Bloemen konten voor de corso morgenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:53 schreef Myraela het volgende:
Of het is vrijdagavond en mensen hebben een leven.
Ik ging wandelen om 8 uur (ok, niet helemaal niets gedaan) en het miezerde zelfs een beetje. En was lekker koel. Dat is nu wel heel erg veranderd. Plakweer.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 21:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
Lokale meertjes zijn tof![]()
Ik ga morgen in eentje zwemmen.
Raar weer zeg! Vanmorgen was het echt nog fris zo rond een uur of 11. Maar een uur later was de temperatuur ineens een graad of vijf gestegen en nu is het buiten gewoon vies plakkerig.
Airco op je werk? Toch?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 21:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ging wandelen om 8 uur (ok, niet helemaal niets gedaan) en het miezerde zelfs een beetje. En was lekker koel. Dat is nu wel heel erg veranderd. Plakweer.
Yessssquote:
Zo zonde van je tijdquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 21:45 schreef sigme het volgende:
Ik wandelde een rondje op m'n nieuwe veiligheidsschoenen en nu heb ik een nieuwe blaar. En ik fietste naar de pakketkluizenmuur op 5km van hier, maar ik bleek geen afhaalcode te hebben dus morgen ga ik nog een keertje.
En voor de rest heb ik uren verspild aan hersenloos scrollen op imgur
Piraten klassieker, Marjan Bergerquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 21:53 schreef Vanyel het volgende:
K'heb een relaasie
Met mn combinaasie
Tralala
Soms. Maar ik werk vooral alleen, dus dan kan die gewoon lager of uitquote:
Ik was even op het balkon, gewoon niet lekker buiten, plakkerig warmquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 23:32 schreef fietsie het volgende:
Ik ben gaan motorrijden de hele avond, om iig wat verkoeling te hebben.
Doorwaairitsen open voor en achter, scherm omlaag en gewoon rondjes karren over smalle Friese dijkjes...
Dit klinkt wel helemaal fantastisch.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 23:36 schreef Sarabi het volgende:
Wij hebben net nog even 1,5u in het zwembad gelegen, dat was wel heerlijk koel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |