abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 augustus 2023 @ 07:49:33 #157
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210326488
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 07:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Hoe is het nu @:madmaster?
Goed, dank je.
Wel slecht geslapen door een rib of spier die kennelijk door de val ook een optater heeft gekregen.
Suikerspiegel was al weer 2 volle punten lager zojuist t.o.v. gisteravond.
Zo de huisarts bellen voor een APK check…
quote:
Ik mag zo naar de steunkousen opmeting hopelijk weer even lucht aan de benen
Succes!
  vrijdag 18 augustus 2023 @ 07:50:27 #158
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_210326492

75,- euro aan jarritos B-)
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  Moderator vrijdag 18 augustus 2023 @ 08:15:28 #159
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210326623
Deelnemers zijn sinds woensdag weer een aantal dagen op pad zonder geld, telefoon etc. Enkel een fiets, matrasje, een tent en een Nokia.

Gisteren hebben we de groepjes opgezocht. Een van de deelnemers reageerde echt teleurgesteld dat ze werd bezocht door iemand anders en niet door mij. Wat moet ik naar nou weer mee? }:| Ze is sowieso nog geen 20. Dacht dat het gewoon een spontaan ding is die met iedereen steeds een praatje aan knoopt en houdt van eten en daarom regelmatig even in de keuken langs kwam.

Benieuwd hoe ver ze gaat... Ze ziet er zeker niet onaardig uit :@
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator vrijdag 18 augustus 2023 @ 08:18:25 #160
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210326649
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 20:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat is in hemelsnaam de bedoeling van de functie strijkvrij op je droger? Dat is maar 20 minuten? Dus dan hoef je niet te strijken, maar is het wel nog nat. Verwaaaarring.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom gebruik je in hemelsnaam een droger, het droogt goed buiten nu
pi_210326793
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 20:17 schreef AnneX het volgende:

@:Isabeau hoe staat het met jouw trein perikelen? Jouw station zag ik ook nog voorbijkomen met werkzaamheden.
Het gaat de afgelopen weken prima met de trein. En ik zie geen werkzaamheden op de ns-website voor mijn station? Misschien maken ze iets af waarbij het treinverkeer geen hinder ondervindt?

@derLudolf en waar komt deze jongedame vandaan? :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_210326994
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 08:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Het gaat de afgelopen weken prima met de trein. En ik zie geen werkzaamheden op de ns-website voor mijn station? Misschien maken ze iets af waarbij het treinverkeer geen hinder ondervindt?

@:derLudolf en waar komt deze jongedame vandaan? :+
Op de site van Pro Rail staan de diverse werkzaamheden.
Goed dat het weer prima gaat.

derLudolf is er maar druk mee. *;

Iedereen die het nodig heeft. Extra sterkte, succes en geluk vandaag.

#thoughts & prayers
pi_210327026
Goedemorgen weer dotjes. O+
  Moderator vrijdag 18 augustus 2023 @ 09:08:59 #164
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210327034
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 09:03 schreef AnneX het volgende:

[..]

#thoughts & prayers
Ik ben deze dagen niet echt druk omdat ze de hort op zijn :P Daarvoor had ik het wel druk, om lunch te koken voor 70 man. En boodschappen voor het ontbijt en avondeten te doen. Zondag komen ze terug en mag ik zorgen dat ik een BBQ klaar heb staan :D
  Moderator vrijdag 18 augustus 2023 @ 09:09:46 #165
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210327040
En beterschap en/of sterkte voor zij die het nodig denken te zijn :)
pi_210327129
Bedankt voor de thoughts and prayers mensen. Ik kan nauwelijks nog lopen na 26.000 stappen in 2 dagen :D

Het hele weekend komt hier mee-etende visite dus er moet hier veel gedaan worden qua schoonmaak, tuinwerk, eten voorbereiden.
Spoilers!
  vrijdag 18 augustus 2023 @ 09:41:27 #167
35189 Troel
scherp en bot
pi_210327354
Blues, g, heel veel succes vandaag :*

Ik ga vannavond in het huis van vriendlief slapen. Heb uren wakker gelegen totdat om half 4 de muziek stopte van de zomerfeesten. Als ik maandag fit wil zijn en heb ik nu al mijn slaap nodig en vannacht gaat het ook tot 3 uur door.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210327480
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 09:03 schreef AnneX het volgende:

[..]

#thoughts & prayers
Op de site van Prorail staat ook dat het project is afgerond. Er wordt nog een overweg wat aangepast, maar dat heeft verder geen gevolgen voor het treinverkeer. Op de website van de NS kan je ook zoeken op werkzaamheden per traject.

quote:
7s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 09:41 schreef Troel het volgende:
Blues, g, heel veel succes vandaag :*

Ik ga vannavond in het huis van vriendlief slapen. Heb uren wakker gelegen totdat om half 4 de muziek stopte van de zomerfeesten. Als ik maandag fit wil zijn en heb ik nu al mijn slaap nodig en vannacht gaat het ook tot 3 uur door.
Ellendig, Troel -O- Datz e een vergunning hebben tot 3 uur verbaast me wel. De mensen die die vergunningen uitgeven werken zeker alleen van maandag - vrijdag van 9 tot 5.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_210327499
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 08:15 schreef derLudolf het volgende:
Deelnemers zijn sinds woensdag weer een aantal dagen op pad zonder geld, telefoon etc. Enkel een fiets, matrasje, een tent en een Nokia.

Gisteren hebben we de groepjes opgezocht. Een van de deelnemers reageerde echt teleurgesteld dat ze werd bezocht door iemand anders en niet door mij. Wat moet ik naar nou weer mee? }:| Ze is sowieso nog geen 20. Dacht dat het gewoon een spontaan ding is die met iedereen steeds een praatje aan knoopt en houdt van eten en daarom regelmatig even in de keuken langs kwam.

Benieuwd hoe ver ze gaat... Ze ziet er zeker niet onaardig uit :@
Als dat meisje helemaal verliefd is en het voor jou niet zo veel voorstelt, is het mogelijk niet heel netjes om in te gaan op haar interesse. Dus als je wat doet, wel goed duidelijk zijn van te voren. Veel plezier :9
Spoilers!
pi_210327514
Nou, dat was voor (bijna) niets. Wel veel info gekregen maar was misschien handig wanneer ze op de site hadden gezet dat de zwachtels erom hadden moeten zitten.

Nu pas 1 september een afspraak om aan te meten (en dan duurt het nog 2 weken) en daarvoor in zelfde patroon zwachtelen, maar dan moeten de zwachtels er bij de huisarts afgehaald worden. Dat zou betekenen dat ik ruim 4 weken niet kan douchen, echt daar moet ik niet aan denken Straks maar even overleggen bij de HA of dan thuiszorg ingeschakeld kan worden.
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 18 augustus 2023 @ 09:59:34 #171
35189 Troel
scherp en bot
pi_210327527
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 09:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Op de site van Prorail staat ook dat het project is afgerond. Er wordt nog een overweg wat aangepast, maar dat heeft verder geen gevolgen voor het treinverkeer. Op de website van de NS kan je ook zoeken op werkzaamheden per traject.
[..]
Ellendig, Troel -O- Datz e een vergunning hebben tot 3 uur verbaast me wel. De mensen die die vergunningen uitgeven werken zeker alleen van maandag - vrijdag van 9 tot 5.
Saillant detail is dat er dus geen vergunning is ;) De vergunning is voor de zomerfeesten van vrijdag tot en met zondag. En dat gaat wel tot laat, maar a la. Maar de hele week vooraf wordt er dus op de feestweide muziek gemaakt door de 'uitzendcombinatie'.

En die plaatsen dus ook rustig dit soort berichten op facebook:

https://www.facebook.com/(...)DkN4piw4WjCvVv6T5E7l

Dat zegt al wel genoeg denk ik. En het is elk jaar opnieuw en het wordt dus blijkbaar gewoon gedoogd, En normaal vind ik het niet fijn, maar soit. Maar nu is het echt gewoon ruk.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 18 augustus 2023 @ 10:00:52 #172
35189 Troel
scherp en bot
pi_210327545
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 09:57 schreef Kaatje1 het volgende:
Nou, dat was voor (bijna) niets. Wel veel info gekregen maar was misschien handig wanneer ze op de site hadden gezet dat de zwachtels erom hadden moeten zitten.

Nu pas 1 september een afspraak om aan te meten (en dan duurt het nog 2 weken) en daarvoor in zelfde patroon zwachtelen, maar dan moeten de zwachtels er bij de huisarts afgehaald worden. Dat zou betekenen dat ik ruim 4 weken niet kan douchen, echt daar moet ik niet aan denken Straks maar even overleggen bij de HA of dan thuiszorg ingeschakeld kan worden.
En gipszakken? Zodat de zwachtels niet nat worden? En dan veilig op een krukje onder de douche? Voor het geval dat je je nog niet oud genoeg voelde ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210327565
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 09:59 schreef Troel het volgende:

Saillant detail is dat er dus geen vergunning is ;) De vergunning is voor de zomerfeesten van vrijdag tot en met zondag. En dat gaat wel tot laat, maar a la. Maar de hele week vooraf wordt er dus op de feestweide muziek gemaakt door de 'uitzendcombinatie'.

En die plaatsen dus ook rustig dit soort berichten op facebook:

https://www.facebook.com/(...)DkN4piw4WjCvVv6T5E7l

Dat zegt al wel genoeg denk ik. En het is elk jaar opnieuw en het wordt dus blijkbaar gewoon gedoogd, En normaal vind ik het niet fijn, maar soit. Maar nu is het echt gewoon ruk.
Oh, dat is idd gewoon ruk dan. Lekkere handhaving.
pi_210327568
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 10:00 schreef Troel het volgende:

[..]
En gipszakken? Zodat de zwachtels niet nat worden? En dan veilig op een krukje onder de douche? Voor het geval dat je je nog niet oud genoeg voelde ;)
Dat zou allemaal ook kunnen. Straks even overleggen met ze. Gelukkig zit de apotheek in hetzelfde gebouw. Ik moet er niet aan denken, 4 weken niet douchen.
  vrijdag 18 augustus 2023 @ 10:05:05 #175
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210327739
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 08:18 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Waarom gebruik je in hemelsnaam een droger, het droogt goed buiten nu
Ok boomer Harm
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_210327900
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 09:57 schreef Kaatje1 het volgende:

Sorry, maar wat een onzin :') In het kader van slechte voorlichting dan.
Zwachtels moeten NOOIT vier weken achter elkaar blijven zitten. Niet gezond en tegen die tijd zijn ze er vanzelf al afgevallen door slinkende benen, loslaten pleisters en ander gedoe.
Bedoelen ze niet dat je nu door moet met hetzelfde patroon als je al had? Thuis zwachtels af, douchen, zwachtelen door huisarts of thuiszorg en dan een keertje met zwachtels om naar het meetmoment, waar ze je dan weer inzwachtelen waardoor je 1 douchemoment mist?

Ik weet niet hoe lang er nu tussen douchen en weer inzwachtelen zit, maar als ze dat te lang vinden ivm reistijd dan zou ik de thuiszorg inschakelen. Dan kun je met hen afstemmen hoe laat ze komen (al kan daar ook een half uur tijdsverschil in zitten) en kun je vooraf douchen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_210327905
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 10:05 schreef MadMaster het volgende:
Huisarts bezocht, onderzoek is gestart…
Ik las terug, schrikken :o
Wat voor onderzoek gaan ze doen?
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_210327910
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 10:00 schreef Troel het volgende:

[..]
Ook nog een optie. Net voor het opnieuw zwachtelen dan. Want die zwachtels gaan nat worden, maar dan hoef je daar niet te lang mee rond te lopen.
  vrijdag 18 augustus 2023 @ 10:42:41 #180
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210327940
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 10:38 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik las terug, schrikken :o
Wat voor onderzoek gaan ze doen?
Voorlopig alleen bloed- en urine onderzoek nu (alles netjes afgestaan vanmorgen op advies van zuster @Blues ) en op basis daarvan eventueel een vervolg.
Volgens de huisarts duidt de periode van draaierigheid/het gevoel van wegtrekken van mijn bloed uit mijn lichaam voorafgaande aan het flauw vallen niet direct op diabetes, ondanks de hogere suikerspiegel die ik wel heb. Vandaag 3 keer gemeten en alle keren boven de 8.0.

Even afwachten dus maar, maandag volgen de uitslagen van bloed en urine…
pi_210327967
Ik was gisteren bij de voorstelling het was Zondag in het Zuiden O+

Mooie locatie in het openluchttheater, duizenden liters water die rondgepompt werden, zeiknatte acteurs.
Met nieuwe en bekende muziek van Rowwen Hèze.

Verhaal gaat over de watersnoodramp van 1993, waarbij een aardig deel van Limburg onderliep.
Veel herkenning dus bij het publiek. En ook bij ons kwamen de herinneringen weer boven. Mijn stageplek (instelling) dreigde onder te lopen. De koffers stonden al klaar, water (naar ik me herinner geen Maaswater, maar van een andere overlopend riviertje) tot een meter van het gebouw. En naar school met een heel langzaam rijdende trein, waarbij je elke keer de uiterwaarden meer zag onderlopen… tot de trein niet meer mocht rijden. Vriendin heeft met collega’s schapen van ondergelopen uiterwaarden gered en heel veel booteigenaren blij gemaakt door in de jachthaven hun boten steeds verder op te binden, zodat ze niet onder water getrokken werden. Roerige tijden!

En na afloop nostalgisch met de auto met en over Mooder Maas weer naar huis.
pi_210327982
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 10:42 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Voorlopig alleen bloed- en urine onderzoek nu (alles netjes afgestaan vanmorgen op advies van zuster @:Blues ) en op basis daarvan eventueel een vervolg.
Volgens de huisarts duidt de periode van draaierigheid/het gevoel van wegtrekken van mijn bloed uit mijn lichaam voorafgaande aan het flauw vallen niet direct op diabetes, ondanks de hogere suikerspiegel die ik wel heb. Vandaag 3 keer gemeten en alle keren boven de 8.0.

Ik vond het ook al meer als iets met bloeddruk/bloeddoorstroming klinken. Maar met die rare suikers is het logisch dat je daar ook aan denkt. Hopelijk snel duidelijkheid.
  vrijdag 18 augustus 2023 @ 10:46:56 #183
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210328014
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 10:45 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik vond het ook al meer als iets met bloeddruk/bloeddoorstroming klinken. Maar met die rare suikers is het logisch dat je daar ook aan denkt. Hopelijk snel duidelijkheid.
Mijn bloeddruk is nu prima, saturatie ook…
pi_210328039
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 10:37 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Sorry, maar wat een onzin :') In het kader van slechte voorlichting dan.
Zwachtels moeten NOOIT vier weken achter elkaar blijven zitten. Niet gezond en tegen die tijd zijn ze er vanzelf al afgevallen door slinkende benen, loslaten pleisters en ander gedoe.
Bedoelen ze niet dat je nu door moet met hetzelfde patroon als je al had? Thuis zwachtels af, douchen, zwachtelen door huisarts of thuiszorg en dan een keertje met zwachtels om naar het meetmoment, waar ze je dan weer inzwachtelen waardoor je 1 douchemoment mist?

Ik weet niet hoe lang er nu tussen douchen en weer inzwachtelen zit, maar als ze dat te lang vinden ivm reistijd dan zou ik de thuiszorg inschakelen. Dan kun je met hen afstemmen hoe laat ze komen (al kan daar ook een half uur tijdsverschil in zitten) en kun je vooraf douchen.
Dan heb ik het verkeerd beschreven denk ik. Volgens het aanmeetbedrijf moet de assistente de zwachtels eraf halen en dan meteen weer opnieuw zwachtelen. Dus wel hetzelfde patroon, maar momenteel doe ik het als volgt (voor het gemak de tijden erbij). 15.30 afspraak zwachtelen, dan om 14 uur zwachtels eraf (oprollen, kutwerk) douchen en om 15.15 naar de praktijk.
Daarom straks inderdaad even met de huisarts overleggen over thuiszorg, dat die 's morgens komen. Ook door vakanties hebben de assistentes eigenlijk pas 's middags ruimte (en mensen) om te zwachtelen.
En zo'n gipszak is ook wel echt een goed plan.
  vrijdag 18 augustus 2023 @ 10:49:45 #185
35189 Troel
scherp en bot
pi_210328041
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 10:42 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Voorlopig alleen bloed- en urine onderzoek nu (alles netjes afgestaan vanmorgen op advies van zuster @:Blues ) en op basis daarvan eventueel een vervolg.

Mijn vader heeft dat ook een aantal keer gehad. Een keertje bij het uitlaten van de hond, maar ook een keer in de nacht toen hij naar het toilet geweest was. Overigens is het bij hem volledig weggetrokken sinds hij is afgevallen zijn diabetes II ook foetsie is. Maar ook hij hoorde inderdaad dat het los stond van de diabetes.

(Overigens zijn er hier wel veel andere zaken natuurlijk ook, dus het zegt helemaal niets, dus je hebt heir eigenlijk niets aan)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 18 augustus 2023 @ 10:52:38 #186
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210328080
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 10:49 schreef Troel het volgende:

[..]
Mijn vader heeft dat ook een aantal keer gehad. Een keertje bij het uitlaten van de hond, maar ook een keer in de nacht toen hij naar het toilet geweest was.
Weet je ook wat daar uitgekomen is?
Mijn huisarts noemde wel acute hypotensie, maar dat wordt dus nog onderzocht…
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 18 augustus 2023 @ 10:53:03 #187
35189 Troel
scherp en bot
pi_210328087
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 10:52 schreef MadMaster het volgende:

[..]
SPOILER
Exact dat werd genoemd inderdaad. Zie ook mijn edit.

Bij mijn pa werd wel gezegd dat het vaker voorkwam bij mannen van zijn leeftijd. Maar die wilde ik je niet meegegeven omdaat je volgens mij wat jonger bent :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210328122
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 10:52 schreef MadMaster het volgende:

[..]
SPOILER
:Y

Komt ook vaker voor bij pubers. Onschuldig, maar hun hart en vatenstelsel kan de snel groeiende lijven dan niet altijd bijhouden.
Bij volwassenen blijft het vaak bij dit verschijnsel. Zonder duidelijke oorzaak. Waardoor het vooral vervelend (en soms letterlijk pijnlijk, als je omdondert) wordt.
  vrijdag 18 augustus 2023 @ 10:56:07 #189
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210328124
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 10:53 schreef Troel het volgende:

[..]
Exact dat werd genoemd inderdaad. Zie ook mijn edit.

Bij mijn pa werd wel gezegd dat het vaker voorkwam bij mannen van zijn leeftijd. Maar die wilde ik je niet meegegeven omdaat je volgens mij wat jonger bent :P
Ik word meestal jonger geschat dan dat ik ben… ;)
  vrijdag 18 augustus 2023 @ 10:57:29 #190
35189 Troel
scherp en bot
pi_210328138
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 10:56 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ik word meestal jonger geschat dan dat ik ben… ;)
Ik neem aan dat je nog geen 65 bent toch :@
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 18 augustus 2023 @ 10:57:39 #191
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210328142
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 10:56 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Komt ook vaker voor bij pubers. Onschuldig, maar hun hart en vatenstelsel kan de snel groeiende lijven dan niet altijd bijhouden.
Bij volwassenen blijft het vaak bij dit verschijnsel. Zonder duidelijke oorzaak. Waardoor het vooral vervelend (en soms letterlijk pijnlijk, als je omdondert) wordt.
Ik denk dat als alle medische kennis en -ervaring hier bij elkaar gebracht wordt er een goed adviesorgaan uit kan voortkomen…
pi_210328149
quote:

[..]

Ik had zo'n klasgenootje inderdaad. Die donderde steeds om, paar keer per week. Toen ze in de klas kwam werd dat verteld en na een paar keer kijk je niet meer raar op, maar de eerste keren was het best eng. Maar ik kan me echt niet herinneren of ze nou ziek was. Was ook een zeer vervelende griet.
  vrijdag 18 augustus 2023 @ 10:58:28 #193
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210328151
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 10:57 schreef Troel het volgende:

[..]
Ik neem aan dat je nog geen 65 bent toch :@
Nee, over 8 jaar moet dat het geval zijn…
  vrijdag 18 augustus 2023 @ 11:00:18 #194
35189 Troel
scherp en bot
pi_210328177
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 10:58 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Nee, over 8 jaar moet dat het geval zijn…
Dan valt het wel mee met hoeveel jonger ik je inschatte :+ :@
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 18 augustus 2023 @ 11:01:51 #195
35189 Troel
scherp en bot
pi_210328192
Overigens was hier het meest irritante dat mijn pa al zolang ik weet een hernia heeft en hij echt lelijk ten val kwam. Maar dus ook al vrij snel aan verschrikkelijke pijnstillers zat omdat de pijn gewoon niet te harden was. En met een ambulance opgehaald worden als je met de hond uit gaat is eng zeg maar.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210328352
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 10:49 schreef Troel het volgende:

Mijn vader heeft dat ook een aantal keer gehad. Een keertje bij het uitlaten van de hond, maar ook een keer in de nacht toen hij naar het toilet geweest was. Overigens is het bij hem volledig weggetrokken sinds hij is afgevallen zijn diabetes II ook foetsie is. Maar ook hij hoorde inderdaad dat het los stond van de diabetes.

(Overigens zijn er hier wel veel andere zaken natuurlijk ook, dus het zegt helemaal niets, dus je hebt heir eigenlijk niets aan)
Mictiesyncope is een vrij bekende bij mannen. 's Nachts flauw vallen omdat je aan het plassen bent. Iets met nervus vagus stimulatie, vertraagde hartslag en een plotse bloeddrukdaling = flauwte.
  vrijdag 18 augustus 2023 @ 11:18:40 #197
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210328395
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 11:01 schreef Troel het volgende:
Overigens was hier het meest irritante dat mijn pa al zolang ik weet een hernia heeft en hij echt lelijk ten val kwam. Maar dus ook al vrij snel aan verschrikkelijke pijnstillers zat omdat de pijn gewoon niet te harden was. En met een ambulance opgehaald worden als je met de hond uit gaat is eng zeg maar.
Dat laatste heb ik dus 2 jaar geleden ook gehad, na een soortgelijk voorval, waarbij ik een suikerspiegel had van 18.
Daarna heb ik 4 dagen op de IC Hartbewaking gelegen en ben ik helemaal binnenstebuiten gekeerd. Qua hart ellende kwam daar toen niet of nauwelijks iets uit. Eén ader had toen wel nog maar 80% capaciteit, maar dat was niet schokkend, vond men…
pi_210328417
Nou ik ben weer uit het ziekenhuis, dacht ga even naar de slager voor kipdij. Dus stap in een slager waar ik normaal niet kom (want de normale is op vakantie) en vraag of ze kippenbouten uit kunnen benen gezien er in de vitrine alleen kipfilet en die kippenbouten lagen. Daar heb ik het te druk voor zei ze, terwijl ik de enige was in de hele slagerij.

Goed, geen idee waarom die een slagerij heeft.... Toen maar naar de supermarkt gereden, daar hadden ze het wel.
pi_210328758
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 11:20 schreef anndb het volgende:
Nou ik ben weer uit het ziekenhuis, dacht ga even naar de slager voor kipdij. Dus stap in een slager waar ik normaal niet kom (want de normale is op vakantie) en vraag of ze kippenbouten uit kunnen benen gezien er in de vitrine alleen kipfilet en die kippenbouten lagen. Daar heb ik het te druk voor zei ze, terwijl ik de enige was in de hele slagerij.

Goed, geen idee waarom die een slagerij heeft.... Toen maar naar de supermarkt gereden, daar hadden ze het wel.
Dat is matig zeg. Daar ga je ook niet meer terug. Ben je weer helemaal beter? Er was iets met je bloedplaatjes ofzo toch?
Spoilers!
pi_210328765
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 11:57 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat is matig zeg. Daar ga je ook niet meer terug. Ben je weer helemaal beter? Er was iets met je bloedplaatjes ofzo toch?
Bloedplaatjes te laag inderdaad en suiker veel te hoog. Nu aan de insuline en zo, dus "beter" sja, maargoed.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 18 augustus 2023 @ 11:58:49 #201
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_210328776
Morgen groots dorpsfeest hier en familie heeft al een tent langsgebracht, statafels. etc.
Ons huis zit op de route. Het is kneuterig. Maar wel gezellig. denk dat er morgen 30/40 man op de oprit staat hier.

#plsdon'tDox.
pi_210328791
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 11:58 schreef Kreator het volgende:
Morgen groots dorpsfeest hier en familie heeft al een tent langsgebracht, statafels. etc.
Ons huis zit op de route. Het is kneuterig. Maar wel gezellig. denk dat er morgen 30/40 man op de oprit staat hier.

#plsdon'tDox.
Kneuterig & Kreator. Twee woorden die niet bij elkaar lijken te passen. Maar heel veel (kneuterig) plezier morgen.
pi_210328808
Ik ben vorige week naar het bloemencorso gaan kijken hier door het dorp. Ik vond het een tegenvaller en ben na een paar auto's weggegaan omdat ik het te warm vond. :') Ik moet nog wennen aan de dorpse kneuterigheid, denk ik.
  vrijdag 18 augustus 2023 @ 12:12:52 #204
35189 Troel
scherp en bot
pi_210328900
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 11:20 schreef anndb het volgende:

Ondanks dat ik wel gelezen had dat je in het ziekenhuis lag, verwachtte ik een spectaculair verhaal dat je door de slager het ziekenhuis ingemept was ofzo. Zal wel aan mij liggen :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 18 augustus 2023 @ 12:15:34 #205
35189 Troel
scherp en bot
pi_210328924
Ik vind de kerkdorpse kneuterigheid hier tot op zekere hoogte heerlijk. Het hebben van maar 1 kroeg waar dus iedereen naar toe gaat, dat men naar je omkijkt, noem maar op. Maar niet: het zich bemoeien als je omgaat met een vrijgezelle kerel waar je het af en toe gezellig mee hebt, maar echt alleen een vriendschappelijke relatie hebt enzo.

Ik had me aangemeld om vanavond te helpen met het barwerk in Tirolerstijl (mijn dirndl ligt al klaar) en morgen zou ik helpen met de boogschietworkshop, maar dat zit er dit jaar dus niet in. En dat vind ik echt oprecht jammer, want het gros van de mensen is hier echt leuk :Y

het scheelt wel klauwen vol met geld.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210329185
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 12:15 schreef Troel het volgende:
Ik vind de kerkdorpse kneuterigheid hier tot op zekere hoogte heerlijk. Het hebben van maar 1 kroeg waar dus iedereen naar toe gaat, dat men naar je omkijkt, noem maar op. Maar niet: het zich bemoeien als je omgaat met een vrijgezelle kerel waar je het af en toe gezellig mee hebt, maar echt alleen een vriendschappelijke relatie hebt enzo.

Ik had me aangemeld om vanavond te helpen met het barwerk in Tirolerstijl (mijn dirndl ligt al klaar) en morgen zou ik helpen met de boogschietworkshop, maar dat zit er dit jaar dus niet in. En dat vind ik echt oprecht jammer, want het gros van de mensen is hier echt leuk :Y

het scheelt wel klauwen vol met geld.
To be fair: de uitdrukking “een kerel waar je het af en toe gezellig mee hebt “ is in mijn hoofd alleen interpreteerbaar als een eufemisme voor seks en niet als vriendschap.
pi_210329235
Ik ga komende week nog een keertje naar Zondag in het Zuiden O+

Had bedacht dat mijn tante dit heel leuk zou vinden. Maar die kan er niet alleen heen. Ik had gelijk, dus meteen kaartjes geboekt *O*
  vrijdag 18 augustus 2023 @ 13:12:53 #208
35189 Troel
scherp en bot
pi_210329413
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 12:47 schreef Tuindier het volgende:

[..]
To be fair: de uitdrukking “een kerel waar je het af en toe gezellig mee hebt “ is in mijn hoofd alleen interpreteerbaar als een eufemisme voor seks en niet als vriendschap.
Ow nee, dat hebben we nooit gedaan. We gingen regelmatig gezellig wat drinken en hebben een paar keer gezoend, that's it ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210329716
Culi tip https://www.cinemaculinair.nl/nl_nl/

Echt heel tof, film én eten. Ik ben er al een paar keer geweest. Deze keer ga ik naar Chef!
Kaartjes zijn vanochtend in de verkoop gegaan, als je wil gaan dan moet je niet te lang wachten want meestal gaan ze snel.
pi_210329722
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 13:42 schreef Cat-astrophe het volgende:

Echt heel tof, film én eten. Ik ben er al een paar keer geweest. Deze keer ga ik naar Chef!
Kaartjes zijn vanochtend in de verkoop gegaan, als je wil gaan dan moet je niet te lang wachten want meestal gaan ze snel.
Jaaaa, superleuk+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_210329767
quote:

Da's inderdaad leuk. Deden ze voor Corona hier ook wel (kennisje van mij kookte) maar ik was steeds te laat voor kaartjes. Ga dat nu weer in de gaten houden, hopelijk komt het terug.
  vrijdag 18 augustus 2023 @ 13:53:00 #212
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_210329803
Oh dat lijkt me zo gaaf, maar ik vind het echt te duur ;(
  vrijdag 18 augustus 2023 @ 14:05:15 #213
35189 Troel
scherp en bot
pi_210329936
quote:

Wat gaaf! En wat jammer dat ik zo onmogelijk ben qua eten :{
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210330076
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 14:05 schreef Troel het volgende:

[..]
Wat gaaf! En wat jammer dat ik zo onmogelijk ben qua eten :{
Hoe ben je met drank? :P
Ik ben een keer via hen naar een James Bond film geweest waarin we alle drankjes kregen. Ik was de bob, vriendin weet er weinig meer van _O-
  vrijdag 18 augustus 2023 @ 14:48:27 #215
35189 Troel
scherp en bot
pi_210330330
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 14:19 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Hoe ben je met drank? :P
Ik ben een keer via hen naar een James Bond film geweest waarin we alle drankjes kregen. Ik was de bob, vriendin weet er weinig meer van _O-
Haha, die keuze zou ik nooit maken. Ik vind af en toe een drankje echt wel lekker, maar ben niet van bittere dingen. Meestal ben ik de bob ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210330378
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 14:48 schreef Troel het volgende:

[..]
Haha, die keuze zou ik nooit maken. Ik vind af en toe een drankje echt wel lekker, maar ben niet van bittere dingen. Meestal ben ik de bob ;)
Als Bob had ik daar een leuke en lekkere avond. Opgelost, slotje :+
pi_210330427
In het kader van goede werken: vandaag drie dames op leeftijd geholpen.

Eerste dame stond te worstelen met het aanmeldscherm om een document op te halen. De weg gewezen en omdat ik het idee had dat ze niet doorhad dat het volgnummers zijn, ook de balie dame maar even aangewezen waar ze zat en welk nummer ze waarschijnlijk had. (PS mijn rijbewijsfoto is raar zonder bril maar minder lelijk dan gevreesd *O* )
Daarna rondje supermarkt waar ik om hulp gevraagd werd om iets van een hoge plank af te halen.
En vervolgens dus tante verblijd met voorstelling. Waarbij zij mij per se wil verblijden door ook mijn kaartje te betalen O+ Heel lief, hoefde echt niet, dus dat compenseren we dan maar een beetje met autokilometers, wandelhulp en pauzedrankje. Want ik vond het écht niet vervelend nog een keer te gaan.
pi_210330712
Zit bij de ha in wachtkamer, zeer ongeduldige dame tegenover me (dr loopt 10 min uit) maar die heeft zulke enorme nepwimpers, in moet blijven kijken. Ze komen bijna voorbij haar neus. Dat kan toch niet lekker voelen
  vrijdag 18 augustus 2023 @ 15:34:21 #219
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_210330735
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 15:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Zit bij de ha in wachtkamer, zeer ongeduldige dame tegenover me (dr loopt 10 min uit) maar die heeft zulke enorme nepwimpers, in moet blijven kijken. Ze komen bijna voorbij haar neus. Dat kan toch niet lekker voelen
Groet Paahtriesiejoah van mij
  Official ESF Kreviewer vrijdag 18 augustus 2023 @ 15:37:41 #220
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_210330762
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 12:02 schreef Myraela het volgende:
Ik ben vorige week naar het bloemencorso gaan kijken hier door het dorp. Ik vond het een tegenvaller en ben na een paar auto's weggegaan omdat ik het te warm vond. :') Ik moet nog wennen aan de dorpse kneuterigheid, denk ik.
Als je niemand kent is het niet leuk. Dat is met al dit soort feestjes.
pi_210330767
En het leven.
pi_210330770
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 15:37 schreef Kreator het volgende:

[..]
Als je niemand kent is het niet leuk. Dat is met al dit soort feestjes.
Oh, expres de schoomfam ontwijken door een straat verder te gaan staan, was dus niet de way-to-go?
pi_210330879
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 11:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Mictiesyncope is een vrij bekende bij mannen. 's Nachts flauw vallen omdat je aan het plassen bent. Iets met nervus vagus stimulatie, vertraagde hartslag en een plotse bloeddrukdaling = flauwte.
Kreislauf *O*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_210331246
Nou, aangemeld voor thuiszorg -O-
pi_210331319
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 16:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Nou, aangemeld voor thuiszorg -O-
:*

Tijdelijk!
pi_210331356
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 16:53 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
:*

Tijdelijk!
Toch zeker 4 weken. Maar goed, als het even wil lekker 's morgens douchen voordat de zwachtelaar komt. Vind het af en toe helemaal niet erg om aan de wastafel te wassen maar niet als ik nog ergens heen moet. Dan voel ik me na douchen toch een stuk frisser.
  vrijdag 18 augustus 2023 @ 17:01:47 #227
35189 Troel
scherp en bot
pi_210331368
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 14:53 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Als Bob had ik daar een leuke en lekkere avond. Opgelost, slotje :+
Hahah inderdaad, genoeg mensen die een bob zoeken :+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210331390
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 16:59 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Toch zeker 4 weken. Maar goed, als het even wil lekker 's morgens douchen voordat de zwachtelaar komt. Vind het af en toe helemaal niet erg om aan de wastafel te wassen maar niet als ik nog ergens heen moet. Dan voel ik me na douchen toch een stuk frisser.
Voor het goede doel en meer dooddoeners.
Fijn dat thuiszorg er is, ook voor jou!
Sterkte met de 4 weken :*
pi_210331401
Biopt was niet fijn.
Ik mocht en kon een uur eerder naar huis, konden we samen.
Lieve coll O+
Nu voor g eindelijk een week geen gesodemieter meer aan zijn lijf en begint t wachten op 30/8.
pi_210331411
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 17:05 schreef Blues het volgende:
Biopt was niet fijn.
Lieve coll O+
Nu voor g eindelijk een week geen gesodemieter meer aan zijn lijf en begint t wachten op 30/8.
:* Voor jou en @golfer
pi_210331445
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 17:05 schreef Blues het volgende:
Biopt was niet fijn.
Lieve coll O+
Pff, lang :(
pi_210331470
@Kaatje1 :* tijdelijk maar toch vervelend dat het nodig is
@Blues en g :* dat de komende bijna twee weken maar snel voorbij mogen gaan!
pi_210331503
De rust op werk is duidelijk over -O-
pi_210331543
Golfer kreeg al bloemen en 😘

Nu ook voor #Kaatje1 💐 voor het Tijdelijk Afzien! 😘

Wel meegenomen lijkt mij, dat het goed weer is op Lowlands. w/
  vrijdag 18 augustus 2023 @ 17:30:50 #235
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_210331634
quote:

Is het eten ook echt lekker?
pi_210331781
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 17:30 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Is het eten ook echt lekker?
Ik vind het lekker. Geen haute cuisine maar gewoon ook erg lollig hoe je als het ware mee eet met de film.
pi_210331795
Ze moeten dus in heel hoog tempo heel veel van hetzelfde uitlopen, dus het is idd geen haute cuisine. Als je het puur voor het eten doet, kun je je geld beter ergens anders uitgeven.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 18 augustus 2023 @ 17:46:45 #238
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_210331804
quote:
9s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 15:38 schreef Myraela het volgende:

[..]
Oh, expres de schoomfam ontwijken door een straat verder te gaan staan, was dus niet de way-to-go?
Met je bolle pens.
pi_210331806
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 17:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ze moeten dus in heel hoog tempo heel veel van hetzelfde uitlopen, dus het is idd geen haute cuisine. Als je het puur voor het eten doet, kun je je geld beter ergens anders uitgeven.
Je krijgt ook nog de film erbij hea :+
  vrijdag 18 augustus 2023 @ 18:12:35 #240
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_210332051
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 17:44 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik vind het lekker. Geen haute cuisine maar gewoon ook erg lollig hoe je als het ware mee eet met de film.
Vind het concept heel tof maar dan is Rotterdam toch ff te ver.
pi_210332083
Ik vraag het even hier omdat ik de meeters van hier al ken en dat vind ik wel fijn als ik ga voorschieten:

VLAAICALL!

@MadMaster een rijstevlaai zonder ;( slagroom ;(
@Lucky-Strike een kronselevlaai met sjoëm (je kunt ook een halve bestellen, en dan nog een andere halve vlaai erbij :9

Nog iemand anders die volgende week vlaai mee naar huis wil?
pi_210332120
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 18:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik vraag het even hier omdat ik de meeters van hier al ken en dat vind ik wel fijn als ik ga voorschieten:

VLAAICALL!

@:madmaster een rijstevlaai zonder ;( slagroom ;(
@:Lucky-Strike een kronselevlaai met sjoëm (je kunt ook een halve bestellen, en dan nog een andere halve vlaai erbij :9

Nog iemand anders die volgende week vlaai mee naar huis wil?
Jaaa....een halve appelkruimel (een hele doe ik een jaar mee denk ik)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 18 augustus 2023 @ 18:22:48 #243
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_210332151
Op deze vrije vrijdag werd het Het werd 26,3km door het Groene Hart.. Hierna nog drie stedelijke etappes naar Delft. Via Rotterdam en Schiedam. :+ Hoewel er is nog best wat groen op de route.

:* voor B&G
:* voor Kaatje

Een bloemencorso in een dorp zal wel qua formaat een tikkie anders zijn dan hier in Haarlem en de Bollenstreek :+. Dat is één groot en zeer druk feest.

[ Bericht 10% gewijzigd door borisz op 18-08-2023 18:34:18 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_210332295
Volgens mij zit Myraela in de Bollenstreek nu :+ of heb ik dat totaal verkeerd onthouden..
pi_210332525
quote:

[..]

Is dat niet waarom bezopen jongens zo vaak verzuipen als ze in de gracht gaan plassen?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_210332546
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 11:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ow, ik had op jou moeten reageren :D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_210333012
@Blues en g :*
@Kaatje1 wat stom van de steunkousverwarring. :( :*
pi_210333119
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 18:47 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Is dat niet waarom bezopen jongens zo vaak verzuipen als ze in de gracht gaan plassen?
Dat weet ik niet, zou kunnen.
Mijn theorie is toch meer dat ze wat sneller uit balans raken als ze hun lul achterna willen gaan. Dan koudeshock, zware natte kleding aan, niet fit genoeg om te zwemmen, niet uit de gracht kunnen komen…. Deaud.
pi_210333177
quote:
9s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 17:46 schreef Kreator het volgende:

[..]
Met je bolle pens.
Niet weer starten met het wegpesten van dikke mensen, he!?
pi_210334011
Ja zie je, we durven al niet meer.
pi_210334013
Of het is vrijdagavond en mensen hebben een leven.
pi_210334016
Nah, dat kan het niet zijn.
pi_210334085
Je hebt het topic doodvermoord..

Ik gaf katten van de buren eten, planten van de andere buren drinken en keek 5 afleveringen below deck down under. So far voor een leven :P

Zo nog wel even een rondje wandelen en/of op de spinbike. Heb toch wel behoorlijk spierpijn van PT weer gisteren, dus even wat lichte beweging is dan wel fijn. Wel nieuw recordje op de schuin-omhoog-legpress, 110 kilo :7 .

En mn nek en schouders zitten weer beetje vast. Denk deel toch beetje stress over die hartslag zien omdat mn moeder toen noemde dat bij haar op aneurysma gecheckt moest worden daardoor, maar dat is na huisarts en nadat ik haar vandaag sprak en opa (die iets met vaten had maar ik wist niet precies wat) geen aneurysma bleek te hebben, wel behoorlijk weg. Het zit nog een heel klein beetje in mn hoofd af en toe, maar nog maar heel weinig, dus dat trekt ergens in komende dagen vast helemaal weg. En beetje stress van het maandag weer beginnen met werken. Terwijl ik opzich best rustig kan opstarten. Misschien plan ik voor morgen nog wel even een massage in O+

[ Bericht 1% gewijzigd door vlindertje89 op 18-08-2023 21:08:43 ]
  vrijdag 18 augustus 2023 @ 21:15:50 #254
63722 z80
I fink you freaky
pi_210334219
Dagje weg in eigen land, land.
Wat industrieel erfgoed bekeken en wat door de stad gelopen. Afgesloten met eten bij een Indiër.
In de ochtend nog wel grijs en fris. Maar toen de zon door kwam warm zat.
Wel een blaar midden onder de voet. En natuurlijk onder een eeltlaag, dus niet makkelijk te prikken.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_210334467
Ik was zwemmen in een lokaal meertje waar ik nog niet eerder geweest was en het was tof.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 18 augustus 2023 @ 21:40:57 #256
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_210334552
quote:
9s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 20:53 schreef Myraela het volgende:
Ja zie je, we durven al niet meer.
Rip.

Ik zeg het thuis ook. Dat scheelt
pi_210334560
Lokale meertjes zijn tof O+
Ik ga morgen in eentje zwemmen.

Raar weer zeg! Vanmorgen was het echt nog fris zo rond een uur of 11. Maar een uur later was de temperatuur ineens een graad of vijf gestegen en nu is het buiten gewoon vies plakkerig.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 18 augustus 2023 @ 21:41:30 #258
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_210334561
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 20:53 schreef Myraela het volgende:
Of het is vrijdagavond en mensen hebben een leven.
Bloemen konten voor de corso morgen
pi_210334565
Ik deed niets vandaag. En nu moet ik werken.

Kaatje :* Het is maar tijdelijk joh.
pi_210334580
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 21:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
Lokale meertjes zijn tof O+
Ik ga morgen in eentje zwemmen.

Raar weer zeg! Vanmorgen was het echt nog fris zo rond een uur of 11. Maar een uur later was de temperatuur ineens een graad of vijf gestegen en nu is het buiten gewoon vies plakkerig.
Ik ging wandelen om 8 uur (ok, niet helemaal niets gedaan) en het miezerde zelfs een beetje. En was lekker koel. Dat is nu wel heel erg veranderd. Plakweer.
pi_210334625
Ik wandelde een rondje op m'n nieuwe veiligheidsschoenen en nu heb ik een nieuwe blaar. En ik fietste naar de pakketkluizenmuur op 5km van hier, maar ik bleek geen afhaalcode te hebben dus morgen ga ik nog een keertje.
En voor de rest heb ik uren verspild aan hersenloos scrollen op imgur :@
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_210334628
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 21:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik ging wandelen om 8 uur (ok, niet helemaal niets gedaan) en het miezerde zelfs een beetje. En was lekker koel. Dat is nu wel heel erg veranderd. Plakweer.
Airco op je werk? Toch? O+
pi_210334742
Ik deed uitslapen, rijbewijs ophalen, oude dames in nood ‘redden’, digitaal geld uitgeven (twee kaartjes en deken voor (op) de bank en tegen katten(haar) besteld) en verder vooral kattenmatras op genoemde bank zijn.
pi_210334743
K'heb een relaasie
Met mn combinaasie

Tralala :D
pi_210334800
Ik deed een miljoen dingen vandaag. Zonder haast of stress met zelfs voldoende rust tussendoor. We liggen helemaal op schema. En we hebben een tv verkocht via Marktplaats. De teller staat dit jaar op ¤ 783 nu :7

De barbecue stond 12 uur aan vandaag. Eerst voor pulled pork en net hebben we pizza's gemaakt op de bbq. Halverwege het eten kwam Albert de boodschappen brengen. Lekkere timing weer.
Spoilers!
pi_210334830
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 21:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
Airco op je werk? Toch? O+
Yessss

quote:
7s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 21:45 schreef sigme het volgende:
Ik wandelde een rondje op m'n nieuwe veiligheidsschoenen en nu heb ik een nieuwe blaar. En ik fietste naar de pakketkluizenmuur op 5km van hier, maar ik bleek geen afhaalcode te hebben dus morgen ga ik nog een keertje.
En voor de rest heb ik uren verspild aan hersenloos scrollen op imgur :@
Zo zonde van je tijd :@ (ik doe het ook wel eens een hele avond :X )
pi_210335089
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 22:00 schreef Isabeau het volgende:

Yessss

Staat die bij jou ook zo hoog/koud?🥶🥶
  Moderator vrijdag 18 augustus 2023 @ 22:54:43 #268
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210335530
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 21:53 schreef Vanyel het volgende:
K'heb een relaasie
Met mn combinaasie

Tralala :D
Piraten klassieker, Marjan Berger
pi_210335891
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 22:21 schreef Blues het volgende:

Staat die bij jou ook zo hoog/koud?🥶🥶
Soms. Maar ik werk vooral alleen, dus dan kan die gewoon lager of uit *O*
Ik moet 's nachts ook wel eens bij de telefooncentrale zijn en daar wordt vaak vergeten de airco 's nachts uit te doen (energie is gratis voor ziekenhuizen) en dan is het er 's morgens net een koelkast :o
  vrijdag 18 augustus 2023 @ 23:32:05 #270
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_210335918
Ik ben gaan motorrijden de hele avond, om iig wat verkoeling te hebben.
Doorwaairitsen open voor en achter, scherm omlaag en gewoon rondjes karren over smalle Friese dijkjes...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_210335948
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 23:32 schreef fietsie het volgende:
Ik ben gaan motorrijden de hele avond, om iig wat verkoeling te hebben.
Doorwaairitsen open voor en achter, scherm omlaag en gewoon rondjes karren over smalle Friese dijkjes...
Ik was even op het balkon, gewoon niet lekker buiten, plakkerig warm
pi_210335969
Wij hebben net nog even 1,5u in het zwembad gelegen, dat was wel heerlijk koel.
pi_210336066
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 23:36 schreef Sarabi het volgende:
Wij hebben net nog even 1,5u in het zwembad gelegen, dat was wel heerlijk koel.
Dit klinkt wel helemaal fantastisch.
pi_210336210
Van harte Boor *G* Hele fijne warme dag :*
@borisz
pi_210336258
Gefeliciteerd @borisz fijne dag w/ w/ w/
pi_210336312
Hoera w/ want borisz die is jarig 🎁 🎉
pi_210336676
Onze borisz is jarig *O* *O* gefeliciteerd!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 19 augustus 2023 @ 07:14:39 #278
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_210337470
Morning :)
Thnx. 35 al weer.... :+

NIet veel bijzonders vandaag. Er wordt nog wel bier gebracht vandaag :P En vanavond aus essen bij Dakkas :)
pi_210337522
Gefeli @borisz *G* *O* *G* *O* *G*
pi_210337523
Ik ga vandaag 140 km fietsen en 8 ijsjes eten. Zwaar werk :P
pi_210337530
Gefeliciteerd @borisz!

Mijn wekker ging net midden in een droom waarin ik met mn moeder en broertje op vakantie was en in een huisje zat op 5min lopen bij de hockeyscharreleikel van vorig jaar (wat op zichzelf al heel raar is, want hij woont 10min lopen bij mij vandaan) en ik 's nachts weggesneakt was om even bij hem langs te gaan.

No clue why want ik heb al 1.5 jaar geen seks meer met hem gehad en zelfs al bijna 1.5 jaar niet eens meer met m gezoend. Ik wijt het maar aan te warm op de slaapkamer, dan ga ik altijd raar dromen.
  zaterdag 19 augustus 2023 @ 07:46:01 #282
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_210337546
Gefeliciteerd @borisz en veel plezier @Tele6! Ik heb sinds ik ben verhuisd een goede ijssalon (Strik) op 10 min. fietsen, best gevaarlijk :D
  zaterdag 19 augustus 2023 @ 08:06:15 #283
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210337614
Goedemorgen, waar is dat mooie weer dat ons beloofd is? :{

Gisteren bij vrienden thuis één van de lekkerste Indonesische rijsttafels ooit gegeten.
Alles door hen zelf gemaakt, de hele dag daarvoor in de keuken gestaan… :9~ _O_

Gefeliciteerd borisz!
pi_210337627
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 07:39 schreef vlindertje89 het volgende:
Gefeliciteerd @:borisz!

Mijn wekker ging net midden in een droom waarin ik met mn moeder en broertje op vakantie was en in een huisje zat op 5min lopen bij de hockeyscharreleikel van vorig jaar (wat op zichzelf al heel raar is, want hij woont 10min lopen bij mij vandaan) en ik 's nachts weggesneakt was om even bij hem langs te gaan.

No clue why want ik heb al 1.5 jaar geen seks meer met hem gehad en zelfs al bijna 1.5 jaar niet eens meer met m gezoend. Ik wijt het maar aan te warm op de slaapkamer, dan ga ik altijd raar dromen.
Ik droomde dat ik bij de brandweer zat en een heel landhuis mocht blussen :D
  zaterdag 19 augustus 2023 @ 08:11:00 #285
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_210337636
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 08:06 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen, waar is dat mooie weer dat ons beloofd is? :{

Gisteren bij vrienden thuis één van de lekkerste Indonesische rijsttafels ooit gegeten.
Alles door hen zelf gemaakt, de hele dag daarvoor in de keuken gestaan… :9~ _O_

Gefeliciteerd borisz!
Soms mis ik de tijd dat ik een bijbaantje had bij de afhaal van een Indische toko O+
pi_210337655
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 08:11 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Soms mis ik de tijd dat ik een bijbaantje had bij de afhaal van een Indische toko O+
In mijn geval de vroegere vriendengroep. Een had gewerkt bij zo’n toko in de keuken en een ander had Indonesische roots. Wanneer die twee een dagje gingen koken :9~
  Moderator zaterdag 19 augustus 2023 @ 08:17:47 #287
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210337661
Gefeliciteerd @borisz
  zaterdag 19 augustus 2023 @ 08:18:50 #288
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210337669
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 08:11 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Oe, alleen de geur al… :9~
Ik ben niet van de pedis, maar met die specifieke kruiden- en specerijencombinaties heb je dat in die keuken ook helemaal niet nodig.
pi_210337708
Goedemorgen!

Ik ben de dag begonnen met bramen plukken. Nu heb ik 1kg bramen.
Daar ga ik kleine bramenkwarktaartjes van bakken (muffin-formaat) en de rest wordt jam.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_210337767
Gefeliciteerd Borisz *O*

Rijsttafel :9 :9

Ik weet niet hoe vandaag gaat lopen. We zouden bezoek van ver krijgen maar hun dochter is misschien ziek. Dus het wordt of visite of tuinieren. Hoe dan ook wordt het wel relaxed vandaag.
Spoilers!
  zaterdag 19 augustus 2023 @ 11:00:09 #292
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_210338801
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 08:09 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik droomde dat ik bij de brandweer zat en een heel landhuis mocht blussen :D
Succes met het wassen van het beddegoed dan?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_210340287
Net een bromvlieg moeten doden -O- Hij wilde niet naar buien, Elin ging er achteraan en de planten op de vensterbank waren daar bijna het slachtoffer van.

En dit weer mogen ze ook wel uitzetten, wat een vieze klamme bedoening is dit
pi_210340479
Op een strandje, in de regen, onder onze parasol. Best prima eigk O+
pi_210340531
Ik had zin in een broodje kaas met gekookt ei. Eitje al aan het koken, blijkt de kaas niet goed. Geen alternatief anders dan vega filet americain. Om er na een hap achter te komen dat dat echt totaal niet is waar je zin in hebt en je hele broodje maar weg te gooien. :')

#firstworldproblems
pi_210340863
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 13:37 schreef Myraela het volgende:
Ik had zin in een broodje kaas met gekookt ei. Eitje al aan het koken, blijkt de kaas niet goed. Geen alternatief anders dan vega filet americain. Om er na een hap achter te komen dat dat echt totaal niet is waar je zin in hebt en je hele broodje maar weg te gooien. :')

#firstworldproblems
En nu? Helemaal niet eten?

Hier staat nu in de Instant Pot Daging Smoor op. Eet programma is wat anders dan gepland. Voor vanavond had ik al iets uit de vriezer gehaald, morgen eet ik bij een vriend. Maar de smoor is maandag vast nog lekkerder.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 19 augustus 2023 @ 14:27:04 #297
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_210341371
Boe. Er is nu horrorbier in huis. B:)B
pi_210341426
quote:
80s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 14:27 schreef borisz het volgende:
Boe. Er is nu horrorbier in huis. B:)B
Laat het smaken *O*
pi_210341782
Vannacht gewerkt en net weer wakker. Straks bbq bij vrienden :9 *O*

Gefeliciteerd @borisz *O*
pi_210342062
Gefeliciteerd Borisz!

Wat voor bier is horrorbier?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 19 augustus 2023 @ 15:41:34 #301
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_210342229
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 15:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gefeliciteerd Borisz!

Wat voor bier is horrorbier?
Deze ;)