dus eigenlijk niet naar huis met een soort van 'lege handen'quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, ze krijgen vaste lasten vergoed. Maar niet iedereen op dezelfde wijze, geloof ik.
En dan geef je vlak voor het eind de kans op bijna een miljoen maar op?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
jawel, die slangenkuil daar is vreselijk en weten dat ze je weg willen hebben ook. Ze weten beide, dat wie er wint, er de volgende keer weer op staat
Neequote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:33 schreef Giggio het volgende:
[..]
dus eigenlijk niet naar huis met een soort van 'lege handen'
en daarom zou je nu maar opgeven en naar huis willen?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
jawel, die slangenkuil daar is vreselijk en weten dat ze je weg willen hebben ook. Ze weten beide, dat wie er wint, er de volgende keer weer op staat
Hij speelt het heel sneaky maar wel goed. En iedereen vertrouwd hem en valt nooit door de mand. En dat vind ik zo raarquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:23 schreef mootie het volgende:
[..]
In die zin speelt Isaac het dus gewoon echt heel erg goed.
IK had het haar ook zo gegund, maar ze was nu echt sneaky en heeft daardoor denk ik ook haar eigen galzen in gegooid toch hoop ik dat ze wintquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:24 schreef Frummelie het volgende:
Ik denk dat Wendy haar eigen glazen ingegooid heeft, niet slim.
En ik gun het haar zo...
Sas etc hebben echt hun bedenkingen bij Isaac, vergis je niet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij speelt het heel sneaky maar wel goed. En iedereen vertrouwd hem en valt nooit door de mand. En dat vind ik zo raar
als ze wint , is ze bij de volgende eli weer de sjaakquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK had het haar ook zo gegund, maar ze was nu echt sneaky en heeft daardoor denk ik ook haar eigen galzen in gegooid toch hoop ik dat ze wint
Ik vind ze nogal lomp en snel tbh.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:37 schreef Adat231 het volgende:
ik vind het doodeng om naar te kijken
Klopt en Ruppie ook, die koppels houden elkaar er inquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:37 schreef cinsan het volgende:
[..]
als ze wint , is bij de volgende eli weer de sjaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |