SPOILER: Vorig seizoenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Coco op 12-08-2023 21:10:24 ]What can change the nature of a man?
Jij moet echt heel snel beter wordenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind dat hele leuke schoenen
Watquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
Rulli krijgt jizz in zijn gezicht
Akkoordquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Jij moet echt heel snel beter worden
Gettin jizzy with it.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
Rulli krijgt jizz in zijn gezicht
Ajax is het helemaal kwijt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oke je dus haalt een keeper voor weet ik hoeveel miljoen en Gorter valt in?
Nu al tijdrekkenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:31 schreef klaasweetalles het volgende:
wat een huilenbalk
ondertussen is de eerste helft al bijna voorbij
Die kan waarschijnlijk helemaal niet keepen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oke je dus haalt een keeper voor weet ik hoeveel miljoen en Gorter valt in?
Noa Lang jaquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:32 schreef Wotte het volgende:
[..]
Daar heb je lang over nagedacht zeker
Dit kan echt niet.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:33 schreef klaasweetalles het volgende:
hij gaat naar het ziekenhuis
morgen word bekent dat er niets aan de hand was
Het tijdrekken is nu al begonnen!quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:29 schreef klaasweetalles het volgende:
Die roeli werd niet eens geraakt
is gewoon komedi
die wil gewoon niet spelen
Ik weet nog wel die Slowaak die helemaal geen spits bleek.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die kan waarschijnlijk helemaal niet keepen.
Weet je nog toen we die Roemeen hadden gehaald uit Oekraïne waar van bleek dat ie helemaal niet kon keepen?
Had ie last van z'n hart?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
Aanvoerder Bergwijn klopt nog even op de borst van Rulli. Wat een leider.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |