen waarbij de 2x20 familieleden/vrienden aanwezig zijn. Zomaar mijn idee he
hoop van niet zou marteling zijn voor die 2 die de finale moeten spelenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 08:48 schreef Donna1000 het volgende:
Ik denk nog steeds dat de 2 finalisten in de loods blijven tot de 25e,(zonder streams) dat ze in de tv uitzending de finale spelen waarbij de 2x20 familieleden/vrienden aanwezig zijn. Zomaar mijn idee he
Zenuwslopend denk ik voor hun.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 08:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja is best vervelend, ik denk voor de bewoners helemaal..
Ja maar het gaat niet om een pak suiker he... dus tsjaa.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 08:50 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoop van niet zou marteling zijn voor die 2 die de finale moeten spelen
Kan mij daar niet druk om maken 😉quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 08:53 schreef Frummelie het volgende:
Zou Mirthe thuis ook zolang onder de douche staan... is toch niet normaal...
Wacht maar totdat je de rekening betaald, ik vind het aso...quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan mij daar niet druk om maken 😉
Die hoef ik niet te betalenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 08:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je de rekening betaald, ik vind het aso...![]()
We hebben allemaal geen idee hoe of wat... we gaan het zien..quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 08:59 schreef Tascha071 het volgende:
Waarom zou de 25ste niet live zijn. John heeft toch wel wat ervaring in live programma’s? Het lijkt mij het makkelijkst. Vandaag een eruit. Dan met 2 de finale in. En bewoners zoet houden met elke dag iets oefenen voor finale en bezoek oud bewoners voor de leuk = beeldmateriaal voor opvulling live show. Dit is gewoonheid wat ik hoop. Echt geen zin in zwart vandaag of morgen. Kan ik weer rustig alles volgen stopt het!!!
En dan morgen misschien weer zo'n dag als er vandaag geen finale isquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 07:47 schreef Frummelie het volgende:
Dus het wordt een sentimentele dag met een lach en een traan......
Dan zijn we ruim een maand verder, en dat levert net zulke saaie streams opquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 07:54 schreef Tascha071 het volgende:
Ja het kan allemaal... aan de ene kant ook wel weer geinig dat je niet weet hoe of wat. ..quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 09:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan morgen misschien weer zo'n dag als er vandaag geen finale is
Vreselijk, het zou verboden moeten worden.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 09:10 schreef Frummelie het volgende:
Wat een waterverspilling... staat er gewoon 40 minuten lang water uit te gooien...
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 09:18 schreef Frummelie het volgende:
Ik moet zo lachen hé.. van sommige bewoners wordt alles gepikt want favo, leuk meisje, leuke jongen... al zouden ze d'r eigen stront vreten was het nog oké...
Maar owee als Jeff of Babette 3 kwartier onder de douche zouden staan, dan zou er toch een partij schande van gesproken worden, niet te kort..
Echt lachwekkend...
Precies dank je...quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 09:20 schreef Dotteke het volgende:
En daar gaan we weer. Mensen het gaat over deelnemers niet over familie leden of zo.
Laat iedereen zeggen wat hij of zij er van vindt.
Inderdaad..quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 09:21 schreef Deisyy het volgende:
Niet dit weer hoor. Het is misschien de laatste dag, een extra reden om een beetje verdraagzaam te zijn.
Anders gooien we gewoon de cos even dicht 😉quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 09:21 schreef Deisyy het volgende:
Niet dit weer hoor. Het is misschien de laatste dag, een extra reden om een beetje verdraagzaam te zijn.
Volgens mij wel er is in ieder geval aardig wat vreterij in huis... of dat moet alweer op zijn...quote:
dacht ik sasha hoorde zeggen met eten bestellen , alleen voor zaterdagochtendquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 09:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Volgens mij wel weer zin in ieder geval aardig wat vreterij in huis... of dat moet alweer op zijn...
Ik heb geen idee... ik zag wel dat Sasha nog kipburgers over had een ik hoorde iets over aardappelen maar verder geen idee...quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 09:27 schreef cinsan het volgende:
[..]
dacht ik sasha hoorde zeggen met eten bestellen , alleen voor zaterdagochtend
Of voorgoed, want het is toch bijna klaar en saaie streamsquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Anders gooien we gewoon de cos even dicht 😉
Ook een optiequote:Op zaterdag 19 augustus 2023 09:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of voorgoed, want het is toch bijna klaar en saaie streams
denk niet dat die iets kunnen zienquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 09:46 schreef pingu66 het volgende:
Maar als vandaag de finale zou zijn hoor houden ze dan mensen tegen die even komen kijken? En er langs rijden?
denk wel nog iemand weg vandaag , finale met 2 , waar of wanneer weet niemandquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 09:55 schreef lojanda het volgende:
Erg benieuwd wat er gaat komen vandaag.. gaat er eerst nog iemand weg en is de finale morgen of nog later? Of is het vandaag echt de dag van de finale en gaat zo het licht uit?
Goedemorgen..quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 09:53 schreef lojanda het volgende:
Goedemorgen![]()
Toch leuk om te zien dat er zo’n ontspannen sfeertje hangt daar en dat ze elkaar helpen waar nodig
mss moeten of mogen ze dichtbij de loods komen en daar vrees ik voor dat ze dit niet gaan toelatenquote:
Dat verwacht ik ook wel idd..quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 09:57 schreef cinsan het volgende:
[..]
denk wel nog iemand weg vandaag , finale met 2 , waar of wanneer weet niemand
Er hangt best een gezellig sfeertje.. dat hebben we nog niet vaak gezien daar dus het voelt een beetje vreemdquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 09:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen..
Ik vind ze ook zo relaxed.. en inderdaad gaat erg gemoedelijk allemaal...
Dat valt wel op ja..quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:01 schreef Frummelie het volgende:
Isaac altijd wel zuinig op z'n kleding, leren schort aan...
Ja het mocht wat kosten deze keerquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:01 schreef Frummelie het volgende:
Zo hejj d'r ligt een aardige baal fruit...
Neej mooi hè echt een pietje precies ook met de opmaak van z'n bed...quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat valt wel op ja..
Alles strak in de plooi gestreken e er mag geen vuiltje op zitten
Nou nou..quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja het mocht wat kosten deze keer
Ze hadden zoveel fruit besteld.. ook nog bakjes bramen en blauwe bessen druiven en aardbeienquote:
ze hebben nog een keer boodschappen op mogen geven, waarbij dat grote stuk vlees zat gisteren. En ik geloof dat mirthe (behalve chocola en Jack Daniels) heel veel fruit had besteld.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja het mocht wat kosten deze keer
Heerlijk... ik hou d'r van.. nou Isaac z'n smoothie is goed gekeurd..quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze hadden zoveel fruit besteld.. ook nog bakjes bramen en blauwe bessen druiven en aardbeien
Klopt.. had ik ook gezien. Ze hebben het er flink van genomen en eten voor de tijd dat het nog duurt lekker van.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:07 schreef Verida het volgende:
[..]
ze hebben nog een keer boodschappen op mogen geven, waarbij dat grote stuk vlees zat gisteren. En ik geloof dat mirthe (behalve chocola en Jack Daniels) heel veel fruit had besteld.
GM.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 09:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Er hangt best een gezellig sfeertje.. dat hebben we nog niet vaak gezien daar dus het voelt een beetje vreemd
Isaac is een ijdel mannetje, net als zijn bro trouwens. Lijkt wel alsof ze elke dag nieuwe kleding dragen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:01 schreef Frummelie het volgende:
Isaac altijd wel zuinig op z'n kleding, leren schort aan...
Heerlijk fruit en vooral al het zomer fruit.. dat kan ik de hele dag door wel etenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Heerlijk... ik hou d'r van.. nou Isaac z'n smoothie is goed gekeurd..
Isaac was ook een smakker hoor.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:04 schreef lojanda het volgende:
Isaac doet nu Rupert na met zijn gesmak
Als ze moeten spelen dan zal het natuurlijk ieder voor zich zijn en hard tegen hard. Maar nu lekker een beetje luieren en hangen wat keuvelen met elkaar en herinneringen delen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:10 schreef Chea49 het volgende:
[..]
GM.Stilte voor de storm misschien?
Is Sasha nog steeds de manager of is dat nu niet meer nodig?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt.. had ik ook gezien. Ze hebben het er flink van genomen en eten voor de tijd dat het nog duurt lekker van.
Ja heel ijdel.. en als je het mij vraagt te ijdel.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:10 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Isaac is een ijdel mannetje, net als zijn bro trouwens. Lijkt wel alsof ze elke dag nieuwe kleding dragen.
Doet me altijd denken aan babyvoeding en vind het zonde van het fruit om alles door een mixer te smijten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Heerlijk fruit en vooral al het zomer fruit.. dat kan ik de hele dag door wel eten
Oké.. dat heb ik eigenlijk nooit gehoord, wel dat hij altijd tijdens het eten zijn hele mond vies isquote:
Logisch dat ze het er heel even van nemen en er geen spanningen zijn nu. Je wilt toch ook geen onenigheid aan het einde. De strijd is bijna gestreden.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Als ze moeten spelen dan zal het natuurlijk ieder voor zich zijn en hard tegen hard. Maar nu lekker een beetje luieren en hangen wat keuvelen met elkaar en herinneringen delen.
Velen vinden dit niet leuk maar ik juist wel
Ja klopt...quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:10 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Isaac is een ijdel mannetje, net als zijn bro trouwens. Lijkt wel alsof ze elke dag nieuwe kleding dragen.
Heb zo´n vriend gehad en ook al houd ik van schoon, dit ging mij echt te ver.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja heel ijdel.. en als je het mij vraagt te ijdel.
Nog niets gehoord.. Sasha was net op de buiten stream maar er waren verder geen geluiden te horen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:11 schreef realkijkers het volgende:
10:10.
Is er al geluid op de achtergrond?
Dat komt doordat hij met open mond zat te kauwen, niet echt smakelijk. Hij neemt ook altijd van die enorme happen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
Oké.. dat heb ik eigenlijk nooit gehoord, wel dat hij altijd tijdens het eten zijn hele mond vies is
Ik maak zelf ook nooit een smoothie.. ik eet dan liever een schaaltje kwark met vers fruit. Ik heb ook gehoord dat er met het fruit verwerken in een smoothie heel veel vitamines verloren gaan.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:13 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Doet me altijd denken aan babyvoeding en vind het zonde van het fruit om alles door een mixer te smijten.
Dat is vast om te wennen aan thuis, lijkt het weer op haar kamerquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:24 schreef lojanda het volgende:
Mirthe is begonnen met wat opruimen en sorteren van haar kleren.. het lijkt nu of er een bom is gevallen in de slaapkameroveral heeft ze wat liggen en hangen
Dat laatste klopt inderdaad en daardoor staat mijn blender onaangeroerd stof te vangen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik maak zelf ook nooit een smoothie.. ik eet dan liever een schaaltje kwark met vers fruit. Ik heb ook gehoord dat er met het fruit verwerken in een smoothie heel veel vitamines verloren gaan.
Zou ze thuis ook zo zijn? Ze woont bij haar ouders en kan me niet voorstellen dat die daar blij van worden.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:28 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Dat is vast om te wennen aan thuis, lijkt het weer op haar kamer
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:29 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat laatste klopt inderdaad en daardoor staat mijn blender onaangeroerd stof te vangen.
Ik heb zomaar het vermoeden dat haar kamer thuis er óók zo uitziet. Weet trouwens niet eens of ze nog thuis woont.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:24 schreef lojanda het volgende:
Mirthe is begonnen met wat opruimen en sorteren van haar kleren.. het lijkt nu of er een bom is gevallen in de slaapkameroveral heeft ze wat liggen en hangen
Van wat ik nog heb gezien, zeker leuk hoe dat gaat met die 3 zo.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Als ze moeten spelen dan zal het natuurlijk ieder voor zich zijn en hard tegen hard. Maar nu lekker een beetje luieren en hangen wat keuvelen met elkaar en herinneringen delen.
Velen vinden dit niet leuk maar ik juist wel
Als hij smakt, geniet hij toch? Als mijn kat smakt, dan geniet hij hoor!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:19 schreef Verida het volgende:
Isaac is een heel smerige eter, hangt boven zijn bord, schuift het eten met asociaal grote happen zijn mond in, kauwt met zijn mond open en smakt.
Hij lijkt ook niet echt te genieten van zijn eten.
Als je al kijkt naar het aantal ´jurkjes´ die Zoe daar al aanschafte dan is het meer dan ze zélf denken. Ik geloof dat alleen de bro´s dure dingen kochten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:26 schreef lojanda het volgende:
Niet normaal hoeveel kleding ze allemaal hebben.. ze zeggen dat ze niet veel geld hebben uitgegeven in het afgelopen jaar maar waar komt het allemaal vandaan dan? Ze mochten maar 22 kilo meenemen
Gisteren een eergisteren zijn ze ook bezig geweest..... nu hoor je toch duidelijk bouwgeluiden..quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:22 schreef lojanda het volgende:
De stream staat weer buiten op Sasha maar nog steeds is er niets te horen van iets opbouwen..
Heeft ze van Erik afgekeken.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:28 schreef lojanda het volgende:
Isaac en Sasha hebben al hun kleding nog gewassen behalve Mirthe.. zij ruikt overal aan en het lijkt nog wel te kunnen
At is wat ze zelf zegt altijd. Ze zei van de week nog nadat ze zo lang in de douche stond en iemand daar iets van zei dat ze daarom thuis kostgeld moet betalen omdat ze veel te veel energie kost.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:30 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik heb zomaar het vermoeden dat haar kamer thuis er óók zo uitziet. Weet trouwens niet eens of ze nog thuis woont.
Wij mensen leren met de mond dicht te kauwen om niet onsmakelijk voor onze medemens over te komen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:31 schreef magnaal het volgende:
[..]
Als hij smakt, geniet hij toch? Als mijn kat smakt, dan geniet hij hoor!
Ja, je hoort steigerdelen schuiven. Wsl voor een tribune en derg.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Gisteren een eergisteren zijn ze ook bezig geweest..... nu hoor je toch duidelijk bouwgeluiden..
Dat hebben de kandidaten ook gehoord en Sasha maakte toen de beweging van het bouwen van een tribune en volgde een SLquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Gisteren een eergisteren zijn ze ook bezig geweest..... nu hoor je toch duidelijk bouwgeluiden..
lieverd, dat zal per mens verschillen...Ach wat maakt het uit..quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:33 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wij mensen leren met de mond dicht te kauwen om niet onsmakelijk voor onze medemens over te komen.
Echt waar? Ik hoor alleen wat gezoem op de achtergrond.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Erik ruikt er niet eens aan want dan zou hij het wel wassen.. hoop ik danquote:
Kijk uit met wat je zegt... de Mirthe polizie zit in de struiken...quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
At is wat ze zelf zegt altijd. Ze zei van de week nog nadat ze zo lang in de douche stond en iemand daar iets van zei dat ze daarom thuis kostgeld moet betalen omdat ze veel te veel energie kost.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Kijk uit met wat je zegt... de Mirthe polizie zit in de struiken...
Vanmorgen heeft ze er bijna een uur onder gestaan... wat een verspilling, belachelijk...
Ik hoorde net wel gerommel hoor... grappig ik heb ook een kapot oor... maar ik hoorde wel iets...quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Echt waar? Ik hoor alleen wat gezoem op de achtergrond.
Nu heb ik wel een kapot oor met heel veel herrie dus daar kan het ook aan liggen
quote:
Is mij eerder opgevallen dat zij hele gesprekken staat te voeren terwijl ze onder de douche staat. Zou ze bij mij niet hoeven doen want dat is nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
At is wat ze zelf zegt altijd. Ze zei van de week nog nadat ze zo lang in de douche stond en iemand daar iets van zei dat ze daarom thuis kostgeld moet betalen omdat ze veel te veel energie kost.
Als ze buiten de boel op gaan zetten zijn ze wél afhankelijk van het weer, tenzij ze er een grote tent overheen zetten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:34 schreef Feldie.g het volgende:
[..]
Ja, je hoort steigerdelen schuiven. Wsl voor een tribune en derg.
Ik denk dat er bij haar thuis ook regelmatig op de deur wordt geklopt als ze staat de douchenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:44 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is mij eerder opgevallen dat zij hele gesprekken staat te voeren terwijl ze onder de douche staat. Zou ze bij mij niet hoeven doen want dat is nergens voor nodig.
Kwestie van opvoeding zeg ik altijd maar.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:35 schreef magnaal het volgende:
[..]
lieverd, dat zal per mens verschillen...Ach wat maakt het uit..
Dat lijkt me wel verstandig want er kan de komende dagen regen vallen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Als ze buiten de boel op gaan zetten zijn ze wél afhankelijk van het weer, tenzij ze er een grote tent overheen zetten.
Heb jij ook tinnitus?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Echt waar? Ik hoor alleen wat gezoem op de achtergrond.
Nu heb ik wel een kapot oor met heel veel herrie dus daar kan het ook aan liggen
Mogguhquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:26 schreef lojanda het volgende:
Niet normaal hoeveel kleding ze allemaal hebben.. ze zeggen dat ze niet veel geld hebben uitgegeven in het afgelopen jaar maar waar komt het allemaal vandaan dan? Ze mochten maar 22 kilo meenemen
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:36 schreef Korak het volgende:
Ik denk dat de finale tegen de eindbaas, een hele grote vlieg, is
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:31 schreef magnaal het volgende:
[..]
Als hij smakt, geniet hij toch? Als mijn kat smakt, dan geniet hij hoor!
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Vanmorgen heeft ze er bijna een uur onder gestaan... wat een verspilling, belachelijk...
En dan nog zeggen ik helemaal geen leuke kledingquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:24 schreef lojanda het volgende:
Heeft misschien wel met leeftijd te maken? Jongeren doen maar wat en zolang daar niets van gezegd wordt zullen ze niet bewust omgaan met water etc.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:40 schreef lojanda het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja ik vind het ook niet normaal.. zo’n verspilling en dat vind ik niet oké. Maar ze zijn daar allemaal heel makkelijk en kijken nergens na. De enige die een beetje aan het milieu dachten waren Erik en Janet en de rest maakt zich nergens druk om
uhhh ik merk aan mezelf dat ik de hele ochtend al commentaren voor me houd, wil niet weer te horen krijgen dat ik alleen maar negatief e.d. benquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:48 schreef Chea49 het volgende:
[..]Serieus? Ben niet bang voor de Mirthe polizei hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |