quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:15 schreef xsaskiax het volgende:
Wendy vecht ook voor haar eigen hachje ... en sneaky, er zijn er daar 2 sneaky bezig: Isaac en Marciano
Net iedereen een High 5 geven, behalve Wendy... valt wel op he
O echt, kan het nog vuiler/viezer/gemener daar..quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:15 schreef xsaskiax het volgende:
Wendy vecht ook voor haar eigen hachje ... en sneaky, er zijn er daar 2 sneaky bezig: Isaac en Marciano
Net iedereen een High 5 geven, behalve Wendy... valt wel op he
Nou dan mag Bern straks koken of Erikquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:17 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
O echt, kan het nog vuiler/viezer/gemener daar..
Idd ja, ik gun het haar bijna om naar huis te mogen, ze ziet er zo slecht uit..quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:17 schreef juul. het volgende:
Wendy weet niet wie ze kan vertrouwen, ze is totaal de weg kwijt
Ik hoop dat ze volhoudt en elke keer dat ze genomineerd is iedereen weet weg te spelenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als je weet dat je niets meer te verliezen hebt, kan je ook gewoon meteen die toren omgooien![]()
Daarom stelletjes en familie uit elkaar halen, die staan altijd sterkerquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:17 schreef juul. het volgende:
Wendy weet niet wie ze kan vertrouwen, ze is totaal de weg kwijt
Omdat ze te sterk en slim isquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:18 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe heeft de toren lopen analyseren en staat oefeningen te doen of ZIJ het moet spelen..... apart hoor
en waarom is haar naam weer niet genoemd? zij glibbert ook overal tussendoor, nog niet 1 keer een eliminatie gedaan
en terecht die heeft al 2 sterke spelers exit gegevenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:17 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat ik wel constateer en dat is niet zo moeilijk, dat hij(isaac) doodsbenauwd is voor Sasha.
Eigen schuld, ze moet niet zo groephoppen. Niemand vertrouwt haar nog.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:18 schreef xdiashalizx het volgende:
Oooooo, Wendy is echt boos..en stemt op Rupi
Ik zag haar een paar minuten geleden met Marciano handen op elkaar in de lucht.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:18 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe heeft de toren lopen analyseren en staat oefeningen te doen of ZIJ het moet spelen..... apart hoor
en waarom is haar naam weer niet genoemd? zij glibbert ook overal tussendoor, nog niet 1 keer een eliminatie gedaan
ja, en het groepje bro's is gewoon heel huiverig voor Bern.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:18 schreef mootie het volgende:
Rupert doet alsof hij ook wel tegen Bern wil, maar laten we wel wezen, Wendy is op papier de zwakste.
Snap ik niet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:18 schreef xdiashalizx het volgende:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:19 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik zag haar een paar minuten geleden met Marciano handen op elkaar in de lucht.
omdat ze fysiek sterk is, veel weet, veel dingen bestudeert heeft de afgelopen weken. Dus daar willen ze nog niet tegenover staan.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:18 schreef xsaskiax het volgende:
Ook een logischequote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:19 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, en het groepje bro's is gewoon heel huiverig voor Bern.
en als je alles in acht neemt van de afgelopen weken, dan is de keuze voor Wendy en Rupert gewoon te verwachten.
Omg gelukkig niet op Bern anders kon ze het bij groep Sas ook schuddenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:18 schreef xdiashalizx het volgende:
Ook al zitten ze niet in hetzelfde ‘kamp’, er is geen enkele reden om niet leuk met elkaar om te gaan.quote:
Jaaa maar ik weet natuurlijk niet waar het over ging.quote:
Ik denk dat we ook geen moeite meer moeten doen om het te snappen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:21 schreef Giggio het volgende:
rupert wist toch ook dat hij kansloos is tegen de broos
die had zich bij de rest moeten aansluiten en 1 voor 1 de broos elimineren
snap dat volk daaro echt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |