Wat zegt dat?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:20 schreef Coco het volgende:
Bij deze stand staat Vitesse boven Ajax.
Zippy weer nergens te bekennen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Voegt niks toe hier.
Weg met die troep. @:zipportal
@yats zal erg tevreden zijn.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:20 schreef Coco het volgende:
Sparta ookquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:20 schreef Coco het volgende:
Nou ja, het kan erger, Feyenoord heeft letterlijk nog niks laten zien dit Eredivisie seizoen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:20 schreef Coco het volgende:
Zelfde hierquote:
Komt goed morgen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, het kan erger, Feyenoord heeft letterlijk nog niks laten zien dit Eredivisie seizoen.
Hopelijk kunnen ze ondanks dat wel winnenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:23 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Zelfde hier.
Vind PEC dat Adidas draagt nog steeds een vreemd gezicht.
Maar dit is ook het topic voor Sparta.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]![]()
Ik kijk Sparta. PSV fan kijkt liever naar zijn club Ajax.
Meh, ik kijk liever niet naar inferieure spitsen als je ook naar Brobbey kan kijken.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je bent morgenmiddag van harte welkom
Ik heb weleens een 0-2 meegemaakt tegen Fortuna.quote:
Onenigheid met de vader? Zeker naar Jordan Sibatcheu gekeken. Die speelde in Berlijn eerst met Pefok op zijn shirt, na een week werd dat Sibatcheu en uiteindelijk gewoon zijn voornaamquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:23 schreef 3rr0r het volgende:
Waarom heette die jongen voordat hij kwam eigenlijk Borges en sinds hij bij Ajax zit Forbs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |