Wat ben je ook een simpel figuur..quote:
Als je zoiets recent hebt gepost vind ik dat vrij dommig ja, maar er was een tijdje dat Geert er niet enorm veel van bakte.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh. Dan ben ik nog blij dat je mijn 'Geertruida kan er niks van' en 'Geertruida is geen CV' posts hebt gevonden.
Deze post is namelijk momenteel heel actueel
Dit begint aardig triest te worden.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Alle Fenerbahce fans waren LYRISCH over Seba zijn invalbeurt. Heel de speldynamiek veranderde en natuurlijk twee goden assists.
3 jaar terug ofzoquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je zoiets recent hebt gepost vind ik dat vrij dommig ja, maar er was een tijdje dat Geert er niet enorm veel van bakte.
Maar goed, @:wotte komt hier weer binnen denderen met zijn gedachtestront dus eventuele domme meningen vallen nu niet zo op.
Dit zegt user Divjequote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Dit begint aardig triest te worden.
Vrij lastig als hij nog nooit een basisplaats in het eerste van Eintracht heeft gekend neequote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
Schijnt een vrij talentvolle keeper daarbij heb je geen minuut gezien van die gozer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |