SPOILER: Vorig seizoenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Coco op 12-08-2023 21:10:24 ]What can change the nature of a man?
Jij moet echt heel snel beter wordenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind dat hele leuke schoenen
Watquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
Rulli krijgt jizz in zijn gezicht
Akkoordquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Jij moet echt heel snel beter worden
Gettin jizzy with it.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
Rulli krijgt jizz in zijn gezicht
Ajax is het helemaal kwijt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oke je dus haalt een keeper voor weet ik hoeveel miljoen en Gorter valt in?
Nu al tijdrekkenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:31 schreef klaasweetalles het volgende:
wat een huilenbalk
ondertussen is de eerste helft al bijna voorbij
Die kan waarschijnlijk helemaal niet keepen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Noa Lang jaquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:32 schreef Wotte het volgende:
[..]
Daar heb je lang over nagedacht zeker
Dit kan echt niet.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:33 schreef klaasweetalles het volgende:
hij gaat naar het ziekenhuis
morgen word bekent dat er niets aan de hand was
Het tijdrekken is nu al begonnen!quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:29 schreef klaasweetalles het volgende:
Die roeli werd niet eens geraakt
is gewoon komedi
die wil gewoon niet spelen
Ik weet nog wel die Slowaak die helemaal geen spits bleek.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die kan waarschijnlijk helemaal niet keepen.
Weet je nog toen we die Roemeen hadden gehaald uit Oekraïne waar van bleek dat ie helemaal niet kon keepen?
Had ie last van z'n hart?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
Aanvoerder Bergwijn klopt nog even op de borst van Rulli. Wat een leider.
8-10 miljoenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
bang dat je morgen geen onderbroeken meer heb zekerquote:
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
bang dat je morgen geen onderbroeken meer heb zeker
Transfermarkt is natuurlijk ook de plek om voetballers te waarderen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:35 schreef Erasmus het volgende:
[..]
8-10 miljoen
Zijn marktwaarde op Transfermarkt.de was op moment van zijn tranfer was 750.000
mar het staat 0-0quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Had zomaar al 3-1 kunnen staan
Ze hebben in Duitsland enorm hard gelachen om deze belachelijke transfer.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:39 schreef Wotte het volgende:
[..]
Transfermarkt is natuurlijk ook de plek om voetballers te waarderen.
Bron?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:40 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ze hebben in Duitsland enorm hard gelachen om deze belachelijke transfer.
Ik ontwijk paul.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vanwaar de prioriteit?
Het schijnt dat een voetbalwedstrijd minstens 90 minuten duurt. Maar goed we moeten ook niet te hoge verwachtingen van jou hebben.quote:
Kijk eens welke kutuser zojuist online is gekomen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vanwaar de prioriteit?
Klaas is hier al langerquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kijk eens welke kutuser zojuist online is gekomen.
Ik vind je een leuke user, naar je hebt af en toe echt belachelijke meningen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Paul is een hartstikke lieve en aardige jongen
OHquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind je een leuke user, naar je hebt af en toe echt belachelijke meningen.
Dit is er één van.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
OH
Noem eens een andere belachelijke mening
quote:Op zondag 22 januari 2023 16:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wieffer is gewoon een matige speler
Schijnt een vrij talentvolle keeper daarbij heb je geen minuut gezien van die gozer. Je staat hier nu een beetje trots te zwaaien met andermans keutels.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:40 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ze hebben in Duitsland enorm hard gelachen om deze belachelijke transfer.
Oh. Dan ben ik nog blij dat je mijn 'Geertruida kan er niks van' en 'Geertruida is geen CV' posts hebt gevonden.quote:
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
Schijnt een vrij talentvolle keeper daarbij heb je geen minuut gezien van die gozer. Je staat hier nu een beetje trots te zwaaien met andermans keutels.
Klaas is een Ajax-supporter dus die is gewoon welkom als Ajax speelt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klaas is hier al langer
Gimenez is matig vergeet je nog.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh. Dan ben ik nog blij dat je mijn 'Geertruida kan er niks van' en 'Geertruida is geen CV' posts hebt gevonden.
Deze post is namelijk momenteel heel actueel
Zo ik kreeg er toen ook al flink van langs.quote:Op zondag 22 januari 2023 16:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waarom deze ongelooflijke kutact? Wieffer was zo’n beetje een van de besten aan onze kant. Dat continue gegeil op de extreem matige Szymanski ok, maar dat kansloze bashen op een speler die het niet verdient is echt heel treurig en van een lager niveau dan ik jou acht.
UNTILL WE SCOREquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:47 schreef klaasweetalles het volgende:
10 minuten blessure tijd
hoepel
gvd
knjb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |