Ik dacht eerst dat ze Bern zocht. Die liep voorbij met blote bastquote:Op maandag 14 augustus 2023 11:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh vandaar dat ze net naar buiten liep...
"Op vrijdag 25 augustus openen de deuren en zal in een extra lange finale duidelijk worden wie er met het geld naar huis gaat"quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:56 schreef Dotteke het volgende:
Zelfs RTL boulevard weet niet hoe het eruit komt te zien de finale
https://www.rtlboulevard.(...)-van-je-leven-finale
Ja zoals hier vermeld zou dit zomaar laatste week kunnen zijn en dat ze op zwart gaan...quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:55 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ik ben ook bang van niet. Maar zullen de streams dan opeens op zwart gaan deze week?![]()
Laat ze gewoon even aan het publiek bekend maken hoe en wat dan weten we waar we aan toe zijn
Dan moeten we deze week voor de zekerheid maar extra van de steams genietenquote:Op maandag 14 augustus 2023 12:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja zoals hier vermeld zou dit zomaar laatste week kunnen zijn en dat ze op zwart gaan...
Ja dat vind ik ook wel jammer dat ze de kijker in het ongewisse laten.. maar ja...
Ooh dat heb ik allemaal niet gezien, toen was ik alweer weg bij de streams... ik zag haar alleen naar buiten lopen... ja vreemd..quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:59 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat ze Bern zocht. Die liep voorbij met blote bastrichting keuken en Mirthe pakte haar bal daar op en keek links en rechts de keuken in en liep daarna met haar beker naar buiten keek weer links rechts en ging toen haar beker met water vullen uit dat waterkraantje achter de cabana.
Ik vond het een vreemde actie.
Dan krijgen we waarschijnlijk een scherm in beeld met daarop dat de finale op 25 augustus live op tv te volgen is (aanname maar lijkt me wel logisch)quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja zoals hier vermeld zou dit zomaar laatste week kunnen zijn en dat ze op zwart gaan...
Ja dat vind ik ook wel jammer dat ze de kijker in het ongewisse laten.. maar ja...
Hoewel de titel van het programma anders doet vermoeden, zitten de kandidaten iets korter dan één jaar opgesloten. Op 4 september 2022 gaat namelijk de realitygameshow van startquote:Op maandag 14 augustus 2023 11:56 schreef Dotteke het volgende:
Zelfs RTL boulevard weet niet hoe het eruit komt te zien de finale
https://www.rtlboulevard.(...)-van-je-leven-finale
Klopt maar ze gaan tellen vanaf de eerste uitzending natuurlijk.quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoewel de titel van het programma anders doet vermoeden, zitten de kandidaten iets korter dan één jaar opgesloten. Op 4 september 2022 gaat namelijk de realitygameshow van start
Ze zaten daar al eerder in het huis dan 4 sep.
Ja. 30 augustus stapten ze naar binnen. Dat hoorde ik Marciano vertellenquote:Op maandag 14 augustus 2023 12:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoewel de titel van het programma anders doet vermoeden, zitten de kandidaten iets korter dan één jaar opgesloten. Op 4 september 2022 gaat namelijk de realitygameshow van start
Ja een ellenlange streamlock voor altijd...quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:02 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dan krijgen we waarschijnlijk een scherm in beeld met daarop dat de finale op 25 augustus live op tv te volgen is (aanname maar lijkt me wel logisch)
DIt is wat hun schrijven,quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met DGK was het wel live op tv, maar de streams lieten alleen de buitenkant van die feesttent zien (regie dingetje)quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:02 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dan krijgen we waarschijnlijk een scherm in beeld met daarop dat de finale op 25 augustus live op tv te volgen is (aanname maar lijkt me wel logisch)
Dan gaat die naar huis?quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:27 schreef spapaars het volgende:
Wat bedoelde Bern met "over een halfuur" ?
Ze hebben kunnen bestellen, dus zal het er vandaag of morgen wel weer zijn.quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:27 schreef Dotteke het volgende:
Ze hebben ook al geen koffie meer.
Het is echt armoe troef de laatste weekjes
Vanavond tussen 19 en 20 uur komen de boodschappenquote:Op maandag 14 augustus 2023 12:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben kunnen bestellen, dus zal het er vandaag of morgen wel weer zijn.
Maar gelukkig is er voldoende shag!quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:27 schreef Dotteke het volgende:
Ze hebben ook al geen koffie meer.
Het is echt armoe troef de laatste weekjes
En zo is hetquote:Op maandag 14 augustus 2023 12:29 schreef engine het volgende:
[..]
Maar gelukkig is er voldoende shag!
Mijn God, heb je zo'n draak van een vrouw??quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
Gooi er nu ff een eliminatie in, anders pas na 4 uur. Moet met m'n Diva naar
de dierenarts
Succes/sterkte Fritsie.... ze denken dat er rond 13.00 iets staat te gebeuren..quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
Gooi er nu ff een eliminatie in, anders pas na 4 uur. Moet met m'n Diva naar
de dierenarts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |