Het vocht druipt er aan alle kanten uitquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:12 schreef chufi het volgende:
Oh de Picanhia ligt nog ff netjes na te garen in alu-folie
opbakkenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:14 schreef tonja het volgende:
WTF Het vlees gaat nog een keer de pan in
Nog ff lekker zwart maken....quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:12 schreef chufi het volgende:
Oh de Picanhia ligt nog ff netjes na te garen in alu-folie
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:15 schreef chufi het volgende:
Ik zou het nog ff krokant afbakken in de frituur
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:15 schreef chufi het volgende:
Ik zou het nog ff krokant afbakken in de frituur
Nou nou..quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:56 schreef mangalie het volgende:
[..]
Wat zit je dan te zwetsen dat Mirthe tonnetje rond zou moeten zijn??
3 kwartier laterquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:32 schreef Frummelie het volgende:
Isaac gaat het een kwartier bakken zei hij eerder, dat gaat um niet worden...
yep ik ook.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:21 schreef lojanda het volgende:
Ik ben benieuwd als hij dat vlees aan gaat snijden of hij er doorheen komt
Dit is zo zonde, dit is zo'n mooi stukje vlees met een heerlijke smaak...quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:19 schreef tonja het volgende:
Ice heeft even wat vocht uit het vlees geknepen en legt het weer terug in de pan, met de deksel er op.
Ja, aan de ene kant vind ik het hilarisch, aan de andere kant doet het gewoon pijn.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dit is zo zonde, dit is zo'n mooi stukje vlees met een heerlijke smaak...
misschien met die bijl die ze buiten hebbenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:21 schreef lojanda het volgende:
Ik ben benieuwd als hij dat vlees aan gaat snijden of hij er doorheen komt
Had het beter even rondom aangebraden, en dan de oven in.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dit is zo zonde, dit is zo'n mooi stukje vlees met een heerlijke smaak...
De alleszaag van de Action denk ikquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:22 schreef Was-beer het volgende:
[..]
misschien met die bijl die ze buiten hebben
En deelt gelijk uitquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:25 schreef lojanda het volgende:
Omg.. dat vlees![]()
Hij houdt van medium well zegt hij nu maar
Hij weet er niet heel veel vanquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:25 schreef Frummelie het volgende:
Hij snijd hem verkeerd op de draad...
Je ziet ook dat ze er echt van genietenquote:
Dat vlees wat hij op zijn bord heeft kost 31 euroquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:28 schreef Frummelie het volgende:
Lange kant snijden, dan snij je de vezels door en wordt het vlees malser.... echt zonde dit..
Hmm lekker mals en ruikt lekker zegt Sas er nog bijquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je ziet ook dat ze er echt van genieten
Idd.. trancheren, hele dunne plakjes.. dan is het ook het lekkerste en dan moet het ook nog echt roze zijnquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:29 schreef Frummelie het volgende:
Eigenijk moet dit vlees ook een beetje dun gesneden worden...
Ik denk dat ze nog nooit een goed bereid goed stuk vlees hebben gegeten. Kan niet anders.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je ziet ook dat ze er echt van genieten
Alsof ie een T-bone well done zou kunnen bereiden ...quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:31 schreef Verida het volgende:
tja, hij had om een T-bone steak gevraagd![]()
Niet om een stuk vlees waar hij nog nooit van had gehoord, laat staan dat hij weet hoe het gebraden moet worden.
Ze kunnen ook geen van drieën koken en daarom snel tevreden waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:29 schreef tonja het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze vinden het allemaal heerlijk
En weet je wat zo grappig is... het is gewoon staartstuk wat eigenijk een vergeten stukje vlees is en niet duur maar door slow cooking is overal een naam aan gegeven... en is alles een stuk duurder geworden...quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat vlees wat hij op zijn bord heeft kost 31 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |