Ze wisten dat Wendy emotioneel zou reageren, dus die bewaarden ze voor het laatstequote:Op maandag 14 augustus 2023 13:02 schreef danaqui het volgende:
Het afspelen van de filmpjes zou dat de volgorde zijn van eliminatie? Zou wat zijn toch
De dochter van Wendy hadden het over #teamwendy, dus moeten ze nu ook weten dat er echt wel iets speelt buiten (denk ik)quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:02 schreef danaqui het volgende:
Het afspelen van de filmpjes zou dat de volgorde zijn van eliminatie? Zou wat zijn toch
De winnares als laatstequote:Op maandag 14 augustus 2023 13:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze wisten dat Wendy emotioneel zou reageren, dus die bewaarden ze voor het laatste
Alfabetische volgorde...quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze wisten dat Wendy emotioneel zou reageren, dus die bewaarden ze voor het laatste
quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
De dochter van Wendy hadden het over #teamwendy, dus moeten ze nu ook weten dat er echt wel iets speelt buiten (denk ik)
Ben elke keer bang dat het voorgoed isquote:Op maandag 14 augustus 2023 13:05 schreef xsaskiax het volgende:
en wij worden weer 'verwend' met een SL
Heg zien we de laatste dagen weer regelmatig, veel huishoudelijke mededelingen voor de bewoners.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:05 schreef xsaskiax het volgende:
en wij worden weer 'verwend' met een SL
wat zou er dan moeten spelen? kijkers/streamers hebben geen inbrengquote:Op maandag 14 augustus 2023 13:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
De dochter van Wendy hadden het over #teamwendy, dus moeten ze nu ook weten dat er echt wel iets speelt buiten (denk ik)
Jaquote:Op maandag 14 augustus 2023 13:07 schreef xsaskiax het volgende:
Wat wel opviel was dat iedereen zei: je zit nu in de finale
Ik zit op mijn werk, dus heb geen streams, maar van deze cap krijg ik de tranen in mijn ogen.quote:
Denk ook dat er meerdere bewoners de finale spelen, weken terug moesten ze allemaal mensen uitnodigen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:07 schreef xsaskiax het volgende:
Wat wel opviel was dat iedereen zei: je zit nu in de finale
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |