Dat hoop ik ook.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Getverdegetver.
Blij dat Feyenoord je een positieve uitwerking gaat geven morgen
Niet het natuurlijke overwicht van een Morpheus2002quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sow dan
@:coco dacht autoriteit uit te stralen maar die komt van een héle koude kermis thuis
Coco heeft een medic grapje gemaakt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sow dan
@:coco dacht autoriteit uit te stralen maar die komt van een héle koude kermis thuis
Stoker.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Coco heeft een medic grapje gemaakt.
Meer zeg ik niet.
Erg jammerquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:11 schreef Erasmus het volgende:
Sparta nog steeds op voorsprong.
Erg mooi.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Taylor is nu al oneindig keer beter. Meesterlijke eerste helft.
Terechtquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:11 schreef Erasmus het volgende:
Sparta nog steeds op voorsprong.
Erg mooi.
Ik heb daar heel weinig mee. Die permanente calimeros uit Spangenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:12 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Als Rotterdammer haten op Rotterdamse clubs
Daar stoor ik mij nooit aan, gun juist alle Rotterdamse clubs het beste.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:13 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik heb daar heel weinig mee. Die permanente calimeros uit Spangen
De samenwerking met Ajax niet een reden om te gaan pleuren dan?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:14 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Daar stoor ik mij nooit aan, gun juist alle Rotterdamse clubs het beste.
Alsof Sparta ooit een dreiging is/wordt voor Feyenoord lol
Neuh heb ergere dingen in mijn leven meegemaakt dan datquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
De samenwerking met Ajax niet een reden om te gaan pleuren dan?
ti 83 plusquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:21 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Heb je toevallig een Casio rekenmachine ergens thuis liggen?
Dit moet wel een Mandela effect zijn, of ik sta werkelijk zo voor lul.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, je doet het gewoon fout.
[ afbeelding ]
Waar zie jij hier haha staan?
WAAR?
Nee, geen Mandela effect, je staat gewoon voor lulquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dit moet wel een Mandela effect zijn, of ik sta werkelijk zo voor lul.
We maken allemaal wel eens een foutjequote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Maakt niet uit makkerquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |