Daar bedenken wij wil een fijn prijsje voorquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Kom je kammen bij mij? En mij onderwijzen?
Kosda?
nu ben ik bangquote:Op donderdag 17 augustus 2023 23:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Daar bedenken wij wil een fijn prijsje voor
Goed, dank je.quote:
Succes!quote:Ik mag zo naar de steunkousen opmeting hopelijk weer even lucht aan de benen
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat is in hemelsnaam de bedoeling van de functie strijkvrij op je droger? Dat is maar 20 minuten? Dus dan hoef je niet te strijken, maar is het wel nog nat. Verwaaaarring.Waarom gebruik je in hemelsnaam een droger, het droogt goed buiten nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Het gaat de afgelopen weken prima met de trein. En ik zie geen werkzaamheden op de ns-website voor mijn station? Misschien maken ze iets af waarbij het treinverkeer geen hinder ondervindt?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:17 schreef AnneX het volgende:
@:Isabeau hoe staat het met jouw trein perikelen? Jouw station zag ik ook nog voorbijkomen met werkzaamheden.
Op de site van Pro Rail staan de diverse werkzaamheden.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het gaat de afgelopen weken prima met de trein. En ik zie geen werkzaamheden op de ns-website voor mijn station? Misschien maken ze iets af waarbij het treinverkeer geen hinder ondervindt?
@:derLudolf en waar komt deze jongedame vandaan?
Ik ben deze dagen niet echt druk omdat ze de hort op zijnquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
Op de site van Pro Rail staan de diverse werkzaamheden.
Goed dat het weer prima gaat.
derLudolf is er maar druk mee.![]()
Iedereen die het nodig heeft. Extra sterkte, succes en geluk vandaag.
#thoughts & prayers
Op de site van Prorail staat ook dat het project is afgerond. Er wordt nog een overweg wat aangepast, maar dat heeft verder geen gevolgen voor het treinverkeer. Op de website van de NS kan je ook zoeken op werkzaamheden per traject.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
Op de site van Pro Rail staan de diverse werkzaamheden.
Goed dat het weer prima gaat.
derLudolf is er maar druk mee.![]()
Iedereen die het nodig heeft. Extra sterkte, succes en geluk vandaag.
#thoughts & prayers
Ellendig, Troelquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:41 schreef Troel het volgende:
Blues, g, heel veel succes vandaag![]()
Ik ga vannavond in het huis van vriendlief slapen. Heb uren wakker gelegen totdat om half 4 de muziek stopte van de zomerfeesten. Als ik maandag fit wil zijn en heb ik nu al mijn slaap nodig en vannacht gaat het ook tot 3 uur door.
Als dat meisje helemaal verliefd is en het voor jou niet zo veel voorstelt, is het mogelijk niet heel netjes om in te gaan op haar interesse. Dus als je wat doet, wel goed duidelijk zijn van te voren. Veel plezierquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:15 schreef derLudolf het volgende:
Deelnemers zijn sinds woensdag weer een aantal dagen op pad zonder geld, telefoon etc. Enkel een fiets, matrasje, een tent en een Nokia.
Gisteren hebben we de groepjes opgezocht. Een van de deelnemers reageerde echt teleurgesteld dat ze werd bezocht door iemand anders en niet door mij. Wat moet ik naar nou weer mee?Ze is sowieso nog geen 20. Dacht dat het gewoon een spontaan ding is die met iedereen steeds een praatje aan knoopt en houdt van eten en daarom regelmatig even in de keuken langs kwam.
Benieuwd hoe ver ze gaat... Ze ziet er zeker niet onaardig uit
Saillant detail is dat er dus geen vergunning isquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op de site van Prorail staat ook dat het project is afgerond. Er wordt nog een overweg wat aangepast, maar dat heeft verder geen gevolgen voor het treinverkeer. Op de website van de NS kan je ook zoeken op werkzaamheden per traject.
[..]
Ellendig, TroelDatz e een vergunning hebben tot 3 uur verbaast me wel. De mensen die die vergunningen uitgeven werken zeker alleen van maandag - vrijdag van 9 tot 5.
En gipszakken? Zodat de zwachtels niet nat worden? En dan veilig op een krukje onder de douche? Voor het geval dat je je nog niet oud genoeg voeldequote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:57 schreef Kaatje1 het volgende:
Nou, dat was voor (bijna) niets. Wel veel info gekregen maar was misschien handig wanneer ze op de site hadden gezet dat de zwachtels erom hadden moeten zitten.
Nu pas 1 september een afspraak om aan te meten (en dan duurt het nog 2 weken) en daarvoor in zelfde patroon zwachtelen, maar dan moeten de zwachtels er bij de huisarts afgehaald worden. Dat zou betekenen dat ik ruim 4 weken niet kan douchen, echt daar moet ik niet aan denken Straks maar even overleggen bij de HA of dan thuiszorg ingeschakeld kan worden.
Oh, dat is idd gewoon ruk dan. Lekkere handhaving.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:59 schreef Troel het volgende:
Saillant detail is dat er dus geen vergunning isDe vergunning is voor de zomerfeesten van vrijdag tot en met zondag. En dat gaat wel tot laat, maar a la. Maar de hele week vooraf wordt er dus op de feestweide muziek gemaakt door de 'uitzendcombinatie'.
En die plaatsen dus ook rustig dit soort berichten op facebook:
https://www.facebook.com/(...)DkN4piw4WjCvVv6T5E7l
Dat zegt al wel genoeg denk ik. En het is elk jaar opnieuw en het wordt dus blijkbaar gewoon gedoogd, En normaal vind ik het niet fijn, maar soit. Maar nu is het echt gewoon ruk.
Dat zou allemaal ook kunnen. Straks even overleggen met ze. Gelukkig zit de apotheek in hetzelfde gebouw. Ik moet er niet aan denken, 4 weken niet douchen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:00 schreef Troel het volgende:
[..]
En gipszakken? Zodat de zwachtels niet nat worden? En dan veilig op een krukje onder de douche? Voor het geval dat je je nog niet oud genoeg voelde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |