Onbegrijpelijk dat niemand zo iemand een keer de gracht in dondertquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:04 schreef GGMM het volgende:
Die vent met die megafoon is er ook dit seizoen weer.
Ik ervaar dit als erg jammer
Het was te doen. Ik heb het grootste deel van de vluchten geslapen, de overstap was wel zwaar.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh. En hoe erg was die terugvlucht of viel het mee?
Al besproken.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:04 schreef GGMM het volgende:
Ik vind dit ook niet echt een safespace.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jeetje. Tot zover het warme bad.
Ik las die vent met de magnetron en toen wist ik hetquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:04 schreef GGMM het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Getverdegetver.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het was te doen. Ik heb het grootste deel van de vluchten geslapen, de overstap was wel zwaar.
Maar helaas is het qua verder herstel nog niet best.
Andere meningen worden niet altijd als welkom beschouwdquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:06 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik vind dit ook niet echt een safespace.
Dat lijkt mij sterk.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Getverdegetver.
Blij dat Feyenoord je een positieve uitwerking gaat geven morgen
Zou de scheids een supporter zijn?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:08 schreef GGMM het volgende:
De eerste penalty voor Ajax is een feit
@:psvcl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |