Ik hoor zoiets van PEC supporters, maar goed. Weet iig dat het niet meer van plastic isquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:37 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Echt? Ik vond het veld van PEC al zo strak uitzien op televisie.
@Wottequote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik geniet zó erg van alle mislukte doelpogingen van Brobbey @:fetx @:de_kraam
Wat een flutspits
Ernst, Brobbey en de rest.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Omg. Ik tag GGMM nu niet eens voor je eigen veiligheid.
Voetbal op kunstgras is sowieso een misdaad tegen de menselijkheid.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat je skeer bent is één ding, maar er misbruik van maken door die rotzooi niet te sproeien is iets anders.
Het zijn dus wel échte Ajaciedenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:40 schreef Zipportal het volgende:
Zo te zien zijn alle Ajax users weer vertrokken.
Gewoon.
Hoe oud was je?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben ooit eens geweest naar een voorstelling Ernst en Bobbie.
Dat was heel leuk
Goh.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die is niet helemaal 100 heb ik het idee.
messi heeft contractueel lagen vast leggen dat hij niet op kunstgras hoeft te voetballenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:41 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Voetbal op kunstgras is sowieso een misdaad tegen de menselijkheid.
neequote:
Brobbey goed hè.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik geniet zó erg van alle mislukte doelpogingen van Brobbey @:fetx @:de_kraam
Wat een flutspits
Omdat?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die is niet helemaal 100 heb ik het idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |