quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:15 schreef xsaskiax het volgende:
Wendy vecht ook voor haar eigen hachje ... en sneaky, er zijn er daar 2 sneaky bezig: Isaac en Marciano
Net iedereen een High 5 geven, behalve Wendy... valt wel op he
O echt, kan het nog vuiler/viezer/gemener daar..quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:15 schreef xsaskiax het volgende:
Wendy vecht ook voor haar eigen hachje ... en sneaky, er zijn er daar 2 sneaky bezig: Isaac en Marciano
Net iedereen een High 5 geven, behalve Wendy... valt wel op he
Nou dan mag Bern straks koken of Erikquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:17 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
O echt, kan het nog vuiler/viezer/gemener daar..
Idd ja, ik gun het haar bijna om naar huis te mogen, ze ziet er zo slecht uit..quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:17 schreef juul. het volgende:
Wendy weet niet wie ze kan vertrouwen, ze is totaal de weg kwijt
Ik hoop dat ze volhoudt en elke keer dat ze genomineerd is iedereen weet weg te spelenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als je weet dat je niets meer te verliezen hebt, kan je ook gewoon meteen die toren omgooien![]()
Daarom stelletjes en familie uit elkaar halen, die staan altijd sterkerquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:17 schreef juul. het volgende:
Wendy weet niet wie ze kan vertrouwen, ze is totaal de weg kwijt
Omdat ze te sterk en slim isquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:18 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe heeft de toren lopen analyseren en staat oefeningen te doen of ZIJ het moet spelen..... apart hoor
en waarom is haar naam weer niet genoemd? zij glibbert ook overal tussendoor, nog niet 1 keer een eliminatie gedaan
en terecht die heeft al 2 sterke spelers exit gegevenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:17 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat ik wel constateer en dat is niet zo moeilijk, dat hij(isaac) doodsbenauwd is voor Sasha.
Eigen schuld, ze moet niet zo groephoppen. Niemand vertrouwt haar nog.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:18 schreef xdiashalizx het volgende:
Oooooo, Wendy is echt boos..en stemt op Rupi
Ik zag haar een paar minuten geleden met Marciano handen op elkaar in de lucht.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:18 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe heeft de toren lopen analyseren en staat oefeningen te doen of ZIJ het moet spelen..... apart hoor
en waarom is haar naam weer niet genoemd? zij glibbert ook overal tussendoor, nog niet 1 keer een eliminatie gedaan
ja, en het groepje bro's is gewoon heel huiverig voor Bern.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:18 schreef mootie het volgende:
Rupert doet alsof hij ook wel tegen Bern wil, maar laten we wel wezen, Wendy is op papier de zwakste.
Snap ik niet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:18 schreef xdiashalizx het volgende:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:19 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik zag haar een paar minuten geleden met Marciano handen op elkaar in de lucht.
omdat ze fysiek sterk is, veel weet, veel dingen bestudeert heeft de afgelopen weken. Dus daar willen ze nog niet tegenover staan.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:18 schreef xsaskiax het volgende:
Ook een logischequote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:19 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, en het groepje bro's is gewoon heel huiverig voor Bern.
en als je alles in acht neemt van de afgelopen weken, dan is de keuze voor Wendy en Rupert gewoon te verwachten.
Omg gelukkig niet op Bern anders kon ze het bij groep Sas ook schuddenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:18 schreef xdiashalizx het volgende:
Ook al zitten ze niet in hetzelfde ‘kamp’, er is geen enkele reden om niet leuk met elkaar om te gaan.quote:
Jaaa maar ik weet natuurlijk niet waar het over ging.quote:
Ik denk dat we ook geen moeite meer moeten doen om het te snappen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:21 schreef Giggio het volgende:
rupert wist toch ook dat hij kansloos is tegen de broos
die had zich bij de rest moeten aansluiten en 1 voor 1 de broos elimineren
snap dat volk daaro echt niet
Ik zie liever een van twee walletjes etende Wendy vertrekkenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dan hoop ik dat Ruppie snel naar Imi mag![]()
Je bedoelt dat groepje wat overwoog met de bro’s mee te stemmen op Wendy?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:21 schreef juul. het volgende:
[..]
Omg gelukkig niet op Bern anders kon ze het bij groep Sas ook schudden
echt hèquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:22 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik denk dat we ook geen moeite meer moeten doen om het te snappen.
Ik heb het al eerder gezegd, maar in het kader van 'woke' moet er ééntje van de bro's winnen, dat ga ik echt bijna geloven..
Spijker kop!!!quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:22 schreef woxxel het volgende:
Dus isaak bepaald eigenlijk voor beide groepen op wie gestemd wordt
Ik denk dat je je niet zo moet laten meeslepen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:22 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik denk dat we ook geen moeite meer moeten doen om het te snappen.
Ik heb het al eerder gezegd, maar in het kader van 'woke' moet er ééntje van de bro's winnen, dat ga ik echt bijna geloven..
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:22 schreef woxxel het volgende:
jij hebt het door, Ruppie wilde liever tegen Bern, maar dat willen de Bro's nietquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:22 schreef woxxel het volgende:
Kijk je geen streams?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zie liever een van twee walletjes etende Wendy vertrekken
In die zin speelt Isaac het dus gewoon echt heel erg goed.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:22 schreef woxxel het volgende:
En daar heb je helemaal gelijk in, als ik dan weer ff los ben van hier dan denk ik 'waar maak ik me druk om, het is maar een spelletje'quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat je je niet zo moet laten meeslepen.
Van de bro's hoeft ze helemaal niets te verwachtenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:22 schreef D. het volgende:
[..]
Je bedoelt dat groepje wat overwoog met de bro’s mee te stemmen op Wendy?
Dat geloof ik in. Op papier is Wendy veel zwakker.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
jij hebt het door, Ruppie wilde liever tegen Bern, maar dat willen de Bro's niet
rupi wilde zijn eigen hachje redden, en blijkbaar willen de bro s hem ook kwijtquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
jij hebt het door, Ruppie wilde liever tegen Bern, maar dat willen de Bro's niet
Dat wel idd. Maar hoe kan de rest zo blind zijn, ik snap het nietquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:23 schreef mootie het volgende:
[..]
In die zin speelt Isaac het dus gewoon echt heel erg goed.
dat roep ik al maanden. hij is de eindbaas.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:22 schreef woxxel het volgende:
Niet slim? Maar ze heeft toch mee gestemd met Sasha enzo?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:24 schreef Frummelie het volgende:
Ik denk dat Wendy haar eigen glazen ingegooid heeft, niet slim.
En ik gun het haar zo...
de molquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:25 schreef Wibehh het volgende:
[..]
dat roep ik al maanden. hij is de eindbaas.
Maar probeerde het ook bij team bro.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:25 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Niet slim? Maar ze heeft toch mee gestemd met Sasha enzo?
Er waren net 3 bussen binnenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:25 schreef xdiashalizx het volgende:
Hoe dan ook, weer een roker minder, scheelt weer geld..
Borsten, paardrijlessen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:26 schreef humpty het volgende:
Ben bang dat ze naar huis moet zo jammer had her haar gegund
denk ook dat ze het geld goed had kunnen gebruiken en er
verstandig mee om zou gaan
een beetje vertrouwen in wendyquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:26 schreef humpty het volgende:
Ben bang dat ze naar huis moet zo jammer had her haar gegund
denk ook dat ze het geld goed had kunnen gebruiken en er
verstandig mee om zou gaan
Met hulp van achter....vanaf het begin zijn dit soort dingen over hem geroepenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:25 schreef Wibehh het volgende:
[..]
dat roep ik al maanden. hij is de eindbaas.
Jengaquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:28 schreef Seattle het volgende:
Maar wat moeten ze doen? Ik heb het gemist
idee heb ik ookquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:28 schreef utopia2.0 het volgende:
Ze zijn allebei een beetje klaar met het spel lijkt het
natuurlijk wel. iemand die dom is, kan dat niet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:28 schreef mangalie het volgende:
[..]
Sneaky heeft niets met slim te maken hoor....
Ja, zou ik op zo’n moment ook zeggen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:28 schreef Rhosyn het volgende:
Ze zeggen het nu zelf ook.
Rupert naar Immi of Wendy naar haar kindjes.
Wat weer flauw ...ze wil graag een B&B beginnen en denk dat ze daar heel geschikt voor isquote:
Daar kwam ze mee binnen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:29 schreef humpty het volgende:
[..]
Wat weer flauw ...ze wil graag een B&B beginnen en denk dat ze daar heel geschikt voor is
harde werkster
Ik geloof daar niks van, 2 weken voor het eind, 850.000, ja, nu wil ik wel naar huis.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze willen beide ook wel naar huis
Dat gaat het niet om... ze eet van 2 walletjes.... ze wilde in 1ste instantie op Bern..quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:25 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Niet slim? Maar ze heeft toch mee gestemd met Sasha enzo?
En een Guusquote:
Het geeft ook wat rust om dit uit te spreken.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, zou ik op zo’n moment ook zeggen.
Ze hebben een heel grote kans op 850k. Nog een paar weekjes.
‘Lekker naar de kiendjes’ my ass.
zo kort voor het einde en met zo'n grote kans op de prijs?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze willen beide ook wel naar huis
Die rat speelt het spel bijzonder slimquote:
daarom mijn vraag of ze een dagvergoeding krijgen?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik geloof daar niks van, 2 weken voor het eind, 850.000, ja, nu wil ik wel naar huis.
Echt niet.
Ja, ze krijgen vaste lasten vergoed. Maar niet iedereen op dezelfde wijze, geloof ik.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:32 schreef Giggio het volgende:
[..]
daarom mijn vraag of ze een dagvergoeding krijgen?
dan zouden ze inmiddels toch ook al een lekker bedrag gespaard hebben
jawel, die slangenkuil daar is vreselijk en weten dat ze je weg willen hebben ook. Ze weten beide, dat wie er wint, er de volgende keer weer op staatquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:32 schreef Verida het volgende:
[..]
zo kort voor het einde en met zo'n grote kans op de prijs?
Echt niet
Vannacht om half drie gaat die weer, eliminatieopdrachtquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
ik hoop dat we niet weer continu die rot toeter te horen krijgen
Die dagvergoeding is om vaste lasten te kunnen betalen. Ik denk dat het maandelijks wordt gestort zodat alles betaald kan worden.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:32 schreef Giggio het volgende:
[..]
daarom mijn vraag of ze een dagvergoeding krijgen?
dan zouden ze inmiddels toch ook al een lekker bedrag gespaard hebben
dus eigenlijk niet naar huis met een soort van 'lege handen'quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, ze krijgen vaste lasten vergoed. Maar niet iedereen op dezelfde wijze, geloof ik.
En dan geef je vlak voor het eind de kans op bijna een miljoen maar op?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
jawel, die slangenkuil daar is vreselijk en weten dat ze je weg willen hebben ook. Ze weten beide, dat wie er wint, er de volgende keer weer op staat
Neequote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:33 schreef Giggio het volgende:
[..]
dus eigenlijk niet naar huis met een soort van 'lege handen'
en daarom zou je nu maar opgeven en naar huis willen?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
jawel, die slangenkuil daar is vreselijk en weten dat ze je weg willen hebben ook. Ze weten beide, dat wie er wint, er de volgende keer weer op staat
Hij speelt het heel sneaky maar wel goed. En iedereen vertrouwd hem en valt nooit door de mand. En dat vind ik zo raarquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:23 schreef mootie het volgende:
[..]
In die zin speelt Isaac het dus gewoon echt heel erg goed.
IK had het haar ook zo gegund, maar ze was nu echt sneaky en heeft daardoor denk ik ook haar eigen galzen in gegooid toch hoop ik dat ze wintquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:24 schreef Frummelie het volgende:
Ik denk dat Wendy haar eigen glazen ingegooid heeft, niet slim.
En ik gun het haar zo...
Sas etc hebben echt hun bedenkingen bij Isaac, vergis je niet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij speelt het heel sneaky maar wel goed. En iedereen vertrouwd hem en valt nooit door de mand. En dat vind ik zo raar
als ze wint , is ze bij de volgende eli weer de sjaakquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK had het haar ook zo gegund, maar ze was nu echt sneaky en heeft daardoor denk ik ook haar eigen galzen in gegooid toch hoop ik dat ze wint
Ik vind ze nogal lomp en snel tbh.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:37 schreef Adat231 het volgende:
ik vind het doodeng om naar te kijken
Klopt en Ruppie ook, die koppels houden elkaar er inquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:37 schreef cinsan het volgende:
[..]
als ze wint , is bij de volgende eli weer de sjaak
Ik ook...quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK had het haar ook zo gegund, maar ze was nu echt sneaky en heeft daardoor denk ik ook haar eigen galzen in gegooid toch hoop ik dat ze wint
Dat denk ik ook, dat er 1 Isaac of Tiano naar huis zou sturenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:39 schreef juul. het volgende:
Waar blijft de proef dat je iemand naar huis mag sturen bij winst
Risico te groot voor de bro's?
Soms denk ik van wel en dan weer van nietquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Sas etc hebben echt hun bedenkingen bij Isaac, vergis je niet.
Ja nu zeker, team Sasha vertrouwt haar nu niet meerquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:37 schreef cinsan het volgende:
[..]
als ze wint , is ze bij de volgende eli weer de sjaak
dan gaan die deal proberen te maken bij sas-bernquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:41 schreef OmaJacky het volgende:
Ik hoop toch dat Wendy wint dan zijn de Bro's nog met z'n 2en en hebben niks te vertellen bij volgende eli.
Tegen Wendy had Sas gisteren gezegd dat ze gewoon met Isaac meepraatquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Soms denk ik van wel en dan weer van niet
dan gaan ze proberen of de andere kant op wendy wil gaanquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:41 schreef OmaJacky het volgende:
Ik hoop toch dat Wendy wint dan zijn de Bro's nog met z'n 2en en hebben niks te vertellen bij volgende eli.
bern ook niet en terechtquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja nu zeker, team Sasha vertrouwt haar nu niet meer
Vroeg ik mij ook afquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:44 schreef IkFok het volgende:
mag je met andere hand een ander blok vasthouden?
Rupi welquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:44 schreef IkFok het volgende:
mag je met andere hand een ander blok vasthouden?
vond ik ook al raar dat dat magquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:45 schreef Was-beer het volgende:
Hij duwt die andere stenen gewoon terug
Ja dat mag en ook t blok terug duwen als je een ander wilt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:45 schreef spapaars het volgende:
Rupert gebruikt zijn andere hand met toer vasthouden, mag dat?
Daarom stond ie waarschijnlijk ook op mutequote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:48 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik zag Isaac in een flits voorbij komen op de achtergrond die weer zat te seinen, ik dacht dat de overige bewoners er zich niet mee mochten bemoeien?
Ze wil ook winnen en nieuwe tietenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:50 schreef utopia2.0 het volgende:
Wendy wilde zo graag naar haar kindjes, dat ze er van moet juichen, dat ze gewonnen heeft
Zeiden ze dat?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:51 schreef renevanlaaren het volgende:
en nu wendy omdat je gewonnen heb heb je nu een vrijstelling voor de volgende ronde
Ohhh dat zou heel mooi zijn, als er nog een vrijstellingsopdracht komt en Wendy deze wintquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:51 schreef renevanlaaren het volgende:
en nu wendy omdat je gewonnen heb heb je nu een vrijstelling voor de volgende ronde
noppe niet meer haar gedragquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:51 schreef renevanlaaren het volgende:
Weer overstappen?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:52 schreef WebbySP het volgende:
Wendy naar team Bern, gezamenlijk de volgende keer Marci tegen Ice op de stip zodat ze tegen elkaar kunnen strijden?
en terechtquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:52 schreef utopia2.0 het volgende:
De volgende eli is Wendy weer de sjaak
Ik zou daar voor gaan ... die 2 moeten uit elkaarquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:52 schreef WebbySP het volgende:
Wendy naar team Bern, gezamenlijk de volgende keer Marci tegen Ice op de stip zodat ze tegen elkaar kunnen strijden?
Wie?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:52 schreef Frummelie het volgende:
Oooh wat zijn ze zuur,oooo wat zijn ze zuur....![]()
dat was wel het plan van sasquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:52 schreef WebbySP het volgende:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:53 schreef xsaskiax het volgende:
oh wat een tegenvaller voor Isaac en Marciano (en Bern en Sasha en anderen!!)![]()
![]()
Waarschijnlijk elke tot ze eruit ligt of de finale wint.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:52 schreef utopia2.0 het volgende:
Afwachten wat voor tweestrijd er gespeeld moet worden, daarom zo jammer dat ze die informatie al vooraf krijgen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:52 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat is hij toch slim hèquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:54 schreef Was-beer het volgende:
Marciano: we gaan zien of ik gelijk heb...zou betekenen dat wij de volgende zijn
Isaac: tuuuuuurlijk
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat is hij toch slim hè![]()
Er is met dat goudlokje verven echt iets mis gegaan.. die waterstof heeft onder zijn dakpan echt iets aangetast
Zelf nog geen opdracht gespeeld maar hij weet en kan allesquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:57 schreef spapaars het volgende:
Isaac weet weer haarfijn uit te leggen wat Ruppie fout deed.
Deed die dat gisteren ook na de gefaalde geld win opdracht?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:57 schreef spapaars het volgende:
En het klopt ook niet wat ie zegt "als je de middelste steen had gepakt, dan kon zij geen kant meer op". Dat is onzin, het was de beurt van Rupi en alle mogelijkheden waren al weg.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:57 schreef spapaars het volgende:
Denk dat febo wil dat Isaac in de finale zit...quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:16 schreef Frummelie het volgende:
Ik kan er niks aan doen maar ik krijg hier zo'n raar onderbuik gevoel van... waarom wordt er niet op Isaac of Marciano gestemd.... Isaac wil de finale met Bern spelen, alsof hij al in de finale zit...!!!
Er zit wat mij betreft een volgorde in....
wat wint de febo daarmee?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Denk dat febo wil dat Isaac in de finale zit...
Doet Isaac altijd.. achteraf weet hij precies hoe het moet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:58 schreef IkFok het volgende:
[..]
Deed die dat gisteren ook na de gefaalde geld win opdracht?
Sas lult voor de vorm met ze mee( mag ik hopen)quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:58 schreef xdiashalizx het volgende:
Sas tegen Rupi gelijk nadat Rupi buiten ging zitten, 'sick he' , het kwam mij over als dat zij het jammer vond dat Wendy niet verloren heeft.
Heel verquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:58 schreef lojanda het volgende:
Ben benieuwd hoe ver de bro’s nu in Wendy haar kont kruipen..
Is het meest logisch ja, maar als ik hoorde hoe ze daarstraks over Wendy spraken dan denk ik dat zij geen kans meer maaktquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:59 schreef spapaars het volgende:
Zou als ik Wendy was nu definitief voor groep Sas kiezen.
2 bro's tegen de rest.
Invloed in huis. Gewoon vooropgezet plan zoals zo vaak tv deels doorgestoken kaart is. Ik laat due optie wel open.quote:
Juist dat...quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Denk dat febo wil dat Isaac in de finale zit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |