SPOILER: Vorig seizoenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Coco op 12-08-2023 21:10:24 ]What can change the nature of a man?
Jij moet echt heel snel beter wordenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind dat hele leuke schoenen
Watquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
Rulli krijgt jizz in zijn gezicht
Akkoordquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Jij moet echt heel snel beter worden
Gettin jizzy with it.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
Rulli krijgt jizz in zijn gezicht
Ajax is het helemaal kwijt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oke je dus haalt een keeper voor weet ik hoeveel miljoen en Gorter valt in?
Nu al tijdrekkenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:31 schreef klaasweetalles het volgende:
wat een huilenbalk
ondertussen is de eerste helft al bijna voorbij
Die kan waarschijnlijk helemaal niet keepen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Noa Lang jaquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:32 schreef Wotte het volgende:
[..]
Daar heb je lang over nagedacht zeker
Dit kan echt niet.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:33 schreef klaasweetalles het volgende:
hij gaat naar het ziekenhuis
morgen word bekent dat er niets aan de hand was
Het tijdrekken is nu al begonnen!quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:29 schreef klaasweetalles het volgende:
Die roeli werd niet eens geraakt
is gewoon komedi
die wil gewoon niet spelen
Ik weet nog wel die Slowaak die helemaal geen spits bleek.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die kan waarschijnlijk helemaal niet keepen.
Weet je nog toen we die Roemeen hadden gehaald uit Oekraïne waar van bleek dat ie helemaal niet kon keepen?
Had ie last van z'n hart?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
Aanvoerder Bergwijn klopt nog even op de borst van Rulli. Wat een leider.
8-10 miljoenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
bang dat je morgen geen onderbroeken meer heb zekerquote:
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
bang dat je morgen geen onderbroeken meer heb zeker
Transfermarkt is natuurlijk ook de plek om voetballers te waarderen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:35 schreef Erasmus het volgende:
[..]
8-10 miljoen
Zijn marktwaarde op Transfermarkt.de was op moment van zijn tranfer was 750.000
mar het staat 0-0quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Had zomaar al 3-1 kunnen staan
Ze hebben in Duitsland enorm hard gelachen om deze belachelijke transfer.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:39 schreef Wotte het volgende:
[..]
Transfermarkt is natuurlijk ook de plek om voetballers te waarderen.
Bron?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:40 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ze hebben in Duitsland enorm hard gelachen om deze belachelijke transfer.
Ik ontwijk paul.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vanwaar de prioriteit?
Het schijnt dat een voetbalwedstrijd minstens 90 minuten duurt. Maar goed we moeten ook niet te hoge verwachtingen van jou hebben.quote:
Kijk eens welke kutuser zojuist online is gekomen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vanwaar de prioriteit?
Klaas is hier al langerquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kijk eens welke kutuser zojuist online is gekomen.
Ik vind je een leuke user, naar je hebt af en toe echt belachelijke meningen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Paul is een hartstikke lieve en aardige jongen
OHquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind je een leuke user, naar je hebt af en toe echt belachelijke meningen.
Dit is er één van.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
OH
Noem eens een andere belachelijke mening
quote:Op zondag 22 januari 2023 16:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wieffer is gewoon een matige speler
Schijnt een vrij talentvolle keeper daarbij heb je geen minuut gezien van die gozer. Je staat hier nu een beetje trots te zwaaien met andermans keutels.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:40 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ze hebben in Duitsland enorm hard gelachen om deze belachelijke transfer.
Oh. Dan ben ik nog blij dat je mijn 'Geertruida kan er niks van' en 'Geertruida is geen CV' posts hebt gevonden.quote:
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
Schijnt een vrij talentvolle keeper daarbij heb je geen minuut gezien van die gozer. Je staat hier nu een beetje trots te zwaaien met andermans keutels.
Klaas is een Ajax-supporter dus die is gewoon welkom als Ajax speelt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klaas is hier al langer
Gimenez is matig vergeet je nog.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh. Dan ben ik nog blij dat je mijn 'Geertruida kan er niks van' en 'Geertruida is geen CV' posts hebt gevonden.
Deze post is namelijk momenteel heel actueel
Zo ik kreeg er toen ook al flink van langs.quote:Op zondag 22 januari 2023 16:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waarom deze ongelooflijke kutact? Wieffer was zo’n beetje een van de besten aan onze kant. Dat continue gegeil op de extreem matige Szymanski ok, maar dat kansloze bashen op een speler die het niet verdient is echt heel treurig en van een lager niveau dan ik jou acht.
UNTILL WE SCOREquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:47 schreef klaasweetalles het volgende:
10 minuten blessure tijd
hoepel
gvd
knjb
Wat ben je ook een simpel figuur..quote:
Als je zoiets recent hebt gepost vind ik dat vrij dommig ja, maar er was een tijdje dat Geert er niet enorm veel van bakte.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh. Dan ben ik nog blij dat je mijn 'Geertruida kan er niks van' en 'Geertruida is geen CV' posts hebt gevonden.
Deze post is namelijk momenteel heel actueel
Dit begint aardig triest te worden.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Alle Fenerbahce fans waren LYRISCH over Seba zijn invalbeurt. Heel de speldynamiek veranderde en natuurlijk twee goden assists.
3 jaar terug ofzoquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je zoiets recent hebt gepost vind ik dat vrij dommig ja, maar er was een tijdje dat Geert er niet enorm veel van bakte.
Maar goed, @:wotte komt hier weer binnen denderen met zijn gedachtestront dus eventuele domme meningen vallen nu niet zo op.
Dit zegt user Divjequote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Dit begint aardig triest te worden.
Vrij lastig als hij nog nooit een basisplaats in het eerste van Eintracht heeft gekend neequote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
Schijnt een vrij talentvolle keeper daarbij heb je geen minuut gezien van die gozer.
normaal doen idioot.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit zegt user Divje
Haha
Who the fuck is Divje
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je zoiets recent hebt gepost vind ik dat vrij dommig ja, maar er was een tijdje dat Geert er niet enorm veel van bakte.
Maar goed, kwaliteitsuser @:wotte komt hier weer binnen denderen domme meningen vallen nu niet zo op.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:53 schreef Erasmus het volgende:
Mislintat ziet er boos uit.
Oh wacht hij is een Duitser
Gaarne een illustratie.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:54 schreef Scrummie het volgende:
De stemming slaat om. Het is bijna rust. Hopelijk kunnen we dit in toom houden.
Hier of in het stadion?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Blij dat de sfeer terug is
Genietenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:56 schreef Paul het volgende:
had net dit screenshot gemaakt
[ afbeelding ]
ja maar nu istie niet meer leukquote:
Wat een agressiequote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mag ik dat vinden?
Of sta ik nog steeds in de vuurlinie?
Zeker altijd in blije verwachting voor de volgende keutels.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mag ik dat vinden?
Of sta ik nog steeds in de vuurlinie?
Die kale is z'n PA?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:56 schreef Paul het volgende:
had net dit screenshot gemaakt
[ afbeelding ]
Bedanktquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:58 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zeker altijd in blije verwachting voor de volgende keutels.
dat weten de ajacieden hier welquote:
Supporteren van FC Bachmoet is iets voor jou.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Overigens sta ik graag in de vuurlinie
Ik laat dat aan @GGMM over.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Succes met het aanmaken
Ik zal zeker reageren
Neequote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:09 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
@:modjes? Als ik @:PSVCL een lekkere booster wens, is dat dan een doodsbedreiging? Gezien zijn mening en zulks?
Kans is groter waarschijnlijk groter dat je de staatsloterij wint dan de pijp aan maarten geeft door een booster. Dus ik zeg van niet.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:09 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
@:modjes? Als ik @:PSVCL een lekkere booster wens, is dat dan een doodsbedreiging? Gezien zijn mening en zulks?
Hij heeft gelijk, de commentator die zo blij was met de 1-1quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:09 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
I STAND WITH RUSSIA!quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:09 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we er een gezellige tweede helft van maken
Elke voetballiefhebber kan daar van genieten.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:14 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk, de commentator die zo blij was met de 1-1
Zolang jouw keutels kopjes blijven geven is het altijd gezellig.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we er een gezellige tweede helft van maken
Stel je voor dat Leo Driessen het commentaar deed.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:14 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Je hebt liever een Theo Reitsma die droogjes meld dat het wel een aardig doelpunt was?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:14 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nogmaals bedanktquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zolang jouw keutels kopjes blijven geven is het altijd gezellig.
Wat stel je voor?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat een pokkeherrie, die "muziek" in de Arena.
Sierdquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Stel je voor dat Leo Driessen het commentaar deed.
Was aan vervanging toe maar de fabriek neemt pas na de kerst weer orders aan dankzij Feyenoord.quote:
Ik denk alleen het net hoor klaas.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:18 schreef klaasweetalles het volgende:
Ze gaan dalijk gewoon heel het doel vervangen....mijn hemel
Pas wel bij die provincieclubquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is allemaal een beetje net niet
Kokend badquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Was aan vervanging toe maar de fabriek neemt pas na de kerst weer orders aan dankzij Feyenoord.
Wat zegt dat?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:20 schreef Coco het volgende:
Bij deze stand staat Vitesse boven Ajax.
Zippy weer nergens te bekennen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Voegt niks toe hier.
Weg met die troep. @:zipportal
@yats zal erg tevreden zijn.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:20 schreef Coco het volgende:
Sparta ookquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:20 schreef Coco het volgende:
Nou ja, het kan erger, Feyenoord heeft letterlijk nog niks laten zien dit Eredivisie seizoen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:20 schreef Coco het volgende:
Zelfde hierquote:
Komt goed morgen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, het kan erger, Feyenoord heeft letterlijk nog niks laten zien dit Eredivisie seizoen.
Hopelijk kunnen ze ondanks dat wel winnenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:23 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Zelfde hier.
Vind PEC dat Adidas draagt nog steeds een vreemd gezicht.
Maar dit is ook het topic voor Sparta.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]![]()
Ik kijk Sparta. PSV fan kijkt liever naar zijn club Ajax.
Meh, ik kijk liever niet naar inferieure spitsen als je ook naar Brobbey kan kijken.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je bent morgenmiddag van harte welkom
Ik heb weleens een 0-2 meegemaakt tegen Fortuna.quote:
Onenigheid met de vader? Zeker naar Jordan Sibatcheu gekeken. Die speelde in Berlijn eerst met Pefok op zijn shirt, na een week werd dat Sibatcheu en uiteindelijk gewoon zijn voornaamquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:23 schreef 3rr0r het volgende:
Waarom heette die jongen voordat hij kwam eigenlijk Borges en sinds hij bij Ajax zit Forbs?
Ik hoop dat mijn stadsgenoten uit Spangen de 3 punten mee terug naar huis nemenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen ze ondanks dat wel winnen
Wilde zeker geld zienquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:25 schreef Sabata het volgende:
[..]
Onenigheid met de vader? Zeker naar Jordan Sibatcheu gekeken. Die speelde in Berlijn eerst met Pefok op zijn shirt, na een week werd dat Sibatcheu en uiteindelijk gewoon zijn voornaam
Tja, werk in Zwolle & heb een tijd de seizoenskaart van een vriend van me geleend... PEC mag van mij tegen niet-Feyenoord-clubs winnenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:26 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn stadsgenoten uit Spangen de 3 punten mee terug naar huis nemen
Wat aardig van jequote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tja, werk in Zwolle & heb een tijd de seizoenskaart van een vriend van me geleend... PEC mag van mij tegen niet-Feyenoord-clubs winnen
Haha, begrijpelijk hoor. Zou ik ook hebbenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tja, werk in Zwolle & heb een tijd de seizoenskaart van een vriend van me geleend... PEC mag van mij tegen niet-Feyenoord-clubs winnen
Ja, van vorig seizoen kan ik mij dat wel een keer herinneren, volgens mij in november tegen Emmen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:26 schreef Cupfighter het volgende:
Heeft Taylor een bal goed geraakt?
Je weet dat er ook hoofdletters en interpunctie op je toetsenbord aanwezig is? Daarbij hoef je niet altijd op enter te rammen. Je zit niet niet meer in MSDOS.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:28 schreef klaasweetalles het volgende:
steijn traint geen positiespel
het is geen ajax trainer
Feyenoord blijft toch mijn club, maar goed... Sympathieën, dit, datquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:29 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Haha, begrijpelijk hoor. Zou ik ook hebben
Ben zelf geboren en getogen in Rotterdam dus dat ik alle Rotterdamse clubs hun winst en succes erg veel gun (behalve tegen Feyenoord) zit er bij mij ingebakken.
Snoeiharde blackmetalquote:
Juich jij, net als dombo, ook voor PSV dinsdag?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Feyenoord blijft toch mijn club, maar goed... Sympathieën, dit, dat
Pleur je ook met pannen bami of is dat slechts een vooroordeel?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:29 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Haha, begrijpelijk hoor. Zou ik ook hebben
Ben zelf geboren en getogen in Rotterdam dus dat ik alle Rotterdamse clubs hun winst en succes erg veel gun (behalve tegen Feyenoord) zit er bij mij ingebakken.
ik werk nog steeds met msdos versie 4.2quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:30 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je weet dat er ook hoofdletters en interpunctie op je toetsenbord aanwezig is? Daarbij hoef je niet altijd op enter te rammen. Je zit niet niet meer in MSDOS.
Nee, maar da's puur omdat ik enkel Feyenoord kijk Europees. De rest boeit me te weinig.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Juich jij, net als dombo, ook voor PSV dinsdag?
Is een ritueel op zondagen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
Pleur je ook met pannen bami of is dat slechts een vooroordeel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |