messi heeft contractueel lagen vast leggen dat hij niet op kunstgras hoeft te voetballenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:41 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Voetbal op kunstgras is sowieso een misdaad tegen de menselijkheid.
neequote:
Brobbey goed hè.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik geniet zó erg van alle mislukte doelpogingen van Brobbey @:fetx @:de_kraam
Wat een flutspits
Omdat?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die is niet helemaal 100 heb ik het idee.
Major League Soccer is de Eredivisie voorbij (op alle fronten!)quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
messi heeft contractueel lagen vast leggen dat hij niet op kunstgras hoeft te voetballen
dus alle stadions moeten het kunstgras vervangen als messi op bezoek komt
slimme voetballer
Vanaf volgend jaar of zo is kunstgras in de Eredivisie ook verboden.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
messi heeft contractueel lagen vast leggen dat hij niet op kunstgras hoeft te voetballen
dus alle stadions moeten het kunstgras vervangen als messi op bezoek komt
slimme voetballer
Met onze huidige coëfficiënten is het uiteraard wachten welke subtoppers een seizoen gaan pieken en tegen alle verwachtingen in de 2de plek gaan pakken.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:43 schreef TLC het volgende:
Heerenveen na vanavond aan de leiding, CL voetbal volgend seizoen in Friesland
We danken Excelsiorquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:46 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Vanaf volgend jaar of zo is kunstgras in de Eredivisie ook verboden.
AZ zie ik nog wel eens gebeuren.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:46 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Met onze huidige coëfficiënten is het uiteraard wachten welke subtoppers een seizoen gaan pieken en tegen alle verwachtingen in de 2de plek gaan pakken.
Nieuwe generatie Heerenveen en Willem II in de Champions League.
Real Madrid op bezoek in Het Kasteel.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:46 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Met onze huidige coëfficiënten is het uiteraard wachten welke subtoppers een seizoen gaan pieken en tegen alle verwachtingen in de 2de plek gaan pakken.
Nieuwe generatie Heerenveen en Willem II in de Champions League.
Die kan er heel weinig van, ja.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik geniet zó erg van alle mislukte doelpogingen van Brobbey @:fetx @:de_kraam
Wat een flutspits
Ik vind dit een heel bizarre user.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:51 schreef Wotte het volgende:
Is er ook een topic over Wiefer? Daar vind ik ook wat van namelijk.
Blijf bij ONS.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:53 schreef Divje het volgende:
Like van klaas. Ik kan tevreden sterven.
publiek doet of ze een CL finale spelenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hebben ze de Champions League gewonnen?
Taylor is nu al oneindig keer beter. Meesterlijke eerste helft.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind dit een heel bizarre user.
Is dit een act of leeft deze user echt in deze waanzin?
Bij Ajax vieren ze een 2-1 voorsprong op Heracles alsof ze de CL hebben gewonnen, wat triest zeg.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hebben ze de Champions League gewonnen?
U wotte m8quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind dit een heel bizarre user.
Is dit een act of leeft deze user echt in deze waanzin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |