Het vocht druipt er aan alle kanten uitquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:12 schreef chufi het volgende:
Oh de Picanhia ligt nog ff netjes na te garen in alu-folie
opbakkenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:14 schreef tonja het volgende:
WTF Het vlees gaat nog een keer de pan in
Nog ff lekker zwart maken....quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:12 schreef chufi het volgende:
Oh de Picanhia ligt nog ff netjes na te garen in alu-folie
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:15 schreef chufi het volgende:
Ik zou het nog ff krokant afbakken in de frituur
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:15 schreef chufi het volgende:
Ik zou het nog ff krokant afbakken in de frituur
Nou nou..quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:56 schreef mangalie het volgende:
[..]
Wat zit je dan te zwetsen dat Mirthe tonnetje rond zou moeten zijn??
3 kwartier laterquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:32 schreef Frummelie het volgende:
Isaac gaat het een kwartier bakken zei hij eerder, dat gaat um niet worden...
yep ik ook.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:21 schreef lojanda het volgende:
Ik ben benieuwd als hij dat vlees aan gaat snijden of hij er doorheen komt
Dit is zo zonde, dit is zo'n mooi stukje vlees met een heerlijke smaak...quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:19 schreef tonja het volgende:
Ice heeft even wat vocht uit het vlees geknepen en legt het weer terug in de pan, met de deksel er op.
Ja, aan de ene kant vind ik het hilarisch, aan de andere kant doet het gewoon pijn.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dit is zo zonde, dit is zo'n mooi stukje vlees met een heerlijke smaak...
misschien met die bijl die ze buiten hebbenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:21 schreef lojanda het volgende:
Ik ben benieuwd als hij dat vlees aan gaat snijden of hij er doorheen komt
Had het beter even rondom aangebraden, en dan de oven in.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dit is zo zonde, dit is zo'n mooi stukje vlees met een heerlijke smaak...
De alleszaag van de Action denk ikquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:22 schreef Was-beer het volgende:
[..]
misschien met die bijl die ze buiten hebben
En deelt gelijk uitquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:25 schreef lojanda het volgende:
Omg.. dat vlees![]()
Hij houdt van medium well zegt hij nu maar
Hij weet er niet heel veel vanquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:25 schreef Frummelie het volgende:
Hij snijd hem verkeerd op de draad...
Je ziet ook dat ze er echt van genietenquote:
Dat vlees wat hij op zijn bord heeft kost 31 euroquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:28 schreef Frummelie het volgende:
Lange kant snijden, dan snij je de vezels door en wordt het vlees malser.... echt zonde dit..
Hmm lekker mals en ruikt lekker zegt Sas er nog bijquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je ziet ook dat ze er echt van genieten
Idd.. trancheren, hele dunne plakjes.. dan is het ook het lekkerste en dan moet het ook nog echt roze zijnquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:29 schreef Frummelie het volgende:
Eigenijk moet dit vlees ook een beetje dun gesneden worden...
Ik denk dat ze nog nooit een goed bereid goed stuk vlees hebben gegeten. Kan niet anders.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je ziet ook dat ze er echt van genieten
Alsof ie een T-bone well done zou kunnen bereiden ...quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:31 schreef Verida het volgende:
tja, hij had om een T-bone steak gevraagd![]()
Niet om een stuk vlees waar hij nog nooit van had gehoord, laat staan dat hij weet hoe het gebraden moet worden.
Ze kunnen ook geen van drieën koken en daarom snel tevreden waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:29 schreef tonja het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze vinden het allemaal heerlijk
En weet je wat zo grappig is... het is gewoon staartstuk wat eigenijk een vergeten stukje vlees is en niet duur maar door slow cooking is overal een naam aan gegeven... en is alles een stuk duurder geworden...quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat vlees wat hij op zijn bord heeft kost 31 euro
geen idee, maar als hij daarom heeft gevraagd, denk ik dat hij daar wel weg mee had gewetenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Alsof ie een T-bone well done zou kunnen bereiden ...
Klopt idd en dat soort vlees is daarom ook vaak heel erg lekker. Ik vind het nou niet echt goedkoop hoor.. 31 euro voor 600gr.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
En weet je wat zo grappig is... het is gewoon staartstuk wat eigenijk een vergeten stukje vlees is en niet duur maar door slow cooking is overal een naam aan gegeven... en is alles een stuk duurder geworden...
De prijzen verschillen heel erg... bij sommige slagerijen betaal je 19 euro per kilo voor staartstuk..quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt idd en dat soort vlees is daarom ook vaak heel erg lekker. Ik vind het nou niet echt goedkoop hoor.. 31 euro voor 600gr.
Gewoon heel jammer..
Ik had nu gekeken bij jumbo omdat ze het daar van hebben.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
De prijzen verschillen heel erg... bij sommige slagerijen betaal je 19 euro per kilo voor staartstuk..
Ben benieuw.. ik moet het nog kijken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:39 schreef spapaars het volgende:
Nu op tv wel beelden van de mensen met videoboodschap
Heb het al wat aangepast, misschien alleen even gestart.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:59 schreef cinsan het volgende:
[..]
nu mag ze auto kopen ivv scooter voor haar zoon
Ik wacht nog ff tot Miertje aan Isaacs wiskey begint, en morgen met koppijn aan de finale moet 😁quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
Nou de laatste 24 uur helemaal niets gemist, nu film kijken.
Denk dat hier de streams niet meer aan gaan, wat een afgang deze finale
De whiskey is niet van Isaac maar van haarquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik wacht nog ff tot Miertje aan Isaacs wiskey begint, en morgen met koppijn aan de finale moet 😁
Dat wordt erg moeilijk voor haarquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:24 schreef Hoempah het volgende:
Sasha zegt respectvol "Mirthe mond dicht!"
Nog beter.. 😋quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
De whiskey is niet van Isaac maar van haar
Waarom heb je z'n hekel aan Mirthe? Het klopt ook gewoon niet wat je zegt. Ik heb streams aangehad tijdens die films en niks gezien. Maar nu ineens heeft Mirthe drie films lang doorgeluldquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:44 schreef xsaskiax het volgende:
De laatste 3 films heeft Mirthe de hele film door zitten praten..... daar moeten ze toch horen toren dol van worden??
Nu zit ze weer de hele tijd hard te lachen (oke, dat is normaal) maar weer te ratelen, volgens mij zei Sasha er 1 keer iets van.
Engine ik heb het de vorige film ook benoemd toen vond je me raar dat ik de stream aan had... en ik heb geen hekel aan Mirthe, maar ik zou echt helemaal maf worden van iemand die maar naast me zat te ratelenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:50 schreef engine het volgende:
[..]
Waarom heb je z'n hekel aan Mirthe? Het klopt ook gewoon niet wat je zegt. Ik heb streams aangehad tijdens die films en niks gezien. Maar nu ineens heeft Mirthe drie films lang doorgeluld
Je klaagt de hele dag over haar. Mirthe hoeft maar te zuchten en er is iets mis mee.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:58 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Engine ik heb het de vorige film ook benoemd toen vond je me raar dat ik de stream aan had... en ik heb geen hekel aan Mirthe, maar ik zou echt helemaal maf worden van iemand die maar naast me zat te ratelen
Engine we zullen het nooit eens worden als het om Mirthe gaat, jij ziet haar heel anders dan ik, dat kan en dat mag .Ik val jou niet aan op de dingen die jij over haar zegt, stop dan ook eens om mij iedere keer ter verantwoording te roepen oke:)quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 21:20 schreef engine het volgende:
[..]
Je klaagt de hele dag over haar. Mirthe hoeft maar te zuchten en er is iets mis mee.
ik kan me de reactie van Engine goed voorstellen hoor.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 21:22 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Engine we zullen het nooit eens worden als het om Mirthe gaat, jij ziet haar heel anders dan ik, dat kan en dat mag .Ik val jou niet aan op de dingen die jij over haar zegt, stop dan ook eens om mij iedere keer ter verantwoording te roepen oke:)
Dat kun je vergeten. Als jij commentaar mag geven, mag ik dat ook.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 21:22 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Engine we zullen het nooit eens worden als het om Mirthe gaat, jij ziet haar heel anders dan ik, dat kan en dat mag .Ik val jou niet aan op de dingen die jij over haar zegt, stop dan ook eens om mij iedere keer ter verantwoording te roepen oke:)
Maar waarom is het bij Mirthe niet oké? Bij Babette heeft er niemand problemen mee.. die is weken zo niet maanden door iedereen door het slijk gehaald en dan vaak met uitschelden en verwensingen. Dat mag dan wel en daar doet zo ongeveer hier iedereen aan mee. Ik snap niet waarom het dan nu vervelend is.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 21:24 schreef Verida het volgende:
i
[..]
ik kan me de reactie van Engine goed voorstellen hoor.
Jij doet dit niet alleen hoor, maar het is gewoon bizar hoe elke ademhaling, hap eten of gesprek van Mirthe hier in de Cos uitgekotst wordt.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 21:35 schreef cinsan het volgende:
voor wat het waard is , gerry is in lelystad op de kartbaan zie haar instastory
Babette was gewoon heel erg schofterig bezig tegenover Wendyquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 21:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar waarom is het bij Mirthe niet oké? Bij Babette heeft er niemand problemen mee.. die is weken zo niet maanden door iedereen door het slijk gehaald en dan vaak met uitschelden en verwensingen. Dat mag dan wel en daar doet zo ongeveer hier iedereen aan mee. Ik snap niet waarom het dan nu vervelend is.
Het verschil is dat ik het op een bewoner heb en jij (als je het naar mij toe doet) op een user, vind ik niet zo netjes, sorryquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 21:32 schreef engine het volgende:
[..]
Dat kun je vergeten. Als jij commentaar mag geven, mag ik dat ook.
En dat moet elke dag in elke post en dan maanden lang herhaald wordenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 21:36 schreef Verida het volgende:
[..]
Babette was gewoon heel erg schofterig bezig tegenover Wendy
En van wat er dan gezegd wordt vraag ik me af waarom mogen dat niet horen.. ze zijn vaak net te laat en horen we toch nog net waar ze het over hebben.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 21:39 schreef xsaskiax het volgende:
Zelfs tijdens de film hebben we al 2 keer de blaadjes in beeld gekregen.... laat die gast toch eens van die SL knop afblijven aub
Volgens mij is er nu alleen commentaar op de film geweest... en ze hebben zitten lachenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 21:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
En van wat er dan gezegd wordt vraag ik me af waarom mogen dat niet horen.. ze zijn vaak net te laat en horen we toch nog net waar ze het over hebben.
Wat jij wil. Negeer ik vanaf nu.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 21:38 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het verschil is dat ik het op een bewoner heb en jij (als je het naar mij toe doet) op een user, vind ik niet zo netjes, sorry
sorry ik plaats al niks meerquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 21:36 schreef lojanda het volgende:
[..]![]()
![]()
Blij dat je dat even komt melden
Niet exact.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:57 schreef Deisyy het volgende:
Fijn voor ze dat ze film mogen kijken vanavond, met zijn drieën is het voor hun ook maar saai.
Weet iemand welke film?
Hoezo schofterig? Ze had het gehad betreft vriendschap ze werd ook erg gevoed door Zoë en marciano . Ze had dit inderdaad beter kunnen oplossen. Het verdiend niet de schoonheidsprijs. Niemand weet het hoe en waarom en om dan iemand die je niet kent zo de grond in te boren met bedreigingen en verwensingen is van degene die dit doen 100x erger als wat Babette heeft gedaan.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 21:36 schreef Verida het volgende:
[..]
Babette was gewoon heel erg schofterig bezig tegenover Wendy
Nee dat was juist leuk grappig..en je kwam net op het juiste moment binnenquote:
Het is Last Vegasquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 21:59 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Niet exact.
Komedie over oude mannen die naar Las Vegas gaan. Met motoren iets.
Zou lijken op de film met Tim de toolman Taylor?
Of het is die film, afwerken van een lijst.
Dus bucket list, of wild hogs.
Blijkbaar is dat wel normaal en wordt maar gewoon geaccepteerd. Maar als je over een Wendy of een Mirthe wat zegt is het niet oké..quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 22:05 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Hoezo schofterig? Ze had het gehad betreft vriendschap ze werd ook erg gevoed door Zoë en marciano . Ze had dit inderdaad beter kunnen oplossen. Het verdiend niet de schoonheidsprijs. Niemand weet het hoe en waarom en om dan iemand die je niet kent zo de grond in te boren met bedreigingen en verwensingen is van degene die dit doen 100x erger als wat Babette heeft gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |