Ondanks dat ik wel gelezen had dat je in het ziekenhuis lag, verwachtte ik een spectaculair verhaal dat je door de slager het ziekenhuis ingemept was ofzo. Zal wel aan mij liggenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:20 schreef anndb het volgende:
Nou ik ben weer uit het ziekenhuis, dacht ga even naar de slager voor kipdij. Dus stap in een slager waar ik normaal niet kom (want de normale is op vakantie) en vraag of ze kippenbouten uit kunnen benen gezien er in de vitrine alleen kipfilet en die kippenbouten lagen. Daar heb ik het te druk voor zei ze, terwijl ik de enige was in de hele slagerij.
Goed, geen idee waarom die een slagerij heeft.... Toen maar naar de supermarkt gereden, daar hadden ze het wel.
To be fair: de uitdrukking “een kerel waar je het af en toe gezellig mee hebt “ is in mijn hoofd alleen interpreteerbaar als een eufemisme voor seks en niet als vriendschap.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:15 schreef Troel het volgende:
Ik vind de kerkdorpse kneuterigheid hier tot op zekere hoogte heerlijk. Het hebben van maar 1 kroeg waar dus iedereen naar toe gaat, dat men naar je omkijkt, noem maar op. Maar niet: het zich bemoeien als je omgaat met een vrijgezelle kerel waar je het af en toe gezellig mee hebt, maar echt alleen een vriendschappelijke relatie hebt enzo.
Ik had me aangemeld om vanavond te helpen met het barwerk in Tirolerstijl (mijn dirndl ligt al klaar) en morgen zou ik helpen met de boogschietworkshop, maar dat zit er dit jaar dus niet in. En dat vind ik echt oprecht jammer, want het gros van de mensen is hier echt leuk
het scheelt wel klauwen vol met geld.
Ow nee, dat hebben we nooit gedaan. We gingen regelmatig gezellig wat drinken en hebben een paar keer gezoend, that's itquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:47 schreef Tuindier het volgende:
[..]
To be fair: de uitdrukking “een kerel waar je het af en toe gezellig mee hebt “ is in mijn hoofd alleen interpreteerbaar als een eufemisme voor seks en niet als vriendschap.
Jaaaa, superleuk+quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
Culi tip https://www.cinemaculinair.nl/nl_nl/
Echt heel tof, film én eten. Ik ben er al een paar keer geweest. Deze keer ga ik naar Chef!
Kaartjes zijn vanochtend in de verkoop gegaan, als je wil gaan dan moet je niet te lang wachten want meestal gaan ze snel.
Da's inderdaad leuk. Deden ze voor Corona hier ook wel (kennisje van mij kookte) maar ik was steeds te laat voor kaartjes. Ga dat nu weer in de gaten houden, hopelijk komt het terug.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
Echt heel tof, film én eten. Ik ben er al een paar keer geweest. Deze keer ga ik naar Chef!
Kaartjes zijn vanochtend in de verkoop gegaan, als je wil gaan dan moet je niet te lang wachten want meestal gaan ze snel.
Wat gaaf! En wat jammer dat ik zo onmogelijk ben qua etenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hoe ben je met drank?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Wat gaaf! En wat jammer dat ik zo onmogelijk ben qua eten
Haha, die keuze zou ik nooit maken. Ik vind af en toe een drankje echt wel lekker, maar ben niet van bittere dingen. Meestal ben ik de bobquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hoe ben je met drank?
Ik ben een keer via hen naar een James Bond film geweest waarin we alle drankjes kregen. Ik was de bob, vriendin weet er weinig meer van
Als Bob had ik daar een leuke en lekkere avond. Opgelost, slotjequote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Haha, die keuze zou ik nooit maken. Ik vind af en toe een drankje echt wel lekker, maar ben niet van bittere dingen. Meestal ben ik de bob
Groet Paahtriesiejoah van mijquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Zit bij de ha in wachtkamer, zeer ongeduldige dame tegenover me (dr loopt 10 min uit) maar die heeft zulke enorme nepwimpers, in moet blijven kijken. Ze komen bijna voorbij haar neus. Dat kan toch niet lekker voelen
Als je niemand kent is het niet leuk. Dat is met al dit soort feestjes.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:02 schreef Myraela het volgende:
Ik ben vorige week naar het bloemencorso gaan kijken hier door het dorp. Ik vond het een tegenvaller en ben na een paar auto's weggegaan omdat ik het te warm vond.Ik moet nog wennen aan de dorpse kneuterigheid, denk ik.
Oh, expres de schoomfam ontwijken door een straat verder te gaan staan, was dus niet de way-to-go?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je niemand kent is het niet leuk. Dat is met al dit soort feestjes.
Kreislaufquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mictiesyncope is een vrij bekende bij mannen. 's Nachts flauw vallen omdat je aan het plassen bent. Iets met nervus vagus stimulatie, vertraagde hartslag en een plotse bloeddrukdaling = flauwte.
quote:
Toch zeker 4 weken. Maar goed, als het even wil lekker 's morgens douchen voordat de zwachtelaar komt. Vind het af en toe helemaal niet erg om aan de wastafel te wassen maar niet als ik nog ergens heen moet. Dan voel ik me na douchen toch een stuk frisser.quote:
Hahah inderdaad, genoeg mensen die een bob zoekenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Als Bob had ik daar een leuke en lekkere avond. Opgelost, slotje
Voor het goede doel en meer dooddoeners.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 16:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Toch zeker 4 weken. Maar goed, als het even wil lekker 's morgens douchen voordat de zwachtelaar komt. Vind het af en toe helemaal niet erg om aan de wastafel te wassen maar niet als ik nog ergens heen moet. Dan voel ik me na douchen toch een stuk frisser.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 17:05 schreef Blues het volgende:
Biopt was niet fijn.
Ik mocht en kon een uur eerder naar huis, konden we samen.
Lieve coll![]()
Nu voor g eindelijk een week geen gesodemieter meer aan zijn lijf en begint t wachten op 30/8.
Pff, langquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 17:05 schreef Blues het volgende:
Biopt was niet fijn.
Ik mocht en kon een uur eerder naar huis, konden we samen.
Lieve coll![]()
Nu voor g eindelijk een week geen gesodemieter meer aan zijn lijf en begint t wachten op 30/8.
Is het eten ook echt lekker?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik vind het lekker. Geen haute cuisine maar gewoon ook erg lollig hoe je als het ware mee eet met de film.quote:
Met je bolle pens.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, expres de schoomfam ontwijken door een straat verder te gaan staan, was dus niet de way-to-go?
Je krijgt ook nog de film erbij heaquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 17:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ze moeten dus in heel hoog tempo heel veel van hetzelfde uitlopen, dus het is idd geen haute cuisine. Als je het puur voor het eten doet, kun je je geld beter ergens anders uitgeven.
Vind het concept heel tof maar dan is Rotterdam toch ff te ver.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 17:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik vind het lekker. Geen haute cuisine maar gewoon ook erg lollig hoe je als het ware mee eet met de film.
Jaaa....een halve appelkruimel (een hele doe ik een jaar mee denk ik)quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik vraag het even hier omdat ik de meeters van hier al ken en dat vind ik wel fijn als ik ga voorschieten:
VLAAICALL!
@:madmaster een rijstevlaai zonderslagroom
@:Lucky-Strike een kronselevlaai met sjoëm (je kunt ook een halve bestellen, en dan nog een andere halve vlaai erbij![]()
Nog iemand anders die volgende week vlaai mee naar huis wil?
Is dat niet waarom bezopen jongens zo vaak verzuipen als ze in de gracht gaan plassen?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Komt ook vaker voor bij pubers. Onschuldig, maar hun hart en vatenstelsel kan de snel groeiende lijven dan niet altijd bijhouden.
Bij volwassenen blijft het vaak bij dit verschijnsel. Zonder duidelijke oorzaak. Waardoor het vooral vervelend (en soms letterlijk pijnlijk, als je omdondert) wordt.
Ow, ik had op jou moeten reagerenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mictiesyncope is een vrij bekende bij mannen. 's Nachts flauw vallen omdat je aan het plassen bent. Iets met nervus vagus stimulatie, vertraagde hartslag en een plotse bloeddrukdaling = flauwte.
Dat weet ik niet, zou kunnen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Is dat niet waarom bezopen jongens zo vaak verzuipen als ze in de gracht gaan plassen?
Bloemen konten voor de corso morgenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:53 schreef Myraela het volgende:
Of het is vrijdagavond en mensen hebben een leven.
Ik ging wandelen om 8 uur (ok, niet helemaal niets gedaan) en het miezerde zelfs een beetje. En was lekker koel. Dat is nu wel heel erg veranderd. Plakweer.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 21:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
Lokale meertjes zijn tof![]()
Ik ga morgen in eentje zwemmen.
Raar weer zeg! Vanmorgen was het echt nog fris zo rond een uur of 11. Maar een uur later was de temperatuur ineens een graad of vijf gestegen en nu is het buiten gewoon vies plakkerig.
Airco op je werk? Toch?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 21:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ging wandelen om 8 uur (ok, niet helemaal niets gedaan) en het miezerde zelfs een beetje. En was lekker koel. Dat is nu wel heel erg veranderd. Plakweer.
Yessssquote:
Zo zonde van je tijdquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 21:45 schreef sigme het volgende:
Ik wandelde een rondje op m'n nieuwe veiligheidsschoenen en nu heb ik een nieuwe blaar. En ik fietste naar de pakketkluizenmuur op 5km van hier, maar ik bleek geen afhaalcode te hebben dus morgen ga ik nog een keertje.
En voor de rest heb ik uren verspild aan hersenloos scrollen op imgur
Piraten klassieker, Marjan Bergerquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 21:53 schreef Vanyel het volgende:
K'heb een relaasie
Met mn combinaasie
Tralala
Soms. Maar ik werk vooral alleen, dus dan kan die gewoon lager of uitquote:
Ik was even op het balkon, gewoon niet lekker buiten, plakkerig warmquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 23:32 schreef fietsie het volgende:
Ik ben gaan motorrijden de hele avond, om iig wat verkoeling te hebben.
Doorwaairitsen open voor en achter, scherm omlaag en gewoon rondjes karren over smalle Friese dijkjes...
Dit klinkt wel helemaal fantastisch.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 23:36 schreef Sarabi het volgende:
Wij hebben net nog even 1,5u in het zwembad gelegen, dat was wel heerlijk koel.
Ik droomde dat ik bij de brandweer zat en een heel landhuis mocht blussenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 07:39 schreef vlindertje89 het volgende:
Gefeliciteerd @:borisz!
Mijn wekker ging net midden in een droom waarin ik met mn moeder en broertje op vakantie was en in een huisje zat op 5min lopen bij de hockeyscharreleikel van vorig jaar (wat op zichzelf al heel raar is, want hij woont 10min lopen bij mij vandaan) en ik 's nachts weggesneakt was om even bij hem langs te gaan.
No clue why want ik heb al 1.5 jaar geen seks meer met hem gehad en zelfs al bijna 1.5 jaar niet eens meer met m gezoend. Ik wijt het maar aan te warm op de slaapkamer, dan ga ik altijd raar dromen.
Soms mis ik de tijd dat ik een bijbaantje had bij de afhaal van een Indische tokoquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 08:06 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen, waar is dat mooie weer dat ons beloofd is?
Gisteren bij vrienden thuis één van de lekkerste Indonesische rijsttafels ooit gegeten.
Alles door hen zelf gemaakt, de hele dag daarvoor in de keuken gestaan…![]()
Gefeliciteerd borisz!
In mijn geval de vroegere vriendengroep. Een had gewerkt bij zo’n toko in de keuken en een ander had Indonesische roots. Wanneer die twee een dagje gingen kokenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 08:11 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Soms mis ik de tijd dat ik een bijbaantje had bij de afhaal van een Indische toko
Oe, alleen de geur al…quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 08:11 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Soms mis ik de tijd dat ik een bijbaantje had bij de afhaal van een Indische toko
Succes met het wassen van het beddegoed dan?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 08:09 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik droomde dat ik bij de brandweer zat en een heel landhuis mocht blussen
En nu? Helemaal niet eten?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:37 schreef Myraela het volgende:
Ik had zin in een broodje kaas met gekookt ei. Eitje al aan het koken, blijkt de kaas niet goed. Geen alternatief anders dan vega filet americain. Om er na een hap achter te komen dat dat echt totaal niet is waar je zin in hebt en je hele broodje maar weg te gooien.
#firstworldproblems
Dezequote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gefeliciteerd Borisz!
Wat voor bier is horrorbier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |