Ik vind dit een heel bizarre user.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:51 schreef Wotte het volgende:
Is er ook een topic over Wiefer? Daar vind ik ook wat van namelijk.
Blijf bij ONS.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:53 schreef Divje het volgende:
Like van klaas. Ik kan tevreden sterven.
publiek doet of ze een CL finale spelenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hebben ze de Champions League gewonnen?
Taylor is nu al oneindig keer beter. Meesterlijke eerste helft.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind dit een heel bizarre user.
Is dit een act of leeft deze user echt in deze waanzin?
Bij Ajax vieren ze een 2-1 voorsprong op Heracles alsof ze de CL hebben gewonnen, wat triest zeg.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hebben ze de Champions League gewonnen?
U wotte m8quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind dit een heel bizarre user.
Is dit een act of leeft deze user echt in deze waanzin?
Die man zit de hele week te wachten tot hij weer in dat ding mag roeptoeteren.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:56 schreef De_Kraam het volgende:
Megafoonmongool is een kaal mannetje in blote bast die met zijn rug naar het veld staat.
Je verwacht het niet.
Kudus.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:59 schreef GGMM het volgende:
Door een samenloop van omstandigheden heb ik de 2-1 helaas gemist
Graag een gedetailleerde beschrijving van de goal
Assistje op de stropdas van Kudus, kapbeweging op de 5 meter lijn en zijwaarts ingeschoten.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:59 schreef GGMM het volgende:
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt
Dat klinkt als een mooie goal
Ben je alweer in NLquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn koorts gaat weer omhoog.
De snackbar brande af?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:59 schreef GGMM het volgende:
beterschapquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn koorts gaat weer omhoog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |