Toch zeker 4 weken. Maar goed, als het even wil lekker 's morgens douchen voordat de zwachtelaar komt. Vind het af en toe helemaal niet erg om aan de wastafel te wassen maar niet als ik nog ergens heen moet. Dan voel ik me na douchen toch een stuk frisser.quote:
Hahah inderdaad, genoeg mensen die een bob zoekenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Als Bob had ik daar een leuke en lekkere avond. Opgelost, slotje
Voor het goede doel en meer dooddoeners.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 16:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Toch zeker 4 weken. Maar goed, als het even wil lekker 's morgens douchen voordat de zwachtelaar komt. Vind het af en toe helemaal niet erg om aan de wastafel te wassen maar niet als ik nog ergens heen moet. Dan voel ik me na douchen toch een stuk frisser.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 17:05 schreef Blues het volgende:
Biopt was niet fijn.
Ik mocht en kon een uur eerder naar huis, konden we samen.
Lieve coll![]()
Nu voor g eindelijk een week geen gesodemieter meer aan zijn lijf en begint t wachten op 30/8.
Pff, langquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 17:05 schreef Blues het volgende:
Biopt was niet fijn.
Ik mocht en kon een uur eerder naar huis, konden we samen.
Lieve coll![]()
Nu voor g eindelijk een week geen gesodemieter meer aan zijn lijf en begint t wachten op 30/8.
Is het eten ook echt lekker?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
Culi tip https://www.cinemaculinair.nl/nl_nl/
Echt heel tof, film én eten. Ik ben er al een paar keer geweest. Deze keer ga ik naar Chef!
Kaartjes zijn vanochtend in de verkoop gegaan, als je wil gaan dan moet je niet te lang wachten want meestal gaan ze snel.
Ik vind het lekker. Geen haute cuisine maar gewoon ook erg lollig hoe je als het ware mee eet met de film.quote:
Met je bolle pens.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, expres de schoomfam ontwijken door een straat verder te gaan staan, was dus niet de way-to-go?
Je krijgt ook nog de film erbij heaquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 17:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ze moeten dus in heel hoog tempo heel veel van hetzelfde uitlopen, dus het is idd geen haute cuisine. Als je het puur voor het eten doet, kun je je geld beter ergens anders uitgeven.
Vind het concept heel tof maar dan is Rotterdam toch ff te ver.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 17:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik vind het lekker. Geen haute cuisine maar gewoon ook erg lollig hoe je als het ware mee eet met de film.
Jaaa....een halve appelkruimel (een hele doe ik een jaar mee denk ik)quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik vraag het even hier omdat ik de meeters van hier al ken en dat vind ik wel fijn als ik ga voorschieten:
VLAAICALL!
@:madmaster een rijstevlaai zonderslagroom
@:Lucky-Strike een kronselevlaai met sjoëm (je kunt ook een halve bestellen, en dan nog een andere halve vlaai erbij![]()
Nog iemand anders die volgende week vlaai mee naar huis wil?
Is dat niet waarom bezopen jongens zo vaak verzuipen als ze in de gracht gaan plassen?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Komt ook vaker voor bij pubers. Onschuldig, maar hun hart en vatenstelsel kan de snel groeiende lijven dan niet altijd bijhouden.
Bij volwassenen blijft het vaak bij dit verschijnsel. Zonder duidelijke oorzaak. Waardoor het vooral vervelend (en soms letterlijk pijnlijk, als je omdondert) wordt.
Ow, ik had op jou moeten reagerenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mictiesyncope is een vrij bekende bij mannen. 's Nachts flauw vallen omdat je aan het plassen bent. Iets met nervus vagus stimulatie, vertraagde hartslag en een plotse bloeddrukdaling = flauwte.
Dat weet ik niet, zou kunnen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Is dat niet waarom bezopen jongens zo vaak verzuipen als ze in de gracht gaan plassen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |