Eens, jammer van die shag in d’r oksels en dat ze viegun is.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind Anna erg leuk. Wat een lieve uitstraling.
Eigenlijk te leuk voor Bram.
Ja credits voor jouquote:
Hij heeft echt te vaak dominante of labiele vrouwen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:29 schreef JOHANK88 het volgende:
oei oei nieuwe energie bij walter is niet helemaal in orde hoor
Goede combiquote:Op maandag 14 augustus 2023 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij heeft echt te vaak dominante of labiele vrouwen.
Anna heeft alleen een zwart jurkje meegenomen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
Caroline dacht dat ze Bram al had gewonnen, maar nu komt Anne en is er paniek.
Bram is niet veel frisser, prima mets.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:33 schreef PirE het volgende:
[..]
Anna heeft alleen een zwart jurkje meegenomen.
Al die mensen die zich te goed voelen om elle dag te douchen of op z’n minst deo te gebruiken. Kriebelige, zweterige krappe bende daar.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:30 schreef JOHANK88 het volgende:
het is ook wel erg druk in die smalle keuken daar. vreselijk, ik krijg er al jeuk van als ik het zie.
Ze heeft een mooi lijntje, dus komt er mee weg.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:33 schreef PirE het volgende:
[..]
Anna heeft alleen een zwart jurkje meegenomen.
In Trosj gaan weer terug naar week 1 met deze vrouwen.
Ze zijn teveel hetzelfde denk ik. Carolien vind ik een betere match.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bram is niet veel frisser, prima mets.
Ik vind haar te lief voor Bram, denk ik.
quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:36 schreef tja77 het volgende:
Dit jurkje was een half jaar geleden nog wit, tis maar dat je het weet.
Zelfde qua visie, wat juist fijn is. Maar Caroline zou ook passen, denk ik.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:37 schreef PirE het volgende:
[..]
Ze zijn teveel hetzelfde denk ik. Carolien vind ik een betere match.
Bram heeft een hekel aan het feit dat Anna op d’t blote poten rondloopt, vandaar het verzinsel van die slangen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:37 schreef PirE het volgende:
[..]
Ze zijn teveel hetzelfde denk ik. Carolien vind ik een betere match.
Net als de onderbroek?quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dit jurkje was een half jaar geleden nog wit, tis maar dat je het weet.
Zij is gewoon Nederlands, na een festival in Zweden blijven plakken.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
Is Anna Zweeds of spreekt ze haar naam expres zo uit om zich aan te passen aan het land?
Misschien wel beter voor Suus, die gaat ontdekken dat ze biseksueel is.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
Suus weet dat haar kans verkeken is en dat er niks meer over is.
ach, suus komt er wel overheen. over een jaar of 4 -5 is zij echt een heel mooie vrouw denk ik.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
Suus weet dat haar kans verkeken is en dat er niks meer over is.
Suus en Anna vind ik te leuk voor Bram.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:45 schreef tja77 het volgende:
[..]
Misschien wel beter voor Suus, die gaat ontdekken dat ze biseksueel is.
Die hoeft nergens over heen te komenquote:Op maandag 14 augustus 2023 21:45 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
ach, suus komt er wel overheen. over een jaar of 4 -5 is zij echt een heel mooie vrouw denk ik.
af en toe zie je dat door haar kinder vibe heen schemeren. die krijgt straks een veel leukere man,
ook qua innerlijk hoor.
Waarom is Carolien niet te leuk voor Bram?quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Suus en Anna vind ik te leuk voor Bram.
En koppige Bram ziet een vega / non drinker niet zitten, dat wordt een dealbreaker.
ik ben bang van wel, zo ruimdenkend / inlevend lijkt hij niet.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Suus en Anna vind ik te leuk voor Bram.
En koppige Bram ziet een vega / non drinker niet zitten, dat wordt een dealbreaker.
Suus en Anna vind ik te lief voor hem.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waarom is Carolien niet te leuk voor Bram?
Een jongere Claudia zou perfect zijn.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:49 schreef MizzezAmy het volgende:
Wat vindt Walter dan wel interessant?
dat weet hij zelf ook niet, denk ik. hij ziet er ook erg ziek uit. misschien nog verkouden? de pauw is ook erg onrustigquote:Op maandag 14 augustus 2023 21:49 schreef MizzezAmy het volgende:
Wat vindt Walter dan wel interessant?
quote:Op maandag 14 augustus 2023 22:00 schreef Fascination het volgende:
https://x.com/starbuck68/(...)6kjv_REvo638MmH59-qQ
Nee dank je, niet mijn type.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een jongere Claudia zou perfect zijn.
Er was toch iets met de jeugd van Bram? Misschien hebben ze zonder dat ze het weten dezelfde ouders.quote:Op maandag 14 augustus 2023 22:47 schreef Za het volgende:
Hier wellicht nog iemand die het gevoel had dat Bram en Anna elkaar niet voor het eerst zagen?
Het was eigenlijk meer dat ze zich versprak, op 16 minuten wil ze "verzonnen" zeggen (oid), maar corrigeert dat snel.quote:Op maandag 14 augustus 2023 22:50 schreef Claudia_x het volgende:
Er was toch iets met de jeugd van Bram? Misschien hebben ze zonder dat ze het weten dezelfde ouders.
Zeg Za heb jij niet compleet dezelfde waanzinfantasy niet al geopperd in het voorruitkijktopic?quote:Op maandag 14 augustus 2023 22:56 schreef Za het volgende:
[..]
Het was eigenlijk meer dat ze zich versprak, op 16 minuten wil ze "verzonnen" zeggen (oid), maar corrigeert dat snel.
Zonder hem te kennen geeft ze aan hem beter te willen leren kennen, die expliciete 3 dreads tussen de niet dreads bij beiden etc.
Volgens mij was de vraag 'drink jij veel?'quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:01 schreef koemleit het volgende:
[..]
Zeg Za heb jij niet compleet dezelfde waanzinfantasy niet al geopperd in het voorruitkijktopic?
En zeiden ze daarna dingen als "laat je nakijken joh, jij ziet echt overal een complot?"
En dacht je toen "hey dat voelt wel lekker zin om nog een keer afgekat te worden?"
Een andere reden om dit nu te posten zie ik namelijk niet.
nou misschien katten we hier wel wat minder in het topicquote:Op maandag 14 augustus 2023 23:01 schreef koemleit het volgende:
[..]
Zeg Za heb jij niet compleet dezelfde waanzinfantasy niet al geopperd in het voorruitkijktopic?
En zeiden ze daarna dingen als "laat je nakijken joh, jij ziet echt overal een complot?"
En dacht je toen "hey dat voelt wel lekker zin om nog een keer afgekat te worden?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Wat beweegt je precies om hier te posten? Speur je alle threads af naar posts van mij?quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:01 schreef koemleit het volgende:
Erg leuk.quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:14 schreef Za het volgende:
In antwoord op je vraag
De mensen in deze thread gedragen zich gewoon vriendelijk naar elkaar, en hebben de entree van Anna nu pas gezien. Ik was benieuwd naar hun mening.
Elkaar niet eerder irl zagen wel, elkaar al via internet kennen zeker. Net zoals bij Joy, uitkijken naar zijn lievelingsinfluencer..quote:Op maandag 14 augustus 2023 22:47 schreef Za het volgende:
Hier wellicht nog iemand die het gevoel had dat Bram en Anna elkaar niet voor het eerst zagen?
Je zou haar zo adopteren.quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Eens. Ik had vanaf de eerste scene een zwak voor anna
En dan zeggen mensen dat we op Fok! hard zijn. We zien weer het verschil met Twitter.quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Naast Bram in de tuin zetten en zo nu en dan water geven![]()
[ twitter ]
quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dan zeggen mensen dat we op Fok! hard zijn. We zien weer het verschil met Twitter.
Olof woont in Vught, das praktisch Den Boschquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:39 schreef MaJo het volgende: [..] Woont die Ed niet in Den Bosch ook? [..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |