Eens. Alhoewel Spartanen zich wel verheven voelen. En Excelsior zou ik het meer gunnen als ze niet misbruik zouden maken van het meest walgelijke veld in het betaalde voetbal.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:29 schreef Erasmus het volgende: [..] Haha, begrijpelijk hoor. Zou ik ook hebben Ben zelf geboren en getogen in Rotterdam dus dat ik alle Rotterdamse clubs hun winst en succes erg veel gun (behalve tegen Feyenoord) zit er bij mij ingebakken.
Kan je hier megafoon voor zetten? Nu kan het ook naar users verwijzen.quote:
Klaassen zou bij Slot altijd spelenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Klaassen komt erin.
Prettig dat er weer een Ajacied op het veld staat waar ik een hekel aan heb. Ik voelde mij al bijzonder neutraal tegenover dit team.
Dat veld is er alleen omdat ze nooit geen geld hebben. Dacht dat Kralingers rijke tatta’s waren.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eens. Alhoewel Spartanen zich wel verheven voelen. En Excelsior zou ik het meer gunnen als ze niet misbruik zouden maken van het meest walgelijke veld in het betaalde voetbal.
Bij PEC hebben ze toch een hybride "oplossing"?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:35 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dat veld is er alleen omdat ze nooit geen geld hebben. Dacht dat Kralingers rijke tatta’s waren.
Gelukkig is Het Kasteel weer fatsoenlijk met natuurgras.
Als Slot trainer was van Ajax denk ik het ook.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klaassen zou bij Slot altijd spelen
Het is inderdaad een raar shirt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:36 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat het probleem het shirt is
ze kunnen elkaar niet meer vinden
het is geen echte ajax shirt
Echt? Ik vond het veld van PEC al zo strak uitzien op televisie.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Bij PEC hebben ze toch een hybride "oplossing"?
Dat je skeer bent is één ding, maar er misbruik van maken door die rotzooi niet te sproeien is iets anders.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:35 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dat veld is er alleen omdat ze nooit geen geld hebben. Dacht dat Kralingers rijke tatta’s waren.
Gelukkig is Het Kasteel weer fatsoenlijk met natuurgras.
Ik hoor zoiets van PEC supporters, maar goed. Weet iig dat het niet meer van plastic isquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:37 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Echt? Ik vond het veld van PEC al zo strak uitzien op televisie.
@Wottequote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik geniet zó erg van alle mislukte doelpogingen van Brobbey @:fetx @:de_kraam
Wat een flutspits
Ernst, Brobbey en de rest.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Omg. Ik tag GGMM nu niet eens voor je eigen veiligheid.
Voetbal op kunstgras is sowieso een misdaad tegen de menselijkheid.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat je skeer bent is één ding, maar er misbruik van maken door die rotzooi niet te sproeien is iets anders.
Het zijn dus wel échte Ajaciedenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:40 schreef Zipportal het volgende:
Zo te zien zijn alle Ajax users weer vertrokken.
Gewoon.
Hoe oud was je?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben ooit eens geweest naar een voorstelling Ernst en Bobbie.
Dat was heel leuk
Goh.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die is niet helemaal 100 heb ik het idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |