Ik ook...quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK had het haar ook zo gegund, maar ze was nu echt sneaky en heeft daardoor denk ik ook haar eigen galzen in gegooid toch hoop ik dat ze wint
Dat denk ik ook, dat er 1 Isaac of Tiano naar huis zou sturenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:39 schreef juul. het volgende:
Waar blijft de proef dat je iemand naar huis mag sturen bij winst
Risico te groot voor de bro's?
Soms denk ik van wel en dan weer van nietquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Sas etc hebben echt hun bedenkingen bij Isaac, vergis je niet.
Ja nu zeker, team Sasha vertrouwt haar nu niet meerquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:37 schreef cinsan het volgende:
[..]
als ze wint , is ze bij de volgende eli weer de sjaak
dan gaan die deal proberen te maken bij sas-bernquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:41 schreef OmaJacky het volgende:
Ik hoop toch dat Wendy wint dan zijn de Bro's nog met z'n 2en en hebben niks te vertellen bij volgende eli.
Tegen Wendy had Sas gisteren gezegd dat ze gewoon met Isaac meepraatquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Soms denk ik van wel en dan weer van niet
dan gaan ze proberen of de andere kant op wendy wil gaanquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:41 schreef OmaJacky het volgende:
Ik hoop toch dat Wendy wint dan zijn de Bro's nog met z'n 2en en hebben niks te vertellen bij volgende eli.
bern ook niet en terechtquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja nu zeker, team Sasha vertrouwt haar nu niet meer
Vroeg ik mij ook afquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:44 schreef IkFok het volgende:
mag je met andere hand een ander blok vasthouden?
Rupi welquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:44 schreef IkFok het volgende:
mag je met andere hand een ander blok vasthouden?
vond ik ook al raar dat dat magquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:45 schreef Was-beer het volgende:
Hij duwt die andere stenen gewoon terug
Ja dat mag en ook t blok terug duwen als je een ander wilt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:45 schreef spapaars het volgende:
Rupert gebruikt zijn andere hand met toer vasthouden, mag dat?
Daarom stond ie waarschijnlijk ook op mutequote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:48 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik zag Isaac in een flits voorbij komen op de achtergrond die weer zat te seinen, ik dacht dat de overige bewoners er zich niet mee mochten bemoeien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |