Ik hoop dat mijn stadsgenoten uit Spangen de 3 punten mee terug naar huis nemenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen ze ondanks dat wel winnen
Wilde zeker geld zienquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:25 schreef Sabata het volgende:
[..]
Onenigheid met de vader? Zeker naar Jordan Sibatcheu gekeken. Die speelde in Berlijn eerst met Pefok op zijn shirt, na een week werd dat Sibatcheu en uiteindelijk gewoon zijn voornaam
Tja, werk in Zwolle & heb een tijd de seizoenskaart van een vriend van me geleend... PEC mag van mij tegen niet-Feyenoord-clubs winnenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:26 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn stadsgenoten uit Spangen de 3 punten mee terug naar huis nemen
Wat aardig van jequote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tja, werk in Zwolle & heb een tijd de seizoenskaart van een vriend van me geleend... PEC mag van mij tegen niet-Feyenoord-clubs winnen
Haha, begrijpelijk hoor. Zou ik ook hebbenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tja, werk in Zwolle & heb een tijd de seizoenskaart van een vriend van me geleend... PEC mag van mij tegen niet-Feyenoord-clubs winnen
Ja, van vorig seizoen kan ik mij dat wel een keer herinneren, volgens mij in november tegen Emmen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:26 schreef Cupfighter het volgende:
Heeft Taylor een bal goed geraakt?
Je weet dat er ook hoofdletters en interpunctie op je toetsenbord aanwezig is? Daarbij hoef je niet altijd op enter te rammen. Je zit niet niet meer in MSDOS.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:28 schreef klaasweetalles het volgende:
steijn traint geen positiespel
het is geen ajax trainer
Feyenoord blijft toch mijn club, maar goed... Sympathieën, dit, datquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:29 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Haha, begrijpelijk hoor. Zou ik ook hebben
Ben zelf geboren en getogen in Rotterdam dus dat ik alle Rotterdamse clubs hun winst en succes erg veel gun (behalve tegen Feyenoord) zit er bij mij ingebakken.
Snoeiharde blackmetalquote:
Juich jij, net als dombo, ook voor PSV dinsdag?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Feyenoord blijft toch mijn club, maar goed... Sympathieën, dit, dat
Pleur je ook met pannen bami of is dat slechts een vooroordeel?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:29 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Haha, begrijpelijk hoor. Zou ik ook hebben
Ben zelf geboren en getogen in Rotterdam dus dat ik alle Rotterdamse clubs hun winst en succes erg veel gun (behalve tegen Feyenoord) zit er bij mij ingebakken.
ik werk nog steeds met msdos versie 4.2quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:30 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je weet dat er ook hoofdletters en interpunctie op je toetsenbord aanwezig is? Daarbij hoef je niet altijd op enter te rammen. Je zit niet niet meer in MSDOS.
Nee, maar da's puur omdat ik enkel Feyenoord kijk Europees. De rest boeit me te weinig.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Juich jij, net als dombo, ook voor PSV dinsdag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |