Eens. Alhoewel Spartanen zich wel verheven voelen. En Excelsior zou ik het meer gunnen als ze niet misbruik zouden maken van het meest walgelijke veld in het betaalde voetbal.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:29 schreef Erasmus het volgende: [..] Haha, begrijpelijk hoor. Zou ik ook hebben Ben zelf geboren en getogen in Rotterdam dus dat ik alle Rotterdamse clubs hun winst en succes erg veel gun (behalve tegen Feyenoord) zit er bij mij ingebakken.
Kan je hier megafoon voor zetten? Nu kan het ook naar users verwijzen.quote:
Klaassen zou bij Slot altijd spelenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Klaassen komt erin.
Prettig dat er weer een Ajacied op het veld staat waar ik een hekel aan heb. Ik voelde mij al bijzonder neutraal tegenover dit team.
Dat veld is er alleen omdat ze nooit geen geld hebben. Dacht dat Kralingers rijke tatta’s waren.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eens. Alhoewel Spartanen zich wel verheven voelen. En Excelsior zou ik het meer gunnen als ze niet misbruik zouden maken van het meest walgelijke veld in het betaalde voetbal.
Bij PEC hebben ze toch een hybride "oplossing"?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:35 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dat veld is er alleen omdat ze nooit geen geld hebben. Dacht dat Kralingers rijke tatta’s waren.
Gelukkig is Het Kasteel weer fatsoenlijk met natuurgras.
Als Slot trainer was van Ajax denk ik het ook.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klaassen zou bij Slot altijd spelen
Het is inderdaad een raar shirt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:36 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat het probleem het shirt is
ze kunnen elkaar niet meer vinden
het is geen echte ajax shirt
Echt? Ik vond het veld van PEC al zo strak uitzien op televisie.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Bij PEC hebben ze toch een hybride "oplossing"?
Dat je skeer bent is één ding, maar er misbruik van maken door die rotzooi niet te sproeien is iets anders.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:35 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dat veld is er alleen omdat ze nooit geen geld hebben. Dacht dat Kralingers rijke tatta’s waren.
Gelukkig is Het Kasteel weer fatsoenlijk met natuurgras.
Ik hoor zoiets van PEC supporters, maar goed. Weet iig dat het niet meer van plastic isquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:37 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Echt? Ik vond het veld van PEC al zo strak uitzien op televisie.
@Wottequote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik geniet zó erg van alle mislukte doelpogingen van Brobbey @:fetx @:de_kraam
Wat een flutspits
Ernst, Brobbey en de rest.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Omg. Ik tag GGMM nu niet eens voor je eigen veiligheid.
Voetbal op kunstgras is sowieso een misdaad tegen de menselijkheid.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat je skeer bent is één ding, maar er misbruik van maken door die rotzooi niet te sproeien is iets anders.
Het zijn dus wel échte Ajaciedenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:40 schreef Zipportal het volgende:
Zo te zien zijn alle Ajax users weer vertrokken.
Gewoon.
Hoe oud was je?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben ooit eens geweest naar een voorstelling Ernst en Bobbie.
Dat was heel leuk
Goh.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die is niet helemaal 100 heb ik het idee.
messi heeft contractueel lagen vast leggen dat hij niet op kunstgras hoeft te voetballenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:41 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Voetbal op kunstgras is sowieso een misdaad tegen de menselijkheid.
Ik ben ook een beetje traag van begrip op dit moment, laat mij met rust.quote:
neequote:
Brobbey goed hè.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat een flutspits
Omdat?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die is niet helemaal 100 heb ik het idee.
Major League Soccer is de Eredivisie voorbij (op alle fronten!)quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
messi heeft contractueel lagen vast leggen dat hij niet op kunstgras hoeft te voetballen
dus alle stadions moeten het kunstgras vervangen als messi op bezoek komt
slimme voetballer
Vanaf volgend jaar of zo is kunstgras in de Eredivisie ook verboden.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
messi heeft contractueel lagen vast leggen dat hij niet op kunstgras hoeft te voetballen
dus alle stadions moeten het kunstgras vervangen als messi op bezoek komt
slimme voetballer
Met onze huidige coëfficiënten is het uiteraard wachten welke subtoppers een seizoen gaan pieken en tegen alle verwachtingen in de 2de plek gaan pakken.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:43 schreef TLC het volgende:
Heerenveen na vanavond aan de leiding, CL voetbal volgend seizoen in Friesland
We danken Excelsiorquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:46 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Vanaf volgend jaar of zo is kunstgras in de Eredivisie ook verboden.
AZ zie ik nog wel eens gebeuren.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:46 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Met onze huidige coëfficiënten is het uiteraard wachten welke subtoppers een seizoen gaan pieken en tegen alle verwachtingen in de 2de plek gaan pakken.
Nieuwe generatie Heerenveen en Willem II in de Champions League.
Real Madrid op bezoek in Het Kasteel.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:46 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Met onze huidige coëfficiënten is het uiteraard wachten welke subtoppers een seizoen gaan pieken en tegen alle verwachtingen in de 2de plek gaan pakken.
Nieuwe generatie Heerenveen en Willem II in de Champions League.
Die kan er heel weinig van, ja.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat een flutspits
Ik vind dit een heel bizarre user.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:51 schreef Wotte het volgende:
Is er ook een topic over Wiefer? Daar vind ik ook wat van namelijk.
Blijf bij ONS.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:53 schreef Divje het volgende:
Like van klaas. Ik kan tevreden sterven.
publiek doet of ze een CL finale spelenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hebben ze de Champions League gewonnen?
Taylor is nu al oneindig keer beter. Meesterlijke eerste helft.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind dit een heel bizarre user.
Is dit een act of leeft deze user echt in deze waanzin?
Bij Ajax vieren ze een 2-1 voorsprong op Heracles alsof ze de CL hebben gewonnen, wat triest zeg.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hebben ze de Champions League gewonnen?
U wotte m8quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind dit een heel bizarre user.
Is dit een act of leeft deze user echt in deze waanzin?
Die man zit de hele week te wachten tot hij weer in dat ding mag roeptoeteren.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:56 schreef De_Kraam het volgende:
Megafoonmongool is een kaal mannetje in blote bast die met zijn rug naar het veld staat.
Je verwacht het niet.
Kudus.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:59 schreef GGMM het volgende:
Door een samenloop van omstandigheden heb ik de 2-1 helaas gemist
Graag een gedetailleerde beschrijving van de goal
Assistje op de stropdas van Kudus, kapbeweging op de 5 meter lijn en zijwaarts ingeschoten.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:59 schreef GGMM het volgende:
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt
Dat klinkt als een mooie goal
Ben je alweer in NLquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn koorts gaat weer omhoog.
De snackbar brande af?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:59 schreef GGMM het volgende:
beterschapquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Rustig aan he, Feyenoord moet morgen nog.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Oh. En hoe erg was die terugvlucht of viel het mee?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, afgelopen maandag ben ik teruggevlogen
Onbegrijpelijk dat niemand zo iemand een keer de gracht in dondertquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:04 schreef GGMM het volgende:
Die vent met die megafoon is er ook dit seizoen weer.
Ik ervaar dit als erg jammer
Het was te doen. Ik heb het grootste deel van de vluchten geslapen, de overstap was wel zwaar.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh. En hoe erg was die terugvlucht of viel het mee?
Al besproken.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:04 schreef GGMM het volgende:
Ik vind dit ook niet echt een safespace.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jeetje. Tot zover het warme bad.
Ik las die vent met de magnetron en toen wist ik hetquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:04 schreef GGMM het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Getverdegetver.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het was te doen. Ik heb het grootste deel van de vluchten geslapen, de overstap was wel zwaar.
Maar helaas is het qua verder herstel nog niet best.
Andere meningen worden niet altijd als welkom beschouwdquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:06 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik vind dit ook niet echt een safespace.
Dat lijkt mij sterk.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Getverdegetver.
Blij dat Feyenoord je een positieve uitwerking gaat geven morgen
Zou de scheids een supporter zijn?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:08 schreef GGMM het volgende:
De eerste penalty voor Ajax is een feit
@:psvcl
Dat hoop ik ook.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Getverdegetver.
Blij dat Feyenoord je een positieve uitwerking gaat geven morgen
Niet het natuurlijke overwicht van een Morpheus2002quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sow dan
@:coco dacht autoriteit uit te stralen maar die komt van een héle koude kermis thuis
Coco heeft een medic grapje gemaakt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sow dan
@:coco dacht autoriteit uit te stralen maar die komt van een héle koude kermis thuis
Stoker.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Coco heeft een medic grapje gemaakt.
Meer zeg ik niet.
Erg jammerquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:11 schreef Erasmus het volgende:
Sparta nog steeds op voorsprong.
Erg mooi.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Taylor is nu al oneindig keer beter. Meesterlijke eerste helft.
Terechtquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:11 schreef Erasmus het volgende:
Sparta nog steeds op voorsprong.
Erg mooi.
Ik heb daar heel weinig mee. Die permanente calimeros uit Spangenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:12 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Als Rotterdammer haten op Rotterdamse clubs
Daar stoor ik mij nooit aan, gun juist alle Rotterdamse clubs het beste.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:13 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik heb daar heel weinig mee. Die permanente calimeros uit Spangen
De samenwerking met Ajax niet een reden om te gaan pleuren dan?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:14 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Daar stoor ik mij nooit aan, gun juist alle Rotterdamse clubs het beste.
Alsof Sparta ooit een dreiging is/wordt voor Feyenoord lol
Neuh heb ergere dingen in mijn leven meegemaakt dan datquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
De samenwerking met Ajax niet een reden om te gaan pleuren dan?
ti 83 plusquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:21 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Heb je toevallig een Casio rekenmachine ergens thuis liggen?
Dit moet wel een Mandela effect zijn, of ik sta werkelijk zo voor lul.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, je doet het gewoon fout.
[ afbeelding ]
Waar zie jij hier haha staan?
WAAR?
Nee, geen Mandela effect, je staat gewoon voor lulquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dit moet wel een Mandela effect zijn, of ik sta werkelijk zo voor lul.
We maken allemaal wel eens een foutjequote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Maakt niet uit makkerquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jij moet je bek houden. IK ZAG DIE LIKE WEL HOOR. DACHT DAT WE VRIENDEN WAREN.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:28 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Hier heb ik dan wél een pittige mening over.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:35 schreef Wotte het volgende:
[..]
Jij moet je bek houden. IK ZAG DIE LIKE WEL HOOR. DACHT DAT WE VRIENDEN WAREN.
Uiteraard zijn we alleen op FOK! een schurk.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:36 schreef Erasmus het volgende:
[..]![]()
![]()
Ben in het echte leven een lieve beleefde jongen hoor
Ik schakelde naar de NOS om de samenvatting van Ajax nog even te kijken maar daar was Joep Schreuder net aan het woord.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:PowerLoungen Het seizoen is net begonnen en ik kan ESPN al niet meer verdragen.
Arabische BeIn Sports beste sportzenderquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:PowerLoungen Het seizoen is net begonnen en ik kan ESPN al niet meer verdragen.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:44 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Arabische BeIn Sports beste sportzender
Ik wil een tv die automatisch zapt als Joep in beeld komt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik schakelde naar de NOS om de samenvatting van Ajax nog even te kijken maar daar was Joep Schreuder net aan het woord.
Dit seizoen duurt me nu al te lang
Kreeg al de bibbers van die promo voor de eredivisie van een paar weken terug.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik ervaar zoveel cringe en ongemak, terwijl de analyses ook afschuwelijk zijn. Ik ga nog een keer gillend liggende op mijn rug door de kamer draaien.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kreeg al de bibbers van die promo voor de eredivisie van een paar weken terug.
Een betere magischere competitie is er niet ..
Hou je kalm maatquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik ervaar zoveel cringe en ongemak, terwijl de analyses ook afschuwelijk zijn. Ik ga nog een keer gillend liggende op mijn rug door de kamer draaien.
Altijd gelijk de knop omzetten als je Mario Been en Jan-Joost in 1 show ziet. Wat mij betreft moeten ze all the way gaan en Blinker , Neefje van Dongen , Luijckx en Schildkamp erbij zetten.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik ervaar zoveel cringe en ongemak, terwijl de analyses ook afschuwelijk zijn. Ik ga nog een keer gillend liggende op mijn rug door de kamer draaien.
Eindelijk weerquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:55 schreef Zipportal het volgende:
De kleinere clubjes hebben vanavond ook allemaal getrapt. Morgen het echte werk.
Het was vrijdag ook weer warmdraaien met Ibrahim Afellay en de schoolkrantjournalist Stekelenburg bij NPO1.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Altijd gelijk de knop omzetten als je Mario Been en Jan-Joost in 1 show ziet. Wat mij betreft moeten ze all the way gaan en Blinker , Neefje van Dongen , Luijckx en Schildkamp erbij zetten.
Stel je wat aan.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:56 schreef Erasmus het volgende:
Heb een volle Kuip gemist afgelopen zomerstop
Hoe voel je je nu en Looi kan niks fout doen-genotquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het was vrijdag ook weer warmdraaien met Ibrahim Afellay en de schoolkrantjournalist Stekelenburg bij NPO1.
Die ESPN-promofilmpjes kunnen echt niet.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vorig jaar kampioen boetes en het eerste serieuze incident van dit (nationaal) seizoen is ook weer bij Zwolle. Tijd dat daar eens stevig ingegrepen wordt. Er is blijkbaar een structureel issue.quote:
Legoblokjes op die pedo speler van Emmen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 11:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben fel tegen het gooien van bakstenen.
Eigenlijk is dit gewoon een doodsbedreiging.
Altijd geweten dat jij een successupporter zou zijn.quote:Op zondag 13 augustus 2023 11:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Legoblokjes die pedo speler van Emmen.
Ik ben tegen pedofilie.quote:Op zondag 13 augustus 2023 11:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Altijd geweten dat jij een successupporter zou zijn.
Ik sta nog altijd achter de EmmenGoden.
quote:Op zondag 13 augustus 2023 12:06 schreef Zipportal het volgende:
Karim El Ahmadi gaat er ook steeds slechter uitzien. Allemaal rare vlekken in het gezicht, kapotte lippen.
Ter info..
Ja, toen viel dat ook al op. En al eerder.quote:Op zondag 13 augustus 2023 12:10 schreef bbuddybb het volgende:
Zag ie er zo uit? Hij heeft wel make-up nodig, ja.
quote:Op zondag 13 augustus 2023 12:10 schreef bbuddybb het volgende:
Zag ie er zo uit? Hij heeft wel make-up nodig, ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Coco op 13-08-2023 12:16:20 ]
quote:Op zondag 13 augustus 2023 12:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2023 12:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]Waar zit hij aan danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dames en heren.quote:
quote:
Janksmoel Jasper.quote:Op zondag 13 augustus 2023 13:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
Is Circus Cillessen al van start?
Fijn om te horen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 13:49 schreef GGMM het volgende:
Ik ervaar deze wedstrijd als bijzonder vermakelijk
dat moet nog blijkenquote:
Zeg het maar.quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat moet nog blijken
je moet er eerst maar van zien te winnen....
Wow, geilquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |