Ze wil ook winnen en nieuwe tietenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:50 schreef utopia2.0 het volgende:
Wendy wilde zo graag naar haar kindjes, dat ze er van moet juichen, dat ze gewonnen heeft
Zeiden ze dat?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:51 schreef renevanlaaren het volgende:
en nu wendy omdat je gewonnen heb heb je nu een vrijstelling voor de volgende ronde
Ohhh dat zou heel mooi zijn, als er nog een vrijstellingsopdracht komt en Wendy deze wintquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:51 schreef renevanlaaren het volgende:
en nu wendy omdat je gewonnen heb heb je nu een vrijstelling voor de volgende ronde
noppe niet meer haar gedragquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:51 schreef renevanlaaren het volgende:
Weer overstappen?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:52 schreef WebbySP het volgende:
Wendy naar team Bern, gezamenlijk de volgende keer Marci tegen Ice op de stip zodat ze tegen elkaar kunnen strijden?
en terechtquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:52 schreef utopia2.0 het volgende:
De volgende eli is Wendy weer de sjaak
Ik zou daar voor gaan ... die 2 moeten uit elkaarquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:52 schreef WebbySP het volgende:
Wendy naar team Bern, gezamenlijk de volgende keer Marci tegen Ice op de stip zodat ze tegen elkaar kunnen strijden?
Wie?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:52 schreef Frummelie het volgende:
Oooh wat zijn ze zuur,oooo wat zijn ze zuur....![]()
dat was wel het plan van sasquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:52 schreef WebbySP het volgende:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:53 schreef xsaskiax het volgende:
oh wat een tegenvaller voor Isaac en Marciano (en Bern en Sasha en anderen!!)![]()
![]()
Waarschijnlijk elke tot ze eruit ligt of de finale wint.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:52 schreef utopia2.0 het volgende:
Afwachten wat voor tweestrijd er gespeeld moet worden, daarom zo jammer dat ze die informatie al vooraf krijgen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:52 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat is hij toch slim hèquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:54 schreef Was-beer het volgende:
Marciano: we gaan zien of ik gelijk heb...zou betekenen dat wij de volgende zijn
Isaac: tuuuuuurlijk
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat is hij toch slim hè![]()
Er is met dat goudlokje verven echt iets mis gegaan.. die waterstof heeft onder zijn dakpan echt iets aangetast
Zelf nog geen opdracht gespeeld maar hij weet en kan allesquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:57 schreef spapaars het volgende:
Isaac weet weer haarfijn uit te leggen wat Ruppie fout deed.
Deed die dat gisteren ook na de gefaalde geld win opdracht?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:57 schreef spapaars het volgende:
En het klopt ook niet wat ie zegt "als je de middelste steen had gepakt, dan kon zij geen kant meer op". Dat is onzin, het was de beurt van Rupi en alle mogelijkheden waren al weg.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:57 schreef spapaars het volgende:
Denk dat febo wil dat Isaac in de finale zit...quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:16 schreef Frummelie het volgende:
Ik kan er niks aan doen maar ik krijg hier zo'n raar onderbuik gevoel van... waarom wordt er niet op Isaac of Marciano gestemd.... Isaac wil de finale met Bern spelen, alsof hij al in de finale zit...!!!
Er zit wat mij betreft een volgorde in....
wat wint de febo daarmee?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Denk dat febo wil dat Isaac in de finale zit...
Doet Isaac altijd.. achteraf weet hij precies hoe het moet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:58 schreef IkFok het volgende:
[..]
Deed die dat gisteren ook na de gefaalde geld win opdracht?
Sas lult voor de vorm met ze mee( mag ik hopen)quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:58 schreef xdiashalizx het volgende:
Sas tegen Rupi gelijk nadat Rupi buiten ging zitten, 'sick he' , het kwam mij over als dat zij het jammer vond dat Wendy niet verloren heeft.
Heel verquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:58 schreef lojanda het volgende:
Ben benieuwd hoe ver de bro’s nu in Wendy haar kont kruipen..
Is het meest logisch ja, maar als ik hoorde hoe ze daarstraks over Wendy spraken dan denk ik dat zij geen kans meer maaktquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:59 schreef spapaars het volgende:
Zou als ik Wendy was nu definitief voor groep Sas kiezen.
2 bro's tegen de rest.
Invloed in huis. Gewoon vooropgezet plan zoals zo vaak tv deels doorgestoken kaart is. Ik laat due optie wel open.quote:
Juist dat...quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Denk dat febo wil dat Isaac in de finale zit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |