Ik laat dat aan @GGMM over.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Succes met het aanmaken
Ik zal zeker reageren
Neequote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:09 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
@:modjes? Als ik @:PSVCL een lekkere booster wens, is dat dan een doodsbedreiging? Gezien zijn mening en zulks?
Kans is groter waarschijnlijk groter dat je de staatsloterij wint dan de pijp aan maarten geeft door een booster. Dus ik zeg van niet.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:09 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
@:modjes? Als ik @:PSVCL een lekkere booster wens, is dat dan een doodsbedreiging? Gezien zijn mening en zulks?
Hij heeft gelijk, de commentator die zo blij was met de 1-1quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:09 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
I STAND WITH RUSSIA!quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:09 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we er een gezellige tweede helft van maken
Elke voetballiefhebber kan daar van genieten.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:14 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk, de commentator die zo blij was met de 1-1
Zolang jouw keutels kopjes blijven geven is het altijd gezellig.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we er een gezellige tweede helft van maken
Stel je voor dat Leo Driessen het commentaar deed.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:14 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk, de commentator die zo blij was met de 1-1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |