Eens, jammer van die shag in d’r oksels en dat ze viegun is.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind Anna erg leuk. Wat een lieve uitstraling.
Eigenlijk te leuk voor Bram.
Ja credits voor jouquote:
Hij heeft echt te vaak dominante of labiele vrouwen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:29 schreef JOHANK88 het volgende:
oei oei nieuwe energie bij walter is niet helemaal in orde hoor
Goede combiquote:Op maandag 14 augustus 2023 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij heeft echt te vaak dominante of labiele vrouwen.
Anna heeft alleen een zwart jurkje meegenomen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
Caroline dacht dat ze Bram al had gewonnen, maar nu komt Anne en is er paniek.
Bram is niet veel frisser, prima mets.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:33 schreef PirE het volgende:
[..]
Anna heeft alleen een zwart jurkje meegenomen.
Al die mensen die zich te goed voelen om elle dag te douchen of op z’n minst deo te gebruiken. Kriebelige, zweterige krappe bende daar.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:30 schreef JOHANK88 het volgende:
het is ook wel erg druk in die smalle keuken daar. vreselijk, ik krijg er al jeuk van als ik het zie.
Ze heeft een mooi lijntje, dus komt er mee weg.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:33 schreef PirE het volgende:
[..]
Anna heeft alleen een zwart jurkje meegenomen.
In Trosj gaan weer terug naar week 1 met deze vrouwen.
Ze zijn teveel hetzelfde denk ik. Carolien vind ik een betere match.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bram is niet veel frisser, prima mets.
Ik vind haar te lief voor Bram, denk ik.
quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:36 schreef tja77 het volgende:
Dit jurkje was een half jaar geleden nog wit, tis maar dat je het weet.
Zelfde qua visie, wat juist fijn is. Maar Caroline zou ook passen, denk ik.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:37 schreef PirE het volgende:
[..]
Ze zijn teveel hetzelfde denk ik. Carolien vind ik een betere match.
Bram heeft een hekel aan het feit dat Anna op d’t blote poten rondloopt, vandaar het verzinsel van die slangen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:37 schreef PirE het volgende:
[..]
Ze zijn teveel hetzelfde denk ik. Carolien vind ik een betere match.
Net als de onderbroek?quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dit jurkje was een half jaar geleden nog wit, tis maar dat je het weet.
Zij is gewoon Nederlands, na een festival in Zweden blijven plakken.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
Is Anna Zweeds of spreekt ze haar naam expres zo uit om zich aan te passen aan het land?
Misschien wel beter voor Suus, die gaat ontdekken dat ze biseksueel is.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
Suus weet dat haar kans verkeken is en dat er niks meer over is.
ach, suus komt er wel overheen. over een jaar of 4 -5 is zij echt een heel mooie vrouw denk ik.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
Suus weet dat haar kans verkeken is en dat er niks meer over is.
Suus en Anna vind ik te leuk voor Bram.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:45 schreef tja77 het volgende:
[..]
Misschien wel beter voor Suus, die gaat ontdekken dat ze biseksueel is.
Die hoeft nergens over heen te komenquote:Op maandag 14 augustus 2023 21:45 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
ach, suus komt er wel overheen. over een jaar of 4 -5 is zij echt een heel mooie vrouw denk ik.
af en toe zie je dat door haar kinder vibe heen schemeren. die krijgt straks een veel leukere man,
ook qua innerlijk hoor.
Waarom is Carolien niet te leuk voor Bram?quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Suus en Anna vind ik te leuk voor Bram.
En koppige Bram ziet een vega / non drinker niet zitten, dat wordt een dealbreaker.
ik ben bang van wel, zo ruimdenkend / inlevend lijkt hij niet.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Suus en Anna vind ik te leuk voor Bram.
En koppige Bram ziet een vega / non drinker niet zitten, dat wordt een dealbreaker.
Suus en Anna vind ik te lief voor hem.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waarom is Carolien niet te leuk voor Bram?
Een jongere Claudia zou perfect zijn.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:49 schreef MizzezAmy het volgende:
Wat vindt Walter dan wel interessant?
dat weet hij zelf ook niet, denk ik. hij ziet er ook erg ziek uit. misschien nog verkouden? de pauw is ook erg onrustigquote:Op maandag 14 augustus 2023 21:49 schreef MizzezAmy het volgende:
Wat vindt Walter dan wel interessant?
quote:Op maandag 14 augustus 2023 22:00 schreef Fascination het volgende:
https://x.com/starbuck68/(...)6kjv_REvo638MmH59-qQ
Nee dank je, niet mijn type.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een jongere Claudia zou perfect zijn.
Er was toch iets met de jeugd van Bram? Misschien hebben ze zonder dat ze het weten dezelfde ouders.quote:Op maandag 14 augustus 2023 22:47 schreef Za het volgende:
Hier wellicht nog iemand die het gevoel had dat Bram en Anna elkaar niet voor het eerst zagen?
Het was eigenlijk meer dat ze zich versprak, op 16 minuten wil ze "verzonnen" zeggen (oid), maar corrigeert dat snel.quote:Op maandag 14 augustus 2023 22:50 schreef Claudia_x het volgende:
Er was toch iets met de jeugd van Bram? Misschien hebben ze zonder dat ze het weten dezelfde ouders.
Zeg Za heb jij niet compleet dezelfde waanzinfantasy niet al geopperd in het voorruitkijktopic?quote:Op maandag 14 augustus 2023 22:56 schreef Za het volgende:
[..]
Het was eigenlijk meer dat ze zich versprak, op 16 minuten wil ze "verzonnen" zeggen (oid), maar corrigeert dat snel.
Zonder hem te kennen geeft ze aan hem beter te willen leren kennen, die expliciete 3 dreads tussen de niet dreads bij beiden etc.
Volgens mij was de vraag 'drink jij veel?'quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:01 schreef koemleit het volgende:
[..]
Zeg Za heb jij niet compleet dezelfde waanzinfantasy niet al geopperd in het voorruitkijktopic?
En zeiden ze daarna dingen als "laat je nakijken joh, jij ziet echt overal een complot?"
En dacht je toen "hey dat voelt wel lekker zin om nog een keer afgekat te worden?"
Een andere reden om dit nu te posten zie ik namelijk niet.
nou misschien katten we hier wel wat minder in het topicquote:Op maandag 14 augustus 2023 23:01 schreef koemleit het volgende:
[..]
Zeg Za heb jij niet compleet dezelfde waanzinfantasy niet al geopperd in het voorruitkijktopic?
En zeiden ze daarna dingen als "laat je nakijken joh, jij ziet echt overal een complot?"
En dacht je toen "hey dat voelt wel lekker zin om nog een keer afgekat te worden?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Wat beweegt je precies om hier te posten? Speur je alle threads af naar posts van mij?quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:01 schreef koemleit het volgende:
Erg leuk.quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:14 schreef Za het volgende:
In antwoord op je vraag
De mensen in deze thread gedragen zich gewoon vriendelijk naar elkaar, en hebben de entree van Anna nu pas gezien. Ik was benieuwd naar hun mening.
Elkaar niet eerder irl zagen wel, elkaar al via internet kennen zeker. Net zoals bij Joy, uitkijken naar zijn lievelingsinfluencer..quote:Op maandag 14 augustus 2023 22:47 schreef Za het volgende:
Hier wellicht nog iemand die het gevoel had dat Bram en Anna elkaar niet voor het eerst zagen?
Je zou haar zo adopteren.quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Eens. Ik had vanaf de eerste scene een zwak voor anna
En dan zeggen mensen dat we op Fok! hard zijn. We zien weer het verschil met Twitter.quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Naast Bram in de tuin zetten en zo nu en dan water geven![]()
[ twitter ]
quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dan zeggen mensen dat we op Fok! hard zijn. We zien weer het verschil met Twitter.
Olof woont in Vught, das praktisch Den Boschquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:39 schreef MaJo het volgende: [..] Woont die Ed niet in Den Bosch ook? [..]
Jasmin? Is die voor die tulband?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 07:53 schreef tja77 het volgende:
Ik heb de eerste weken van dit programma dit jaar gemist. Maar Jasmin is nog niet bij Bram op bezoek geweest toch?
Dat is me er ook eentje
Zo'n ongewassen type? Werkt niet en slaapt in een tentje. Zal niks meebrengen waar Bram wat aan heeft anders dan luizen en schurftquote:
quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:09 schreef loveli het volgende:
En nog wat andere tweets:Ik had Alexandra en Anne ook wel samen willen zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Anne had haar volledig op haar plek gezet. Of ik hoop het gewoon.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 09:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had Alexandra en Anne ook wel samen willen zien.
Dat zou echt leuke tv zijnquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 09:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Anne had haar volledig op haar plek gezet. Of ik hoop het gewoon.
Bij Bram toch niet? Anna is toch gek geen typetje?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 09:01 schreef Claudia_x het volgende:
Ik moet zeggen dat me na gisteren ook wel het gevoel bekroop van sterke inmenging van de productie in de selectie van de kandidaten. De nieuwelingen bij Walter en Bram zijn karikaturen, om over Armando te zwijgen.
Heb je Bram zijn uiterlijk gezien of ben je alleen kritisch op vrouwen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:58 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Zo'n ongewassen type? Werkt niet en slaapt in een tentje. Zal niks meebrengen waar Bram wat aan heeft anders dan luizen en schurft
Ik ben zo normaal dat Anna voor mij al zo gek als een deur is, met het rondlopen op blote voeten en naakt zwemmen tussen volstrekte vreemden.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 09:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Bij Bram toch niet? Anna is toch gek geen typetje?
Leuk meisje bovendien, vind ik.
(maar misschien kijk jij vooruit en gaat ze opeens rond een keteltje met kindersoep dansen of zo.)
Het is niet dat ik zelf in die bubbel zit, maar ik kijk hier nou ook weer niet van op.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:20 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben zo normaal dat Anna voor mij al zo gek als een deur is, met het rondlopen op blote voeten en naakt zwemmen tussen volstrekte vreemden.
Laaaaat gaaaaaan.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:11 schreef Sledgehammer. het volgende:
[..]
Heb je Bram zijn uiterlijk gezien of ben je alleen kritisch op vrouwen?
Ik denk dat Anna prima bij Bram pastquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:20 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben zo normaal dat Anna voor mij al zo gek als een deur is, met het rondlopen op blote voeten en naakt zwemmen tussen volstrekte vreemden.
Ze is vegan, dat komt op mij al niet over als ongecompliceerd maar dat is misschien ook meer mijn kwalificatie.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het is niet dat ik zelf in die bubbel zit, maar ik kijk hier nou ook weer niet van op.
Ze heeft toch uitgelegd dat ze graag in/bij de natuur leeft? Ik kan rationeel prima volgen hoe ze dat invult. Ik vind haar bijzonder verfrissend ongecompliceerd eigenlijk.
Wat is er gecompliceerd aan vegan zijn?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:49 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ze is vegan, dat komt op mij al niet over als ongecompliceerd maar dat is misschien ook meer mijn kwalificatie.
Ik heb dit soort types vroeger ook in mijn vriendenkring gehad en ik kan je vertellen, die zijn echt alles behalve ongecompliceerd.
Mijn oudste zoon is een tijd vegan geweest, vond het echt de hel. Maar het ligt inderdaad aan mijn referentiekader.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat is er gecompliceerd aan vegan zijn?![]()
Misschien voor een buitenstaander, omdat je het niet kent, maar verder zie ik dat niet zo. Het is niet dat er een vreemde theorie achter schuilgaat, of een mystieke wereld of zo. Ik zie haar verder ook (nog) geen gekke dingen doen, die gecompliceerd lijken.
Als je even inleest in vegan, dan is het snel wel duidelijk hoor. Het staat misschien wat ver van je af, dat kan natuurlijk. Vaak verwarren we hoe iemand ons doet voelen, met hoe iemand is. Maar dan gaat het eerder over je eigen gebrek aan kennis, dan over hoe de ander daadwerkelijk in elkaar steekt. Is bij mij althans vaak zo.
Ik denk verder dat jouw vriendenkring niet zo veel zegt over dit specifieke meisje. En misschien is ze best gecompliceerd. Maar dat zijn wel weer mensen. We moeten het doen met wat we zien, toch?
Dit.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:47 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik denk dat Anna prima bij Bram past
Ik zou het, als ik vegan zou zijn, toch wel lastig vinden als een partner vlees eet, denk ik. Maar dat ligt ook aan haar overwegingen. Als het om duurzaamheid/milieu gaat, dan doet Bram het uitstekend zo, uiteraard. Als ze vanwege dierengebruik vegan is, dan lijkt het me lastig als je partner daar anders over denkt. Dat is alsof je activist bent tegen kinderarbeid en met de directeur van Primark gaat daten.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit.
En dan gooit hij maar z’n homp vlees in die ‘kast’ en zij niet.
(Al begrijp ik het ook als het wel een dealbreaker is.)
Dit dus. En ze drinkt niet.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Behalve dat het misschien lastig is met koken als je samenleeft. Alles moet dan apart, natuurlijk.
Niet iedereen heeft alcohol nodig om z'n remmingen kwijt te raken.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit dus. En ze drinkt niet.
Kan me voorstellen dat hij denkt “Caroline is ook leuk, maar met alles hetzelfde, dus die kies ik.”
Ik eet altijd vega en regelmatig plantaardig, mijn partner absoluut niet. Ik heb daar geen moeite mee, wat mij betreft zijn er altijd wel dingen in een relatie waarbij je niet op één lijn zit.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik zou het, als ik vegan zou zijn, toch wel lastig vinden als een partner vlees eet, denk ik. Maar dat ligt ook aan haar overwegingen. Als het om duurzaamheid/milieu gaat, dan doet Bram het uitstekend zo, uiteraard. Als ze vanwege dierengebruik vegan is, dan lijkt het me lastig als je partner daar anders over denkt. Dat is alsof je activist bent tegen kinderarbeid en met de directeur van Primark gaat daten.
Maar ze heeft zelf op hem gereageerd en hij zat vrolijk te vissen in zijn voorstelfilmpje, dus het zal wel prima zijn wat haar betreft, vermoed ik.
Andersom zou ik het probleem niet zo snappen. Hij houdt van dieren en zij doet ultiem haar best dieren zo min mogelijk te schaden. Zou niet weten wat je daar nou tegen kan hebben, zelfs als je zelf geen vegan bent. Behalve dat het misschien lastig is met koken als je samenleeft. Alles moet dan apart, natuurlijk.
Oh ja, ze drinkt ook niet. Dat vinden mensen soms ook een probleem.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit dus. En ze drinkt niet.
Kan me voorstellen dat hij denkt “Caroline is ook leuk, maar met alles hetzelfde, dus die kies ik.”
Ja, maar als iemand tegen je principes indruist, kan dat wel een probleem zijn, natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik eet altijd vega en regelmatig plantaardig, mijn partner absoluut niet. Ik heb daar geen moeite mee, wat mij betreft zijn er altijd wel dingen in een relatie waarbij je niet op één lijn zit.
Klopt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft alcohol nodig om z'n remmingen kwijt te raken.
*plons*
Ben jij een beetje van de yogamatjes, lange knuffels en tantra? Of is dat teveel vrouwelijke energie?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:38 schreef MadMaster het volgende:
Alexandra heeft een glimsteen op d'r tant(ra)...
Niets van dat alles...quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben jij een beetje van de yogamatjes, lange knuffels en tantra? Of is dat teveel vrouwelijke energie?
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niets van dat alles...
Mijn aura is één keer 'gelezen' door zo'n zweefteef, niet eens vrijwillig.
Dat was één keer teveel.
Had je je aluminimum-hoedje maar op moeten zetten!quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niets van dat alles...
Mijn aura is één keer 'gelezen' door zo'n zweefteef, niet eens vrijwillig.
Dat was één keer teveel.
Context?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:56 schreef Tuinfluitert het volgende:
Bram tegen rtl-boulevard: "Ik denk dat het hele verhaal gezien kan worden als een sprookje."
Daar hadden we toen nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Had je je aluminimum-hoedje maar op moeten zetten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
a) Het is een fantasieverhaalquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:56 schreef Tuinfluitert het volgende:
Bram tegen rtl-boulevard: "Ik denk dat het hele verhaal gezien kan worden als een sprookje."
Elke dag is weer het andere uiterste en dan ben je ook verkeerd bezig. Maar ik zou ook afknappen op iemand die het hele weekend en bij lekkere etentjes alleen aan een glaasje water of fris zit.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klopt.
Ik zou persoonlijk afknappen op iemand die elke dag alcohol nuttigt (en nodig heeft) om alles los te kunnen laten.
Het stukje gaat over de afloop. Dat ziet hij als een sprookje. Hoe, wat en wie (niet) is nog niet bekend.quote:
Waarom?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 13:34 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Elke dag is weer het andere uiterste en dan ben je ook verkeerd bezig. Maar ik zou ook afknappen op iemand die het hele weekend en bij lekkere etentjes alleen aan een glaasje water of fris zit.
Ja, dat is wel stukken gezelliger ja. Beetje op hetzelfde niveau zitten.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 13:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Waarom?
Kun je alleen genieten van je Bloody Mary als je partner ook meedrinkt?
RTL Aran Bade: "Kun je nog een een tipje van de sluier oplichten wat we nog kunnen verwachten in Zweden?"quote:
Tja, ik heb daar niet zo'n problemen mee. Maar ik ben ook niet zo'n grote drinker (meer)quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 13:39 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja, dat is wel stukken gezelliger ja. Beetje op hetzelfde niveau zitten.
En ik weet wel dat geheelonthouders zeggen, nee dat heb ik niet nodig, ik ben toch wel gezellig. Maar dat is niet zo.
Bram heeft een compleet landgoed in Zweden. Die Anna heeft niet eens een woonstek. Ik vermoed zo dat hij zat van dit soort wijven heeft gedate die niks toevoegen aan zijn leven, behalve teren op wat hij heeft.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:11 schreef Sledgehammer. het volgende:
[..]
Heb je Bram zijn uiterlijk gezien of ben je alleen kritisch op vrouwen?
Dat kan ik me voorstellen, werkt voor beide partijen zo.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 13:34 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Elke dag is weer het andere uiterste en dan ben je ook verkeerd bezig. Maar ik zou ook afknappen op iemand die het hele weekend en bij lekkere etentjes alleen aan een glaasje water of fris zit.
Ja, de principes van Carolien liggen niet zover uit elkaarquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 13:52 schreef Vliegbaard het volgende:
Ik kan het mis hebben hoor maar ik denk dat de principes van Anne en Bram in the end toch verder uit elkaar liggen dan die van Carolien.
quote:
Juist. Ook wel heel goed figuur, ziet er een stuk gezonder uit natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:30 schreef Pisces29 het volgende:
En misschien vindt hij Caroline iets aantrekkelijker.
Nou dan is hij goed bezig, want volgens mij staat er op een enkele verdwaalde fan alleen wat media omheenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:10 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Cringe.
Ik denk dat die noJoy hoopt dat hij een BN-er kan worden.
Hoezo gezonder?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:09 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Juist. Ook wel heel goed figuur, ziet er een stuk gezonder uit natuurlijk.
Anders ik wel. Ik vind Caroline nuchter en knap.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:30 schreef Pisces29 het volgende:
En misschien vindt hij Caroline iets aantrekkelijker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
No such thing as bad press.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou dan is hij goed bezig, want volgens mij staat er op een enkele verdwaalde fan alleen wat media omheen
Ze is net zo een zeur als de gemiddelde Collie.quote:
Lawaaiige hont ja.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:45 schreef JOHANK88 het volgende:
ze roept dat Noa niet opgevoed is, maar haar hond is degene die continu blaft.
Alexandra is een trekkende tantra dinges.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:46 schreef JOHANK88 het volgende:
Alexandra wil Walter helemaal alleen hebben. Je weet toch dat je daar binnenkomt terwijl er misschien
nog wel 3 vrouwen zijn. Er is nu alleen nog maar Corina en dat is haar al teveel. Lekker typje. Ook zo
heerlijk verdraagzaam, voor een tantra lerares
Ze vindt Corina minderwaardig. Dus nog meer die act opvoeren om haar dwars te zitten.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:46 schreef JOHANK88 het volgende:
Alexandra wil Walter helemaal alleen hebben. Je weet toch dat je daar binnenkomt terwijl er misschien
nog wel 3 vrouwen zijn. Er is nu alleen nog maar Corina en dat is haar al teveel. Lekker typje. Ook zo
heerlijk verdraagzaam, voor een tantra lerares
Moet van de regiequote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:52 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Waarom moet er elke trip een hond mee?
Lekker stukje volksbuurt.quote:
Hades.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
Wat is de afkomst van Alexandra? Half Oostblok? Grieks?
Ergens is het best een goedzak.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:10 schreef De_Melkboer het volgende:
Walter: Op je strepen staan, en zeggen dat ze beide meegaan. Niet van dat slappe
quote:
Ben benieuwd wanneer ze iets verkeerds doet in Martijns ogenquote:
Op zo'n manier?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Iets wat elke single bezoeker wil van de gastvrouw/gastheer? Aandacht en opeisen.
vreselijk. maar ik durft te wedden dat ze binnenkort ergens op tv haar eerste bundel mag gaan zitten promoten.quote:
Ieder mens zijn/haar aanpak is verschillend, maar elke single is daar met 1 doel. De liefde van zijn/haar leven te vinden. Alexandra is daar duidelijk en eerlijk in.quote:
Daar doen de meesten ook deels voor mee.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:16 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
vreselijk. maar ik durft te wedden dat ze binnenkort ergens op tv haar eerste bundel mag gaan zitten promoten.![]()
Je gaat daar dan ook heen voor de ladyboys, niet het strand.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
Wát een lelijk strand. 11 uur vliegen voor dit.
gru-we-lijk. je kunt nog beter in een koffer in de sloterplas liggen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
Wát een lelijk strand. 11 uur vliegen voor dit.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ieder mens zijn/haar aanpak is verschillend, maar elke single is daar met 1 doel. De liefde van zijn/haar leven te vinden. Alexandra is daar duidelijk en eerlijk in.
Nee voor dat ene doel: de liefde.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je gaat daar dan ook heen voor de ladyboys, niet het strand.
De neus van Anna en Caroline is niet veel beterquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:19 schreef kibo het volgende:
Van opzij gezien is Alexandra een lelijk wijf
Hele nacht in de IT. “Met het flesje water.”quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:19 schreef JOHANK88 het volgende:
jeetje zij is toch te oud voor de loverboy generatie?
Dat maakt Walter toch niet uit, het gaat om de juiste energie! (ofzo)quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:19 schreef kibo het volgende:
Van opzij gezien is Alexandra een lelijk wijf
Tamara wel, onzekere/oudere mannen voor de ladyboys.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee voor dat ene doel: de liefde.
nou, ik ben vaak genoeg in de IT geweest hoor, en een hele nacht dansen kon ook heel goed zonder flesje water,quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hele nacht in de IT. “Met het flesje water.”
Dat denk ik inderdaad.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:24 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
penning aan dax's halsband met haar nummer?
Ik ken de IT niet, alleen van beelden maar als zij het specifiek over een fles water heeft zie ik voor me dat ze strak van de drugs zo meegenomen wordt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:22 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
nou, ik ben vaak genoeg in de IT geweest hoor, en een hele nacht dansen kon ook heel goed zonder flesje water,
maar met af en toe een biertje.
maar belangrijker: ondertussen is de IT wel al bijna 25 jaar dicht
Dat was Noahquote:
Ahquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:24 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
penning aan dax's halsband met haar nummer?
inderdaad, dat flesje water klinkt alsof ze helemaal strak stond van de pillen. beetje vaag.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken de IT niet, alleen van beelden maar als zij het specifiek over een fles water heeft zie ik voor me dat ze strak van de drugs zo meegenomen wordt.
Maar die ladyboys zullen wel van andere plekken zijn geweest.
Dat dus. Ze benadrukte het gewoon raar.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:26 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
inderdaad, dat flesje water klinkt alsof ze helemaal strak stond van de pillen. beetje vaag.
En Bram. En Joy.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:28 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
de enige match van deze serie worden straks dax en noa
heel herkenbaarquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat dus. Ze benadrukte het gewoon raar.
Al heb ik ook nachten op feestjes staan dansen, op water, maar dan als uitzondering nuchter.
Nee joh, noa krijgt de schuld van alles wat dax fout doet. Dat blijft nooit goed gaanquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:28 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
de enige match van deze serie worden straks dax en noa
Ik kan nu nog wel uren, maar om 09:00 thuiskomen trek ik wat minder.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:29 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
heel herkenbaarmet een beetje conditie kun je als je jong bent ook een hele nacht dansen zonder shit.
nu misschien nog een uurtje of twee. daarna wil ik wel een kopje koffie
ja daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:31 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee joh, noa krijgt de schuld van alles wat dax fout doet. Dat blijft nooit goed gaan
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
Dat van die leeftijd snap ik wel.
De coltrui, de bril, het kapsel. Ze oogt idd ouder.
Ik hoorde hem ook al, die Leendert toch!quote:
alleen is er hier dan nog meer verkeer en fietsen er overal luid telefonerende mensenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil steeds klagen over de treurnis in de Ardennen. Maar zo ziet Nederland er ook uit, 6 maanden per jaar.
En kinderen baren.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:42 schreef AgnesGru het volgende:
Bij Joy heeft het vrouw maar een recht, het aanrecht.
En vooral geen eigen mening hebben.quote:
Zo goorquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:46 schreef JOHANK88 het volgende:
Martijn kan nog heftiger zweten, blijkt!
Jaquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 22:04 schreef Breekfast het volgende:
Had ik het goed begrepen dat Joy zijn kinderen niet naar school zou sturen?
Wateroverlast reported in de buurt van Say Cheese.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 22:47 schreef NoCigar het volgende:
Say Cheese barst zowat uit zijn voegen met zeker zeven bezoekers.
Het dak ging eraf ..................hoe verder weg hoe meer deze zeven thuis missenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 22:47 schreef NoCigar het volgende:
Say Cheese barst zowat uit zijn voegen met zeker zeven bezoekers.
Je moet echt de airco op 11 graden zetten andere zweet die in bed ook nog :/quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:46 schreef JOHANK88 het volgende:
Martijn kan nog heftiger zweten, blijkt!
Toen hij het die twee meiden laatst eindelijk een keer liet zien, zei hij dat hij er liefst zo min mogelijk kwam. Geen idee waarom. Hij ziet zich meer als overkoepelende baas ofzo. Hij wil verder niet poetsen of sleutels overhandigen en zo.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 23:01 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe vaak hebben we eigenlijk gasten bij Joy gezien? Ik vraag me nu af of ik beelden gemist heb.
Tjah hij is niet eens volledig eigenaar. Waarsch. Gewoon puur geïnvesteerd of betrokken door z’n zakenpartner om het project te promoten en hij maakt daarna winst door de bekendheid en boeken en z’n partner door boekingen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 00:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Toen hij het die twee meiden laatst eindelijk een keer liet zien, zei hij dat hij er liefst zo min mogelijk kwam. Geen idee waarom. Hij ziet zich meer als overkoepelende baas ofzo. Hij wil verder niet poetsen of sleutels overhandigen en zo.
Het is allemaal gebakken lucht bij dat joch.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 00:03 schreef RipCity het volgende:
[..]
Tjah hij is niet eens volledig eigenaar. Waarsch. Gewoon puur geïnvesteerd of betrokken door z’n zakenpartner om het project te promoten en hij maakt daarna winst door de bekendheid en boeken en z’n partner door boekingen.
Ah, vandaar ook vanaf volgende week tot juni ‘24 ‘volgeboekt’.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 00:09 schreef Tuinfluitert het volgende:
Lees net dat Marian haar makelaarsbedrijf in Faro te koop heeft gezet.
https://www.instagram.com(...)MzRlODBiNWFlZA%3D%3D
Na ruim 30 jaar heb ik besloten mijn bedrijf te verkopen. Geïnteresseerde kunnen mij berichten Alles zal vertrouwelijk in behandeling worden genomen
52 m.
Het makelaarskantoor staat te koop en in het andere topic staat dat haar villa ook te koop staat,quote:Op woensdag 16 augustus 2023 00:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, vandaar ook vanaf volgende week tot juni ‘24 ‘volgeboekt’.
Op zich knap gedaan hoe eerst iedereen Walter een soort Charles Manson vond en nu ineens een goeierd die voor de nét iets minder vermoeiende vrouw opkomt. Haar entree was destijds trouwens ook nogal overdonderend, maar ze ging niet op de bank staan dansen. Ik denk dat ik zoiets als een rode vlag zou zien en me zou afvragen of ze psychisch wel helemaal stabiel zou zijn.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 23:37 schreef MaJo het volgende:
Ik vond het wel lief hoe Walter opkwam voor CorinaDie Alegggandra vind ik maar niets
Was het nu echt van/via zijn vader of zeggen mensen dat zomaar?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 00:30 schreef Vliegbaard het volgende:
Het stulpje van Joy staat ook te koop. Het is me nét wat te toevallig
Krijg je Olof erbij?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 00:09 schreef Tuinfluitert het volgende:
Lees net dat Marian haar makelaarsbedrijf in Faro te koop heeft gezet.
https://www.instagram.com(...)MzRlODBiNWFlZA%3D%3D
Na ruim 30 jaar heb ik besloten mijn bedrijf te verkopen. Geïnteresseerde kunnen mij berichten Alles zal vertrouwelijk in behandeling worden genomen
52 m.
Het gaat alleen om haar makelaarskantoor. Las ook dat Marian een huis in Den Bosch heeft gekocht, dus het zou me niet verbazen dat daar een paar B&B kamers in komen en Olof daar komt te werken, kan zo met de fiets van Vught naar Den Bosch.quote:
Joy (25 jaar) - Spanjequote:Op woensdag 16 augustus 2023 00:33 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Was hè nu echt van/via zijn vader of zeggen mensen dat zomaar?
Dat laatste inmiddels niet meer, alleen het makelaarsbedrijf.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 00:18 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Het makelaarskantoor staat te koop en in het andere topic staat dat haar villa ook te koop staat,
Ja, maar dat geldt ook voor de dames die eropaf komen, heb ik het idee. Het komt allemaal nogal leeg over....quote:Op woensdag 16 augustus 2023 00:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het is allemaal gebakken lucht bij dat joch.
Bijzonderheden villa: inclusief een goed onderhouden Olof (1955) in het pomphuis. Energieklasse A.quote:
Als je het mij vraagt: dat zijn dan ook allemaal meiden die graag op tv komen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:18 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, maar dat geldt ook voor de dames die eropaf komen, heb ik het idee. Het komt allemaal nogal leeg over....
waarom zou je als jonge meid op een berg willen worden weggestopt. Kinderen barend die je vervolgens moet ‘homeschoolen’. Sinds Joy dat zei weet je ook wel wat voor type dat is. Anti: -vac, zonnebrand, overheid. Wat ongelooflijk onaantrekkelijk.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je het mij vraagt: dat zijn dan ook allemaal meiden die graag op tv komen.
Babette leek als uitzondering wel oprecht.
Die twee die er nu zitten, tamelijk lachwekkend.
Toch is daar een hele 'markt' voor. Portugal zit er ook vol mee, met van die wellness-rechtse community's die daar een verlaten stuk grond hebben gekocht vanuit waar hun movement moet groeien.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:27 schreef Aventura het volgende:
[..]
waarom zou je als jonge meid op een berg willen worden weggestopt. Kinderen barend die je vervolgens moet ‘homeschoolen’. Sinds Joy dat zei weet je ook wel wat voor type dat is. Anti: -vac, zonnebrand, overheid. Wat ongelooflijk onaantrekkelijk.
Dit.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik denk dat een aantal meiden bij Joy trouwens ook graag hun 'toekomst' als influencer wilde zeker stellen, door op hem te reageren.
1948 bedoel jequote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:14 schreef Aventura het volgende:
[..]
Bijzonderheden villa: inclusief een goed onderhouden Olof (1955) in het pomphuis. Energieklasse A.
Die punten zou hij scoren als hij dat niet zo doen om zelf de controle terug te krijgen. Alles wat in de sekte gebeurt wat hij niet initieert moet afgestraft worden.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 10:11 schreef Bever_NL het volgende:
• Alexandra: Zou Walter voor het oog van de heks helemaal afgekluifd hebben, mocht ze daartoe de kans hebben gekregen. Walter voelde zich enigszins ongemakkelijk bij het opdringerige geweld van deze vamp en koos er terecht voor de heks bij te staan. De eerste keer dit zeizoen dat hij een paar punten scoorde.
Kan me niet voorstellend dat de VVV Thailand blij is met Martijns deelname aan dit programma! Iedereen gruwelt van Thailand!quote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vond dat strand in Thailand echt teleurstellend.
Dan kan je net zo goed naar de Noordzee.
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellend dat de VVV Thailand blij is met Martijns deelname aan dit programma! Iedereen gruwelt van Thailand!
Hij laat denk ik niet alle uitjes zien die beschikbaar zijn. De combo goedkope seksindustrie om de hoek en daarna voebal kijken met een frikandel speciaal in je bakkes, daar kan toch geen all-inclusive ligbed op een parelwit strand tegenop?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellend dat de VVV Thailand blij is met Martijns deelname aan dit programma! Iedereen gruwelt van Thailand!
Nu heb ik dat ook bij Leendert in Belgie, Joy in Spanje en Bram in Zweden dat is allemaal niet echt reclame voor de B&Bquote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ja, ik vind die locatie van zijn B&B ook niet echt inspirerend inderdaad
.....daar wil je inderdaad niet dood gevonden worden.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:05 schreef Remco het volgende:
[..]
Nu heb ik dat ook bij Leendert in Belgie, Joy in Spanje en Bram in Zweden dat is allemaal niet echt reclame voor de B&B
Dat doet iedereen mutatis mutandis die iets te verkopen heeft in die wereld.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 10:57 schreef Claudia_x het volgende:
Ik snap ook niet waarom sommigen het lief vonden van Walter. Walter is niet lief, Walter voedt zich door zich op te werpen als redder en spiritueel kompas van onzekere, getraumatiseerde vrouwen die hem zo de status van goeroe geven.
Ik zit ook niet echt op het puntje van mijn stoel om daar te boekenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:05 schreef Remco het volgende:
[..]
Nu heb ik dat ook bij Leendert in Belgie, Joy in Spanje en Bram in Zweden dat is allemaal niet echt reclame voor de B&B
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vond dat strand in Thailand echt teleurstellend.
Dan kan je net zo goed naar de Noordzee.
Ik heb niet alles gezien dus dat hele sekte idee herken ik niet.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 00:32 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Op zich knap gedaan hoe eerst iedereen Walter een soort Charles Manson vond en nu ineens een goeierd die voor de nét iets minder vermoeiende vrouw opkomt. Haar entree was destijds trouwens ook nogal overdonderend, maar ze ging niet op de bank staan dansen. Ik denk dat ik zoiets als een rode vlag zou zien en me zou afvragen of ze psychisch wel helemaal stabiel zou zijn.
Lief?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 23:37 schreef MaJo het volgende:
Ik vond het wel lief hoe Walter opkwam voor CorinaDie Alegggandra vind ik maar niets
Dit. All the way.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:10 schreef NoCigar het volgende:
Joy heeft trouwens ook die trekjes, misschien nog wel meer. Die narcistische zelfverzekerdheid dat hij al een hogere staat van weten en bewustzijn heeft bereikt ten opzichte van zijn aanstaande bruiden. Niets gestudeerd maar desondanks toch al zeker weten dat je voor beter onderwijs kunt zorgen dan professionals bijvoorbeeld.
Wie vindt dat dan? Hier nog niemand gezien die daar in is getrapt.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 00:32 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Op zich knap gedaan hoe eerst iedereen Walter een soort Charles Manson vond en nu ineens een goeierd die voor de nét iets minder vermoeiende vrouw opkomt.
Dit iddquote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:20 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wie vindt dat dan? Hier nog niemand gezien die daar in is getrapt.
Ik had er al eerder op gereageerd want ik zie helemaal niets liefs in die hele Walterquote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:44 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja nu wel dus, MaJo hierboven, dat had ik nog niet gelezen...
MaJo is niet iedereen en verwijst naar 1 specifiek moment.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:44 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja nu wel dus, MaJo hierboven, dat had ik nog niet gelezen...
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 00:32 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Op zich knap gedaan hoe eerst iedereen Walter een soort Charles Manson vond en nu ineens een goeierd die voor de nét iets minder vermoeiende vrouw opkomt.
Dat hij snel vader wil worden is op zichzelf misschien nog niet eens zo'n rode vlag. Dat hij een community op wil bouwen en zijn kinderen zelf les wil geven is dat wel. Maar misschien staat ze daar wel volledig voor open.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:05 schreef June. het volgende:
Het zijn toch enorme redflags als je date vertelt dat hij z'n kinderen niet naar school wil sturen en gelooft dat hij binnen 3 jaar wel vader zal worden (van een zoon én dochter)
Als ze een relatie krijgen, wie Joy ook kiest, zijn mensen langer in de publiciteit.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:05 schreef June. het volgende:
Het zijn toch enorme redflags als je date vertelt dat hij z'n kinderen niet naar school wil sturen en gelooft dat hij binnen 3 jaar wel vader zal worden (van een zoon én dochter)
Jaquote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:05 schreef June. het volgende:
Klopt, want het is een ego ding en niet direct opkomen voor Corina.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik had er al eerder op gereageerd want ik zie helemaal niets liefs in die hele Walter
Eerder een manipulator
Ik las afgelopen week dat hij zelf na de basisschool niet meer naar school is geweest, op een paarquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 22:04 schreef Breekfast het volgende:
Had ik het goed begrepen dat Joy zijn kinderen niet naar school zou sturen?
Klopt:quote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:28 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Ik las afgelopen week dat hij zelf na de basisschool niet meer naar school is geweest, op een paar
weken hier en daar na. Leerplichtambtenaar liep erop stuk of zoiets.
En zijn jeugd bracht Joy vooral door op Bali en stond in het teken van vrijheid en zelfstandigheid. Joy, zijn vader Jacques, moeder Sylvia en halfzus Eva zijn allemaal geïnteresseerd in spiritualiteit.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:28 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Ik las afgelopen week dat hij zelf na de basisschool niet meer naar school is geweest, op een paar
weken hier en daar na. Leerplichtambtenaar liep erop stuk of zoiets.
Dit klinkt als een influencer geboren rond 2000quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:24 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
En zijn jeugd bracht Joy vooral door op Bali en stond in het teken van vrijheid en zelfstandigheid. Joy, zijn vader Jacques, moeder Sylvia en halfzus Eva zijn allemaal geïnteresseerd in spiritualiteit.
lolquote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:27 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dit klinkt als een influencer geboren rond 2000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |