Ja, en snel een beetje!! Ik wil vanmiddag Skūtsjesilen kijken.quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Net nog bij AH gehaald (bonusaanbieding 2 pot ¤5)![]()
Komop Febo gooi er ff een eliminitatie in voor de lunch
Zou mij ook niet verbazen. En dan morgen een eliminatie. Zo ging het vorige week ook .quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:20 schreef Harry het volgende:
Volgens Isaac is het balspel met de schans een Verdienopdracht.
gewoon er bij aan zetten en over het pndakaasverhaal, hier wordt vaak geschreven dat is............ ipv van ik vind dat............. en niet over pindakaas alleen. Ieder zijn mening denk ik altijd maarquote:Op maandag 14 augustus 2023 10:35 schreef Harry het volgende:
[..]
Ja, en snel een beetje!! Ik wil vanmiddag Skūtsjesilen kijken.
Net als wijquote:Op maandag 14 augustus 2023 10:59 schreef Frummelie het volgende:
Ze zitten allemaal te wachten op de zoemer... zo maf... je voelt het gewoon...
Haha ja inderdaad, wij ook..quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Net als wij![]()
Van mij mag het einde nu wel zijn eerlijk gezegd.
ZO nog twee weken aanmodderen voor die mensen is ook niets
Ja die zitten echt hun tijd uit, wachtend op het eindequote:Op maandag 14 augustus 2023 11:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad, wij ook..
Dit is niks, dan maar doorpakken.. dit is echt suf streams kijken.. en voor de bewoners ook waardeloos.
Ja precies...quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die zitten echt hun tijd uit, wachtend op het einde
En je blijft naar de streams kijken om vooral maar niks te missen... maar je ergert je kapot..quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:04 schreef Harry het volgende:
Kreeg Marciano recent een zoentje van Mirthe, nu krijgt Isaac een zoentje......
Alles voor de overwinning.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:04 schreef Harry het volgende:
Kreeg Marciano recent een zoentje van Mirthe, nu krijgt Isaac een zoentje......
Ik denk dat Mirthe het zielig voor de Bro's vindt, dat zij erop gaan komen. En dat zich dat uit met een soort van Judaskus.quote:
Ik zou gaan kaartenquote:Op maandag 14 augustus 2023 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat zij aardig zijn tegen haar. Het kan.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:13 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik denk dat Mirthe het zielig voor de Bro's vindt, dat zij erop gaan komen. En dat zich dat uit met een soort van Judaskus.
Ik heb geluid aan en doe gewoon mijn ding.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
En je blijft naar de streams kijken om vooral maar niks te missen... maar je ergert je kapot..
Ik denk dat Mirthe vooral met Mirthe bezig is.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:13 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik denk dat Mirthe het zielig voor de Bro's vindt, dat zij erop gaan komen. En dat zich dat uit met een soort van Judaskus.
Ik kan wel zeggen dat het zo is, maar dat klink dan weer zo Erik-achtigquote:Op maandag 14 augustus 2023 11:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Omdat zij aardig zijn tegen haar. Het kan.
Wat is 24 uur?quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:17 schreef Dotteke het volgende:
Sasha zegt dat ze om 12.25 uur bericht kreeg over de sluis, dat is bijna 24 uur
Ik bedoel ook niet dat ik met m'n koppie voor de streams zit maar normaal gooi ik ze dan uit.. maar dat durf ik nou niet want stel je voor...quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geluid aan en doe gewoon mijn ding.
Er valt ook niets over de streams te zetten, oefenen met de bal en er gaat weer gekaart worden
Ja kan ieder moment iets gebeuren ik vermoed vandaag een verdien hoor. Maar je weet het niet meer zeker nuquote:Op maandag 14 augustus 2023 11:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet dat ik met m'n koppie voor de streams zit maar normaal gooi ik ze dan uit.. maar dat durf ik nou niet want stel je voor...
Typisch Mirthe die het zo probeert.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Knap hoor, elke keer raak in hetzelfde vak
Het duurt wel erg lang dat die zoemer gaatquote:Op maandag 14 augustus 2023 10:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Net nog bij AH gehaald (bonusaanbieding 2 pot ¤5)![]()
Komop Febo gooi er ff een eliminitatie in voor de lunch
Het kan alle kanten op...quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kan ieder moment iets gebeuren ik vermoed vandaag een verdien hoor. Maar je weet het niet meer zeker nu
Recycling is wel een stuk beter voor het milieuquote:Op maandag 14 augustus 2023 11:35 schreef spapaars het volgende:
K5 is een kampioen in recycling, kwaliteit leveren is dan weer niet hun sterkste punt.
[ afbeelding ]
Ik verwacht dat er nog drie geėlimineerd worden voor vrijdag en dat ze de finale beginnen met vier personen. De finale is dan hopelijk vrijdag en dan is het al,e-mail voor het weekend klaarquote:
Ik denk dat het aardig die richting op gaat... wat mij betreft mag het ook snel gaan want wat betreft de streams gaat het nergens meer over... ze zijn het gewoon aant uitzitten...quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik verwacht dat er nog drie geėlimineerd worden voor vrijdag en dat ze de finale beginnen met vier personen. De finale is dan hopelijk vrijdag en dan is het al,e-mail voor het weekend klaar![]()
Er is nu toch niets meer aan dus laat het dan maar snel gaan
quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:46 schreef Dotteke het volgende:
Nou laat ze maar beginnen dat balgedoe ben ik wel klaar mee
Ik ben bang van niet..quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:50 schreef Was-beer het volgende:
Denken jullie eigenlijk dat de finale op de stream te volgen is?
Ik denk het niet. Dan moeten ze nog 2 weken door gaan en ze hebben niet veel meerquote:Op maandag 14 augustus 2023 11:50 schreef Was-beer het volgende:
Ja. Dat komt omdat ze steeds iets horen wat van buiten komt.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:52 schreef Frummelie het volgende:
Ik hoor Mirthe zeggen hij gaat zo af denk ik...
Wel als die dezelfde dag avond wordt gedaan. Dus live op tv.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:50 schreef Was-beer het volgende:
Ze zag wat gebeuren op het schermquote:Op maandag 14 augustus 2023 11:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja. Dat komt omdat ze steeds iets horen wat van buiten komt.
Een soort rumoer. Dar herkennen ze natuurlijk na al die tijd.
Ooh vandaar dat ze net naar buiten liep...quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja. Dat komt omdat ze steeds iets horen wat van buiten komt.
Een soort rumoer. Dar herkennen ze natuurlijk na al die tijd.
a glitchquote:Op maandag 14 augustus 2023 11:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zag wat gebeuren op het scherm
Ik ben ook bang van niet. Maar zullen de streams dan opeens op zwart gaan deze week?quote:
Dat gaat het niet worden denk ikquote:Op maandag 14 augustus 2023 11:50 schreef Was-beer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |