Marciano zegt, dat hij alles over deed aan de boekhouder.quote:Op maandag 14 augustus 2023 09:46 schreef magnaal het volgende:
Erik blijft beweren, dat hij een autist is. Dat is echter nooit vastgesteld en ik betwijfel het ook. Marciano doet alsof hij begrijpt waar over Erik het heeft wb de dingen over bedrijven. Hij snapt er weinig van..
Als Gigolo?quote:Op maandag 14 augustus 2023 09:50 schreef Harry het volgende:
Marciano zegt, dat hij zich in liet huren voor 40,- euro per uur.
Als dat balschieten betekent, zullen het er 2 zijn.quote:Op maandag 14 augustus 2023 09:46 schreef juul. het volgende:
Als de regie daadwerkelijk één van de bro's als eindwinnaar wil zou er nu een enkele eliminatie moeten komen
Dit is toch typisch Mirthe!quote:Op maandag 14 augustus 2023 09:53 schreef Rhosyn het volgende:
Mirthe zegt dat zij ouder lijkt, dertig. Oh ze is bijna dertig. Dan lijkt ze 35.
die hebben hun plan al klaarquote:Op maandag 14 augustus 2023 09:58 schreef lojanda het volgende:
Ik heb het idee dat Isaac Wendy en Mirthe aan de praat houdt en Marciano doet dat bij Erik.. alles zodat ze niet meer met Sasha en Bern kunnen praten voordat de zoemer gaat.
Dat snap ik ook wel maar de bros proberen nog van alles..quote:
Spanning denk ik, vind het zelf nog wel mee vallenquote:Op maandag 14 augustus 2023 10:00 schreef lojanda het volgende:
Er hangt een beetje een raar sfeertje.. of denk ik dat maar
tuurlijk die schijten 7 kleuren stront nuquote:Op maandag 14 augustus 2023 10:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel maar de bros proberen nog van alles..
Ik kan vandaag niet kijken dus dat weet ik niet. Wel zie ik dat iedere keer als ze weer een eliminatie verwachten.quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:00 schreef lojanda het volgende:
Er hangt een beetje een raar sfeertje.. of denk ik dat maar
Sasha en Bern doen hun eigen ding in kamer 4. Bern muziek met dat DJ ding en Sasha sport/gym.quote:Op maandag 14 augustus 2023 09:58 schreef lojanda het volgende:
Ik heb het idee dat Isaac Wendy en Mirthe aan de praat houdt en Marciano doet dat bij Erik.. alles zodat ze niet meer met Sasha en Bern kunnen praten voordat de zoemer gaat.
Alleen Calve pindakaas is lekker. Al die andere is smerig. Of misschien surinaamse pindakaas. Die is ook lekker.quote:
Ik heb altijd Calvé en wilde deze een keer bestellen maar beter van niet danquote:
Goedemorgen.. welk plan bedoel je dan? Het is elke dag weer andersquote:Op maandag 14 augustus 2023 10:08 schreef woxxel het volgende:
Goedemorgen
Gisteravond hebben we vroeg slaapstreams gezien, terwijl isaak Wendy mirthe en Erik nog op waren hopelijk is het plan nog niet gewijzigd
nee hoor, deze is niet lekker, zo droog. Calve of de pindakaaswinkel verkoopt de bestequote:Op maandag 14 augustus 2023 10:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb altijd Calvé en wilde deze een keer bestellen maar beter van niet dan
laatste plan wat ik hoorde , bij enkele eli , gaan sas en co op wendy , dubbele eli gaan ze hun stemmen verdelenquote:Op maandag 14 augustus 2023 10:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Goedemorgen.. welk plan bedoel je dan? Het is elke dag weer anders
Niet doen. Is kleverig en er drijft olie bovenop in de pot.Dan moet je steeds roeren...bleeehhhquote:Op maandag 14 augustus 2023 10:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb altijd Calvé en wilde deze een keer bestellen maar beter van niet dan
Dat zijn ze idd nog van planquote:Op maandag 14 augustus 2023 10:13 schreef cinsan het volgende:
[..]
laatste plan wat ik hoorde , bij enkele eli , gaan sas en co op wendy , dubbele eli gaan ze hun stemmen verdelen
Weetje: Calve Pindakaas wordt gemaakt door Bleu Band in Rotterdam.quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Alleen Calve pindakaas is lekker. Al die andere is smerig. Of misschien surinaamse pindakaas. Die is ook lekker.
Dat is zo. Maar supermarkten kopen bij verschillende fabrieken in.quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:15 schreef Harry het volgende:
[..]
Weetje: Calve Pindakaas wordt gemaakt door Bleu Band in Rotterdam.
En, je denkt toch niet dat elke supermarkt zijn eigen pindakaas fabriek heeft.... ? Dat geldt overigens voor meer producten zoals bv koffiemelk.
Dat klopt idd.. maar ik kan toch wel proeven welke pindakaas van Calvé is. Zo proef ik ook gelijk de pindakaas van Skippy.quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:15 schreef Harry het volgende:
[..]
Weetje: Calve Pindakaas wordt gemaakt door Bleu Band in Rotterdam.
En, je denkt toch niet dat elke supermarkt zijn eigen pindakaas fabriek heeft.... ? Dat geldt overigens voor meer producten zoals bv koffiemelk.
hoop dat hij nog eens faalt danquote:Op maandag 14 augustus 2023 10:20 schreef Harry het volgende:
Volgens Isaac is het balspel met de schans een Verdienopdracht.
Zat het gesprek net even te beluisteren maar Erik had er net zo goed in zijn 1tje kunnen gaan zitten.quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:16 schreef Rhosyn het volgende:
Erik is een tegenspreker.
Wat een ander vindt of denkt te weten is niet goed. En dan volgt er een heel relaas hoe Erik het ziet.
niks vrijstelling meer , gewoon spelenquote:Op maandag 14 augustus 2023 10:23 schreef Giggio het volgende:
kaarsjes aan voor vrijstelling win door #TeamWendy4TheWin![]()
![]()
kan de rest het effe zelf uitzoeken met de eerstvolgende eliminatie
Ja een spruiten challenge maar niet vandaag dacht ik staat wel in de agendaquote:Op maandag 14 augustus 2023 10:07 schreef chufi het volgende:
Hoorde ik iets van challenge? Sas haalt een zak spruiten uit de vriezer
Net nog bij AH gehaald (bonusaanbieding 2 pot ¤5)quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Alleen Calve pindakaas is lekker. Al die andere is smerig. Of misschien surinaamse pindakaas. Die is ook lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |