Ze wisten dat Wendy emotioneel zou reageren, dus die bewaarden ze voor het laatstequote:Op maandag 14 augustus 2023 13:02 schreef danaqui het volgende:
Het afspelen van de filmpjes zou dat de volgorde zijn van eliminatie? Zou wat zijn toch
De dochter van Wendy hadden het over #teamwendy, dus moeten ze nu ook weten dat er echt wel iets speelt buiten (denk ik)quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:02 schreef danaqui het volgende:
Het afspelen van de filmpjes zou dat de volgorde zijn van eliminatie? Zou wat zijn toch
De winnares als laatstequote:Op maandag 14 augustus 2023 13:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze wisten dat Wendy emotioneel zou reageren, dus die bewaarden ze voor het laatste
Alfabetische volgorde...quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze wisten dat Wendy emotioneel zou reageren, dus die bewaarden ze voor het laatste
quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
De dochter van Wendy hadden het over #teamwendy, dus moeten ze nu ook weten dat er echt wel iets speelt buiten (denk ik)
Ben elke keer bang dat het voorgoed isquote:Op maandag 14 augustus 2023 13:05 schreef xsaskiax het volgende:
en wij worden weer 'verwend' met een SL
Heg zien we de laatste dagen weer regelmatig, veel huishoudelijke mededelingen voor de bewoners.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:05 schreef xsaskiax het volgende:
en wij worden weer 'verwend' met een SL
wat zou er dan moeten spelen? kijkers/streamers hebben geen inbrengquote:Op maandag 14 augustus 2023 13:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
De dochter van Wendy hadden het over #teamwendy, dus moeten ze nu ook weten dat er echt wel iets speelt buiten (denk ik)
Jaquote:Op maandag 14 augustus 2023 13:07 schreef xsaskiax het volgende:
Wat wel opviel was dat iedereen zei: je zit nu in de finale
Ik zit op mijn werk, dus heb geen streams, maar van deze cap krijg ik de tranen in mijn ogen.quote:
Denk ook dat er meerdere bewoners de finale spelen, weken terug moesten ze allemaal mensen uitnodigen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:07 schreef xsaskiax het volgende:
Wat wel opviel was dat iedereen zei: je zit nu in de finale
LoLquote:Op maandag 14 augustus 2023 13:06 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ben elke keer bang dat het voorgoed is
Ik vraag me af of zijn vriendin er ook was.. hij kijkt eigenlijk niet heel erg blij. Hij zegt net ook dat ze er helemaal niet van houdt..quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:43 schreef xsaskiax het volgende:
Bij Isaac hoor je een dj die het publiek laat roepen: wie gaat er winnen, Isaac!!!
en zijn kindje: kijk pappa ik kan fietsen!!!!
zijn gezicht spreekt boekdelen
De camera’s konden haar maar moeilijk vangenquote:Op maandag 14 augustus 2023 12:49 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe staat te lachen, te huilen en te springen
Het ijskonijn wilde niet dat Bern haar aanraakte maar tijdens het filmpje lijkt ze toch ook menselijk te zijn en krijgt tranen in haar ogen.quote:
Misschien nog een verdien vandaag en morgen een eliminatie.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zo... nu allemaal ff met beide voeten op aarde........... Gooi er nu ff 'n zoemer in voor
een eliminatie!
Ze denken daar allemaal dat het groots is buiten en verwachten in allerlei programma’s te komen. Waarschijnlijk verwachten ze dat er overal actie wordt gevoerd voor hun favoriet.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Nou zal een hele teleurstelling worden. Vooral voor iemand aks Eric die echt denkt er een show/ programma aan over te houden.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze denken daar allemaal dat het groots is buiten en verwachten in allerlei programma’s te komen. Waarschijnlijk verwachten ze dat er overal actie wordt gevoerd voor hun favoriet.
Ik denk dat Marciano gelijk heeftquote:Op maandag 14 augustus 2023 13:25 schreef Was-beer het volgende:
Marciano denkt finale vrijdag
Isaac denkt eerder finale volgende week
Erik zegt maximaal nog 16 dagen
Wat zal het ze tegenvallen als ze weer buiten zijnquote:Op maandag 14 augustus 2023 13:29 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Nou zal een hele teleurstelling worden. Vooral voor iemand aks Eric die echt denkt er een show/ programma aan over te houden.
Dan zou het toch wel kunnen kloppen dat hij autisme heeft, mensen met autisme hebben er hel veel moeite mee als iets anders loopt dan vooraf is afgesproken.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:27 schreef Was-beer het volgende:
Erik heeft een beetje een error want ze hebben expliciet gezegd dat videoboodschappen of contact met familie nooit zou gebeuren. En nu is dat dus wel gebeurt
wendy niet met al die support in de buitenwereldquote:Op maandag 14 augustus 2023 13:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat zal het ze tegenvallen als ze weer buiten zijn
Zoek maar eens op Autistiform of ASS.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zou het toch wel kunnen kloppen dat hij autisme heeft, mensen met autisme hebben er hel veel moeite mee als iets anders loopt dan vooraf is afgesproken.
ik vind haar helemaal geen ijskonijn, nooit zo over haar gedachtquote:Op maandag 14 augustus 2023 13:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het ijskonijn wilde niet dat Bern haar aanraakte maar tijdens het filmpje lijkt ze toch ook menselijk te zijn en krijgt tranen in haar ogen.
Sasha is heel goed in het wegduwen van emoties waar anderen bij zijn.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:34 schreef magnaal het volgende:
[..]
ik vind haar helemaal geen ijskonijn, nooit zo over haar gedacht
Tja maar ik heb geen autisme en heb daar ook last van..Heel veel mensen kunnen er niet tegen als dingen anders verlopen..quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zou het toch wel kunnen kloppen dat hij autisme heeft, mensen met autisme hebben er hel veel moeite mee als iets anders loopt dan vooraf is afgesproken.
Het lijkt wel of Bern nu eindelijk bevestiging heeft gekregen dat hij het goed doet (in de ogen van zijn achterban), Bern lijkt iemand die altijd twijfelt of hij niet faalt (zie ook zijn reacties als hij een opdracht niet goed doet)quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:37 schreef Harry het volgende:
Het is voor het eerst dat ik Bern intens gelukkig zie.
Ja grappig, die knaap geeft zichzelf altijd de schuld als hij of iemand die zou moeten winnen, niet wint... Misschien zijn er altijd hoge eisen aan hem gesteld of stelt hij hoge eisen aan zichzelf... Echt een jongen die schouderklopjes nodig heeft..quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:39 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het lijkt wel of Bern nu eindelijk bevestiging heeft gekregen dat hij het goed doet (in de ogen van zijn achterban), Bern lijkt iemand die altijd twijfelt of hij niet faalt (zie ook zijn reacties als hij een opdracht niet goed doet)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |