SPOILER: Op verzoek de hearingsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter begrijpend lezen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:59 schreef Beathoven het volgende:
[..]
De mafia zal ook je steun wel hebben gehad zo te lezen.
Het was best wel duidelijk met dat plaatje; give the man enough rope and he’ll hang himself.quote:
Het is eerder dat iedere idioot met te veel tijd en geen leven een 'celebrity' kan worden op een bepaald gedeelte van Twitter. Iedereen kan wat knippen in filmpjes en die online gooien, maar cultisten ontvangen bekeerlingen altijd met open armen. Zelfs als zijn bekering gebaseerd is op een leugen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:22 schreef Sabata het volgende:
Leuk stukje van Politico over de man wiens tweets hier vaak terecht komen: Ron Filipkowski. Hoe Republikein en GOP niet meteen hoeft te betekenen dat je vol achter Trump en DeSantis aanloopt. Inmiddels is ie een Democraat
https://www.politico.com/(...)antis-trump-00110950
OMG, eindelijk maar toch, hét bewijs voor verkiezingsfraude.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:07 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Is natuurlijk ook een heel slecht idee van Trump, zo'n persconferentie levert alleen maar meer bewijs op met wat hij er allemaal uit gaat flappen maar Trump kennende is zo'n advies opvolgen niet zijn sterkste kant. Ben benieuwd
Ik denk dat precies dezelfde, al lang gedebunkte, filmpjes voorbij gaan komen die helemaal niets laten zien, van een ander jaartal of zelfs uit een ander land waren.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:47 schreef Arcee het volgende:
[..]
OMG, eindelijk maar toch, hét bewijs voor verkiezingsfraude.
Die persco gaat een nieuw hoogtepunt in shitshows worden.
wel te lezen hier: https://archive.is/hrCIjquote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:28 schreef Kijkertje het volgende:
Weinig animo in Georgia om de wet te herzien mbt het verlenen van pardons (helaas is het artikel niet toegankelijk):
[ twitter ]
Sws raar want hij deed toch niks verkeerd?
Shut the Fuck up, Donniequote:Op vrijdag 18 augustus 2023 03:19 schreef Kijkertje het volgende:
Had me er zo op verheugd![]()
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
![]()
Meer: https://twitter.com/Trump_History45 werkt ook zonder twitter account.quote:A young Donald Trump teaches J. Robert Oppenheimer how to build an atomic bomb during the Manhattan Project - 1943
Dat ie democraat geworden is geeft dan weer aan dat men wel degelijk verwacht dat je achter Trump of DeSantis aan moet hobbelen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:22 schreef Sabata het volgende:
Leuk stukje van Politico over de man wiens tweets hier vaak terecht komen: Ron Filipkowski. Hoe Republikein en GOP niet meteen hoeft te betekenen dat je vol achter Trump en DeSantis aanloopt. Inmiddels is ie een Democraat
https://www.politico.com/(...)antis-trump-00110950
Absolute aanrader (en dat zeg ik niet snel)! Wát een foto's whahahahahaquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:43 schreef Hyperdude het volgende:
Meer: https://twitter.com/Trump_History45 werkt ook zonder twitter account.
quote:CASSIDY HUTCHINSON, A former aide to Mark Meadows, testified before the Jan. 6 committee on Tuesday that the former chief of staff told her things might get “real, real bad on Jan. 6.”
The warning came on Jan. 2, 2021, after former Trump attorney Rudy Giuliani told Hutchinson she should be “excited” about what was going to happen in four days. Hutchinson said Giuliani said something to the effect of, “We’re going to the Capitol, it’s going to be great. The president is going to be there. He’s going to look powerful.”
Hutchinson says she then spoke with Meadows about the conversation. Meadows, who was in his office, didn’t look up from his phone. “He said something to the effect of, ‘There’s a lot going on, Cass. I don’t know,'” Hutchinson recounted of what Meadows told her in response to Giuliani’s comments. “‘Things might get real, real bad on Jan. 6.
https://edition.cnn.com/2(...)iot-jan-6/index.htmlquote:In a December 2020 email exchange between Chesebro and John Eastman, another architect of the fake electors’ scheme, discovered by the House select committee investigating January 6, Chesebro suggested that “chaos” on January 6 could pressure Supreme Court justices to act before the count could occur. He wrote, the “odds of action before Jan. 6 will become more favorable if the justices start to fear that there will be ‘wild’ chaos on Jan. 6 unless they rule by then, either way.”
Hier is de hele lijst. Best enge mensen met gevaarlijk denken en doen, Tom Fitton, individu 1 bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 06:44 schreef Kijkertje het volgende:
Draadjes over de 'unindicted co-conspirators':
[ twitter ]
[ twitter ]
Tom His-shirt-ain't-Fittonquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 08:32 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Hier is de hele lijst. Best enge mensen met gevaarlijk denken en doen, Tom Fitton, individu 1 bijvoorbeeld.
https://www.justsecurity.(...)rs-aug-17-2023-1.pdf
Hadden ze zijn maat niet meer?quote:
Michael Luttig en Laurence Tribe:quote:Section 3 Disqualification from Holding Office
No person shall be a Senator or Representative in Congress, or elector of President and Vice-President, or hold any office, civil or military, under the United States, or under any State, who, having previously taken an oath, as a member of Congress, or as an officer of the United States, or as a member of any State legislature, or as an executive or judicial officer of any State, to support the Constitution of the United States, shall have engaged in insurrection or rebellion against the same, or given aid or comfort to the enemies thereof. But Congress may by a vote of two-thirds of each House, remove such disability.
De stapels overheidsdocumenten laten ruimte voor twijfel?!quote:Op maandag 21 augustus 2023 00:02 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk dat van alle zaken Georgia hem fataal gaat worden. Nergens is het bewijs zo duidelijk.
Bij de verkiezingen van 2020 speelde ook COVID een grote rol. Trump trok toen ook veel kiezers die niet op strenge lockdown maatregelen zaten te wachten. En dat speelt nu geen rol meer.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:30 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik vind dat echt te simpel.Trump had een record aantal stemmen in 2020 en had de pech dat Biden daar nog boven zat. De vraag is of dat Biden nu nog lukt, en mocht Biden niet meedoen, of dat een andere Democraat lukt.
De Republikeinen leken eerst verdeeld tussen een Trump- en een De Santis-kamp maar door alle aanklachten van de afgelopen weken is de steun weer bijna 100% bij Trump.
Als Trump niet exit is hierna is de VS kaputt.quote:Op zondag 20 augustus 2023 22:37 schreef Kijkertje het volgende:
Kiezen de Republikeinen Trump daadwerkelijk als presidentskandidaat krijgen ze nog meer problemen ivm het
14e Amendement Section 3:
[..]
Michael Luttig en Laurence Tribe:
[ twitter ]
J. Michael Luttig and Laurence Tribe make the case for Trump’s disqualification from public office
GOP donoren wachten nog even af:
[ twitter ]
Trump's aanpak van COVID heeft hem juist de das om gedaan in 2020. Man, man, man wat maakte hij daar ook weer een zooitje vanquote:Op maandag 21 augustus 2023 00:29 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Bij de verkiezingen van 2020 speelde ook COVID een grote rol. Trump trok toen ook veel kiezers die niet op strenge lockdown maatregelen zaten te wachten. En dat speelt nu geen rol meer.
Maar he hoge aantal Biden stemmers is enkel te verklaren doordat Trump onder een aanzienlijk aantal mensen zoveel weerstand opwekt. Dat zal met 6 januari vast niet minder geworden zijn.
Het werkt twee kanten op. Als hij daar ineens de goede president ging uithangen had de zwevende kiezer overstag gegaan, terwijl hij die nu voor altijd kwijt is. Hij had zich zelfs onsterfelijk kunnen maken tijdens Covid, de tegenstanders misschien zelfs deels voor zich gewonnen, maar het het uiteindelijk verliep was zelfs slechter dan zijn tegenstanders vooraf hadden verwacht van Trump.quote:Op maandag 21 augustus 2023 02:30 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Trump's aanpak van COVID heeft hem juist de das om gedaan in 2020. Man, man, man wat maakte hij daar ook weer een zooitje van![]()
[ twitter ]
Wat nu (MAGA-)kiezers trekt:
[ twitter ]
De gematigde kiezer trekt hij er natuurlijk niet mee en die zal hij toch echt nodig hebben om te kunnen winnen van Biden.
Klopt maar ik meen toen ook gelezen te hebben dat veel kiezers juist geen streng COVID-beleid wilden omdat dat niet in hun belang zou zijn. En dat dat hem dus juist kiezers opleverde.quote:Op maandag 21 augustus 2023 02:30 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Trump's aanpak van COVID heeft hem juist de das om gedaan in 2020. Man, man, man wat maakte hij daar ook weer een zooitje van![]()
Het gaat niet eens om de maatregelen, maar zijn infopersconferenties, die alleen maar over zichzelf gingen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 09:35 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Klopt maar ik meen toen ook gelezen te hebben dat veel kiezers juist geen streng COVID-beleid wilden omdat dat niet in hun belang zou zijn. En dat dat hem dus juist kiezers opleverde.
Die Vivek heeft wel wat radicale plannen, maar lijkt in weinig op Trump, hoor. Hij is heel slim en welbespraakt... zeker van dat eerste kunnen we Trump niet beschuldigen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 11:12 schreef AnneX het volgende:
tfg sprak nooooooit over beleid. Alleen beloften makend over 2 weken is het probleem gefikst. Not.
Dagelijkse persco’s waren er al helemaal niet in het WH.
Wat een aanfluiting. En de jongste van het stel kandidaten - die nu klimt in de gop peilingen - is zijn aangenomen kloon/zoon. Blablabla.
Het enige wat hij doet is te vuur en te zwaard Rusland's invasie van Oekraine verdedigen en pleiten dat Poetin nog iets moet overhouden aan zijn plundertocht.quote:Op maandag 21 augustus 2023 14:06 schreef Mike het volgende:
[..]
Die Vivek heeft wel wat radicale plannen, maar lijkt in weinig op Trump, hoor. Hij is heel slim en welbespraakt... zeker van dat eerste kunnen we Trump niet beschuldigen.
Precies.quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:40 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het enige wat hij doet is te vuur en te zwaard Rusland's invasie van Oekraine verdedigen en pleiten dat Poetin nog iets moet overhouden aan zijn plundertocht.
Alles is een transactie.quote:Ramaswamy vows to defend Taiwan from China until US has 'semiconductor independence' in 2028
oh geen wonder dat alle crackpots opeens zo weglopen met die manquote:Op maandag 21 augustus 2023 16:40 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het enige wat hij doet is te vuur en te zwaard Rusland's invasie van Oekraine verdedigen en pleiten dat Poetin nog iets moet overhouden aan zijn plundertocht.
Om welke boeken gaat het ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:37 schreef AnneX het volgende:
Hoor nu weer over bans of books off shelves in libraries in various educational institutions!
Ze laten er zelfs AI op los: scanning op woorden, titels of auteurs.
Nu nog even internet bannen.
Quote:…”most book banners don’t read books…”
Bron: msnbc
De tandjes. Ze doen het er ook omquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 16:10 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Om welke boeken gaat het ?
[ afbeelding ]
Als dit zo een boek is, kan ik me daar wel wat bij voorstellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: https://www.volkskrant.nl(...)eel-boeken~b915afac/
Dat ging zeker over dat geval Iowa? Daar gebruikte Assistant Superintendent Bridgette Exman de ChatGPT om boeken op te sporen die niet aan de eisen van hun nieuwe wet voldoen aangezien ze zelf geen van de boeken gelezen heeft:quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:37 schreef AnneX het volgende:
Hoor nu weer over bans of books off shelves in libraries in various educational institutions!
Ze laten er zelfs AI op los: scanning op woorden, titels of auteurs.
Nu nog even internet bannen.
Quote:…”most book banners don’t read books…”
Bron: msnbc
Nee het gaat hier om boeken als The Color Purple (Alice Walker), Beloved (Toni Morrison) en The Handmaid’s Tale (Margaret Atwood).quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 16:10 schreef Enchanter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weer zo'n opportunist met veel geld die in Trump's vijver vist om (complotdenkende) kiezers te trekken.quote:
Vervolgens komt de Atlantic met de geluidsopname waaruit blijkt dat ze Ramaswamy juist gequote hebben:quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:04 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Weer zo'n opportunist met veel geld die in Trump's vijver vist om (complotdenkende) kiezers te trekken.
[ twitter ]
[ twitter ]
'Just asking questions!' de Tucker Carlson methode![]()
Mja, daar komt het volgvolk toch niet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:43 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Vervolgens komt de Atlantic met de geluidsopname waaruit blijkt dat ze Ramaswamy juist gequote hebben:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 17:01 schreef AnneX het volgende:
Geen idee of je een abo op VK hebt.
Even googlen.
Tekst.Harry PotterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: https://www.volkskrant.nl(...)eel-boeken~b915afac/, vreemd , de schrijfster is niet echt populair onder extreem linkse zieltjes. Blijkbaar ook niet onder een deel van de rechtse mensjes
Blijft een apart land , simpele boeken verbieden , boeken zoals ik eerder poste is blijkbaar voor sommige mensen prima
Ik ben inmiddels overleden
Ik geloof daar helemaal niets van eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:36 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Harry Potter, vreemd , de schrijfster is niet echt populair onder extreem linkse zieltjes. Blijkbaar ook niet onder een deel van de rechtse mensjes
Blijft een apart land , simpele boeken verbieden , boeken zoals ik eerder poste is blijkbaar voor sommige mensen prima
Als je kinderboeken al gaat verdelen in links en rechts ben je ver heen. Sowieso, boeken. Dat zijn geen pamfletten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:36 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Harry Potter, vreemd , de schrijfster is niet echt populair onder extreem linkse zieltjes. Blijkbaar ook niet onder een deel van de rechtse mensjes
Hebben ze van DeSantis afgekeken. Die heeft al twee (door het volk gekozen) aanklagers ontslagen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:36 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ik hoorde bij Maddow https://podcasts.apple.co(...)5449?i=1000625222236 dat de Republikeinen en Georgia een regeling hebben aangenomen waarmee ze democratisch gekozen aanklagers kunnen afzetten en er nu Republikeinse stemmen opgaan van deze nieuwe wet die dit najaar ingaat gebruik te maken om Fani Willis weg te werken.
En dat zou dan een baken van democratie voor de vrije wereld moeten zijn… Amerika verliest nu wel snel zijn glans en voorbeeldfunctie.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:44 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Hebben ze van DeSantis afgekeken. Die heeft al twee (door het volk gekozen) aanklagers ontslagen.
quote:Earlier this year, as it appeared that Donald Trump faced the possibility of an indictment in Fulton County, Republican policymakers in Georgia approved provocative new state legislation. At the heart of the measure was the creation of a new power: Legislators gave themselves the authority to go after prosecutors.
To be sure, it's a complex process, but as The Atlanta Journal-Constitution reported overnight, some GOP officials in Atlanta are already exploring ways to use these powers now that the former president has been indicted.
Several Republican lawmakers are seeking ways to sanction Fulton County District Attorney Fani Willis after she brought criminal charges against former President Donald Trump and 18 allies. Trump backers are going after Willis using a new state law approved by Gov. Brian Kemp that creates a state commission with power to sanction or oust prosecutors found to be neglecting their duties or responsible for an array of other violations.
The report added that one Republican state senator, Clint Dixon, announced yesterday that he intends to file a complaint against the district attorney "in October when the Prosecuting Attorneys Qualifications Commission begins its proceedings."
Up until now, the bulk of the pushback against Willis has been rhetorical. Trump, for example, appeared in New Hampshire earlier this month and not only called Willis a "racist" -- a label he tends to reserve for Black prosecutors -- he also made up a baseless story about the district attorney having an affair with a gang member.
Nou heeft een Grand Jury al een uitspraak gedaan over deze zaak dus zelfs als ze Fani Willis afzetten verdwijnt daarmee de zaak zelf niet lijkt me.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:47 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
En dat zou dan een baken van democratie voor de vrije wereld moeten zijn… Amerika verliest nu wel snel zijn glans en voorbeeldfunctie.
quote:
Deja vu met de getuigenis van Cassidy Hutchinson. Die had ook heel veel "ik herinner het mij niet' op "advies" van een door Trump world gefinanceerde advocaat. Daarna was ze van advocaat gewisseld, eentje die niet is verbonden met die wereld, en opeens had ze veel meer te delen. Wat heeft geleid tot haar nou "beroemde" getuigenis in de Jan 6 Committee.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 02:45 schreef Kijkertje het volgende:
Een flipper in de documentenzaak tegen Trump
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Ah vandaar die 'superseding indictment' van Jack Smith natuurlijk ...
Nope, veel mensen gaat het alleen maar om hunzelf.quote:Op maandag 21 augustus 2023 11:12 schreef AnneX het volgende:
Men gaat toch voor het welzijn van de bevolking.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 16:10 schreef Enchanter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Snel verleg de aandacht!quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:33 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Was dat voor of na het riedeltje over zijn dode zoon en hoe hij meeleeft met de slachtoffers?
"Ik heb geen tijd me te melden op het bureau omdat ik het te druk heb met andere strafzaken tegen mij."quote:
Als hij naar Rusland zou vluchten komt Putin dat goed uit. Hij krijgt daar dan ongetwijfeld een groot mediaplatform om elke dag chaos te zaaien in de VS. Zolang hij zijn vuil kan blijven spuien destabiliseert hij de VS. In een gevangenis zal hij daar minder gelegenheid toe hebben.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:48 schreef AnneX het volgende:
Een trump kenner ( als Michael Cohen):
[ twitter ]
En vervolgens zet men hem en zijn complete familie op de sanctielijst.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 09:39 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Als hij naar Rusland zou vluchten komt Putin dat goed uit. Hij krijgt daar dan ongetwijfeld een groot mediaplatform krijgen om elke dag chaos te zaaien in de VS. Zolang hij zijn vuil kan blijven spuien destabiliseert hij de VS. In een gevangenis zal hij daar minder gelegenheid toe hebben.
Dat ook.quote:
Ja idd met het verschil dat er hier ook nog eens een extra hearing voor nodig was aangevraagd door de aanklagers. Cassidy Hutchinson had zelf wel door dat ze slecht geadviseerd werd door de Trump-advocaat.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 07:56 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
Deja vu met de getuigenis van Cassidy Hutchinson. Die had ook heel veel "ik herinner het mij niet' op "advies" van een door Trump world gefinanceerde advocaat. Daarna was ze van advocaat gewisseld, eentje die niet is verbonden met die wereld, en opeens had ze veel meer te delen. Wat heeft geleid tot haar nou "beroemde" getuigenis in de Jan 6 Committee.
quote:The target letter "crystallized a conflict of interest arising from Mr. Woodward’s concurrent representation of Trump Employee 4 and Nauta. Advising Trump Employee 4 to correct his sworn testimony would result in testimony incriminating Mr. Woodward’s other client, Nauta; but permitting Trump Employee 4’s false testimony to stand uncorrected would leave Trump Employee 4 exposed to criminal charges for perjury," the filing says.
Prosecutors asked for a hearing on the representation issue before James Boasberg, the chief U.S. District Court judge in Washington, D.C., who oversaw the grand jury investigation. Boasberg had a federal defender available to advise Taveras about how to proceed.
Dat "haar" van hem is echt niet om aan te gapen hè..het is net een goedkope toupetquote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:14 schreef AnneX het volgende:
Het eerste mugshot. Zelluf gekozen. Als President.
[ twitter ]
Pas op met wat je zegt. Ligt/staat nogal gevoelig, begreep ik van Vrouw#1.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:08 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Dat "haar" van hem is echt niet om aan te gapen hè..het is net een goedkope toupet
quote:
What the fuckquote:
Irritant en zorgelijk hoe enorm fan het publiek is van russische puppet Vivekquote:Op donderdag 24 augustus 2023 03:25 schreef OMG het volgende:
Fox zendt het uit. Maar lachen hoor, Bidenomics is de schuld van alles, een slechte ideeën parade van jewelste, Vivek die soundbites opdreund, en Nikki Haley die ergens een zinnige opmerking over Trump maakte, maar dat was het wel.
Haley vernietigde hem net holy shit. publiek klapte niet eens meer voor vivek toen hij het had over Israel en hun grensbescherming.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 04:05 schreef OMG het volgende:
Echt een irritant ventje, die Vivek. Wel leuk dat Christie er een paar keer tegenin is gegaan.
Moet wel zeggen toen er rechstreeks naar gevraagd werden er een paar mensen wel tegen Trump waren, zoals gezegd met name Christiequote:
Ze maken allemaal geen kans ongeacht man of vrouw, zoals de vlag nu erbij hangt.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 08:30 schreef Hallojo het volgende:
Maakt een vrouw überhaupt kans om de Republikeinse kandidaat te worden, of staat ze er gewoon voor de sier bij?
De Republikeinse kiezer wil met overweldigende meerderheid Trump maar om te winnen zullen de Republikeinse kandidaten toch Trump moeten verslaan en dus kritiek op hem moeten gaan hebben. Zo niet, dan staan ze daar alleen maar om naamsbekendheid te vergaren om dat later te verzilveren monetair of politiek.quote:
@Lucky_Strikequote:Op donderdag 24 augustus 2023 08:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waar komt die Vivek ineens vandaan eigenlijk? Ik heb pas deze week voor het eerst van hem gehoord.
Dankquote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:21 schreef AnneX het volgende:
[..]
@:Lucky_Strike
Omdat je druk bent: in de herhaling.
Als je tijd hebt: Wie wat meer wil lezen over kloon Trumpzoon https://www.politico.com/(...)ate-profile-00112348
Quote: ..”He starts talking and he doesn’t stop. He once did some 30 interviews in one day alone, and has appeared on more than 150 podcasts since launching his campaign in February. For a while, the only outlet he couldn’t get on seemed to be MSNBC, which had not booked him for an interview until recently, something that had clearly gnawed at him before. (A few days after I sent an email asking an MSNBC spokesperson about their rationale for excluding him, Ramaswamy finally scored an appearance on the network; MSNBC didn’t respond to a request for comment.)
Alleen van viveks kant heel duidelijk eigenlijkquote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:23 schreef AnneX het volgende:
Dus eigenlijk was het een solli ronde voor VP?
Wat een walgelijke vertoning. Vooral de ab uitspraken en het handje opsteken.![]()
Achter Vivek zit ongetwijfeld een dikke zak dark PAC geld. Een gecoordineerde actie om hem te pushen. Waarschijnlijk gaat Trump een heleboel geld geboden worden om Vivek VP-pick te maken. Ondanks dat ie zegt dat ie dat niet wil. Woorden zijn absoluut niets waard in de Amerikaanse politiek. Goudvisgeheugentjes.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Alleen van viveks kant heel duidelijk eigenlijk
Hij gaf deze week in een discussie met Bill Maher wel duidelijk aan dat hij geen VP wil worden:quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Alleen van viveks kant heel duidelijk eigenlijk
Maar goed, het zou niet de eerste keer zijn dat iemand terugkomt op zo'n opmerking.quote:"I think you’re running to be his vice president," Maher replied.
"Well, I’m glad you smoked that view out. I’ve already said and I’ll say it again, I’m not going to work for any admin," Ramaswamy, who is running against Trump, said.
Ramaswamy then replied that he would "say no" if Trump offered the vice presidency role to him, explaining that he wants to the leader.
"I haven’t been a number two role in a long time. I think there’s a lot of ways to change this country," he said.
ZOu wel mooi zijn als at uitkwam aangezien hij als hardste schreeuwde dat de andere 'bought' waren.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:59 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Achter Vivek zit ongetwijfeld een dikke zak dark PAC geld. Een gecoordineerde actie om hem te pushen. Waarschijnlijk gaat Trump een heleboel geld geboden worden om Vivek VP-pick te maken. Ondanks dat ie zegt dat ie dat niet wil. Woorden zijn absoluut niets waard in de Amerikaanse politiek. Goudvisgeheugentjes.
bron: onderbuik
Als ie ja zou zeggen was zijn campagne natuurlijk ook wel een soort van over dus dat lijkt me nog wel iets waar mogelijk op terug kan worden gekomen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:59 schreef Mike het volgende:
[..]
Hij gaf deze week in een discussie met Bill Maher wel duidelijk aan dat hij geen VP wil worden:
[..]
Maar goed, het zou niet de eerste keer zijn dat iemand terugkomt op zo'n opmerking.
https://www.washingtonpos(...)n-republican-debate/quote:Op donderdag 24 augustus 2023 13:48 schreef GarlandBriggs het volgende:
Het debat is aan mij voorbij gegaan...
Kan iemand mij vertellen hoe Tim Scott het heeft gedaan? Heeft hij zijn tanden nog een beetje kunnen laten zien?
quote:"The truth is that Biden didn't do this to us. Our Republicans did this to us when they passed that $2.2 trillion covid stimulus bill," Haley said. She mentioned her opponents' votes to raise the debt ceiling and added, "Donald Trump added $8 trillion to our debt, and our kids are never going to forgive us for this."
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 14:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
https://www.washingtonpos(...)n-republican-debate/
De conclusie is dat Scott "was largely a spectator" en alleen zijn anti-abortus uitspraak (Federaal verbod) was opmerkelijk.
Interessant wel dat Haley het aandurfde om iig op een punt de RNC en Trump aan te vallen:
[..]
Ik heb iemand de theorie horen verkondigen dat Trump bang is dat hij wel erg oud, stijf en snel uitgeput overkomt op een podium met allemaal jongere mensen. Vandaar die one-man-show waarbij hij niet hoefde te staan.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 14:50 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Jammer dat Trump niet meedoet met de debatten. Ik snap dat hij ver voor ligt en dat het risicovol is voor hem maar in debat met andere Republikeinen is hij juist op zijn best en zou hij mijn inziens een hoop mensen weer aan boord kunnen krijgen die hij nodig heeft om van Biden te winnen*.
Misschien toch wel een beetje bang om op een podium te staan met Mike Pence die natuurlijk veel van 'm weet en van wie hij heeft aangegeven dat hij het niet erg zou vinden als de "hang Mike Pence" figuren hem te pakken hadden genomen op Jan 6th. Toch een beetje ongemakkelijk...
*Niet dat ik hoop dat Trump wint, juist niet, maar puur voor de entertainment.
Nee een Nederlands systeem waarbij iedereen netjes zijn stempas thuisgestuurd krijgt en niet allerhande omslachtige registratieprocessen worden opgetuigd zou inderdaad de voorkeur genieten, evenals een fatsoenlijk nationaal id-systeem.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:02 schreef Mike het volgende:
Ik heb naar het interview geluisterd van Tucker Carlson met Trump. Uiteraard kwam er geen enkele kritische vraag van Tucker en was hij het overal met Trump eens. Trump was voor zijn doen redelijk coherent, maar er was ook weer veel gezeur over de uitslag van de verkiezingen in 2020.
Waar ik me wel in kan vinden, is dat Trump eenzelfde systeem wil met de verkiezingen als we in Nederland hebben. Papier, potlood en ID. Het systeem in de VS is zo lek als een mandje en wij zouden het ook niet accepteren in Nederland als we alle veiligheidsmaatregelen overboord zouden gooien.
Ze mogen zelf hun gewicht opgeven dus het zal wel wat minder wordenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:14 schreef Hyperdude het volgende:
[ afbeelding ]
283 pond. Mijn gok.![]()
Heb het 'gemist' en dit is het eerste fragment dat ik tegenkom:quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:02 schreef Mike het volgende:
Ik heb naar het interview geluisterd van Tucker Carlson met Trump. Uiteraard kwam er geen enkele kritische vraag van Tucker en was hij het overal met Trump eens. Trump was voor zijn doen redelijk coherent, maar er was ook weer veel gezeur over de uitslag van de verkiezingen in 2020.
Coherent zei je?quote:Launching into an odd digression about the Panama Canal, Trump said: "We built a thing called the Panama Canal. We lost 35,000 people to the mosquito. Malaria. We lost 35,000 people. We lost 35,000 people because of the mosquito. Vicious.
"They had to build under nets, it was one of the true great wonders of the world. As he said, one of the nine wonders of the world. No, no, it was one of the seven, it happened a little while ago. You know, nine wonders of the world. You could make nine wonders. He would have been better off if he stuck with the nine and just said, 'Yeah, I think it's nine.' But this is one of the true seven wonders of the world."
He then said that "China now controls the Panama Canal".
Dat valt reuze mee als je je een beetje verdiept in de procedure en de controlemechanismen. Het nederlandse systeem is gewoon niet haalbaar in de VS.quote:Waar ik me wel in kan vinden, is dat Trump eenzelfde systeem wil met de verkiezingen als we in Nederland hebben. Papier, potlood en ID. Het systeem in de VS is zo lek als een mandje en wij zouden het ook niet accepteren in Nederland als we alle veiligheidsmaatregelen overboord zouden gooien.
Dat had Rudy ook gedaan toch? Maar die bleek een stuk lichter te hebben opgegeven dan er gewogen is, toch?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:43 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ze mogen zelf hun gewicht opgeven dus het zal wel wat minder worden
Juist nav het opgegeven gewicht van Giuliani (wat duidelijk niet klopte) werd er geconcludeerd dat er juist niet gewogen wordt.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:00 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat had Rudy ook gedaan toch? Maar die bleek een stuk lichter te hebben opgegeven dan er gewogen is, toch?
79 kilo.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:43 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
'Voor zijn doen redelijk coherent'.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:48 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Coherent zei je?![]()
I know, I know het is maar een fragment ...
Trump's bekende manier om zich eruit te lullen: 'You could make nine wonders!'quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:51 schreef Mike het volgende:
[..]
'Voor zijn doen redelijk coherent'.Maar ik denk dat dit ook wel het raarste stukje was dat je uit het interview kunt knippen. Ik vond het nog wel grappig, omdat-ie even niet meer wist hoeveel wereldwonderen er waren.
hij wordt niet gewogen?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:43 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Blijkbaar niet maar zeker weten doe ik dat ook niet natuurlijk.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:22 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
hij wordt niet gewogen?
Dat verschilt per staat. Sommige staten hebben dat, andere staten hebben dat niet en alles ertussen. De federale overheid gaat er in principe niet over afgezien van wat algemene wetgeving. Verder is een Nederlands systeem natuurlijk ook dat mensen zonder gezeik hun stempas krijgen en dat het leidt tot een eerlijke verdeling in het parlement.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:02 schreef Mike het volgende:
Waar ik me wel in kan vinden, is dat Trump eenzelfde systeem wil met de verkiezingen als we in Nederland hebben. Papier, potlood en ID. Het systeem in de VS is zo lek als een mandje en wij zouden het ook niet accepteren in Nederland als we alle veiligheidsmaatregelen overboord zouden gooien.
Het Nederlandse systeem vereist bovendien een bevolkingsregister.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:40 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dat verschilt per staat. Sommige staten hebben dat, andere staten hebben dat niet en alles ertussen. De federale overheid gaat er in principe niet over afgezien van wat algemene wetgeving. Verder is een Nederlands systeem natuurlijk ook dat mensen zonder gezeik hun stempas krijgen en dat het leidt tot een eerlijke verdeling in het parlement.
Ook dat. Desalniettemin maken sommige staten het wel makkelijker door je automatisch te registreren als je interacteert met de overheid.door bv. een rijbewijs aan te vragen. Zie bv https://en.wikipedia.org/(...)c_voter_registration. Niet geheel verrassend zijn dat bijna allemaal Democratische staten, op Georgia na, waar ze vast van geleerd zullen hebben sinds dat geflipt is de laatste paar federale verkiezingen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:43 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het Nederlandse systeem vereist bovendien een bevolkingsregister.
https://redirect.viglink.(...)-debate%3Fref%3Dhomequote:Kareem Abdul-Jabbar on How Not to Pick a President
Black Panther is one of my favorite films. Yet, I’ve always been troubled by the idea that Wakanda, the technological and social embodiment of the Age of Enlightenment, decides who its leader will be based on ritual combat. The ability to hurl your opponent off a cliff doesn’t translate into crafting treaties or intricate economic discussions. It’s good theater—bad politics. Just like the debates.
Choosing a president’s qualifications based on a debate is like beauty pageant judges assessing a woman’s intelligence based on her waist-to-hip ratio in a thong bikini. The skills required to bluster on a stage are not the same ones crucial to creating meaningful legislation, negotiating with international allies and enemies, or dealing with domestic challenges. It’s like trying to choose your brain surgeon by watching them bake cookies.
But Americans like competitive sports and so they insist on this sad spectacle. Do they hope for clarification about the candidates’ individual policies, plans, and promises? That may be a part of it but, like hockey fans, they are giddy for the inevitable fights. They want to see the gloves fly off and someone give someone a verbal bloody nose.
I approach the debates as I used to a Muhammad Ali fight. There are three parts: The Hype, The Fight, The Spin. The Hype is the pre-match trash talk. Ali promised his fight against Joe Frazier would be “a chilla, and a killa, and a thrilla, when I fight the Gorilla in Manila.” Against George Foreman he waxed poetic: “Float like a butterfly, sting like a bee. His hands can't hit what his eyes can't see. Now you see me, now you don't. George thinks he will, but I know he won't.” If only DeSantis and Pence had the wit to rhyme like that.
But the debates aren’t about helping the undecided rationally choose a candidate. They are about the candidates getting a national stage to promote themselves. Some of them no one even knew they were running—and after the debate, some will disappear back into the Milli Vanilli mist of obscurity.
Ik heb met mijn vriendengroep een weddenschap afgesloten mbt zijn gewicht, dus dat zou vervelend zijn.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:26 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Blijkbaar niet maar zeker weten doe ik dat ook niet natuurlijk.
3 uur die je nooit meer terugkrijgt.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:27 schreef Momo het volgende:
...
Steve heeft een timer dat Trump zich over 3 uur gaat melden
Ja ik las dat dat nogal een hype is om daarop te wedden.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:17 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Ik heb met mijn vriendengroep een weddenschap afgesloten mbt zijn gewicht, dus dat zou vervelend zijn.
quote:The defendant’s fingerprints were then scanned electronically, but the sheriff’s staff did not ask for the individual’s height or weight, even though those numbers appear on the booking record. The defendant then was asked to sign some paperwork. After about 25 minutes, the process was over and the defendant was free to leave.
Booking records include height, weight, hair color and eye color
There has been much speculation about whether Trump’s booking record will show his height and weight, as the booking records for the other defendants who have already surrendered include that information (as noted above, a person familiar with one defendant’s booking process said that person was not asked to give their height and weight, but those numbers did appear on the booking record).
Trump is known to be sensitive about both statistics. When he was still in the White House, his official physician claimed he was 6’3” and 239 pounds, but numerous comparisons with other people suggested the numbers were not accurate.
WP
Ik zie de mugshots morgenochtend welquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:33 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
3 uur die je nooit meer terugkrijgt.
Dit is de eerste keer dat ik dat hoor.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:34 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ja ik las dat dat nogal een hype is om daarop te wedden.
Ik las het ook maar ergens in een tweet hoor dat het gewicht van Giuliani niet kon kloppen. Wat ik terug kan vinden is dat er helemaal niet naar gevraagd wordt:
[..]
Beide gaan niet gebeuren helaas. Alleen al omdat de grondwet voorschrijft dat staten helemaal zelf mogen weten hoe ze de verkiezingen inrichten.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee een Nederlands systeem waarbij iedereen netjes zijn stempas thuisgestuurd krijgt en niet allerhande omslachtige registratieprocessen worden opgetuigd zou inderdaad de voorkeur genieten, evenals een fatsoenlijk nationaal id-systeem.
Gevonden:quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:42 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik dat hoor.
Scheelt dat de weddenschap onder elkaar is, dus niet via de bookies.
Nee hoor daar zijn de Democraten helemaal niet tegen. Ze zijn alleen tegen de eis die de Republikeinen daaraan willen verbinden nl iedereen een verplichte foto-ID.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:50 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Beide gaan niet gebeuren helaas. Alleen al omdat de grondwet voorschrijft dat staten helemaal zelf mogen weten hoe ze de verkiezingen inrichten.
Daarnaast is er een patstelling want de Democraten willen geen nationaal registratiesysteem en de Republikeinen wel, om andere redenen.
Dus ze zijn tegen een nationaal registratiesysteem, zoals we in Nederland hebben bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 00:04 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nee hoor daar zijn de Democraten helemaal niet tegen. Ze zijn alleen tegen de eis die de Republikeinen daaraan willen verbinden nl iedereen een verplichte foto-ID.
Bevolkingsregistratie doen de Republikeinen ook niet aan? Anders zouden Republikeinse staten dat wel hebben?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 00:08 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dus ze zijn tegen een nationaal registratiesysteem, zoals we in Nederland hebben bijvoorbeeld.
Er zijn staten waar dat het geval is.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 00:14 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Bevolkingsregistratie doen de Republikeinen ook niet aan? Anders zouden Republikeinse staten dat wel hebben?
Maar geen centraal systeem, omdat de Republikeinen niet zo houden van centrale overheidsregistratie.quote:Photo ID required (strict): Arkansas, Georgia, Indiana, Kansas, Mississippi, Ohio, Tennessee, and Wisconsin.
Ja bij het stemmen dus. Dat heeft niets met bevolkingsregistratie te maken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 00:18 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Er zijn staten waar dat het geval is.
[..]
Maar geen centraal systeem, omdat de Republikeinen niet zo houden van centrale overheidsregistratie.
En dat willen beide partijen dus niet. Zoals gezegdquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 00:19 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ja bij het stemmen dus. Dat heeft niets met bevolkingsregistratie te maken.
De Republikeinen houden vooral van het zo moeilijk mogelijk maken om te gaan stemmen. Als er een bevolkingsregister was kan je iedere gerechtigde kiezer nl wel een stembiljet toesturen zoals in Nederland.
Maar bij het stemmen willen de Republikeinen dan weer wel een nationaal systeem met foto-ID zoals je zelf zegt. Best wel hypocriet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 00:28 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
En dat willen beide partijen dus niet. Zoals gezegd
Nee ze willen geen nationaal systeem. Sowieso zou de federale overheid dat niet op mogen dringen bij verkiezingen, daarvoor zou het dus zinloos zijn.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 00:38 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Maar bij het stemmen willen de Republikeinen dan weer wel een nationaal systeem met foto-ID zoals je zelf zegt. Best wel hypocriet.
Maar dat zei je wel en natuurlijk zouden ze dat ook nationaal graag willen als ze het in hun eigen staten pushen. Daar hebben ze alleen geen zeggenschap over.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 00:45 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nee ze willen geen nationaal systeem. Sowieso zou de federale overheid dat niet op mogen dringen bij verkiezingen, daarvoor zou het dus zinloos zijn.
De Democraten willen het ook niet. Dus gaat het er nooit komen.
En de Democraten willen dat natuurlijk ook best maar dan op hun voorwaarden. De reden waarom wetsvoorstellen altijd in het Congres vastlopen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:50 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Beide gaan niet gebeuren helaas. Alleen al omdat de grondwet voorschrijft dat staten helemaal zelf mogen weten hoe ze de verkiezingen inrichten.
Daarnaast is er een patstelling want de Democraten willen geen nationaal registratiesysteem en de Republikeinen wel, om andere redenen.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 01:21 schreef Dutch_view het volgende:
Het grote motorcade volgen is weer bezig
Hij heeft recht op een politiewagen per aanklacht blijkbaarquote:
Daar is wel over nagedachtquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 01:39 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Hij heeft recht op een politiewagen per aanklacht blijkbaar![]()
[ twitter ]
Die man heeft volgens mij nog nooit een complete waarheid verteld, best bijzonder eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 01:43 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
215 LBS = 97 KG....
Dat lijkt me niet helemaal te kloppen
Op CNN zijn ze ook sceptisch over het gewicht. Tijdens z'n presidentschap was-ie nog 242 lbs.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 01:43 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
215 LBS = 97 KG....
Dat lijkt me niet helemaal te kloppen
De haarkleur wordt ook al in twijfel getrokkenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 01:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Op CNN zijn ze ook sceptisch over het gewicht. Tijdens z'n presidentschap was-ie nog 242 lbs.
Alternative Factsquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 01:47 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Die man heeft volgens mij nog nooit een complete waarheid verteld, best bijzonder eigenlijk.
quote:
Vond 'm helemaal geweldigquote:
En vergeet de mugs nietquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 02:23 schreef tjoptjop het volgende:
De T-shirt drukkers staan al klaar om de mugshot te printen![]()
Een beetje ondernemer kan wel van twee walletjes eten, enerzijds dat Trump ingerekend is, en de andere kant met een tekst over hoe corrupt Biden is
Die is nog beter dan de fakequote:
Blond or Strawberryquote:
Ja. Google het maar, beetje rossig of zo.quote:
Oh dat is trending ook lees ik. In 2020quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 03:20 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Google het maar, beetje rossig of zo.
Heeft ie zijn stropdas niet moeten inleveren ? en hij heeft geen gevangeniskloffie aan ?quote:
Oh ja, foutje van mijn kant. Daar had 'ook niet' moeten staan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 00:53 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Maar dat zei je wel en natuurlijk zouden ze dat ook nationaal graag willen als ze het in hun eigen staten pushen. Daar hebben ze alleen geen zeggenschap over.
[..]
Ik denk dat hij vooral zelf denkt dat het een indrukwekkende foto is.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:13 schreef Bluesdude het volgende:
[ twitter ]
Kijkt hij nu met opzet duivels?
Verbergt hij zijn rode hoorntjes?
Het is inmiddels campaign material op X. Ja, hij zei nog, never terug te komen. # dollartekensquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:37 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik denk dat hij vooral zelf denkt dat het een indrukwekkende foto is.
Misschien een verkapte intimidatiepoging ?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:37 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik denk dat hij vooral zelf denkt dat het een indrukwekkende foto is.
Hij wil zo veel mogelijk mensen bereiken en dat doe je via X. Dus ja..dat zal hand in hand gaan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:40 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het is inmiddels campaign material op X. Ja, hij zei nog, never terug te komen. # dollartekens
Waar zou Melania toch uithangen? Doet zij een Greta Garbo? Maria Callas?
Kind (bijna 18) moet toch ook naar school.
Zoiets, martelaarschap maar dan net niet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:44 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Misschien een verkapte intimidatiepoging ?
Hij kan niet meer schrijven “If You Go After Me, I'm Coming After You "
Dan maar zo, beeldend ?
Onderwijl juichen zijn fans bij het zien van hun Grote Leider, de Redder des Vaderlands
[ twitter ]
Oh nee... zie ik dat verkeerd ?
De eerste woorden meteen bij mij opkwamen waren "Sulky Teenager"quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 04:46 schreef Kijkertje het volgende:
Bolton ziet er de 'thug' in (is eik geen treffend nederlands woord voor)
[ twitter ]
Tuurlijk is het geënsceneerd. Als Trump ergens verstand van heeft is het wel van photo-ops.
MAGA's vinden het ongetwijfeld een stoere sterke foto.
[ twitter ]
Persoonlijk zie ik er een dreinende kleuter in die zijn zin niet krijgt maar in feite is het gewoon nog steeds fake/ een act.
[ twitter ]
Het is potsierlijk, niet duivels. Verre van zelfs.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:13 schreef Bluesdude het volgende:
[ twitter ]
Kijkt hij nu met opzet duivels?
Verbergt hij zijn rode hoorntjes?
Ik: de VVD is niet mijn partij waar ik op zou stemmenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:20 schreef OMG het volgende:
Ik snap eigenlijk nooit waarom de eerste optie wanneer er iets met een persoon van hun kant gebeurt een burgeroorlog is.
Ik denk dat ik niet stom genoeg als de gemiddelde republikein ben om dat te snappen.
Alweer een burgeroorlog? De hoeveelste is dat inmiddels?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:17 schreef Barbusse het volgende:
Palin doet ook even haar plasje over z'n arrestatie...
Sarah Palin says US civil war ‘is going to happen’ over Trump prosecutions
Nee hoor, je gooit helemaal geen frituurolie op het vuur...
Geen idee, ik tel ze niet. Wel denk ik dat het goed is als journalisten over deze situatie en de komende verkiezingen gaan berichten in hetzelfde taalgebruik als dat ze doen over afrikaans landen:quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Alweer een burgeroorlog? De hoeveelste is dat inmiddels?
Die oorspronkelijke met Lincoln is nooit echt gestopt. Dat smeult nog steeds na.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Niks te burgeroorlogquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:17 schreef Barbusse het volgende:
Palin doet ook even haar plasje over z'n arrestatie...
Sarah Palin says US civil war ‘is going to happen’ over Trump prosecutions
Nee hoor, je gooit helemaal geen frituurolie op het vuur...
quote:The Fulton County jail photo that dropped Thursday and set the internet ablaze? That’s the face of the GOP. If you call yourself a Republican, you should spend a good few minutes staring at it. Because he is you.
And for that, you have no one to blame but yourself.
Die 13 sterren lijkt mij van de "Stars and Bars" gejat. Aantal zuidelijke staten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:58 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Niks te burgeroorlog
Maar dit soort stoere taal schept wel een discours waarin rondzingt dat geweld nodig is en dan is er die enkeling die tot een terroristische daad komt. Plannen Pelosi te vermoorden of FBI-agenten willen neerschieten
Andere 'onschuldige meningsuitingen' in dit discours:
[ afbeelding ]
ps zie de foto rechts met een vlag die lijkt op Amerikaanse vlag en 2nd in de sterrencirkel
wat betekent die 2nd en waarom minder sterren in een cirkel?
Thnxquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 15:20 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Die 13 sterren lijkt mij van de "Stars and Bars" gejat.
2ND is Gunzzz
https://en.m.wikipedia.or(...)te_States_of_America
Geloof dat ik fout zat.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 15:23 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Nu snap ik het beter ..... die racistische zuidelijke staat vereren en verkapt oproepen 2n amdement uit te oefenen, minstens geweld te rechtvaardigen. Met geweld Trump te plaatsen als president? Staatsgreep, fascistisch ?
haha......die vlag is een oproep tot 2e revolutie net als 1776 . geweld is gerechtvaardigd want er is een on-amerikaanse onderdrukkerquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 15:27 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Geloof dat ik fout zat.Er is nog een oudere vlag met 13 sterren en strepen. Uit 1777, tijdens de revolutie.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Betsy_Ross_flag
[ afbeelding ]
Polyester Patriotic Decoration10 bucks
https://www.amazon.com/Am(...)ations/dp/B095C4GY9X
Volstrekt off-topic, maar ik moest erom lachen.quote:Het naamgebaar voor voormalige president Trump beeld je uit, door zijn weggeblazen blonde haar uit te beelden: leg je hand plat bovenop je hoofd en kantel je hand aan een kant van je hoofd, alsof je haar opzij geblazen wordt.
Prima dat ze getuigen tegen Trump, maar wat mij betreft ontlopen ze daarmee geen flinke celstraf voor ondermijnen van de democratische rechtsorde.quote:
Ze zijn aangeklaagd en dus geen getuige die een plea deal heeft gehad, als ik het zo lees. Feitelijk bekennen ze schuld hiermee maar stellen ze dat ze het in opdracht van gedaan hebben.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 01:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Prima dat ze getuigen tegen Trump, maar wat mij betreft ontlopen ze daarmee geen flinke celstraf voor ondermijnen van de democratische rechtsorde.
Het zal voor een rechter meetellen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 01:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Prima dat ze getuigen tegen Trump, maar wat mij betreft ontlopen ze daarmee geen flinke celstraf voor ondermijnen van de democratische rechtsorde.
Hebben ze die orders direct van Trump gehad of via die advocaten?quote:
Blijkbaar willen ze dat zo graag. De vorige keer verloren ze ook, dus het blijft nu bij wat roepen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:20 schreef OMG het volgende:
Ik snap eigenlijk nooit waarom de eerste optie wanneer er iets met een persoon van hun kant gebeurt een burgeroorlog is.
Ik denk dat ik niet stom genoeg als de gemiddelde republikein ben om dat te snappen.
Ik denk niet van Trump zelf direct. Maar dat advocaten of een andere WH-paladijn hen vroeg.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:19 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Hebben ze die orders direct van Trump gehad of via die advocaten?
https://www.politico.com/(...)-indictment-00112932quote:“The president’s attorneys instructed Mr. Still and the other contingent electors that they had to meet and cast their ballots on Dec. 14, 2020.”
Latham similarly argued that she was acting “at the direction. of the President of the United States.” And Shafer in a similar petition seeking to move the Fulton County case to federal court contended that he “and the other Republican Electors in the 2020 election acted at the direction of the incumbent President and other federal officials.”
Tsja, het kan allemaal. Hij belde bv. met de secretary of State van Georgia Brad Raffensperger, dus het lijkt me niet uitgesloten.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:15 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik denk niet van Trump zelf direct. Maar dat advocaten of een andere WH-paladijn hen vroeg.
Ze moeten die namen noemen en dan moeten die personen hun verhaal vertellen.
Natuurlijk is dat fake-plan besproken in het WH en Trump zei zoiets: go ahead.
Als die paladijnen Trump noemen dan is hij de bewezen top-conspirator
Maar noemen ze hem ?
Hij heeft het echt op Truth Social gepost.. maar idd, het zou net zo goed van iets als De Speld kunnen komen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 08:55 schreef Montov het volgende:
[..]
Je kan gewoon niet weten of dit echt is of een parodie.
To be fair, toen hij nog een jonge Donald was, was hij een zeer verdienstelijke balsporter op zijn school. En dat was *met* bonespursquote:
Haha, talloze rapporten over hoe 'goed' hij in golfen is.quote:
Ik heb dit interessante boek gelezen. Verklaart hoe Trump denkt en doet, adhv zijn gelieg en bedrieg bij golf...quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:36 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Haha, talloze rapporten over hoe 'goed' hij in golfen is.
quote:The trial date raises the likelihood that Trump will spend nearly all of the presidential primary season in a criminal courtroom. In addition to the trial in Washington, he's slated to face jurors in New York on March 25 on charges stemming from hush money payments to a porn star, and he's scheduled to stand trial in Florida on May 20 on charges that he hoarded classified information at his Mar-a-Lago estate.
A trial date in Trump's fourth criminal case -- racketeering charges in Georgia for his efforts to subvert the election -- has not yet been scheduled. The lead prosecutor in that case, Fulton County District Attorney Fani Willis, previously signaled she wanted to take the case to trial on March 4 -- the same day chosen by Chutkan for the federal election trial.
March 4 is one day before Super Tuesday, when more than a dozen states will hold their primaries in the GOP presidential campaign.
En er wordt ook geen rekening gehouden met zijn campagne-schema. Hij past zich maar aan.quote:Op maandag 28 augustus 2023 16:39 schreef Ulx het volgende:
Trump wil meer tijd. De rechter zegt dat hij de boom in kan.
[ twitter ]
quote:Chutkan emphasized that she would treat Trump, in her courtroom, like any other defendant, and would not give him any “more or less deference.” And she said his political schedule as he campaigns to regain the White House would not factor into her decisions. She compared him to a professional athlete facing criminal charges, saying it would be “inappropriate” to schedule a trial around that athlete’s schedule.
“Setting a trial date does not depend and should not depend on the defendant’s personal and professional obligations,” Chutkan said. “Mr. Trump, like any defendant, will have to make the trial date work regardless of his schedule.”
Wat een fucking clownshowquote:Op maandag 28 augustus 2023 22:20 schreef Kijkertje het volgende:
Terwijl de ene Trump-advocaat bij de rechtbank pleit om uitstel van de rechtszaak wegens gebrek aan voorbereidingstijd verkondigt de andere Trump-advocaat bij Fox News dat Trump helemaal geen voorbereidingstijd nodig heeft:
[ twitter ]
En 4 maart was de oorspronkelijke predientiele inauguratiedagquote:
Dat is op veel plekken in de VS blijkbaar standaard wanneer er een (verdacht) persoon met een geweer wordt gezien. Een kameraad van mij doet een doctoraat in Massachusetts en zijn campus is in z'n eerste jaar twee keer ontruimd (hebben een soort NLAlert voor de campus) vanwege dit soort geintjes. In beide gevallen was er wel iemand met een pistool maar hebben ze niet geschoten.quote:Op maandag 28 augustus 2023 22:09 schreef la_perle_rouge het volgende:
Alweer een schoolshooting? Chapel Hill Campus wordt ontruimd.
Ach als die lui geweld gaan gebruiken is het in ieder geval gemakkelijker ze onschadelijk te maken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
woooquote:
joh verlaat die ballentent..... ga rustig leven deze laatste jaren....quote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:43 schreef Perrin het volgende:
Glitch McConnell begint wat oud te worden voor zijn functie.
[ twitter ]
Net zoals Feinstein. Die hebben gewoon medische zorg nodig. Ik vind shifty Mitch een ongelooflijke rat, maar dit gun ik hem niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 20:05 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
joh verlaat die ballentent..... ga rustig leven deze laatste jaren....
Kan zijn dat t m even zwart werd voor de ogenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:43 schreef Perrin het volgende:
[ twitter ]
Het kon een paar jaar geleden al niet meer en nu is het voorbij het tragische.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:43 schreef Perrin het volgende:
[ twitter ]
De VS wordt sowieso bestuurd door bejaarde. McConnell, Biden, Trump, Pelosi. Er is een senator van 89 die 95 is als zijn termijn afloopt. Koekoekquote:Op woensdag 30 augustus 2023 20:40 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Kan zijn dat t m even zwart werd voor de ogen
Maar deze man is op.. ga idd lekker met pensioen.
Denk ik trouwens ook bij Biden, maar ja
Of naar een verzorgingshuis, waar normaal dit soort beelden vandaan komen en dan zou er schande van gesproken worden dat hij in deze staat gefilmd werd. Maar deze man is nog in functie. Waanzin.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 20:40 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Kan zijn dat t m even zwart werd voor de ogen
Maar deze man is op.. ga idd lekker met pensioen.
Snap het ook niet. Je bent opgebrand en ik kan mij niet voorstellen dat je nog veel zin hebt om als bejaarde nog zin hebt om jarenlang overhoop te liggen met Trump en zijn hielenlikkers binnen de GOP.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 20:05 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
joh verlaat die ballentent..... ga rustig leven deze laatste jaren....
Ik gun het hem wel. Wat een hypocriete fascistische schoft is die klootzak. Ik heb er geen probleem mee als hij de komende jaren kasplantje is.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 20:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind shifty Mitch een ongelooflijke rat, maar dit gun ik hem niet.
McConnell is nog een jonkie, Strom Thurmond was als 100-jarige nog senatorquote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:27 schreef alopio het volgende:
[..]
De VS wordt sowieso bestuurd door bejaarde. McConnell, Biden, Trump, Pelosi. Er is een senator van 89 die 95 is als zijn termijn afloopt. Koekoek
Waarom niet? Weet je nog hoe hij de vorige keer reageerde op medeleven van de kant van de Dem's en m.n. Biden?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 20:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Net zoals Feinstein. Die hebben gewoon medische zorg nodig. Ik vind shifty Mitch een ongelooflijke rat, maar dit gun ik hem niet.
En toch voel ik vooral pijn en medeleven als ik hem daar zie staan. Die man moet tegen zichzelf in bescherming worden genomen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 09:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom niet? Weet je nog hoe hij de vorige keer reageerde op medeleven van de kant van de Dem's en m.n. Biden?
Op een of ander manier denken dat soort bejaarden vaak dat de politiek niet zonder ze kan.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 07:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Snap het ook niet. Je bent opgebrand en ik kan mij niet voorstellen dat je nog veel zin hebt om als bejaarde nog zin hebt om jarenlang overhoop te liggen met Trump en zijn hielenlikkers binnen de GOP.
Ja, of ze denken dat hun jaren '50-denkbeelden wel eens verloren zouden kunnen gaan als ze worden vervangen door een jongere generatie. Dat is natuurlijk ook niet de bedoeling.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 10:23 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Op een of ander manier denken dat soort bejaarden vaak dat de politiek niet zonder ze kan.
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:27 schreef alopio het volgende:
[..]
Er is een senator van 89 die 95 is als zijn termijn afloopt. Koekoek
De huidige GOP heeft geen toekomst. En dan heb ik het over de partij van de Christen Nationalisten, de White Supremacists, de vrouwenhaters, de culturele oorlogsvoerders, de wapengekkies etc...niet de "normale" conservatieven. De gekken zijn echter in de overgrote meerderheid en bezetten de meeste belangrijke posities in de partij.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 10:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, of ze denken dat hun jaren '50-denkbeelden wel eens verloren zouden kunnen gaan als ze worden vervangen door een jongere generatie. Dat is natuurlijk ook niet de bedoeling.
Helemaal mee eens. Als je bedenkt dat de meeste mensen hun wereldbeeld vormen als ze jong zijn dan kan je wel begrijpen hoe out-of-touch sommige van deze lui zijn.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:27 schreef alopio het volgende:
[..]
De VS wordt sowieso bestuurd door bejaarde. McConnell, Biden, Trump, Pelosi. Er is een senator van 89 die 95 is als zijn termijn afloopt. Koekoek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |