Marciano zegt, dat hij alles over deed aan de boekhouder.quote:Op maandag 14 augustus 2023 09:46 schreef magnaal het volgende:
Erik blijft beweren, dat hij een autist is. Dat is echter nooit vastgesteld en ik betwijfel het ook. Marciano doet alsof hij begrijpt waar over Erik het heeft wb de dingen over bedrijven. Hij snapt er weinig van..
Als Gigolo?quote:Op maandag 14 augustus 2023 09:50 schreef Harry het volgende:
Marciano zegt, dat hij zich in liet huren voor 40,- euro per uur.
Als dat balschieten betekent, zullen het er 2 zijn.quote:Op maandag 14 augustus 2023 09:46 schreef juul. het volgende:
Als de regie daadwerkelijk één van de bro's als eindwinnaar wil zou er nu een enkele eliminatie moeten komen
Dit is toch typisch Mirthe!quote:Op maandag 14 augustus 2023 09:53 schreef Rhosyn het volgende:
Mirthe zegt dat zij ouder lijkt, dertig. Oh ze is bijna dertig. Dan lijkt ze 35.
die hebben hun plan al klaarquote:Op maandag 14 augustus 2023 09:58 schreef lojanda het volgende:
Ik heb het idee dat Isaac Wendy en Mirthe aan de praat houdt en Marciano doet dat bij Erik.. alles zodat ze niet meer met Sasha en Bern kunnen praten voordat de zoemer gaat.
Dat snap ik ook wel maar de bros proberen nog van alles..quote:
Spanning denk ik, vind het zelf nog wel mee vallenquote:Op maandag 14 augustus 2023 10:00 schreef lojanda het volgende:
Er hangt een beetje een raar sfeertje.. of denk ik dat maar
tuurlijk die schijten 7 kleuren stront nuquote:Op maandag 14 augustus 2023 10:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel maar de bros proberen nog van alles..
Ik kan vandaag niet kijken dus dat weet ik niet. Wel zie ik dat iedere keer als ze weer een eliminatie verwachten.quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:00 schreef lojanda het volgende:
Er hangt een beetje een raar sfeertje.. of denk ik dat maar
Sasha en Bern doen hun eigen ding in kamer 4. Bern muziek met dat DJ ding en Sasha sport/gym.quote:Op maandag 14 augustus 2023 09:58 schreef lojanda het volgende:
Ik heb het idee dat Isaac Wendy en Mirthe aan de praat houdt en Marciano doet dat bij Erik.. alles zodat ze niet meer met Sasha en Bern kunnen praten voordat de zoemer gaat.
Alleen Calve pindakaas is lekker. Al die andere is smerig. Of misschien surinaamse pindakaas. Die is ook lekker.quote:
Ik heb altijd Calvé en wilde deze een keer bestellen maar beter van niet danquote:
Goedemorgen.. welk plan bedoel je dan? Het is elke dag weer andersquote:Op maandag 14 augustus 2023 10:08 schreef woxxel het volgende:
Goedemorgen
Gisteravond hebben we vroeg slaapstreams gezien, terwijl isaak Wendy mirthe en Erik nog op waren hopelijk is het plan nog niet gewijzigd
nee hoor, deze is niet lekker, zo droog. Calve of de pindakaaswinkel verkoopt de bestequote:Op maandag 14 augustus 2023 10:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb altijd Calvé en wilde deze een keer bestellen maar beter van niet dan
laatste plan wat ik hoorde , bij enkele eli , gaan sas en co op wendy , dubbele eli gaan ze hun stemmen verdelenquote:Op maandag 14 augustus 2023 10:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Goedemorgen.. welk plan bedoel je dan? Het is elke dag weer anders
Niet doen. Is kleverig en er drijft olie bovenop in de pot.Dan moet je steeds roeren...bleeehhhquote:Op maandag 14 augustus 2023 10:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb altijd Calvé en wilde deze een keer bestellen maar beter van niet dan
Dat zijn ze idd nog van planquote:Op maandag 14 augustus 2023 10:13 schreef cinsan het volgende:
[..]
laatste plan wat ik hoorde , bij enkele eli , gaan sas en co op wendy , dubbele eli gaan ze hun stemmen verdelen
Weetje: Calve Pindakaas wordt gemaakt door Bleu Band in Rotterdam.quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Alleen Calve pindakaas is lekker. Al die andere is smerig. Of misschien surinaamse pindakaas. Die is ook lekker.
Dat is zo. Maar supermarkten kopen bij verschillende fabrieken in.quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:15 schreef Harry het volgende:
[..]
Weetje: Calve Pindakaas wordt gemaakt door Bleu Band in Rotterdam.
En, je denkt toch niet dat elke supermarkt zijn eigen pindakaas fabriek heeft.... ? Dat geldt overigens voor meer producten zoals bv koffiemelk.
Dat klopt idd.. maar ik kan toch wel proeven welke pindakaas van Calvé is. Zo proef ik ook gelijk de pindakaas van Skippy.quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:15 schreef Harry het volgende:
[..]
Weetje: Calve Pindakaas wordt gemaakt door Bleu Band in Rotterdam.
En, je denkt toch niet dat elke supermarkt zijn eigen pindakaas fabriek heeft.... ? Dat geldt overigens voor meer producten zoals bv koffiemelk.
hoop dat hij nog eens faalt danquote:Op maandag 14 augustus 2023 10:20 schreef Harry het volgende:
Volgens Isaac is het balspel met de schans een Verdienopdracht.
Zat het gesprek net even te beluisteren maar Erik had er net zo goed in zijn 1tje kunnen gaan zitten.quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:16 schreef Rhosyn het volgende:
Erik is een tegenspreker.
Wat een ander vindt of denkt te weten is niet goed. En dan volgt er een heel relaas hoe Erik het ziet.
niks vrijstelling meer , gewoon spelenquote:Op maandag 14 augustus 2023 10:23 schreef Giggio het volgende:
kaarsjes aan voor vrijstelling win door #TeamWendy4TheWin![]()
![]()
kan de rest het effe zelf uitzoeken met de eerstvolgende eliminatie
Ja een spruiten challenge maar niet vandaag dacht ik staat wel in de agendaquote:Op maandag 14 augustus 2023 10:07 schreef chufi het volgende:
Hoorde ik iets van challenge? Sas haalt een zak spruiten uit de vriezer
Net nog bij AH gehaald (bonusaanbieding 2 pot ¤5)quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Alleen Calve pindakaas is lekker. Al die andere is smerig. Of misschien surinaamse pindakaas. Die is ook lekker.
Ja, en snel een beetje!! Ik wil vanmiddag Skûtsjesilen kijken.quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Net nog bij AH gehaald (bonusaanbieding 2 pot ¤5)![]()
Komop Febo gooi er ff een eliminitatie in voor de lunch
Zou mij ook niet verbazen. En dan morgen een eliminatie. Zo ging het vorige week ook .quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:20 schreef Harry het volgende:
Volgens Isaac is het balspel met de schans een Verdienopdracht.
gewoon er bij aan zetten en over het pndakaasverhaal, hier wordt vaak geschreven dat is............ ipv van ik vind dat............. en niet over pindakaas alleen. Ieder zijn mening denk ik altijd maarquote:Op maandag 14 augustus 2023 10:35 schreef Harry het volgende:
[..]
Ja, en snel een beetje!! Ik wil vanmiddag Skûtsjesilen kijken.
Net als wijquote:Op maandag 14 augustus 2023 10:59 schreef Frummelie het volgende:
Ze zitten allemaal te wachten op de zoemer... zo maf... je voelt het gewoon...
Haha ja inderdaad, wij ook..quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Net als wij![]()
Van mij mag het einde nu wel zijn eerlijk gezegd.
ZO nog twee weken aanmodderen voor die mensen is ook niets
Ja die zitten echt hun tijd uit, wachtend op het eindequote:Op maandag 14 augustus 2023 11:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad, wij ook..
Dit is niks, dan maar doorpakken.. dit is echt suf streams kijken.. en voor de bewoners ook waardeloos.
Ja precies...quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die zitten echt hun tijd uit, wachtend op het einde
En je blijft naar de streams kijken om vooral maar niks te missen... maar je ergert je kapot..quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:04 schreef Harry het volgende:
Kreeg Marciano recent een zoentje van Mirthe, nu krijgt Isaac een zoentje......
Alles voor de overwinning.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:04 schreef Harry het volgende:
Kreeg Marciano recent een zoentje van Mirthe, nu krijgt Isaac een zoentje......
Ik denk dat Mirthe het zielig voor de Bro's vindt, dat zij erop gaan komen. En dat zich dat uit met een soort van Judaskus.quote:
Ik zou gaan kaartenquote:Op maandag 14 augustus 2023 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat zij aardig zijn tegen haar. Het kan.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:13 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik denk dat Mirthe het zielig voor de Bro's vindt, dat zij erop gaan komen. En dat zich dat uit met een soort van Judaskus.
Ik heb geluid aan en doe gewoon mijn ding.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
En je blijft naar de streams kijken om vooral maar niks te missen... maar je ergert je kapot..
Ik denk dat Mirthe vooral met Mirthe bezig is.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:13 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik denk dat Mirthe het zielig voor de Bro's vindt, dat zij erop gaan komen. En dat zich dat uit met een soort van Judaskus.
Ik kan wel zeggen dat het zo is, maar dat klink dan weer zo Erik-achtigquote:Op maandag 14 augustus 2023 11:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Omdat zij aardig zijn tegen haar. Het kan.
Wat is 24 uur?quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:17 schreef Dotteke het volgende:
Sasha zegt dat ze om 12.25 uur bericht kreeg over de sluis, dat is bijna 24 uur
Ik bedoel ook niet dat ik met m'n koppie voor de streams zit maar normaal gooi ik ze dan uit.. maar dat durf ik nou niet want stel je voor...quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geluid aan en doe gewoon mijn ding.
Er valt ook niets over de streams te zetten, oefenen met de bal en er gaat weer gekaart worden
Ja kan ieder moment iets gebeuren ik vermoed vandaag een verdien hoor. Maar je weet het niet meer zeker nuquote:Op maandag 14 augustus 2023 11:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet dat ik met m'n koppie voor de streams zit maar normaal gooi ik ze dan uit.. maar dat durf ik nou niet want stel je voor...
Typisch Mirthe die het zo probeert.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Knap hoor, elke keer raak in hetzelfde vak
Het duurt wel erg lang dat die zoemer gaatquote:Op maandag 14 augustus 2023 10:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Net nog bij AH gehaald (bonusaanbieding 2 pot ¤5)![]()
Komop Febo gooi er ff een eliminitatie in voor de lunch
Het kan alle kanten op...quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kan ieder moment iets gebeuren ik vermoed vandaag een verdien hoor. Maar je weet het niet meer zeker nu
Recycling is wel een stuk beter voor het milieuquote:Op maandag 14 augustus 2023 11:35 schreef spapaars het volgende:
K5 is een kampioen in recycling, kwaliteit leveren is dan weer niet hun sterkste punt.
[ afbeelding ]
Ik verwacht dat er nog drie geëlimineerd worden voor vrijdag en dat ze de finale beginnen met vier personen. De finale is dan hopelijk vrijdag en dan is het al,e-mail voor het weekend klaarquote:
Ik denk dat het aardig die richting op gaat... wat mij betreft mag het ook snel gaan want wat betreft de streams gaat het nergens meer over... ze zijn het gewoon aant uitzitten...quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik verwacht dat er nog drie geëlimineerd worden voor vrijdag en dat ze de finale beginnen met vier personen. De finale is dan hopelijk vrijdag en dan is het al,e-mail voor het weekend klaar![]()
Er is nu toch niets meer aan dus laat het dan maar snel gaan
quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:46 schreef Dotteke het volgende:
Nou laat ze maar beginnen dat balgedoe ben ik wel klaar mee
Ik ben bang van niet..quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:50 schreef Was-beer het volgende:
Denken jullie eigenlijk dat de finale op de stream te volgen is?
Ik denk het niet. Dan moeten ze nog 2 weken door gaan en ze hebben niet veel meerquote:Op maandag 14 augustus 2023 11:50 schreef Was-beer het volgende:
Ja. Dat komt omdat ze steeds iets horen wat van buiten komt.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:52 schreef Frummelie het volgende:
Ik hoor Mirthe zeggen hij gaat zo af denk ik...
Wel als die dezelfde dag avond wordt gedaan. Dus live op tv.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:50 schreef Was-beer het volgende:
Ze zag wat gebeuren op het schermquote:Op maandag 14 augustus 2023 11:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja. Dat komt omdat ze steeds iets horen wat van buiten komt.
Een soort rumoer. Dar herkennen ze natuurlijk na al die tijd.
Ooh vandaar dat ze net naar buiten liep...quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja. Dat komt omdat ze steeds iets horen wat van buiten komt.
Een soort rumoer. Dar herkennen ze natuurlijk na al die tijd.
a glitchquote:Op maandag 14 augustus 2023 11:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zag wat gebeuren op het scherm
Ik ben ook bang van niet. Maar zullen de streams dan opeens op zwart gaan deze week?quote:
Dat gaat het niet worden denk ikquote:Op maandag 14 augustus 2023 11:50 schreef Was-beer het volgende:
Ik dacht eerst dat ze Bern zocht. Die liep voorbij met blote bastquote:Op maandag 14 augustus 2023 11:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh vandaar dat ze net naar buiten liep...
"Op vrijdag 25 augustus openen de deuren en zal in een extra lange finale duidelijk worden wie er met het geld naar huis gaat"quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:56 schreef Dotteke het volgende:
Zelfs RTL boulevard weet niet hoe het eruit komt te zien de finale
https://www.rtlboulevard.(...)-van-je-leven-finale
Ja zoals hier vermeld zou dit zomaar laatste week kunnen zijn en dat ze op zwart gaan...quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:55 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ik ben ook bang van niet. Maar zullen de streams dan opeens op zwart gaan deze week?![]()
Laat ze gewoon even aan het publiek bekend maken hoe en wat dan weten we waar we aan toe zijn
Dan moeten we deze week voor de zekerheid maar extra van de steams genietenquote:Op maandag 14 augustus 2023 12:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja zoals hier vermeld zou dit zomaar laatste week kunnen zijn en dat ze op zwart gaan...
Ja dat vind ik ook wel jammer dat ze de kijker in het ongewisse laten.. maar ja...
Ooh dat heb ik allemaal niet gezien, toen was ik alweer weg bij de streams... ik zag haar alleen naar buiten lopen... ja vreemd..quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:59 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat ze Bern zocht. Die liep voorbij met blote bastrichting keuken en Mirthe pakte haar bal daar op en keek links en rechts de keuken in en liep daarna met haar beker naar buiten keek weer links rechts en ging toen haar beker met water vullen uit dat waterkraantje achter de cabana.
Ik vond het een vreemde actie.
Dan krijgen we waarschijnlijk een scherm in beeld met daarop dat de finale op 25 augustus live op tv te volgen is (aanname maar lijkt me wel logisch)quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja zoals hier vermeld zou dit zomaar laatste week kunnen zijn en dat ze op zwart gaan...
Ja dat vind ik ook wel jammer dat ze de kijker in het ongewisse laten.. maar ja...
Hoewel de titel van het programma anders doet vermoeden, zitten de kandidaten iets korter dan één jaar opgesloten. Op 4 september 2022 gaat namelijk de realitygameshow van startquote:Op maandag 14 augustus 2023 11:56 schreef Dotteke het volgende:
Zelfs RTL boulevard weet niet hoe het eruit komt te zien de finale
https://www.rtlboulevard.(...)-van-je-leven-finale
Klopt maar ze gaan tellen vanaf de eerste uitzending natuurlijk.quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoewel de titel van het programma anders doet vermoeden, zitten de kandidaten iets korter dan één jaar opgesloten. Op 4 september 2022 gaat namelijk de realitygameshow van start
Ze zaten daar al eerder in het huis dan 4 sep.
Ja. 30 augustus stapten ze naar binnen. Dat hoorde ik Marciano vertellenquote:Op maandag 14 augustus 2023 12:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoewel de titel van het programma anders doet vermoeden, zitten de kandidaten iets korter dan één jaar opgesloten. Op 4 september 2022 gaat namelijk de realitygameshow van start
Ja een ellenlange streamlock voor altijd...quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:02 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dan krijgen we waarschijnlijk een scherm in beeld met daarop dat de finale op 25 augustus live op tv te volgen is (aanname maar lijkt me wel logisch)
DIt is wat hun schrijven,quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met DGK was het wel live op tv, maar de streams lieten alleen de buitenkant van die feesttent zien (regie dingetje)quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:02 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dan krijgen we waarschijnlijk een scherm in beeld met daarop dat de finale op 25 augustus live op tv te volgen is (aanname maar lijkt me wel logisch)
Dan gaat die naar huis?quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:27 schreef spapaars het volgende:
Wat bedoelde Bern met "over een halfuur" ?
Ze hebben kunnen bestellen, dus zal het er vandaag of morgen wel weer zijn.quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:27 schreef Dotteke het volgende:
Ze hebben ook al geen koffie meer.
Het is echt armoe troef de laatste weekjes
Vanavond tussen 19 en 20 uur komen de boodschappenquote:Op maandag 14 augustus 2023 12:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben kunnen bestellen, dus zal het er vandaag of morgen wel weer zijn.
Maar gelukkig is er voldoende shag!quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:27 schreef Dotteke het volgende:
Ze hebben ook al geen koffie meer.
Het is echt armoe troef de laatste weekjes
En zo is hetquote:Op maandag 14 augustus 2023 12:29 schreef engine het volgende:
[..]
Maar gelukkig is er voldoende shag!
Mijn God, heb je zo'n draak van een vrouw??quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
Gooi er nu ff een eliminatie in, anders pas na 4 uur. Moet met m'n Diva naar
de dierenarts
Succes/sterkte Fritsie.... ze denken dat er rond 13.00 iets staat te gebeuren..quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
Gooi er nu ff een eliminatie in, anders pas na 4 uur. Moet met m'n Diva naar
de dierenarts
Ja slecht geluid en we mogen het niet eens zienquote:
Op de vlucht, laten geen bericht achter of adresquote:Op maandag 14 augustus 2023 12:44 schreef xsaskiax het volgende:
De ouders van Erik lijken te gaan verhuizen,
quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Emotioneel gebroken, die man moet onmiddellijk naar huis.
quote:
of wwn vrijstelling of een extra stemquote:Op maandag 14 augustus 2023 09:46 schreef juul. het volgende:
Als de regie daadwerkelijk één van de bro's als eindwinnaar wil, zou er nu een enkele eliminatie moeten komen
Nope. Alfabetische volgorde.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:02 schreef danaqui het volgende:
Het afspelen van de filmpjes zou dat de volgorde zijn van eliminatie? Zou wat zijn toch
Was gewoon op alfabetische volgorde :quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:02 schreef danaqui het volgende:
Het afspelen van de filmpjes zou dat de volgorde zijn van eliminatie? Zou wat zijn toch
Ze wisten dat Wendy emotioneel zou reageren, dus die bewaarden ze voor het laatstequote:Op maandag 14 augustus 2023 13:02 schreef danaqui het volgende:
De dochter van Wendy hadden het over #teamwendy, dus moeten ze nu ook weten dat er echt wel iets speelt buiten (denk ik)quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:02 schreef danaqui het volgende:
De winnares als laatstequote:Op maandag 14 augustus 2023 13:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze wisten dat Wendy emotioneel zou reageren, dus die bewaarden ze voor het laatste
Alfabetische volgorde...quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze wisten dat Wendy emotioneel zou reageren, dus die bewaarden ze voor het laatste
quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
De dochter van Wendy hadden het over #teamwendy, dus moeten ze nu ook weten dat er echt wel iets speelt buiten (denk ik)
Ben elke keer bang dat het voorgoed isquote:Op maandag 14 augustus 2023 13:05 schreef xsaskiax het volgende:
en wij worden weer 'verwend' met een SL
Heg zien we de laatste dagen weer regelmatig, veel huishoudelijke mededelingen voor de bewoners.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:05 schreef xsaskiax het volgende:
en wij worden weer 'verwend' met een SL
wat zou er dan moeten spelen? kijkers/streamers hebben geen inbrengquote:Op maandag 14 augustus 2023 13:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
De dochter van Wendy hadden het over #teamwendy, dus moeten ze nu ook weten dat er echt wel iets speelt buiten (denk ik)
Jaquote:Op maandag 14 augustus 2023 13:07 schreef xsaskiax het volgende:
Wat wel opviel was dat iedereen zei: je zit nu in de finale
Ik zit op mijn werk, dus heb geen streams, maar van deze cap krijg ik de tranen in mijn ogen.quote:
Denk ook dat er meerdere bewoners de finale spelen, weken terug moesten ze allemaal mensen uitnodigen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:07 schreef xsaskiax het volgende:
Wat wel opviel was dat iedereen zei: je zit nu in de finale
LoLquote:Op maandag 14 augustus 2023 13:06 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ben elke keer bang dat het voorgoed is
Ik vraag me af of zijn vriendin er ook was.. hij kijkt eigenlijk niet heel erg blij. Hij zegt net ook dat ze er helemaal niet van houdt..quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:43 schreef xsaskiax het volgende:
Bij Isaac hoor je een dj die het publiek laat roepen: wie gaat er winnen, Isaac!!!
en zijn kindje: kijk pappa ik kan fietsen!!!!
zijn gezicht spreekt boekdelen
De camera’s konden haar maar moeilijk vangenquote:Op maandag 14 augustus 2023 12:49 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe staat te lachen, te huilen en te springen
Het ijskonijn wilde niet dat Bern haar aanraakte maar tijdens het filmpje lijkt ze toch ook menselijk te zijn en krijgt tranen in haar ogen.quote:
Misschien nog een verdien vandaag en morgen een eliminatie.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zo... nu allemaal ff met beide voeten op aarde........... Gooi er nu ff 'n zoemer in voor
een eliminatie!
Ze denken daar allemaal dat het groots is buiten en verwachten in allerlei programma’s te komen. Waarschijnlijk verwachten ze dat er overal actie wordt gevoerd voor hun favoriet.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Nou zal een hele teleurstelling worden. Vooral voor iemand aks Eric die echt denkt er een show/ programma aan over te houden.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze denken daar allemaal dat het groots is buiten en verwachten in allerlei programma’s te komen. Waarschijnlijk verwachten ze dat er overal actie wordt gevoerd voor hun favoriet.
Ik denk dat Marciano gelijk heeftquote:Op maandag 14 augustus 2023 13:25 schreef Was-beer het volgende:
Marciano denkt finale vrijdag
Isaac denkt eerder finale volgende week
Erik zegt maximaal nog 16 dagen
Wat zal het ze tegenvallen als ze weer buiten zijnquote:Op maandag 14 augustus 2023 13:29 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Nou zal een hele teleurstelling worden. Vooral voor iemand aks Eric die echt denkt er een show/ programma aan over te houden.
Dan zou het toch wel kunnen kloppen dat hij autisme heeft, mensen met autisme hebben er hel veel moeite mee als iets anders loopt dan vooraf is afgesproken.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:27 schreef Was-beer het volgende:
Erik heeft een beetje een error want ze hebben expliciet gezegd dat videoboodschappen of contact met familie nooit zou gebeuren. En nu is dat dus wel gebeurt
wendy niet met al die support in de buitenwereldquote:Op maandag 14 augustus 2023 13:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat zal het ze tegenvallen als ze weer buiten zijn
Zoek maar eens op Autistiform of ASS.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zou het toch wel kunnen kloppen dat hij autisme heeft, mensen met autisme hebben er hel veel moeite mee als iets anders loopt dan vooraf is afgesproken.
ik vind haar helemaal geen ijskonijn, nooit zo over haar gedachtquote:Op maandag 14 augustus 2023 13:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het ijskonijn wilde niet dat Bern haar aanraakte maar tijdens het filmpje lijkt ze toch ook menselijk te zijn en krijgt tranen in haar ogen.
Sasha is heel goed in het wegduwen van emoties waar anderen bij zijn.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:34 schreef magnaal het volgende:
[..]
ik vind haar helemaal geen ijskonijn, nooit zo over haar gedacht
Tja maar ik heb geen autisme en heb daar ook last van..Heel veel mensen kunnen er niet tegen als dingen anders verlopen..quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zou het toch wel kunnen kloppen dat hij autisme heeft, mensen met autisme hebben er hel veel moeite mee als iets anders loopt dan vooraf is afgesproken.
Het lijkt wel of Bern nu eindelijk bevestiging heeft gekregen dat hij het goed doet (in de ogen van zijn achterban), Bern lijkt iemand die altijd twijfelt of hij niet faalt (zie ook zijn reacties als hij een opdracht niet goed doet)quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:37 schreef Harry het volgende:
Het is voor het eerst dat ik Bern intens gelukkig zie.
Ja grappig, die knaap geeft zichzelf altijd de schuld als hij of iemand die zou moeten winnen, niet wint... Misschien zijn er altijd hoge eisen aan hem gesteld of stelt hij hoge eisen aan zichzelf... Echt een jongen die schouderklopjes nodig heeft..quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:39 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het lijkt wel of Bern nu eindelijk bevestiging heeft gekregen dat hij het goed doet (in de ogen van zijn achterban), Bern lijkt iemand die altijd twijfelt of hij niet faalt (zie ook zijn reacties als hij een opdracht niet goed doet)
Wendy verwacht dat ook niet maar een Erik Marciano en Bern wel en Erik en Bern willen graag ook verder in de tv wereld..quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:33 schreef Adat231 het volgende:
[..]
wendy niet met al die support in de buitenwereld
Ik vind het echt een ijskonijn.. van het begin al.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:34 schreef magnaal het volgende:
[..]
ik vind haar helemaal geen ijskonijn, nooit zo over haar gedacht
Klopt, dat zie je aan zijn reacties als hij complimenten na een cabaret-gebeuren krijgt, ergens verlegen, maar hij straalt dan wel.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:42 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja grappig, die knaap geeft zichzelf altijd de schuld als hij of iemand die zou moeten winnen, niet wint... Misschien zijn er altijd hoge eisen aan hem gesteld of stelt hij hoge eisen aan zichzelf... Echt een jongen die schouderklopjes nodig heeft..
Zoals je haar nu beschrijft is dat voor mij een ijskonijn. Tuurlijk heeft ze gevoelens.. zou wat zijn als dat niet zo was.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:37 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Sasha is heel goed in het wegduwen van emoties waar anderen bij zijn.
Een ijskonijn zou ik haar zeker niet willen noemen, ze heeft al veel vaker laten merken dat ze wel degelijk gevoelens heeft, alleen uit ze zich vaak heel bot en hard.
Ik heb zoveel zachte kanten van haar gezien..tov Bern, maar ook dat ze mensen heeft getroost..Bijvoorbeeld Jasper.. Hoe ze spreekt over dieren..Nee voor mij geen ijskonijn hoor..Dat vond ik van hele andere kandidaten...quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zoals je haar nu beschrijft is dat voor mij een ijskonijn. Tuurlijk heeft ze gevoelens.. zou wat zijn als dat niet zo was.
Altijd afstand en wegduwen en ook hoe ze reageert op anderen en zeker op Bern.. ik vind het echt een koude kikker.
Wat zouden die mensen dan willen doen in de tv wereld? Erik?quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wendy verwacht dat ook niet maar een Erik Marciano en Bern wel en Erik en Bern willen graag ook verder in de tv wereld..
hij heeft natuurlijk niet meegekregen dat Olga C. is afgezwaaid en er al een opvolger isquote:Op maandag 14 augustus 2023 13:56 schreef magnaal het volgende:
Marciano met de dunne beentjes....gooit zijn frustraties eruit...dansen en zingen in de sportruimte
Marciano wil niks met tv maar Erik hoopt er een carrière aan over te houden. Hij had het er al over dat hij de job van Maarten van Rossem wel zag zitten. Ook Bern wil heel graag wat doen voor tv en hij heeft iets presenteren wel eens benoemd.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:53 schreef magnaal het volgende:
[..]
Wat zouden die mensen dan willen doen in de tv wereld? Erik?De lampen ophangen bij Shownieuws? Marciano?
Bewegen onder het genot van een deuntje? Bern? Daar kan ik me nog wel iets bij voorstellen, hij is jong en praat grappig..
46 jaar dacht ikquote:Op maandag 14 augustus 2023 13:56 schreef magnaal het volgende:
Marciano met de dunne beentjes....gooit zijn frustraties eruit...dansen en zingen in de sportruimte Hoe oud was hij ook alweer?
Ik vind hem eigenlijk wel een beetje triest..Net als Erik met zijn tv ambities...Ja allemaal willen ze altijd beroemd worden als ze in zo een RLS hebben gezeten...Wie lukt het?quote:
Juiste observering.quote:Op maandag 14 augustus 2023 14:00 schreef lojanda het volgende:
Ik vind Isaac een beetje tam na de video boodschap.. hij geniet er niet van lijkt het.
hij weet dat hij met een paar dagen weer thuis is en dan niets meer te vertellen heeft bij mamaquote:Op maandag 14 augustus 2023 14:02 schreef Harry het volgende:
[..]
Juiste observering.
Ergens lijkt het, je kan het je niet voorstellen, of hij niets met thuis heeft.....
Hij is toch ook altijd weg. Of dat nu voor defensie is of voor een onbekende DJ.
Ook zo een treurig geval..hij kan zich meteen opgeven voor bondgenoten..quote:Op maandag 14 augustus 2023 14:02 schreef Harry het volgende:
[..]
Juiste observering.
Ergens lijkt het, je kan het je niet voorstellen, of hij niets met thuis heeft.....
Hij is toch ook altijd weg. Of dat nu voor defensie is of voor een onbekende DJ.
Ik heb het idee dat hij zich afvraagt of het thuis wel helemaal goed zit.. de boodschap van de kinderen was prima maar verder weinig hartelijkheid van zijn familie en volgens mij helemaal niets van zijn vriendin.quote:Op maandag 14 augustus 2023 14:02 schreef Harry het volgende:
[..]
Juiste observering.
Waarom triest? Ik denk dat wij eerder triest zijn die op een forum commentaar hebben op anderen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 14:00 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk wel een beetje triest..Net als Erik met zijn tv ambities...Ja allemaal willen ze altijd beroemd worden als ze in zo een RLS hebben gezeten...Wie lukt het?
Kan natuurlijk dat ze dit niet wilde en ook heeft gezegd tegen hem voor het programma.quote:Op maandag 14 augustus 2023 14:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hij zich afvraagt of het thuis wel helemaal goed zit.. de boodschap van de kinderen was prima maar verder weinig hartelijkheid van zijn familie en volgens mij helemaal niets van zijn vriendin.
Dat kan zeker maar het lijkt wel of het hem niet helemaal lekker zit.quote:Op maandag 14 augustus 2023 14:11 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Kan natuurlijk dat ze dit niet wilde en ook heeft gezegd tegen hem voor het programma.
Ik dus ookquote:Op maandag 14 augustus 2023 13:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk, dus heb geen streams, maar van deze cap krijg ik de tranen in mijn ogen.
Chinees vinden ze allemaal lekker en dan weet je ook dat je veel krijgt voor weinig geldquote:Op maandag 14 augustus 2023 14:21 schreef xsaskiax het volgende:
Bern en Sasha hebben het over een afscheidsetentje, iedereen zijn/haar favoriete gerecht klaar laten maken... eventueel als tapas.
Dat wordt een duur geintje denken ze.
Tja ik zou dan gewoon voor 1 keer Chinees of zo bestellen voor het hele stel(hoewel hele stel, het zijn er eerdaags nog maar 6)
Misschien was zijn vriendin erniet bij en wel verwacht ofzo?quote:Op maandag 14 augustus 2023 14:00 schreef lojanda het volgende:
Ik vind Isaac een beetje tam na de video boodschap.. hij geniet er niet van lijkt het.
we gaan het zo horenquote:
Ik denk verdien.quote:Op maandag 14 augustus 2023 14:44 schreef cinsan het volgende:
hoop op eli , vorige week waren eliminaties ook rond deze tijd
Hij was touringcarchaffeur begreep ik nu?quote:Op maandag 14 augustus 2023 14:47 schreef pingu66 het volgende:
Isaac weer over zij werk, dat ie nooit thuis is en ook niet in het weekend
quote:Op maandag 14 augustus 2023 14:48 schreef magnaal het volgende:
[..]
Hij was touringcarchaffeur begreep ik nu?
De twee die daar nog liggen hebben helemaal niets met elkaarquote:
rozequote:Op maandag 14 augustus 2023 14:55 schreef lojanda het volgende:
Iemand gezien welke kleur zakdoek Marciano over zijn goudlokje heeft getrokken?
denk dat hij ze beide in zijn zak heeft zittenquote:Op maandag 14 augustus 2023 14:55 schreef lojanda het volgende:
Kan zo zijn koffer inquote:Op maandag 14 augustus 2023 14:56 schreef Frummelie het volgende:
Isaac gebruikt z'n wachttijd wel heel nuttig...
Maakt mij helemaal niets uit ,hij heeft het regelmatig foutquote:Op maandag 14 augustus 2023 14:55 schreef lojanda het volgende:
Hij ligt met zijn rode zakdoek over zijn ogen zie ik nuquote:Op maandag 14 augustus 2023 14:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maakt mij helemaal niets uit ,hij heeft het regelmatig fout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |