abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210234079

Info

Titel: Diablo 4
Platform: Windows, Xbox Series X|S, Xbox One, PlayStation 4, PlayStation 5
Developer: Blizzard Entertainment
Release date: 5 juni 2023

Handige Diablo 4 linkjes
Algemene Diablo 4 site met leaks en nieuws: https://diablo4.gg/
Websites voor cookiecutter builds: https://d4builds.gg/ en https://maxroll.gg/d4
Helltides timer met interactieve map voor de Mystery chest: https://helltides.com/
Event timers ( Worldboss, Helltides en Legion's ) https://d4armory.io/events/

SPOILER: Usernames
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Verhaal

Duizenden jaren voor de gebeurtenissen in het spel creëerden Lilith, de dochter van Mephisto, en de engel Inarius het rijk van Sanctuary om toevlucht te bieden aan diegenen die wilden ontsnappen aan het eeuwige conflict tussen de High Heavens en de Burning Hells. Deze relatie tussen demoon en engel leidde tot de geboorte van de Nephalem. De bewoners in Sanctuary geloofden dat de Nephalem te veel aandacht van de High Heavens en de Burning Hells zouden trekken en als gevolg daarom wilden ze hen vernietigen. Lilith, die niet wilde dat haar kinderen werden vermoord, vernietigde iedereen die haar tegenstond, waardoor Inarius werd gedwongen haar te verbannen.

Diablo IV speelt zich af in de wereld van Sanctuary en vindt plaats 50 jaar na de gebeurtenissen in Diablo III: Reaper of Souls. Een sekte heeft het voor elkaar gekregen Lilith weer op te roepen. Na de gebeurtenissen in eerdere games zijn de krachten van demonen en engelen uitgeput, waardoor Lilith een kans ziet de macht te grijpen in Sanctuary. Ze zegt dat ze Sanctuary wil beschermen, maar waarom wil ze dan toch een poort naar de hel openen?

Classes

• De Barbarian die eerder verscheen in Diablo II en Diablo III, heeft de mogelijkheid om tijdens gevechten tussen wapens te wisselen.
• De Necromancer die eerder actief was in Diablo II en Diablo III, gebruikt duistere magie om skeletten op te roepen en vervloekingen uit te spreken.
• De Sorcerer, die terugkeert uit de eerste game en Diablo II, is een magiër dat vuur-, ijs- en bliksemmagie hanteert.
• De Rogue is terug uit de eerste game en is een snel bewegende strijder die afwisselt tussen melee-gevechten met blades of afstandsgevechten met een boog
• De Druid, die in Diablo II al te spelen was, kan van vorm veranderen tussen menselijke, weerwolf- en weerbeervormen, en bezit aard- en stormmagie.

Gameplay

In tegenstelling tot eerdere Diablo-games kun je de wereld van Sanctuary vrij verkennen. Terwijl je ronddwaalt, kom je vijf zones tegen die totaal van elkaar verschillen: Kehjistan is een woestijngebied, Scosglen is een bosrijk gebied, Fractured Peaks is een besneeuwd gebied, de Dry Steppes is een meer bergachtig gebied en Hawezar is het moerassig deel van deze open wereld. En met een wereld die zo groot is, is het belangrijk om een manier te hebben om je te verplaatsen, dus naast waypoints en townportals zijn er nu ook mounts beschikbaar.

Diablo 4 heeft ook verschillende nieuwe mechanica geīmplementeerd. Als het op het uiterlijk van je personage aankomt, keert Transmogrification terug na te zijn geīntroduceerd in Diablo III's Reaper of Souls-uitbreiding en heeft het een aantal belangrijke verbeteringen ondergaan, waardoor je stukken pantser die je vindt kunt mixen en matchen met aangepaste kleuropties.

Je personage, en elke klasse, heeft ook de mogelijkheid om te Evaden en gezondheidsdrankjes hebben ook enkele veranderingen ondergaan. Nu heb je slechts een bepaalde hoeveelheid en je kunt de kracht ervan vergroten door de juiste middelen te oogsten en te leveren zodat je deze kunt upgraden.

De Codex of Power is een andere belangrijke nieuwe gameplay-functie in Diablo 4. Dit systeem geeft spelers meer controle over hun builds. Met de hulp van een crafter kun je Aspects toepassen, dit zijn legendarische krachten die na voltooiing worden verzameld in missies en dungeons, om skills te veranderen en nieuwe krachten uit te rusten voor een bepaalde klasse. Er is ook het Renown-systeem, dat vergelijkbaar is met XP die je kunt verdienen terwijl je in de wereld speelt, maar het komt ook ten goede aan alle personages die je op een realm maakt, zodat ze bijvoorbeeld meer skillpoints krijgen en potions kunnen dragen.

Maar de nieuwe mechanica richten zich niet alleen op je personage. Het Diablo 4-team heeft ook verbeteringen aangebracht in de multiplayermogelijkheden waarmee je tijdens evenementen andere spelers of wereldbazen kunt tegenkomen. Er is wel een limiet aan het aantal mensen dat je tegelijkertijd kunt zien. Ze willen dat de game nog steeds als een desolate plek is, zodat het niet meteen te druk aanvoelt.

Teamspeak 3 server:
IP: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om FOK! tag bij MrManuel ;)

Teamspeak van ClapClapYourHands
IP kthnxbai.info:9987

-- handige shit --

Moderator donderdag 10 augustus 2023 @ 12:05:49 #2
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_210235856
FEEL THE GRIND
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_210235943
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_210236783
Bijzonder dat men ineens zo verbaast lijkt dat je er gegrind dient te worden?

Zou het wel goed zijn geweest als je naar lvl 100 kon vliegen en dat daarna de grind begon? Voor mij begint de grind op het moment dat je WT4 unlocked en dat is prima wat mij betreft of begrijp ik het geklaag verkeerd?
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_210237151
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 13:34 schreef Tim_G het volgende:
Bijzonder dat men ineens zo verbaast lijkt dat je er gegrind dient te worden?

Zou het wel goed zijn geweest als je naar lvl 100 kon vliegen en dat daarna de grind begon? Voor mij begint de grind op het moment dat je WT4 unlocked en dat is prima wat mij betreft of begrijp ik het geklaag verkeerd?
Beetje grind hoort er altijd bij, maar veel mensen werken en zo, die willen dan in de avond beetje spelen. Je moet er dan wel voor zorgen dat het voor die mensen ook leuk is. Ik heb nooit wat tegen grinden gehad, zolang low level content ook leuk is. Ik weet niet of Diablo dat doet.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2023 14:12:23 ]
pi_210237201
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 14:06 schreef Zoon_John het volgende:

[..]
Beetje grind hoort er altijd bij, maar veel mensen werken en zo, die willen dan in de avond beetje spelen. Je moet er dan wel voor zorgen dat het voor die mensen ook leuk is. Ik heb nooit wat tegen grinden gehad, zolang low level content ook leuk is. Ik weet niet of Diablo dat doet.
Ik werk 40 uur per week, heb 3 kinderen, ik sport, ik heb nog andere hobby's buiten huis maar een spelletje spelen is ook een hobby die je vrij gemakkelijk dagelijks een uurtje kunt oppakken. Ik ben niet na week lvl 100 maar ik vermaak me prima.
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_210237253
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 12:05 schreef Jimbo het volgende:
FEEL THE GRIND
Kwam net een "Jimbo" in-game tegen - was jij het?
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
  donderdag 10 augustus 2023 @ 16:52:19 #8
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_210238700
Ik heb inmiddels 4 dezelfde unique chest pieces. Die insatiable fury. Nog geen helm of staf ofzo gezien als
Unique
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  Moderator donderdag 10 augustus 2023 @ 19:09:33 #9
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_210239925
quote:
10s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 14:15 schreef Leatherneck het volgende:

[..]
Kwam net een "Jimbo" in-game tegen - was jij het?
Kleine kans, zeker gezien mensen tegenkomen al een wonder is, laat staan een van de vele jimbos....maar hey voor het goede verhaal; ja dat was ik man 8-)
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
pi_210240096
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 19:09 schreef Jimbo het volgende:

[..]
Kleine kans, zeker gezien mensen tegenkomen al een wonder is, laat staan een van de vele jimbos....maar hey voor het goede verhaal; ja dat was ik man 8-)
No man's sky flashbacks.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2023 19:20:49 ]
pi_210258597
Ik heb dus nu geen sideguests meer en moet er nog in iedere regio 15 ofzo...hoe krijg ik ze allemaal te zien of hoe kan ik ze vinden?
Vici, Vidi, Veni!
pi_210263685
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2023 13:09 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Ik heb dus nu geen sideguests meer en moet er nog in iedere regio 15 ofzo...hoe krijg ik ze allemaal te zien of hoe kan ik ze vinden?
Droppen van mobs of uit dingen loot.
pi_210278199
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2023 13:09 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
powerpyx heeft een lijstje per gebied waar je ze kunt vinden. Sommige zijn irritant, want het is rng, een specifieke monstertype dropt bv een item, maar ja, dat kan bij het eerste monster zijn of bij monster #500 die je sloopt. Uit eigen ervaring, omdat ik de eerste drie regionen compleet had gedaan tijdens pre-season: het valt op zich mee, soms moet je 10 minuten op een monster focussen. Andere items droppen weer van resource nodes, weer andere van corpses die her en der liggen. Er is een reden dat ik me niet druk maak om die quests dit seizoen :D
pi_210278201
Dit weekend wat pvp gedaan om iig de 10k aan cleansed orbs (or whatever) voor het seizoen te hebben. Het viel mee, 1x compleet aan gort gegaan door een cheese necro, daarna ging men die gast te lijf en kon ik rustig cleansen aan de andere kant van de map :7 Ik heb nog geen pvp build, misschien dat ik dat nog eens ga proberen als ik klaar genoeg ben met mijn rogue en mijn Uber Lilith aspiraties.
pi_210278318
quote:
7s.gif Op maandag 14 augustus 2023 08:01 schreef Pheno het volgende:

[..]
powerpyx heeft een lijstje per gebied waar je ze kunt vinden. Sommige zijn irritant, want het is rng, een specifieke monstertype dropt bv een item, maar ja, dat kan bij het eerste monster zijn of bij monster #500 die je sloopt. Uit eigen ervaring, omdat ik de eerste drie regionen compleet had gedaan tijdens pre-season: het valt op zich mee, soms moet je 10 minuten op een monster focussen. Andere items droppen weer van resource nodes, weer andere van corpses die her en der liggen. Er is een reden dat ik me niet druk maak om die quests dit seizoen :D
Thanks...ik wil gewoon 1x alles gedaan hebben...maar over de sidequests ben ik wel aan het twijfelen, omdat ik niet kan achterhalen wat ik wel en niet heb gedaan. Dan ben ik straks 10 minuten aan het monster farmen, terwijl ik de quest al gedaan heb, zonder dat ik het weet
Vici, Vidi, Veni!
pi_210278421
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 08:23 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]
Thanks...ik wil gewoon 1x alles gedaan hebben...maar over de sidequests ben ik wel aan het twijfelen, omdat ik niet kan achterhalen wat ik wel en niet heb gedaan. Dan ben ik straks 10 minuten aan het monster farmen, terwijl ik de quest al gedaan heb, zonder dat ik het weet
Ja, raar dat er geen quest log is. Ze hoeven alleen maar een kopje: quests done is de quest tab te stoppen :D
pi_210278588
Er missen wel meer qol dingetjes. :')
pi_210278645
Keek vanochtend naar een video van Blizzard waarin wat devvers de game aan het spelen waren. Die mensen hebben de game nooit aangeraakt of zo. Het waren level designers, maar dan nog. Lullig dat die mensen nu persoonlijk compleet afgefakkeld worden, want iedereen nog steeds boos, dit dat. Maar het laat wel zien dat de mensen die beslissingen kunnen nemen ver van de game staan.
pi_210278828
quote:
7s.gif Op maandag 14 augustus 2023 08:59 schreef Pheno het volgende:
Keek vanochtend naar een video van Blizzard waarin wat devvers de game aan het spelen waren. Die mensen hebben de game nooit aangeraakt of zo. Het waren level designers, maar dan nog. Lullig dat die mensen nu persoonlijk compleet afgefakkeld worden, want iedereen nog steeds boos, dit dat. Maar het laat wel zien dat de mensen die beslissingen kunnen nemen ver van de game staan.
Dat is een tendens die je veelal terugziet in de tripple A industrie. Het verklaard ook waarom indie games het zo goed doen. Kleinere teams waarbij men visie heeft. Tripple A games hebben geen visie. De Ubisoft openworld template is bijvoorbeeld om van te kotsen. AC, Far Cry en watchdogs. Allemaal dezelfde saaie openworld mechanics.
pi_210279072
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 09:16 schreef Zoon_John het volgende:

[..]
Dat is een tendens die je veelal terugziet in de tripple A industrie. Het verklaard ook waarom indie games het zo goed doen. Kleinere teams waarbij men visie heeft. Tripple A games hebben geen visie. De Ubisoft openworld template is bijvoorbeeld om van te kotsen. AC, Far Cry en watchdogs. Allemaal dezelfde saaie openworld mechanics.
Nou ja, er is wel een visie, maar die creëren ze op het moment dat gameplay x populair is, vijf of meer jaar voor release. Of "we hebben engine y, die voldoet prima voor een open wereld, laten we dat hergebruiken". Tijden en smaken veranderen in de tussentijd. Ze kunnen door hun teamgrootte ook minder snel schakelen om veranderingen door te voeren. Ook alltijd leuk: zo'n open beta playtest waarbij staat dat ze de feedback gaan gebruiken. Een maand voor release. Er gaat niets mee gebeuren, het is een marketingding. Dat is het voordeel van indies: kleine teams, 'simpelere' games dus sneller klaar (behalve Silksong).

Je ziet het ook in films: bv Marvel/Disney poept te veel hetzelfde uit, want ja, management zag dat de eerste saga een groot succes was dus meer van dat, en sneller. Dat is dan de visie: geld :') En dan krijg je tig films en tig series op Disney+, Secret Invasion is gewoon complete prut, wat nou een "wie is er Skrull en wie niet", ze zeggen je het al ruim van te voren wie er allemaal een alien is.
pi_210279184
Maar alsnog vermaak ik me met D4 hoor. Level 87 nu, twisted Blade is iig nice, zeker in combinatie met die hearts die kunnen droppen. Barber is OP, en die taunt op mijn traps zijn superhandig, het scheelt als je zelf niet gemept wordt maar mijn shadow die in de trap staat :D
  maandag 14 augustus 2023 @ 10:10:35 #22
64831 2NutZ
pi_210279414
quote:
7s.gif Op maandag 14 augustus 2023 08:59 schreef Pheno het volgende:
Dat filmpje was wel echt beschamend hoor :') maarja als je de lgbtq tax moet halen en 2 random devs neerzet die er niks van snappen en er niks van kunnen maar gewoon daar neer worden gezet omdat ze geen doorsnee white guy zijn maar dus van die lgbtq figuren dan ja... krijg je dit soort shit, wat je ook ziet in de filmindustrie etc.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_210279537
Ben nog steeds blij deze game verkocht te hebben met naar een paar euro verlies. Had een level 50 necro en de rest op minimaal level 25. Trok me niet echt.
pi_210279661
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 10:23 schreef streamjohan het volgende:
Ben nog steeds blij deze game verkocht te hebben met naar een paar euro verlies. Had een level 50 necro en de rest op minimaal level 25. Trok me niet echt.
Ben blij dat jij nog steeds blij bent en het hier even meldt....anders was ik niet zo blij geweest als ik nu ben...
Vici, Vidi, Veni!
pi_210279677
Ik vermaak me nog prima al voelt m’n minion necro als een verkeerde keus. :')
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 14 augustus 2023 @ 10:51:33 #26
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_210279737
Eindelijk m'n Necro op lvl50. :')
Duurt ff maar dan heb je ook wat. :P
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_210279851
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 10:39 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]
Ben blij dat jij nog steeds blij bent en het hier even meldt....anders was ik niet zo blij geweest als ik nu ben...
Graag gedaan.
pi_210281029
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2023 10:41 schreef Document1 het volgende:
Oh, ik ook hoor. Level 87 rogue blijft braaf monsters level 92+ neermaaien in nm dungeons. Heb nu wel alle uniques die ik wilde, dat is wel erg fijn, maar ik ben nog op jacht naar betere ringen. En ondertussen ook al wat 'perfect' aspects gevonden, dus het gaat de goede kant op. Ik overleefde zelfs pvp en heb die season pass challenge van 10k cleansed whatever. Het is eigenlijk helemaal niet zo veel, maar er zitten genoeg campers te wachten op je :D
  Moderator maandag 14 augustus 2023 @ 16:44:16 #29
9859 crew  Karina
Woman
pi_210283584
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2023 10:41 schreef Document1 het volgende:
Ik was ook verder gegaan met necromancer met minions na mij Druid waar ik geen vooruitgang in zag, op level 50 overgestapt naar blood lance en dat scheelt echt een hoop qua damage (en tijd, want de skeletons steeds resurracten schoot ook niet op).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_210283742
quote:
99s.gif Op maandag 14 augustus 2023 16:44 schreef Karina het volgende:

[..]
Ik was ook verder gegaan met necromancer met minions na mij Druid waar ik geen vooruitgang in zag, op level 50 overgestapt naar blood lance en dat scheelt echt een hoop qua damage (en tijd, want de skeletons steeds resurracten schoot ook niet op).
Ze gaan bij mij niet dood heb best veel + minion health maar voor er iets kapot is joh. Duurt echt te lang zelfs met die hearth die damage upped. Blijkbaar heb je toch echt de mendl ring nodig.
  Moderator maandag 14 augustus 2023 @ 17:19:19 #31
9859 crew  Karina
Woman
pi_210283958
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2023 16:58 schreef Document1 het volgende:

[..]
Ze gaan bij mij niet dood heb best veel + minion health maar voor er iets kapot is joh. Duurt echt te lang zelfs met die hearth die damage upped. Blijkbaar heb je toch echt de mendl ring nodig.
ah bij mij gingen ze steeds dood :D En die ring wil ik ook idd. En ik ben weer op het punt dat ik nul upgrades krijg. Meeste is zelfs 100 ilevel lager :') Snap er niets van. Doe NM dungeons level 8 nu maar niks krijg ik.

[ Bericht 7% gewijzigd door Karina op 14-08-2023 22:00:08 ]
niet zo tof doen
pi_210287467
En dat was ‘de moeilijkste versie’ van de season boss. Pussy. Nog 4 season achievements te gaan:
- 13/15 world bosses
- Uber lilly
- Level 100
- Nm dungeon level 43 ( gewoon te lui om te doen :D)

En dan zie ik wel wat ik doe, misschien wat ingame achievements hunten . Ik moet nog steeds zoveel whispers inruilen bij die boom. Maar ik vind die zooi zo saai om te doen en er komt daadwerkelijk nooit wat goeds uit die crates.
pi_210287673
Hoe is de season pass eigenlijk? Hoe hard moet je ervoor grinden stel speel 8 uurtjes in de week. Kom ik er dan?
pi_210289195
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 23:20 schreef Zoon_John het volgende:
Hoe is de season pass eigenlijk? Hoe hard moet je ervoor grinden stel speel 8 uurtjes in de week. Kom ik er dan?
Ik was er best snel, ik had eigenlijk amper door wat er gebeurde en toen was ik al op de helft.
pi_210289199
quote:
7s.gif Op maandag 14 augustus 2023 22:59 schreef Pheno het volgende:
En dat was ‘de moeilijkste versie’ van de season boss. Pussy. Nog 4 season achievements te gaan:
- 13/15 world bosses
- Uber lilly
- Level 100
- Nm dungeon level 43 ( gewoon te lui om te doen :D)

En dan zie ik wel wat ik doe, misschien wat ingame achievements hunten . Ik moet nog steeds zoveel whispers inruilen bij die boom. Maar ik vind die zooi zo saai om te doen en er komt daadwerkelijk nooit wat goeds uit die crates.
15 x de worldboss word wel een dingetje, ik heb pas 3 x het event mee kunnen pakken. Legion events wel regelmatig maar de worldboss........
pi_210289457
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 23:20 schreef Zoon_John het volgende:
Stelt geen reet voor. Tenminste, om de season pass progress vrij te spelen. Het zat in de ultimate edition, dus toch maar gebruikt. Geen idee of ik seizoen 2 ga spelen namelijk :D

De challenges vallen ook mee, maar er zijn er twee die grind vragen: char naar lvl100 en Uber Lilith.
  Moderator dinsdag 15 augustus 2023 @ 11:58:42 #37
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_210291720
Season pass hadden ze sowieso wel wat meer mee mogen doen :')

Soms kreeg je die 'Hiep hoi je hebt een nieuw lvl unlocked' in je scherm, prima. Maar nu op lvl 72 had ik alles al unlocked zonder dat ik t wist. Het is dat ik even op U drukte en zag dat ik niets meer kon doen :')

Zelfs mn 4 gratis amazon unlocks niet aan hoeven raken.
  Moderator dinsdag 15 augustus 2023 @ 15:57:29 #38
9859 crew  Karina
Woman
pi_210294427
Ik wil nog even een uurtje of langer gaan zitten om alle altars of Lilith te pakken. Maar daar moet ik dan echt even zin in hebben.
niet zo tof doen
pi_210295289
Ik hoop dat ik die kut statues en renown nooit meer hoef te doen.
pi_210295633
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 17:36 schreef Document1 het volgende:
Statues niet meer, maar de renown is dan nog niet max
  Moderator dinsdag 15 augustus 2023 @ 22:11:23 #41
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_210298580
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 17:36 schreef Document1 het volgende:
Ja leuk van ze om die statues te laten houden

Had ingelogd met al mn chars om ze te syncen, mooi dat ik 3/5e opnieuw mocht doen :')
pi_210300458
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 22:11 schreef Jimbo het volgende:

[..]
Ja leuk van ze om die statues te laten houden

Had ingelogd met al mn chars om ze te syncen, mooi dat ik 3/5e opnieuw mocht doen :')
Las meer van die verhalen, gelukkig had ik op 1 char alle statues en hoefde ik daar alleen bij in te loggen. Ik had al zoiets van "het is blij, en ze verkloten toch alles, dus dan maar alles op 1 char doen" :D
  Moderator vrijdag 18 augustus 2023 @ 11:54:17 #43
9859 crew  Karina
Woman
pi_210328738
Zojuist de Capstone tier III gesoloed op lvl 64 (op het eind was ik lvl 65)! Had niet gedacht dat het zou lukken maar ik dacht, ik probeer het gewoon en opeens was hij klaar _O_

Zonder dood te gaan ook nog :P
niet zo tof doen
pi_210328986
Nice Karina!

Ik heb met hulp van Pheno ook capstone afgerond maar Tier 4 is nog te lastig voor mij, ga te snel dood. Nog wat levels nodig denk ik. (ook geen ancestral stuff)
pi_210329231
Level 90 ondertussen, ik heb de laatste season rewards nu ook (6 van de 8 is genoeg). Overigens alles verkocht van die cache, niet eens gegarandeerd itemlevel 800+ :')

Dus alleen level 100 en Uber Lilly nog te doen om het echt 100% af te krijgen :)

Ik merk alleen dat die gasten onder hun poten en die obelisken echt rete-pijn beginnen te doen. Was die resistance bug al gefixt?
pi_210329237
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 12:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nice Karina!

Ik heb met hulp van Pheno ook capstone afgerond maar Tier 4 is nog te lastig voor mij, ga te snel dood. Nog wat levels nodig denk ik. (ook geen ancestral stuff)
Tip wat ik deed: ik had nog wat strongholds niet gedaan, die zijn maar 3 levels hoger dan jezelf, maar wel de betere xp. En hobbel mee met de legion events.
  Moderator vrijdag 18 augustus 2023 @ 12:59:33 #47
9859 crew  Karina
Woman
pi_210329277
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 12:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nice Karina!

Dankje, ik was zelf verbaasd :D Ik doe nu wat tier IV legion events voor gear en ga daarna weer naar III om dungeons te doen. En de strongholds zijn idd een goed idee, die heb ik ook allemaal gedaan. Ga zo de worldboss meedoen op tier IV dat zal wel lachen worden denk ik _O-
niet zo tof doen
pi_210335551
Season gedaan, Lilith gedaan, en nu nog beetje min-maxen I guess. Rogue aanmaken en verdergaan.

My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_210338638
Ik zag een Karina lopen tijdens een helltide
  Moderator zaterdag 19 augustus 2023 @ 11:24:56 #50
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_210339065
quote:
11s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 10:46 schreef Pheno het volgende:
goeie pets op de billen gegeven toch wel? :9
  Moderator zaterdag 19 augustus 2023 @ 11:25:45 #51
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_210339078
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 22:56 schreef Leatherneck het volgende:
Season gedaan, Lilith gedaan, en nu nog beetje min-maxen I guess. Rogue aanmaken en verdergaan.

[ afbeelding ]
netjes, netjes :Y

Ik heb in totaal 2 lvl 100's (seasonal pas 70) maar lilith heb ik nog niet dood gekregen :@
  zaterdag 19 augustus 2023 @ 16:22:15 #52
64831 2NutZ
pi_210342631
Gisteren als lvl 71 druid mijn eerste unique wapen gehaald. De crone staff.
Had net allemaal gear gevonden en miljoenen gold ingestopt om een nieuwe build te maken. Na 20lvls met de poison landslide wou ik nu de mad glee armor voor poison werewolf te gebruiken maar twijfel nu door die cronestaff :’)
Dit spel. Zucht jammer dat alles zoveel kost en je moeilijk van builds kan wisselen.

Wil graag de tempest roar helm maar zie dat sommige mensen pas na lvl90 een hebben gevonden.
pi_210344488
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 16:22 schreef 2NutZ het volgende:

Wil graag de tempest roar helm maar zie dat sommige mensen pas na lvl90 een hebben gevonden.
Als je een druid bent vast eerder. Ik heb als rogue al 7 windforces, een paar skyhunter en weet ik wat meer. Zo jammer dat gear voor andere classes eigenlijk niet dropt, anders had ik vast al lekker zitten theorycraften met een gevonden unique.
  zaterdag 19 augustus 2023 @ 20:04:58 #54
64831 2NutZ
pi_210345498
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 19:01 schreef Pheno het volgende:

[..]
Als je een druid bent vast eerder. Ik heb als rogue al 7 windforces, een paar skyhunter en weet ik wat meer. Zo jammer dat gear voor andere classes eigenlijk niet dropt, anders had ik vast al lekker zitten theorycraften met een gevonden unique.
Hoop het. Hoop ook echt dat ze wat gaan doen met meer opslag en goedkoper build wijzigen enzo.
Heeft er iemand tips om sneller gold te farmen?
  Moderator zondag 20 augustus 2023 @ 15:47:08 #55
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_210355560
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 19:01 schreef Pheno het volgende:

[..]
het kutte is, dat die helm dus verdomd unique is.

hier dropte ie ook pas op druid op lvl 93
  Moderator zondag 20 augustus 2023 @ 17:23:00 #56
9859 crew  Karina
Woman
pi_210357252
quote:
11s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 10:46 schreef Pheno het volgende:
lol :D ik doe ze meestal niet maar ik zat nog in een groepje van een legion event, (oh dat was vandaag) dus ben meegelopen. Kreeg trouwens geen ene moer uit die kistjes :') Zelfs niet uit die van 250.

Krijg van de events wel af en toe goede gear, heb nu deze

Vandaag ook de 1e lvl 21 NM dungeon gedaan, daar kreeg ik geen ene moer :D En die met de drifting shade affix gooi ik vooraan ook weg... te irritant.
niet zo tof doen
pi_210361560
quote:
99s.gif Op zondag 20 augustus 2023 17:23 schreef Karina het volgende:

[..]
lol :D ik doe ze meestal niet maar ik zat nog in een groepje van een legion event, (oh dat was vandaag) dus ben meegelopen. Kreeg trouwens geen ene moer uit die kistjes :') Zelfs niet uit die van 250.

Krijg van de events wel af en toe goede gear, heb nu deze
[ afbeelding ]
Vandaag ook de 1e lvl 21 NM dungeon gedaan, daar kreeg ik geen ene moer :D En die met de drifting shade affix gooi ik vooraan ook weg... te irritant.
Drifting shade en die stomme lightning waar je in een shield moet gaan staan zijn instant salvage
pi_210364528
Tempest Roar op level 70 *O* *O* *O* Niet meest geweldige roll maar *O*
  maandag 21 augustus 2023 @ 11:05:30 #59
64831 2NutZ
pi_210364640
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 10:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tempest Roar op level 70 *O* *O* *O* Niet meest geweldige roll maar *O*
lucky. Hoe en waar? NMD?
pi_210364678
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 11:05 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
lucky. Hoe en waar? NMD?
NM Dungeon level 21. Ik verbaas me er om dat jij er zo weinig vindt. Ik heb echt een hoop uniques in mijn stash zitten.

Insatiable Fury (4x), Mad Wolf Glee, Storm pants, Temerity pants, Vasily helm(2x), Butcher Cleaver, Mother Embrace ring (4x), Hunter Zenith ring en nu Tempest Roar.
  maandag 21 augustus 2023 @ 11:32:17 #61
64831 2NutZ
pi_210364876
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 11:09 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
NM Dungeon level 21. Ik verbaas me er om dat jij er zo weinig vindt. Ik heb echt een hoop uniques in mijn stash zitten.

Insatiable Fury (4x), Mad Wolf Glee, Storm pants, Temerity pants, Vasily helm(2x), Butcher Cleaver, Mother Embrace ring (4x), Hunter Zenith ring en nu Tempest Roar.
Omg :')
Ik heb Insatiable fury 5x,,2x mad wolf glee en paar ringen maar verder niks. Krijg altijd hetzelfde, ook met gewone legendary, steeds dezelfde 4 of 5 met slechte rolls. Ik doen ook op lvl 72 inmiddels 20+ NMD. Ook in een team 40+ gedaan, maar ik krijg echt niks beters aan loot. Net gister een build gemaakt waar je eigenlijk tempest roar voor nodig hebt... miljoenen gold uitgegeven en ik moet weer terug want ik ben supersnel dood _O-

Maar goed ik zie levels tussen de 50 en 60 die ik wel eens check en die hebben ook gewoon al dat soort unique gear. Ik doe NMD, Legions, worldbosses en mystic boxes in helltide maar ik krijg gewoon niks. Geen idee wat ik fout doe...
  maandag 21 augustus 2023 @ 13:40:28 #62
64831 2NutZ
pi_210366403
Mocht iemand een tempest roar over hebben en deze wel wil ruilen ofzo als dat kan. Laat even weten :p
  Moderator maandag 21 augustus 2023 @ 16:56:27 #63
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_210369173
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
Mocht iemand een tempest roar over hebben en deze wel wil ruilen ofzo als dat kan. Laat even weten :p
kan niet, zijn account bound ;(
  maandag 21 augustus 2023 @ 16:56:50 #64
64831 2NutZ
pi_210369177
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 16:56 schreef Jimbo het volgende:

[..]
kan niet, zijn account bound ;(
Fck
  Moderator dinsdag 22 augustus 2023 @ 22:06:07 #65
9859 crew  Karina
Woman
pi_210387697
Levellen na lvl 70 gaat wel retetraag. Nu lvl 72. Dungeons geven niet superveel XP, met 1 legion event krijg ik volgens mij meer dan een hele dungeon :')
niet zo tof doen
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 22 augustus 2023 @ 22:11:31 #66
132619 crew  D_A
Ben jij van die Š ?
pi_210387803
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 22:06 schreef Karina het volgende:
Levellen na lvl 70 gaat wel retetraag. Nu lvl 72. Dungeons geven niet superveel XP, met 1 legion event krijg ik volgens mij meer dan een hele dungeon :')
Beetje in groepen gaan rennen gaat wat sneller dan :Y
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_210387885
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 22:06 schreef Karina het volgende:
Helltides gaan ook lekkerder
  Moderator woensdag 23 augustus 2023 @ 08:08:34 #68
9859 crew  Karina
Woman
pi_210389835
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 22:11 schreef D_A het volgende:

[..]
Beetje in groepen gaan rennen gaat wat sneller dan :Y
Tijd voor een LFG functie!
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 22:15 schreef Pheno het volgende:

[..]
Helltides gaan ook lekkerder
Ja die moet ik maar wat vaker doen, al levert het qua loot bij mij tot nu toe niks op verder.
niet zo tof doen
pi_210389859
quote:
99s.gif Op woensdag 23 augustus 2023 08:08 schreef Karina het volgende:

Ja die moet ik maar wat vaker doen, al levert het qua loot bij mij tot nu toe niks op verder.
Xp en gold. Want je kunt alle rotzooi wel lekker verkopen :D
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 23 augustus 2023 @ 09:01:45 #70
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_210390552
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Moderator woensdag 23 augustus 2023 @ 09:34:50 #71
9859 crew  Karina
Woman
pi_210390878
quote:
7s.gif Op woensdag 23 augustus 2023 08:10 schreef Pheno het volgende:

[..]
Xp en gold. Want je kunt alle rotzooi wel lekker verkopen :D
Dat wel ja :D
niet zo tof doen
pi_210391171
quote:
Uit de bijbehorende mailing:

Naast de nieuwe vampierkrachten is er een nieuwe Questline om te ontdekken, 5 eindbazen met de mogelijkheid om specifieke Unique en Ultra Unique items als doelwit te kiezen en extra updates voor de levenskwaliteit die hieronder worden genoemd.

- Efficiënter Inventorybeheer voor Gems.
- Paragon Points, Skill Points, Potion Charges en Obol capaciteitsupgrades zullen nu worden overgedragen naar een nieuw Seizoen zodra ze zijn bereikt met een Eternal of vorig Seasonal Realm personage.
- Veranderingen in de functionaliteit van statuseffecten zoals Vulnerable, Overpower, Critical Strike Damage en ook Elemental Resistances.
- Alle updates in het bovenstaande en de mogelijkheid om specifieke Unique en Ultra Unique items als drop te gebruiken, zullen beschikbaar zijn in zowel Seasonal als Eternal Realms.
  Moderator woensdag 23 augustus 2023 @ 10:10:44 #73
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_210391309
Wel fijn dat ze het zo vroeg van te voren al melden in de hoop mensen toch te binden aan zich.

Idee van het seizoen klinkt wel leuk iig :Y Denk dat ik ook wel weer ff terug kom tegen die tijd in de hoop dat er wat fijne QOL veranderingen zijn gekomen.
  Moderator woensdag 23 augustus 2023 @ 12:54:35 #74
9859 crew  Karina
Woman
pi_210392998
Hopelijk worden er ook wat nm dungeon affixes gewijzigd of verwijderd want sommige zijn gewoon echt niet leuk.
niet zo tof doen
  Moderator woensdag 23 augustus 2023 @ 14:01:02 #75
9859 crew  Karina
Woman
pi_210393874
Toch maar even de helltide gedaan en toen hij al over was bleef er nog een boss over, met superveel health en het duurde zeker 10 minuten voordat ik hem gekilled had en die dropte dit

Maar dan m1385 armor en 8592 thorns. :D Denk dat ik hem maar equip :P al zit er verder niks op.
niet zo tof doen
  Moderator woensdag 23 augustus 2023 @ 18:35:13 #76
9859 crew  Karina
Woman
pi_210396867
Handige site om je play time en nog wat dingetjes te checken:
https://d4armory.io/

Mijn huidige char, necromancer
quote:
Play Time : 3 days 21 hours 36 minutes
Last Time Played : 23-8-2023 18:29:39
Players Killed : 0
Monsters Killed : 43784
Elites Killed : 1594
Gold Collected : 8034073
Power : 805
World Tier : 4
Last Update : 23-8-2023 18:34:14
niet zo tof doen
  donderdag 24 augustus 2023 @ 10:40:30 #77
64831 2NutZ
pi_210404388
quote:
99s.gif Op woensdag 23 augustus 2023 14:01 schreef Karina het volgende:
Toch maar even de helltide gedaan en toen hij al over was bleef er nog een boss over, met superveel health en het duurde zeker 10 minuten voordat ik hem gekilled had en die dropte dit
[ afbeelding ]
Maar dan m1385 armor en 8592 thorns. :D Denk dat ik hem maar equip :P al zit er verder niks op.
Die kreeg ik gisteren ook. Is vooral handig bij pvp maar dat doe ik niet.
Gisteren ook weer een staff of crone en 2 butchers unique maar nog steeds geen vasily of tempest helaas.
pi_210407136
quote:
99s.gif Op woensdag 23 augustus 2023 18:35 schreef Karina het volgende:
Handige site om je play time en nog wat dingetjes te checken:
https://d4armory.io/

Mijn huidige char, necromancer
[..]

Leuk!!

Werewolf Druid
Play Time : 2 days 11 hours 1 minute
Last Time Played : 24-8-2023 13:52:04
Players Killed : 0
Monsters Killed : 67008
Elites Killed : 3106
Gold Collected : 10838154
Power : 777
Last Update : 24-8-2023 14:52:16
  Moderator donderdag 24 augustus 2023 @ 14:55:14 #79
9859 crew  Karina
Woman
pi_210407163
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 10:40 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Die kreeg ik gisteren ook. Is vooral handig bij pvp maar dat doe ik niet.
Gisteren ook weer een staff of crone en 2 butchers unique maar nog steeds geen vasily of tempest helaas.
Hij ligt ook al weer in mijn bank, doet helemaal niks voor necromancer. Ik krijg ook allerlei uniques nu maar helaas heb ik er meestal niets aan, allerlei stats die ik niet heb. Krijg ook steeds dezelfde :')
niet zo tof doen
pi_210408588
Even wat anders..D2R...

Ik speel nu solo/offline als Mosaic Assassin en heb een blizz sorc....wat zijn nog meer leuke classes en builds om te proberen?

Poison Necro? Nova Sorc? Wat voor een Barb? Wat voor een Paladin? Wat voor een Druid? Nog een leuke build voor Amazon?

Kan ik eens wat anders spelen...want mijn Mosaic kan nu overal door heen blazen....ubers, dclone, alle bosses...heb inmiddels op barb na van iedere class een torch
Vici, Vidi, Veni!
pi_210439524
Omg, near perfect eaglehorn. Ik zou bijna mijn twisted rogue gaan aanpassen (als het al niet zo achterlijn duur is) :7
  zondag 27 augustus 2023 @ 10:09:15 #82
64831 2NutZ
pi_210440286
Volgens mij heeft blizzard wat aangepast.
Ben lvl78 druid en had nog geen vasily en tempest roar gezien. Gisteren achter elkaar in 2 lvl 25NM dungeons in een gewone silver chest beide gekregen :’)
  Moderator zondag 27 augustus 2023 @ 16:58:09 #83
9859 crew  Karina
Woman
pi_210446648
Level 80 inmiddels :P wordt wel weer tijd voor wat leuke upgrades. Kreeg wel een tweede razorplate :') maar ja daar heb ik dus niks aan he.
Enige wat ik erbij heb gekregen is het lidless wall shield. die wel goed is voor bonestorm.
niet zo tof doen
  zondag 27 augustus 2023 @ 18:16:22 #84
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_210448215
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2023 10:09 schreef 2NutZ het volgende:
Volgens mij heeft blizzard wat aangepast.
Ben lvl78 druid en had nog geen vasily en tempest roar gezien. Gisteren achter elkaar in 2 lvl 25NM dungeons in een gewone silver chest beide gekregen :’)
Dat is de RNG :) Vind je ze dan vind je ze opeens met duizenden tegelijk. Wel lekker, kan je nu echt blazen.
pi_210448351
Wordt het beter?
  Moderator zondag 27 augustus 2023 @ 21:24:37 #86
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_210450636
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2023 18:27 schreef Zoon_John het volgende:
Wordt het beter?
Het houdt niet op..... niet vanzelf
  maandag 28 augustus 2023 @ 09:30:31 #87
64831 2NutZ
pi_210453907
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2023 18:16 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Dat is de RNG :) Vind je ze dan vind je ze opeens met duizenden tegelijk. Wel lekker, kan je nu echt blazen.
Ik vind het tegenvallen.. ik heb de vasily nog niet geprobeerd op een build omdat het gewoon ontzettend veel gold, tijd en moeite kost om een build te maken in Diablo 4.
Ik heb de tempest roar gebruikt voor een build met mad glee en shred en ondanks dat ik wel single point meer dmg doe vaak met de barber was mijn oude build met de poison creeper en landslide/trample echt aanzienlijk beter maar ik heb wel gelezen dat deze op wat hogere levels (boven 80+) minder effectief zijn.
Beetje aanvoelen allemaal en de paragon boards aanpassen heb ik nog nooit gedaan, is super lastig :')

Oja ik ben level 78 druid en doe rond de 30NM dungeon. Heb het idee dat dit veel hoger kan?
pi_210456732
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 09:30 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Ik vind het tegenvallen.. ik heb de vasily nog niet geprobeerd op een build omdat het gewoon ontzettend veel gold, tijd en moeite kost om een build te maken in Diablo 4.
Ik heb de tempest roar gebruikt voor een build met mad glee en shred en ondanks dat ik wel single point meer dmg doe vaak met de barber was mijn oude build met de poison creeper en landslide/trample echt aanzienlijk beter maar ik heb wel gelezen dat deze op wat hogere levels (boven 80+) minder effectief zijn.
Beetje aanvoelen allemaal en de paragon boards aanpassen heb ik nog nooit gedaan, is super lastig :')

Oja ik ben level 78 druid en doe rond de 30NM dungeon. Heb het idee dat dit veel hoger kan?
Skill tree is makkelijk te resetten. Paragon board is inderdaad vervelend klusje. En dan juiste aspects erop zetten (materiaal + geld) kan ook wel kut zijn maar als je het goed hebt geregeld moet het lukken.

Kost misschien kwartier tot half uur dan kan je lekker verder. Ik doe nu T35 met mijn Werewolf Druid, zeker met Grizzly Rage ram ik erdoorheen.
pi_210456898
Dit weekend level 97 gehaald. Het valt eigenlijk best mee, beetje helltide afwisselen met nm dungeons. Al mijn glyphs zijn lvl 15, daarvan moet ik nog 5 van de 6 naar level 21 helpen.

En dan maar iemand vinden om Uber Lilith te doen. Solo zal wel niet lukken, mijn attack power is maar 11k. Het is roeien met de riemen die ik heb op nm dungeon zo rond tier 50 :')
  maandag 28 augustus 2023 @ 16:38:08 #90
64831 2NutZ
pi_210457166
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 15:42 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Skill tree is makkelijk te resetten. Paragon board is inderdaad vervelend klusje. En dan juiste aspects erop zetten (materiaal + geld) kan ook wel kut zijn maar als je het goed hebt geregeld moet het lukken.

Kost misschien kwartier tot half uur dan kan je lekker verder. Ik doe nu T35 met mijn Werewolf Druid, zeker met Grizzly Rage ram ik erdoorheen.
Ik heb even wat tijd gebruikt om mijn boons, skills en gear te resetten.
Gebruik nu alleen de tempest roar unique, geen mad glee chest meer en gaat nu een stuk beter en ook een stuk leuker met die werewolf tornado build. Ram er ook redelijk makkelijk doorheen met T30+ Nm dungeons.
Moet alleen nog veel gold vinden, alles is op :D , om te rerollen.

Wat gebruik jij aan uniques?
pi_210459380
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 16:38 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Ik heb even wat tijd gebruikt om mijn boons, skills en gear te resetten.
Gebruik nu alleen de tempest roar unique, geen mad glee chest meer en gaat nu een stuk beter en ook een stuk leuker met die werewolf tornado build. Ram er ook redelijk makkelijk doorheen met T30+ Nm dungeons.
Moet alleen nog veel gold vinden, alles is op :D , om te rerollen.

Wat gebruik jij aan uniques?
Alleen Tempest Roar nu.

De rolls op mn andere dingen kunnen vast beter, daar let ik niet genoeg op.

Op zich lijkt Mad Wolf Glee of Hunter Zenith wel interessant om te combineren maar zie het niet in de guides dus doe ik het ook niet (lui). Of alle drie zelfs. Probleem is ongetwijfeld dat je veel inlevert op benodigde aspects.
pi_210476742
Uit persbericht: van 1 september 19.00 uur tot 5 september 19.00 uur krijgen spelers 25% meer XP en goud geldt voor zowel de Seizoens- als de Ethernal Realm en voor alle World Tiers
  Moderator woensdag 30 augustus 2023 @ 17:38:23 #93
9859 crew  Karina
Woman
pi_210476945
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 09:30 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Kan wel denk ik alleen krijg je geen extra XP als je een hogere dungeon doet, en de loot is ook niet echt beter heb ik gemerkt. Ik heb 2x in een groepje een NM 45 (zoiets denk ik, mobs waren lvl 100 ik was 81) en de loot was nog steeds hetzelfde (kut dus). Nadeel was ook dat ik daarna alleen nog maar NM 45 e.d. sigils kreeg die ik solo niet kan doen :')
quote:
14s.gif Op woensdag 30 augustus 2023 17:23 schreef Pheno het volgende:
Uit persbericht: van 1 september 19.00 uur tot 5 september 19.00 uur krijgen spelers 25% meer XP en goud geldt voor zowel de Seizoens- als de Ethernal Realm en voor alle World Tiers
Lekker, ik hoop lvl 90 aan te tikken hiermee.
niet zo tof doen
pi_210478093
Ik ben lvl 98, ik wacht wel even met 100 nu :')
pi_210485709
2 classes op seasonal op level 100 en de lol is er voor mij af. heb het spel sindsdien niet meer aangeraakt. Ik speel nu alleen nog maar Palia. Aanrader als je wat anders zoekt :)
pi_210485757
quote:
7s.gif Op maandag 28 augustus 2023 16:06 schreef Pheno het volgende:
Dit weekend level 97 gehaald. Het valt eigenlijk best mee, beetje helltide afwisselen met nm dungeons. Al mijn glyphs zijn lvl 15, daarvan moet ik nog 5 van de 6 naar level 21 helpen.

En dan maar iemand vinden om Uber Lilith te doen. Solo zal wel niet lukken, mijn attack power is maar 11k. Het is roeien met de riemen die ik heb op nm dungeon zo rond tier 50 :')
Attack power is niet alles. Mijn druid heeft nog geen 7k attack power, maar doet crits van 50-200 mil. Het ligt allemaal aan je secondary item stats en je build. Uber Lilith kun je zelfs als druid solo doen met een zogenaamde Lilith Build. maar ik vind het slecht dat je speciaal voor lilith helemaal moet omspeccen.

Als je hulp nodig hebt, add me: Deepcage#2908. Stuur me wel ff een bericht erbij dat ik weet wie je bent. Ik kan NM sigils van tier 70-75 doen met iemand erbij (die het zelf niet aankan). Hoger heb ik nog niet geprobeerd, geen zin in gehad.

quote:
YogiBear (lvl 100 Druid)
Play Time : 5 days 7 hours 48 minutes
Last Time Played : 8/25/2023, 2:22:52 AM
Monsters Killed : 166894
Elites Killed : 8678
Gold Collected : 82904886
Power : 794
Last Update : 8/31/2023, 12:30:29 PM

Dit is de build die ik gebruik (aanpassing op die van een streamer):
https://d4builds.gg/builds/9ee6bb04-e72b-44ca-8b34-56ef118cb23f/

[ Bericht 23% gewijzigd door Deepcage op 31-08-2023 12:36:56 ]
pi_210486005
quote:
99s.gif Op woensdag 23 augustus 2023 12:54 schreef Karina het volgende:
Hopelijk worden er ook wat nm dungeon affixes gewijzigd of verwijderd want sommige zijn gewoon echt niet leuk.
Welke dat dan? Drifting Shade zeker? Of Lightning Storm? Stormbane's Wrath? Volcanic? Potion Breakers?

Als je een build speelt die veel unstoppable geeft, dan heb je daar geen last van, kun je overal gewoon in blijven staan ;)
  Moderator donderdag 31 augustus 2023 @ 13:33:04 #98
9859 crew  Karina
Woman
pi_210486410
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2023 12:44 schreef Deepcage het volgende:

[..]
Welke dat dan? Drifting Shade zeker? Of Lightning Storm? Stormbane's Wrath? Volcanic? Potion Breakers?

Als je een build speelt die veel unstoppable geeft, dan heb je daar geen last van, kun je overal gewoon in blijven staan ;)
Drifting shade, lightning storm en stormbane's wratch gaan meteen de versplinteraar in idd :D Volcanic heb ik niet zo heel veel last van en postion breaker ben ik amper tegengekomen eigenlijk.
niet zo tof doen
pi_210496216
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 12:59 schreef Karina het volgende:

[..]
Dankje, ik was zelf verbaasd :D Ik doe nu wat tier IV legion events voor gear en ga daarna weer naar III om dungeons te doen. En de strongholds zijn idd een goed idee, die heb ik ook allemaal gedaan. Ga zo de worldboss meedoen op tier IV dat zal wel lachen worden denk ik _O-
Waarom zou je nog III dungeons doen? Als je de capstone haalt, dan kan je de gewone dungeons op IV prima meepakken.
pi_210498782
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2023 10:13 schreef Tim_G het volgende:

[..]
Waarom zou je nog III dungeons doen? Als je de capstone haalt, dan kan je de gewone dungeons op IV prima meepakken.
Dat ligt er natuurlijk helemaal aan of je ZELF de capstones gedaan hebt, of dat je het een vriend voor je hebt laten doen. Ik heb meerdere spelers richting level 70 geboost door de capstones voor hen te doen op level 1. Tegen de tijd dat ik beide capstones voor ze gedaan had waren ze al rond level 20 (half uurtje) en vervolgens level 50 (uurtje). level 70 na 2-3 uurtjes boosten. Maar vanaf level 65+ moet torment wel te doen zijn.
pi_210499401
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2023 14:05 schreef Deepcage het volgende:

[..]
Dat ligt er natuurlijk helemaal aan of je ZELF de capstones gedaan hebt, of dat je het een vriend voor je hebt laten doen. Ik heb meerdere spelers richting level 70 geboost door de capstones voor hen te doen op level 1. Tegen de tijd dat ik beide capstones voor ze gedaan had waren ze al rond level 20 (half uurtje) en vervolgens level 50 (uurtje). level 70 na 2-3 uurtjes boosten. Maar vanaf level 65+ moet torment wel te doen zijn.
In dit geval had ze het ook zelf gedaan begreep. Maar verder interessante info wat je oplepelt, ik had begrepen dat je boosten weinig zinvol was omdat je enkel extra xp krijgt tot mobs die 3 lvls hoger zijn dan jij. Dus als lvl 50 toon krijg je voor lvl60 mobs net zoveel xp als voor lvl 53 mobs.

Maar zo werkt het toch niet zeg je?
pi_210502742
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2023 15:00 schreef Tim_G het volgende:

[..]
In dit geval had ze het ook zelf gedaan begreep. Maar verder interessante info wat je oplepelt, ik had begrepen dat je boosten weinig zinvol was omdat je enkel extra xp krijgt tot mobs die 3 lvls hoger zijn dan jij. Dus als lvl 50 toon krijg je voor lvl60 mobs net zoveel xp als voor lvl 53 mobs.

Maar zo werkt het toch niet zeg je?
Nope is oude informatie. Je krijgt nu exp tot 10 levels hoger dan je eigen level en de 200% experience bonus van torment content stacked daarmee. Dus je krijgt op torment echt veel meer exp. Als je het wil proberen, laat ik het je wel eens zien ;)
  Moderator vrijdag 1 september 2023 @ 22:14:24 #103
9859 crew  Karina
Woman
pi_210503970
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2023 10:13 schreef Tim_G het volgende:

[..]
De III deed ik voor de renown :P dat ging wat vlotter. Ik ben ondertussen lvl 87 dus dat is al niet meer van toepassing ;)
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2023 20:16 schreef Deepcage het volgende:

[..]
Nope is oude informatie. Je krijgt nu exp tot 10 levels hoger dan je eigen level en de 200% experience bonus van torment content stacked daarmee. Dus je krijgt op torment echt veel meer exp. Als je het wil proberen, laat ik het je wel eens zien ;)
Ah dat wist ik nog niet! Goed om te weten :P Al doe ik nu meestal al hogere dan 'voorgeschreven' zeg maar. Had nog niet gemerkt dat ik toch extra XP kreeg.
niet zo tof doen
pi_210505706
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 september 2023 22:14 schreef Karina het volgende:

[..]
De III deed ik voor de renown :P dat ging wat vlotter. Ik ben ondertussen lvl 87 dus dat is al niet meer van toepassing ;)
[..]
Ah dat wist ik nog niet! Goed om te weten :P Al doe ik nu meestal al hogere dan 'voorgeschreven' zeg maar. Had nog niet gemerkt dat ik toch extra XP kreeg.
Het beste wat je kunt doen om optimale exp te krijgen is NM dungeons 10 levels boven je eigen level. Hoger heeft niet echt nut, behalve dan om je glyphs sneller te levellen.
pi_210505995
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2023 20:16 schreef Deepcage het volgende:

[..]
Goed om te horen! Vond 60 naar 70 toe al vrij snel gaan. Dus dat verklaart het wel :)
  Moderator zaterdag 2 september 2023 @ 09:36:03 #106
9859 crew  Karina
Woman
pi_210506383
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2023 06:00 schreef Deepcage het volgende:

[..]
Het beste wat je kunt doen om optimale exp te krijgen is NM dungeons 10 levels boven je eigen level. Hoger heeft niet echt nut, behalve dan om je glyphs sneller te levellen.
Ik ga proberen wat hoger te doen nu idd. Lvl 92 mobs gaat sowieso nu makkelijk dus iets hoger is sowieso geen probleem denk ik.
niet zo tof doen
  zaterdag 2 september 2023 @ 13:22:26 #107
64831 2NutZ
pi_210508214
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2023 06:00 schreef Deepcage het volgende:

[..]
Wat?
Ik ben lvl 81 dan zou ik lvl91 nm dungeon moeten kunnen doen? Ik doe lvl40 solo
pi_210508448
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2023 13:22 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Wat?
Nee, de monsters in een nm dungeon moeten tien levels hoger dan je zijn. Ik gok zo rond nm 35-40 dus :)
pi_210508455
Ik ga vandaag de 100 aantikken, 99,5 op het moment. En dan eens kijken of uberlilly me alle hoeken van de kamer laat zien
pi_210508530
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2023 13:22 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Wat?
De formule op torment om je ideale level nm sigil te bepalen op basis van 10 levels boven je eigen level is de volgende:

(81+10=91) - 54 = 37 NM sigil.

Elke level dat jij hoger wordt, doe je 1 NM sigil level hoger. Zo krijg je altijd optimale exp. Hoger mag uiteraard ook als je het aan kunt en het niet exorbitant meer tijd in beslag neemt.
pi_210508541
quote:
17s.gif Op zaterdag 2 september 2023 13:50 schreef Pheno het volgende:
Ik ga vandaag de 100 aantikken, 99,5 op het moment. En dan eens kijken of uberlilly me alle hoeken van de kamer laat zien
Voor Uber Lilith heb je minimaal 13K (buffed) armor nodig. Heb je dat niet, dan ga je gegarandeerd 1-shot neer elke keer dat ze een grote attack doet.

Jammer dat je op console speelt en crossplay uit hebt staan. Ik had je graag richting 100 geholpen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Deepcage op 02-09-2023 16:51:36 ]
pi_210510797
Mijn gamepass is net afgelopen, daar ligt het aan. Moet die weer verlengen, maar er was een cheap truukje om goedkoop gpu te krijgen.

Maar ik snap de telegraphs op de grond niet tijdens haar battle. Die spikes doen pijn, maar de telegraphs laten echt zo slecht zien waar ze komen.
pi_210510807
En 13k armor? Ik zit op 5.9k :') ik zou ook niet weten hoe ik dat kan verdubbelen met die *** drops die ik steeds heb
pi_210511248
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 september 2023 17:43 schreef Pheno het volgende:
Mijn gamepass is net afgelopen, daar ligt het aan. Moet die weer verlengen, maar er was een cheap truukje om goedkoop gpu te krijgen.

Maar ik snap de telegraphs op de grond niet tijdens haar battle. Die spikes doen pijn, maar de telegraphs laten echt zo slecht zien waar ze komen.
Gamepass? is dat zo'n abbonnement ofzo?

En telegraphs? wut? ik snap je niet. (mischien is dat een console dingetje?)
pi_210511578
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2023 18:37 schreef Deepcage het volgende:

[..]
Gamepass? is dat zo'n abbonnement ofzo?

En telegraphs? wut? ik snap je niet. (mischien is dat een console dingetje?)
Ja, ze moeten je toch ergens uitmelken dus je betaalt voor multiplayer op consoles. PS Plus, Xbox Live Gold/Gamepass en Nintendo Online.

Nee, ik kan haar aanvallen niet lezen. Normaal zie je wel iets aankomen, maar ik zie nu wat strepen door de grond gaan en even later ben ik dood :)
pi_210511715
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 september 2023 19:08 schreef Pheno het volgende:

[..]
Nee, ik kan haar aanvallen niet lezen. Normaal zie je wel iets aankomen, maar ik zie nu wat strepen door de grond gaan en even later ben ik dood :)
En daar heb je die 13k armor dus voor nodig, om daar niet 1-shot van dood te gaan ;)
pi_210514778
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2023 19:22 schreef Deepcage het volgende:

[..]
En daar heb je die 13k armor dus voor nodig, om daar niet 1-shot van dood te gaan ;)
Mja, niet haalbaar op een rogue zou ik zeggen.
pi_210514848
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 september 2023 23:41 schreef Pheno het volgende:

[..]
Mja, niet haalbaar op een rogue zou ik zeggen.
Het is wel haalbaar, maar dan moet je een hele boel andere stats vervangen door Armor % en Armor while Fortified %. Dan moet je weer hele nieuwe gear gaan verzamelen.

Dat zou ik ook moeten op mijn druid, maar daar heb ik dus geen zin in. Dus Lilith laat ik voor wat het is.
pi_210514912
Mja, ik ga d’r wel meppen een keer. Zoals ik alle ubers in eerdere delen wilde kunnen solo’en. Waar is mijn assassin bitch van deel 2, I need her :D
pi_210516418
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 september 2023 23:57 schreef Pheno het volgende:
Mja, ik ga d’r wel meppen een keer. Zoals ik alle ubers in eerdere delen wilde kunnen solo’en. Waar is mijn assassin bitch van deel 2, I need her :D
Ik speel nog steeds D2R....en met een Mosaic assassin....echt OP...ren overal door heen...ubers geen probleem...Dclone appeltje eitje....players 7 als mes door de boter
Vici, Vidi, Veni!
pi_210516599
Getting there: liliith op 50% voordat ze blisters gaat leggen. En die one-shotten.

Dus door blijven oefenen: “Again”
  Moderator maandag 4 september 2023 @ 19:17:19 #122
9859 crew  Karina
Woman
pi_210532487
Nou de theorie dat the Butcher altijd/vaak komt als de treasure goblin er is die klopt wel. Al 3x gehad :') Heb hem 1 keer gekilled, duurde weliswaar even maar dan heb je wel wat... zou je denken, want hij dropte geen moer _O-
Andere twee keer niet gelukt, teveel andere mobs in de buurt: de andere theorie dat the Butcher wordt aangevallen als je hem naar een groepje mobs kite, die klopt iig niet.

Inmiddels lvl 91 (mede dankzij Deepcage van 't weekend). Kon vandaag overdag nog wat spelen af en toe want ik werkte thuis.
niet zo tof doen
  maandag 4 september 2023 @ 21:41:45 #123
194233 Friday12
Originele kloon
pi_210533893
https://www.wowhead.com/d(...)s-in-diablo-4-334808

Wel jammer dat runewords geen ding zijn in d4
  Moderator vrijdag 8 september 2023 @ 15:52:46 #124
9859 crew  Karina
Woman
pi_210569956
Gratis shit bij amazon prime gaming: https://gaming.amazon.com/home

De vertaling :')___
quote:
Om deze cosmetische wapens uit te rusten, ga je naar je garderobe in je nabijgelegen stad, selecteer je het itemtabblad, vervolgens de wapenvariant die je wilt uitrusten en tot slot selecteer je Confirm Look. De Vermiljoen donker boekdeel is alleen geschikt voor de klassen Tovenaars en Necromancer en de Vermiljoen boutenwerper is alleen geschikt voor Schurken.
Schurk is zeker rogue? lol
niet zo tof doen
pi_210569971
Boutenwerper
pi_210570434
Iedereen weet dat we in het Nederlands gewoon boutenlanceerder zeggen.
-nee-
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 5 oktober 2023 @ 09:49:25 #127
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_210840803
  donderdag 5 oktober 2023 @ 14:35:52 #128
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_210843382
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 september 2023 15:52 schreef Karina het volgende:
Gratis shit bij amazon prime gaming: https://gaming.amazon.com/home

De vertaling :')___
[..]
Schurk is zeker rogue? lol
Ik ben inmiddels overleden
pi_210847893
Man de nieuwe seizoen 2 klinkt echt mooi 10 oktober deel 2 van de campfire chat, zien welke char/build dan OP word maar xp buff 40% sneller naar lvl 100 is al nice genoeg, daar gaan mijn sociale uren weer haha
  Moderator donderdag 5 oktober 2023 @ 22:32:26 #130
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_210848794
Gevalletje weer van; eerst zien dan geloven.
pi_210850827
Bijna net zoveel mensen spelen inmiddels deel 3 als deel 4.
Wat een pareltje.

Blizzard is dood voor mij na dit fiasco.
blablablabla
pi_210911751
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 08:52 schreef Elan het volgende:
Bijna net zoveel mensen spelen inmiddels deel 3 als deel 4.
Wat een pareltje.

Blizzard is dood voor mij na dit fiasco.
En hoeveel spelen D2R dan nog?
Vermaak me er bijna iedere dag nog mee. Even 1 a 2 uurtjes rondhobbelen, met wat mods.
Beetje meer inv en stash space, lootfilter, dat soort dingetjes.
Vici, Vidi, Veni!
pi_210911782
Ik haak weer even aan in het tweede seizoen, maar had alles gedaan voor dit seizoen op Uber Lilith na. Ik heb geen zin in one shot bosses waarbij je geen telegraphs ziet en er een lag is waardoor je altijd te laat bent (iig op console). Als ik frustratie wil dan speel ik wel een andere game.
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 14:28:53 #134
64831 2NutZ
pi_210984205
Vanmiddag vrij genomen begint seizoen pas vanavond om 7 uur :') fml
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 16:49:05 #135
498210 KoningWouter
BE THE BEST&FUCK THE REST
pi_210985616
Oke we gaan het weer eens proberen vanavond. Als het goed is is de reknown grind verleden tijd.

Ben benieuwd of het inmiddels speelbaar is.
  Moderator dinsdag 17 oktober 2023 @ 18:03:31 #136
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_210986143
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 14:28 schreef 2NutZ het volgende:
Gelachen +1
  woensdag 18 oktober 2023 @ 00:51:59 #137
194233 Friday12
Originele kloon
pi_210991717
En dan was het nog paar uur uitgesteld+ paar uur veel bugs
pi_210992639
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 14:28 schreef 2NutZ het volgende:
Sorry, ik moest ook lachen.

Maar begint het al een beetje ergens op te lijken? Ik was er na de initiële hype eigenlijk volledig op uitgekeken en heb er verder ook geen blik meer op geworpen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 18 oktober 2023 @ 09:54:24 #139
64831 2NutZ
pi_210993146
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 08:51 schreef Monolith het volgende:

[..]
Sorry, ik moest ook lachen.

Maar begint het al een beetje ergens op te lijken? Ik was er na de initiële hype eigenlijk volledig op uitgekeken en heb er verder ook geen blik meer op geworpen.
Ik heb eternal tot lvl 56 gedaan met een necro. Toen seizoen 1 met een druid tot lvl 86 en nu begonnen met een rogue op seizoen 2. Tot nu toe lijkt het wel leuker, vind het weer leuk om met een nieuw karakter opnieuw te beginnen maar ik vermoed wel dat ik wederom ga stoppen rond lvl 60 ofzo.

Zijn nog een hoop verbeteringen nodig maar lijkt tot nu toe een stuk beter dan seizoen 1.
  Moderator woensdag 18 oktober 2023 @ 16:18:56 #140
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_210997067
Iemand al lvl 70+ ofzo?

Ik heb gister een mage geleveld tot lvl 15 of 20 ofzo. Denk dati k snel weer ga switchen van class, dat out of mana constant begint me nu al te irriteren, dat gaat op hogere levels er niet beter op worden ;(
  Moderator zondag 22 oktober 2023 @ 01:01:58 #141
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_211036470
Moet zeggen dat S2 lekker weg speelt, je levelt heel snel en je vind snel (goeie) items.

Kwam flink overpowered T4 binnen op lvl 59. Toen dat vampieren event gedaan voor 150 van die bloodkrengen. Terwijl ik begon kwamen er nog een zooi gasten en die hadden ook allemaal 150 van d ie dingen om nog een paar events te doen. De loot lag letterlijk overal en ik was vrijwel binnen ~10 minuten compleet gegeard om t4 makkelijk aan te kunnen.

Nu lvl 75, wel flink wat gear upgrades gehad en zit nu met NM dungeons op lvl 35-40 (mobs dus van 90+ al) en het is echt met 2 vingers in de neus met de pulv druid. Ben benieuwd hoe het is als ik lvl 100 ben, maar wel bang dat ik, zodra ik 100 ben, ook niet meer verder ga grinden, dan vind ik het wel weer leuk geweest. Misschien rol ik dan nog een 2e char voor dit seizoen, dat dan weer wel...
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 23 oktober 2023 @ 14:32:33 #142
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_211053430
pi_211053691
quote:
666x3 koeien uitmoorden, +/-8 per minuut -> reloaden van game -> weer 8 -> reloaden. Blizzard dacht dat dat een leuk idee was of zo :D

Maar wel een toffe zoektocht naar hoe je de items krijgt, wat je er mee moet en dan nu dat nieuwe puzzelstukje om dat level open te krijgen .
  maandag 23 oktober 2023 @ 14:56:39 #144
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_211053726
Heb al maanden D4 niet meer gespeeld :X Ook niet echt meer aan gedacht, zal wel weer aan slag gaan na kerst ergens denk ik.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 23 oktober 2023 @ 14:58:37 #145
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_211053752
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 14:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb al maanden D4 niet meer gespeeld :X Ook niet echt meer aan gedacht, zal wel weer aan slag gaan na kerst ergens denk ik.
Dit seizoen is juist wel leuk met die vampiric powers.
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 09:35:12 #146
64831 2NutZ
pi_211061658
Tot nu toe echt een leuk seizoen.
Heb net de vampierbaas verslagen (Zir?) op lvl 45 en daarna de temple voor T3 gedaan. Deze zou voor 50+ zijn maar ik ging er zo makkelijk doorheen niet normaal. Speel met een rogue met poison en twisted blades.
Ik speel het weer meer als D3 merk ik, gele items wegdoen en alleen legendarys dragen. Gaat tot nu toe prima.

Ik hou alleen mijn hart vast voor na lvl50. Moet je dan weer alle gele items doorpluizen elke keer?
pi_211061807
quote:
Ik heb het ook nog niet aangeraakt. Komt vanzelf wel weer, maar nu even geen zin.
pi_211062761
quote:
Zelfde hier hoor. Na launch een tijdje echt heel goed mee vermaakt, maar toen kwam de grind en daar haakte ik af.
Ik hoor wel wat goede verhalen over S2, maar misschien dat ik bij een volgend seizoen eens weer aanhaak.
pi_211063010
Ik kom wel terug als er überhaupt een endgame is. Lekker grinden voor nada noppes niks. :')
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 13:24:09 #150
194233 Friday12
Originele kloon
pi_211064069
S2 was wel ok tot ze ineens shit nerfen zonder patch notes :')
  Moderator woensdag 25 oktober 2023 @ 19:36:22 #151
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_211080022
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 13:24 schreef Friday12 het volgende:
S2 was wel ok tot ze ineens shit nerfen zonder patch notes :')
Welke nerfs ? Ze hebben letterlijk gezegd niet te gaan nerfen gister :')
  woensdag 25 oktober 2023 @ 20:59:33 #152
194233 Friday12
Originele kloon
pi_211081850
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:36 schreef Jimbo het volgende:

[..]
Welke nerfs ? Ze hebben letterlijk gezegd niet te gaan nerfen gister :')
ja heel mooi maar ze hebben poison gefixed ofz :') dus eigenlijk officieel niet een nerf
  Moderator woensdag 25 oktober 2023 @ 23:16:30 #153
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_211083815
quote:
6s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:59 schreef Friday12 het volgende:

[..]
ja heel mooi maar ze hebben poison gefixed ofz :') dus eigenlijk officieel niet een nerf
? Dat is dan toch een voordeel juist voor de speler.
Psn was zwaar overpowered in mobs.
Tenzij je het over het duriel gevecht hebt. Die was verreweg te makkelijk en kon je op lvl 70 al met 2 vingers in je kut doen. Prima dat ze die dan sterker maken.

Je posts nu klinken meer als een gevalletje klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt. Heb je enigsinds nog gespeeld sinds S1?
  donderdag 26 oktober 2023 @ 00:02:20 #154
194233 Friday12
Originele kloon
pi_211084105
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 23:16 schreef Jimbo het volgende:

[..]
? Dat is dan toch een voordeel juist voor de speler.
Psn was zwaar overpowered in mobs.
Tenzij je het over het duriel gevecht hebt. Die was verreweg te makkelijk en kon je op lvl 70 al met 2 vingers in je kut doen. Prima dat ze die dan sterker maken.

Je posts nu klinken meer als een gevalletje klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt. Heb je enigsinds nog gespeeld sinds S1?
Ja speelde rogue (zonder te weten dat het op was) en mn dmg was ineens veel lager een dag of 2 geleden
  Moderator donderdag 26 oktober 2023 @ 00:49:28 #155
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_211084322
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 00:02 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Ja speelde rogue (zonder te weten dat het op was) en mn dmg was ineens veel lager een dag of 2 geleden
geen ander item gepakt of iets? ik heb t met mn sorc ook, heb vergelijkbaar qua dmg betere items maar omdat de buckets anders zijn zijn nieuwe items vaak veel zwakker
  donderdag 26 oktober 2023 @ 01:23:23 #156
194233 Friday12
Originele kloon
pi_211084403
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 00:49 schreef Jimbo het volgende:

[..]
geen ander item gepakt of iets? ik heb t met mn sorc ook, heb vergelijkbaar qua dmg betere items maar omdat de buckets anders zijn zijn nieuwe items vaak veel zwakker
Nope had 2 dagen niet gespeeld en lagere dmg.
pi_211096092
Net het paard van duriel gekregen oh man prachtig, mijn dag is weer goed tegelijk met Flicker boots die ik zocht
  Moderator vrijdag 27 oktober 2023 @ 17:54:58 #158
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_211102546
Merk dat ik echt geen doorzettingsvermogen heb om door te levelen na 75+ :')

Wil best die duriel enzo doen, maar zit met beide mn 75 chars nu op een punt dat ik echt heel hard moet gaan grinden om dan met 1% geluk een item te krijgen wat net wat beter is dan degene die ik al heb, of net die 0.1% kans op die unique die ik nodig heb te krijgen.

Sure ik ga wel doorspelen, maar kom wel gelijk in een sleur terecht :@
pi_211102706
Nog steeds niet begonnen om die reden: die motivatie om weer door te gaan naar 100 door continue dezelfde nm dungeons te doen: blegh.
pi_211103030
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 18:08 schreef Pheno het volgende:
Nog steeds niet begonnen om die reden: die motivatie om weer door te gaan naar 100 door continue dezelfde nm dungeons te doen: blegh.
Het is mij ook gewoon nog te grindy zonder beloning. Een D2R is natuurlijk ook gewoon een enorme grind, maar je vindt altijd toch wel weer iets waardoor je weer verder wilt spelen. Dat mist nog echt wel in D4.
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 21:32:58 #161
194233 Friday12
Originele kloon
pi_211105553
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 18:08 schreef Pheno het volgende:
het is echt veel sneller nu. Heb zelf echt pas mijn 4e rune op lvl 15 en ben lvl 90
  Moderator vrijdag 27 oktober 2023 @ 22:45:26 #162
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_211106473
met een snelle classe wel :P

met mn pulv druid oneshot ik overal doorheen, met de sorc moet ik echt goed kijken wat voor dungeon het is, alles wat me een beetje kan verneuken doe ik instant skippen :')

Komt nog wel, paar upgrades nog :+
pi_211137370
pi_211179170
Seizoen speelt tot nu toe lekker weg. Zowaar ook eens wat worldbosses meepakken, blood harvest is prima om te doen. Zit zo op 70+ en dan is er nog genoeg ruimte ter verbetering. Wellicht kom ik dit seizoen wel tot 100 :D
  dinsdag 7 november 2023 @ 14:16:14 #165
64831 2NutZ
pi_211223126
Hoe zit dat met die bosses?
Ik ben nu lvl 73 poison rogue met ancestral gear. Eigenlijk gaat het meeste mij vrij makkelijk af. NMD lvl 30+ vlieg ik doorheen echter WT4 echo of varshan lukt mij gewoon niet. Bijna one shot door hem. ook te weinig dmg.
En die is voor lvl 75+ dus ik varag mij af hoe ik dit zou moeten doen? en dan verder die andere bazen nog zoals grigoire etc dat gaat mij zo nooit lukken natuurlijk.
Het lijkt wel of ik iets mis...
pi_211223985
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
Hoe zit dat met die bosses?
Ik ben nu lvl 73 poison rogue met ancestral gear. Eigenlijk gaat het meeste mij vrij makkelijk af. NMD lvl 30+ vlieg ik doorheen echter WT4 echo of varshan lukt mij gewoon niet. Bijna one shot door hem. ook te weinig dmg.
En die is voor lvl 75+ dus ik varag mij af hoe ik dit zou moeten doen? en dan verder die andere bazen nog zoals grigoire etc dat gaat mij zo nooit lukken natuurlijk.
Het lijkt wel of ik iets mis...
Armor en res gok ik
  dinsdag 7 november 2023 @ 15:40:42 #167
64831 2NutZ
pi_211224026
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 15:38 schreef Tim_G het volgende:

[..]
Armor en res gok ik
Dat dacht ik ook maar heb juist veel armor en dmg reduction en res potions daarom snap ik het niet
pi_211224076
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 15:40 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Dat dacht ik ook maar heb juist veel armor en dmg reduction en res potions daarom snap ik het niet
Maar ik loop tegen hetzelfde aan. Varshan one shot me keer op keer terwijl ik lvl 80 ben.
  dinsdag 7 november 2023 @ 15:48:07 #169
64831 2NutZ
pi_211224150
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 15:43 schreef Tim_G het volgende:

[..]
Maar ik loop tegen hetzelfde aan. Varshan one shot me keer op keer terwijl ik lvl 80 ben.
Oef zelfs op lvl 80... vaag want ik heb zaken als temple of light enzo voor hogere tiers heel makkelijk kunnen doen op veel lagere level dan aangegeven maar deze bosses zijn onmogelijk.

Andere bosses al geprobeerd dan?
pi_211224183
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 15:48 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Oef zelfs op lvl 80... vaag want ik heb zaken als temple of light enzo voor hogere tiers heel makkelijk kunnen doen op veel lagere level dan aangegeven maar deze bosses zijn onmogelijk.

Andere bosses al geprobeerd dan?
Klopt, maar vond Varshan op T3 al veel lastiger dan de rest. Komt eigenlijk omdat je overal doorheen vliegt en als je echt even moet opletten dan zit dat helemaal niet in je systeem :D
  dinsdag 7 november 2023 @ 15:53:54 #171
64831 2NutZ
pi_211224220
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 15:50 schreef Tim_G het volgende:

[..]
Klopt, maar vond Varshan op T3 al veel lastiger dan de rest. Komt eigenlijk omdat je overal doorheen vliegt en als je echt even moet opletten dan zit dat helemaal niet in je systeem :D
Dat klopt wel het is een hele andere manier van deze game spelen natuurlijk. Ik was ook op den duur iets van 10min bezig en toen was die halfdood. Daarna alsnog ge1shot maar goed....
Een lvl 100 random dude, zo'n ball lightning wizard hielp me en die had hem in 20sec dood :')
pi_211224440
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 15:53 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Dat klopt wel het is een hele andere manier van deze game spelen natuurlijk. Ik was ook op den duur iets van 10min bezig en toen was die halfdood. Daarna alsnog ge1shot maar goed....
Een lvl 100 random dude, zo'n ball lightning wizard hielp me en die had hem in 20sec dood :')
Gewoon doorlvl-en totdat je er overheen walst :D
  dinsdag 7 november 2023 @ 16:10:43 #173
64831 2NutZ
pi_211224469
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 16:07 schreef Tim_G het volgende:

[..]
Gewoon doorlvl-en totdat je er overheen walst :D
Ja gelukkig gaat dit wat sneller dan season 1 _O_
pi_211523724
Wat is het hier rustig? Speelt er helemaal niemand meer?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 5 december 2023 @ 12:30:18 #175
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_211523876
Ik heb het spel al even niet meer opgestart inderdaad. Ben weer verder gegaan met Lost Ark. :@
pi_211524151
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2023 12:30 schreef Netsplitter het volgende:
Ik heb het spel al even niet meer opgestart inderdaad. Ben weer verder gegaan met Lost Ark. :@
S2 nog wel gedaan?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 5 december 2023 @ 12:57:46 #177
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_211524165
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2023 12:57 schreef Tim_G het volgende:

[..]
S2 nog wel gedaan?
Aan begonnen. Lvl40 ofzo.
pi_211524415
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2023 12:57 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
Aan begonnen. Lvl40 ofzo.
Vind S2 een verademing ivm S1, levellen gaat echt veel sneller. Het loopt allemaal net wat lekkerder.
  dinsdag 5 december 2023 @ 13:31:40 #179
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_211524616
Ik keer terug bij seizoen 3, volgens mij in januari :P
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 5 december 2023 @ 13:36:13 #180
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_211524677
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2023 13:14 schreef Tim_G het volgende:

[..]
Vind S2 een verademing ivm S1, levellen gaat echt veel sneller. Het loopt allemaal net wat lekkerder.
Ik ben te casual om dat verschil echt te merken. :@
pi_211524715
Ik wacht wel tot die naar Game Pass komt volgend jaar ergens.
pi_211525313
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2023 13:36 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
Ik ben te casual om dat verschil echt te merken. :@
Juist als casual merk je het verschil. Je komt verder in minder tijd :D
  zaterdag 9 december 2023 @ 12:07:59 #183
498210 KoningWouter
pi_211563399
Spelen we dit spel nog een beetje? Het is wat rustig op de Fok's!

Zelf ben ik zo af en toe season 2 aan het doen en vind het wel erg vet hoor. De blood surges geven lekker veel legendaries.

Ook vind ik het erg tof dat ze tijdens het season content toevoegen zoals nu de Abbotair of Zir.

Schandalig vind ik het moneymaking model. Je kunt nu ook custom town portals en death ghosts kopen. En het zijn geen goedkope aankopen.

Een complete set voor 1 class kost zo'n 28 euro. Echt schandalig voor een spel waar ik 100 euro voor heb betaald.

Maar verder erg vet. Season 2 heeft een hoop goed gemaakt imho.
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 9 december 2023 @ 14:04:48 #184
132619 crew  D_A
Ben jij van die Š ?
pi_211564552
Ik ben ook maar weer begonnen aan Season 2, nu level 51 oid. Maar met je eens dat het verdien model wel erg uit de hand begint te lopen :')
  zaterdag 9 december 2023 @ 14:18:51 #185
194233 Friday12
Originele kloon
pi_211564647
Ik vind D4 kut vergeleken met D3. Daar heb ik echt veel uren in zitten.
pi_211566310
Ik was ook vrij snel afgehaakt. Ben wel van plan om het volgende seizoen weer eens een kans te geven. Volgens mij is er wel het één en ander veranderd. Als ik het goed begreep is het aanpakken van de itemization pas iets voor seizoen 4 en daar lag toch wel het grote pijnpunt van de game vond ik.
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 9 december 2023 @ 17:31:46 #187
132619 crew  D_A
Ben jij van die Š ?
pi_211566325
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2023 14:18 schreef Friday12 het volgende:
Ik vind D4 kut vergeleken met D3. Daar heb ik echt veel uren in zitten.
Haha, idem. Maar ik vind het sfeertje wel prima bij D4. Je zit alleen veel alleen te spelen omdat er gewoon echt minder mensen online zijn.
pi_211567035
Ik speel het niet meer. Deels omdat anders de backlog een beetje oploopt, maar ook wel omdat het echt een ordinair verdienmodel heeft die je verder vooral ziet op schrale mobiele games. Het draait wel echt heel erg om geld, en het was heus niet goedkoop om aan te schaffen.

Diablo 3 zat ook wel meer plezier in, maar dat kan ook zijn omdat ik het trucje wel ken, ondertussen.
-nee-
pi_211568026
Ik heb seizoen 2 niet gespeeld maar ik denk dat dat geen verandering gebracht zou hebben in mijn mening over het spel. Ik vind het namelijk kut met peren en dat komt voornamelijk door de level scaling.

Maargoed, Diablo 3 was ook een drama in het begin dus hopelijk weten ze de boel nog een beetje op te frissen. Voor nu kan ik geen enkele reden bedenken om 4 te prefereren boven 1, 2 of 3. Die zijn allemaal beter en completer dan 4.

Zoals ik al eerder zei: Ik denk dat het wel loont om volgend jaar ergens nog eens een bezoekje te brengen aan de game. En als het dan nog kut is is het wel duidelijk dat Blizzard het gewoon niet meer zo goed weet wat betreft games. Jammer, want in de jaren 90 was er niets beters dan Blizzard.
Conscience do cost.
  zaterdag 9 december 2023 @ 20:51:59 #190
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_211568158
Kan je nu wel met een class items vinden voor andere classes? Dat is in mijn ogen een van grootste pijnpunten. Plus dat items moeilijk overdraagbaar zijn als je iets vindt op level 80... Geef de items gewoon een bepaald level, dat had je ook bij D2. Frostburn level 29, Shako level 62, enzovoorts. En de nutteloosheid van meeste legendaries.
  vrijdag 12 januari 2024 @ 09:33:17 #191
498210 KoningWouter
pi_212001189
twitter

Season 3 trailer.
  maandag 22 januari 2024 @ 11:52:28 #192
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_212128402
Zijn we een beetje enthousiast voor season 3 morgen? Aantal skills getweakt, nieuwe uniques. Helltide is altijd up minus 5 minuten area change.

Heb niet alle eerdere patches gelezen dus geen idee of je nu wel makkelijk items kan vinden voor andere class en de irritante level requirement wat aangepast is...

Edit: level requirement blijkbaar al lang aangepast naar 60 voor sacred en 80 voor ancestral.
  maandag 22 januari 2024 @ 15:22:27 #193
194233 Friday12
Originele kloon
pi_212130467
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2024 11:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zijn we een beetje enthousiast voor season 3 morgen? Aantal skills getweakt, nieuwe uniques. Helltide is altijd up minus 5 minuten area change.

Heb niet alle eerdere patches gelezen dus geen idee of je nu wel makkelijk items kan vinden voor andere class en de irritante level requirement wat aangepast is...

Edit: level requirement blijkbaar al lang aangepast naar 60 voor sacred en 80 voor ancestral.
Niet echt hyped nog steeds :D

Sacred is nu min lvl 60? of hoe bedoel je?
  maandag 22 januari 2024 @ 15:37:24 #194
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_212130630
quote:
6s.gif Op maandag 22 januari 2024 15:22 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Niet echt hyped nog steeds :D

Sacred is nu min lvl 60? of hoe bedoel je?
Sacred kan je vinden vanaf 50 en Ancestral vanaf 70 geloof ik. Maar alle items ongeacht op welke level je het vindt hebben een level requirement. Die staat nu vast op 60 voor sacred en 80 voor ancestral. Eerder schaalde die mee met je level. Nu is het dan beter bruikbaar voor andere characters.
  maandag 22 januari 2024 @ 16:19:21 #195
194233 Friday12
Originele kloon
pi_212131077
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2024 15:37 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Sacred kan je vinden vanaf 50 en Ancestral vanaf 70 geloof ik. Maar alle items ongeacht op welke level je het vindt hebben een level requirement. Die staat nu vast op 60 voor sacred en 80 voor ancestral. Eerder schaalde die mee met je level. Nu is het dan beter bruikbaar voor andere characters.
Ja maar je kan dus nu niet op 45 al sacred gear krijgen :') Dat is wel lekker kut
  maandag 22 januari 2024 @ 16:42:40 #196
505599 Speklap3000
#AllSpekIsBeautiful
pi_212131314
wnneer gaat season 3 nu live?
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag
  maandag 22 januari 2024 @ 16:46:30 #197
194233 Friday12
Originele kloon
pi_212131357
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2024 16:42 schreef Speklap3000 het volgende:
wnneer gaat season 3 nu live?
Morgen ergens. Weet niet precies de tijd
  maandag 22 januari 2024 @ 16:46:43 #198
505599 Speklap3000
#AllSpekIsBeautiful
pi_212131361
quote:
6s.gif Op maandag 22 januari 2024 16:46 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Morgen ergens. Weet niet precies de tijd
nice
  maandag 22 januari 2024 @ 16:51:03 #199
194233 Friday12
Originele kloon
pi_212131410
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2024 16:46 schreef Speklap3000 het volgende:

[..]
nice
quote:
10 a.m. PT for the West Coast of North America
1 p.m. ET for the East Coast of North America
6 p.m. GMT for the U.K.
7 p.m. CET for Western Europe/Paris
3 a.m. JST on Jan. 24 for Tokyo
7 uur voor ons dus
pi_212137917
Is het al wat beter geworden? Begreep dat seizoen 3 nog niet echt gaat brengen wat men hoopt?

Ik ben steed dieper aan het wegzakken in PoE...wat een mega leercurve!
Vici, Vidi, Veni!
  dinsdag 23 januari 2024 @ 10:46:45 #201
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_212138581
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 09:19 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Is het al wat beter geworden? Begreep dat seizoen 3 nog niet echt gaat brengen wat men hoopt?

Ik ben steed dieper aan het wegzakken in PoE...wat een mega leercurve!
Wat hoopt men dan?

Er komt in toekomst nog een nieuwe class en uitbreiding van map begreep ik. Verder lijkt Blizzard vooral de classes wat beter te hebben uitgebalanceerd waardoor er meer builds viable zijn. Barbarian heeft wel enorme boost gekregen lijkt het. Heel veel sterke builds mogelijk.

Ik weet nog niet wat ik kies. Meteor lijkt een buff te hebben gekregen maar is nog niet duidelijk hoe goed. Anders val ik toch weer terug op oude favoriet de Rogue. Ik mis nog wel een echte summoner, gewoon echt 10 skeletons bijvoorbeeld.
pi_212139036
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 10:46 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Wat hoopt men dan?
Uitdaging en afwisseling vooral. Ik persoonlijk dan. En een einde aan level scaling.
Conscience do cost.
pi_212140013
Ben maar weer eens wat hersenloos D2R farmwerk aan het doen. Wil echt dat ik me er weer eens toe kan zetten om D4 te spelen, maar ik zie nog steeds niets waar ik heel enthousiast van word.
  Moderator dinsdag 23 januari 2024 @ 19:58:38 #204
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_212144804
Ohja nieuws seizoen vandaag hé....

Weet niet wat het is, maar eigenlijk helemaal geen trek in diablo op het moment. Misschien dati k dit seizoen wel ff skip of later pas ga spelen. Wel zin in S4 als ze de loot veranderingen doorvoeren en een tijdje erna dan toch de expansion O+
  zaterdag 27 januari 2024 @ 12:42:28 #205
505599 Speklap3000
#AllSpekIsBeautiful
pi_212186943
Iemand toevallig nog goede sorc builds? Ben level 55
  zaterdag 27 januari 2024 @ 12:45:58 #206
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_212186976
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 12:42 schreef Speklap3000 het volgende:
Iemand toevallig nog goede sorc builds? Ben level 55
Tja wat wil je. Cold, lightning of fire
  zaterdag 27 januari 2024 @ 12:47:08 #207
505599 Speklap3000
#AllSpekIsBeautiful
pi_212186988
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 12:45 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Tja wat wil je. Cold, lightning of fire
whatever het snelst leveled :') loop nu met firewall rond
pi_213251519
Wat is anno nu de beste/sterkste solo class?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_213308481
Moet zeggen dat Diablo 4 vrij verslavend is :D

Was nooit echt een diehard fan (ben bij D3 ingestapt, vond die wel vermakelijk) en dat eindeloze endgame grinden is niet mijn ding.
Maar eenmaal een goede sterke build, is het wel heel erg tof om vijanden en bazen te melten :9~

Ben nu net level 45 Sorceress en heb een mix van Lightning, Ice en Fire (Spark en Arc Lash full upgrade, Chain Lightning full upgrade, Blizzard full upgrade, Inferno full upgrade, en Firewall full upgrade).
Daarnaast nog Blizzard enchantment en Fireball enchantment.
En Vyr Mastery.

En nog 7 skillpoints over waar ik nog geen bestemming voor heb :P

En 1,2 miljoen Gold *O*

Wel World Tier 1 :@

[ Bericht 12% gewijzigd door StateOfMind op 24-04-2024 00:20:31 ]
A murky, forgotten land.
pi_213362370
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2024 00:14 schreef StateOfMind het volgende:
Moet zeggen dat Diablo 4 vrij verslavend is :D

Was nooit echt een diehard fan (ben bij D3 ingestapt, vond die wel vermakelijk) en dat eindeloze endgame grinden is niet mijn ding.
Maar eenmaal een goede sterke build, is het wel heel erg tof om vijanden en bazen te melten :9~

Ben nu net level 45 Sorceress en heb een mix van Lightning, Ice en Fire (Spark en Arc Lash full upgrade, Chain Lightning full upgrade, Blizzard full upgrade, Inferno full upgrade, en Firewall full upgrade).
Daarnaast nog Blizzard enchantment en Fireball enchantment.
En Vyr Mastery.

En nog 7 skillpoints over waar ik nog geen bestemming voor heb :P

En 1,2 miljoen Gold *O*

Wel World Tier 1 :@
Capstone dungeon al gedaan? Ik vind die fases na die dungeon's vaak het leukst. Van Normal naar Sacred en van Sacred naar Ancestral gear, dan maak je echt sprongen dps gezien.
pi_213362394
Volgens mij niet, ben nog met de campaign bezig, die nu tijdelijk gepauzeerd voor de Fallout 4 upgrade.
A murky, forgotten land.
pi_213362445
Leeft het spel nog een beetje? Zag het in de sale, maar geen zin in die micro transactions die best behoorlijk zijn en niet meer zo micro. :')
pi_213362470
Zit bij Game Pass sinds enige tijd, zie redelijk wat andere spelers rondlopen.
A murky, forgotten land.
pi_213378852
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2024 13:55 schreef Zoon_John het volgende:
Leeft het spel nog een beetje? Zag het in de sale, maar geen zin in die micro transactions die best behoorlijk zijn en niet meer zo micro. :')
Persoonlijk snap ik dat gemiep niet zo. Er is niks p2w aan? Als jij 10 euro wilt uitgeven aan cosmetics moet je dat zeker doen maar er zit meer dan genoeg keus in de normale gear.

Zitten zo richting het eind van S3 volgens mij en als ik even rondloop zie ik nog genoeg anderen lopen. Als dadelijk S4 start zal het weer even booming zijn.
  woensdag 1 mei 2024 @ 08:41:29 #215
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_213378923
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2024 13:55 schreef Zoon_John het volgende:
Er zijn zoals Tim_G al zegt alleen maar micro-transactions om net dat ander kleurtje broek of andere look voor je shield te hebben. Je kan niets kopen waarmee je sterker wordt.
  woensdag 1 mei 2024 @ 11:17:19 #216
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_213380456
Lees net de nieuwe notes voor Season 4. Er gaat veel veranderen. Lagere droprate, minder affixes op stuff, nieuwe Masterworking-systeem om items te upgraden, Codex of Power verandert; aspects die je extract kan je oneindig keer gebruiken ipv 1x.
pi_213382169
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 08:34 schreef Tim_G het volgende:

[..]
Persoonlijk snap ik dat gemiep niet zo. Er is niks p2w aan? Als jij 10 euro wilt uitgeven aan cosmetics moet je dat zeker doen maar er zit meer dan genoeg keus in de normale gear.

Zitten zo richting het eind van S3 volgens mij en als ik even rondloop zie ik nog genoeg anderen lopen. Als dadelijk S4 start zal het weer even booming zijn.
Ik ben principieel wel tegen micro-transactions voor games van 70 euro :') Je hoeft ze niet te kopen, maar je wordt wel met die reclame geterroriseerd.

quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 08:41 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Er zijn zoals Tim_G al zegt alleen maar micro-transactions om net dat ander kleurtje broek of andere look voor je shield te hebben. Je kan niets kopen waarmee je sterker wordt.
  woensdag 1 mei 2024 @ 14:26:14 #218
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_213382265
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 14:12 schreef Zoon_John het volgende:

[..]
Ik ben principieel wel tegen micro-transactions voor games van 70 euro :') Je hoeft ze niet te kopen, maar je wordt wel met die reclame geterroriseerd.
[..]

Je moet het zelf weten natuurlijk maar in Diablo word je misschien maar 1x gevraagd om een Game Pass te kopen en verder niet.
  Moderator zondag 19 mei 2024 @ 17:03:59 #219
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_213619676
Voor degenen die nog twijfelden, nu is een leuk moment op D4 eens aan te gooien. Game heeft een flinke overhaul gehad met de loot reborn update (loot 2.0) en speelt echt wel veel fijner weg :9
pi_213619819
Al geprobeerd. Loot is iets interessanter maar voor de rest weinig veranderd. Ook andere class spelen bracht mij niet genoeg nieuws.

Misschien ben ik gewoon diablo moe. Ondanks dat ik de drie voorgangers helemaal kapot heb gespeeld ;(
Conscience do cost.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 20 mei 2024 @ 15:03:32 #221
132619 crew  D_A
Ben jij van die Š ?
pi_213628016
Lvl 96 dust barb inmiddels, schroeit nog steeds lekker door alles heen. Tijd om wat uniques te gaan verzamelen :+
  Moderator maandag 20 mei 2024 @ 20:14:39 #222
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_213631058
netjes, netjes.

hier 77druid, vrijwel alles op farm tot ik echt pit e.d. moet pushen
80, 85 necro ofzo waarmee pit pushen wel echt al goed lukt, maar die krengen zijn ook wel ff flink OP dit seizoen ook zeg...

[ Bericht 58% gewijzigd door Jimbo op 20-05-2024 20:49:42 ]
  maandag 20 mei 2024 @ 20:31:25 #223
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_213631239
Lvl 67 companion druid. Al in Tier 25 NM dungeons maar vind geen uniques (hallo Tempest Roar). Maar we buffelen rustig verder :P

Geel spul kan je tegenwoordig ook rustig laten liggen, wel jammer maar goed. Legendaries hebben een extra affix en dat is toch wel erg sterk dan.
pi_213631345
Ik neig er toch nog eerder naar om het nieuwe seizoen van D2R weer eens aan te slingeren eind deze week.
pi_213726398
Beste seizoen tot nu toe, eindelijk de grandfather gedropped, nu voor de shaco farmen.

Nog meer mensen die hc spelen ?
pi_213776617
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2024 20:35 schreef Aloria het volgende:
Beste seizoen tot nu toe, eindelijk de grandfather gedropped, nu voor de shaco farmen.

Nog meer mensen die hc spelen ?
Oh de dikkere items droppen eindelijk een keer? :P Ik heb D4 opgegeven. Het leuk voor even, maar het grinden ben ik op den duur wel beu.
  woensdag 5 juni 2024 @ 07:58:28 #227
267317 Scharrel-hagelslag
i dont have one!
pi_213793297
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 20:39 schreef Monolith het volgende:
Ik neig er toch nog eerder naar om het nieuwe seizoen van D2R weer eens aan te slingeren eind deze week.
En? Heb je m aangeslingerd?
Vici, Vidi, Veni!
pi_213793620
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 14:53 schreef TonyMalony het volgende:

[..]
Oh de dikkere items droppen eindelijk een keer? :P Ik heb D4 opgegeven. Het leuk voor even, maar het grinden ben ik op den duur wel beu.
Ik gok dat ik de expansion speel, maar daar blijft het ook wel bij. Ik heb niet eens zin om te kijken of het echt zo veel beter is geworden. De eerste twee seizoenen waren mij te grind en de drops waren echt matig.
  woensdag 5 juni 2024 @ 09:17:56 #229
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_213793858
Ik speel nog steeds single player D2R. Nu eindelijk goede sorc met 370%mf.

In zo'n honderd Mephisto runs wel 5x Tal Rasha helm, 3 Oculus, 2 Draculs, 2 IK Maul

Het kan wat gevarieerder zullen we maar zeggen maar het dropt in elk geval. Als ik nog IK helm en belt vind moet ik naar Pindle om daar duizenden runs te doen voor de armor ;(

Dan heb ik het nog niet over Lower Kurast runs die nog moeten voor high runes
pi_213794252
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 07:58 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]
En? Heb je m aangeslingerd?
Yes, lvl 87 sorcje voor de items en nu bezig met een barb omdat ik eigenlijk nog nooit echt serieus barb had gespeeld. :P

Wel weer geinig. Vind totaal geen runes, maar b.v. al wel weer 2 shakos.

edit: Als er iemand zin heeft om ook weer ladder te gaan spelen, dan kan ik wel ff boosten. :P

[ Bericht 6% gewijzigd door Monolith op 05-06-2024 10:07:36 ]
  Moderator woensdag 5 juni 2024 @ 13:41:05 #231
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_213796713
inmiddels met 4x WT4 flink op farm (allemaal ook Pit60 op farm). 2x lvl 100 en 2x 85+

:') misschien maar eens een baan gaan zoeken... tot de expansion
  woensdag 5 juni 2024 @ 14:10:40 #232
194233 Friday12
Originele kloon
pi_213797012
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 13:41 schreef Jimbo het volgende:
inmiddels met 4x WT4 flink op farm (allemaal ook Pit60 op farm). 2x lvl 100 en 2x 85+

:') misschien maar eens een baan gaan zoeken... tot de expansion
Heb je niet je eigen bedrijf meer?
  Moderator woensdag 5 juni 2024 @ 17:42:45 #233
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_213799308
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 14:10 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Heb je niet je eigen bedrijf meer?
Oh jawel, maar ook extreem veel tijd over :')
  woensdag 5 juni 2024 @ 19:44:11 #234
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_213801385
Heel vermoeiend de drops van Mephisto. Weer wat runs net en dropt ie voor 3e keer IK Maul, 3e keer IK Boots, 4e Frostburn, 3x Trang Oul Armor.

Als het iets is wat ik NIET nodig heb is het dat.
  donderdag 6 juni 2024 @ 00:09:58 #235
194233 Friday12
Originele kloon
pi_213805091
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 17:42 schreef Jimbo het volgende:

[..]
Oh jawel, maar ook extreem veel tijd over :')
:D
pi_213806575
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 19:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heel vermoeiend de drops van Mephisto. Weer wat runs net en dropt ie voor 3e keer IK Maul, 3e keer IK Boots, 4e Frostburn, 3x Trang Oul Armor.

Als het iets is wat ik NIET nodig heb is het dat.
Na aaaaaaal die jaren, nog steeds gefrustreerd raken van de drops ;)
Blijft toch vreemd dat we (ook ik) er maar in blijven trappen haha.

Speel op dit moment overigens geen Diablo meer. Ben nog steeds helemaal verslingerd aan PoE.
Vici, Vidi, Veni!
pi_213808100
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 08:21 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Speel op dit moment overigens geen Diablo meer. Ben nog steeds helemaal verslingerd aan PoE.
Blijft een ding natuurlijk. :P
Zo had ik m'n eerste viperskin..ethereal, zucht. Tweede gelukkig gevonden.
Arachnid mesh..Ethereal, aaaaarrgh.
  donderdag 6 juni 2024 @ 10:54:49 #238
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_213808120
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 08:21 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Dan vind ik net wel IK Helm die ik nodig heb.

Dan denk je toch van ja het kan nog dan ga je nog wat runs doen. Daarin is D2 gewoon miljard keer beter dan D3/D4. En wat Monolith post herken ik ook

Eerste Oculus die ik vond was ethereal. Vet balen, dan vind je later wel een goede dan ben je blij. En dan vind je Skullders Ire voor broodnodige mf. En dan vind je Bartucs voor assassin. Dan ga je een assassin maken en vind je een titans voor een javazon.

Bij D3/D4 vind je alleen shit voor je eigen char. Nooit het gevoel van ja nu heb ik genoeg om een ander char te maken.
pi_213809817
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 10:54 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Dan vind ik net wel IK Helm die ik nodig heb.

Dan denk je toch van ja het kan nog dan ga je nog wat runs doen. Daarin is D2 gewoon miljard keer beter dan D3/D4. En wat Monolith post herken ik ook

Eerste Oculus die ik vond was ethereal. Vet balen, dan vind je later wel een goede dan ben je blij. En dan vind je Skullders Ire voor broodnodige mf. En dan vind je Bartucs voor assassin. Dan ga je een assassin maken en vind je een titans voor een javazon.

Bij D3/D4 vind je alleen shit voor je eigen char. Nooit het gevoel van ja nu heb ik genoeg om een ander char te maken.
Ja voor mij zijn barb / druid / necro en in mindere mate assa nog steeds wel classes die ik te weinig speel dus nu maar eens een barb doen.
En ik heb nog steeds geen aRPG gezien die qua itemization kan tippen aan D2.
  donderdag 6 juni 2024 @ 14:29:37 #240
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_213810502
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 13:22 schreef Monolith het volgende:

[..]
Ja voor mij zijn barb / druid / necro en in mindere mate assa nog steeds wel classes die ik te weinig speel dus nu maar eens een barb doen.
En ik heb nog steeds geen aRPG gezien die qua itemization kan tippen aan D2.
Whirlwind Barb heb ik wel vaak gemaakt, maar omdat ik geen high runes heb moet dat vaak via complete IK-set. Dan vind ik het wel leuk. Shout Barb schijnt erg goed te zijn maar heb ik nooit gedaan.

Summoner heel vaak gedaan ook, heel erg makkelijk maar wel traag zonder enigma. Poison Necro nooit gedaan.
pi_213811020
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 14:29 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Whirlwind Barb heb ik wel vaak gemaakt, maar omdat ik geen high runes heb moet dat vaak via complete IK-set. Dan vind ik het wel leuk. Shout Barb schijnt erg goed te zijn maar heb ik nooit gedaan.

Summoner heel vaak gedaan ook, heel erg makkelijk maar wel traag zonder enigma. Poison Necro nooit gedaan.
Ja 1 groot nadeel van D2 blijft toch dat teleport een heel groot verschil maakt en enigma nou ook niet bepaald heel makkelijk te verkrijgen is, zeker niet als je min of meer solo self found speelt.
  vrijdag 7 juni 2024 @ 09:10:36 #242
i dont have one!
pi_213820069
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 15:19 schreef Monolith het volgende:

[..]
Ja 1 groot nadeel van D2 blijft toch dat teleport een heel groot verschil maakt en enigma nou ook niet bepaald heel makkelijk te verkrijgen is, zeker niet als je min of meer solo self found speelt.
Joh even 2000 countess runs en je bent er zo....of 3000 LK runs...kom kom...beetje werken er voor

Dat vind ik trouwens wel fijn bij PoE...uiteraard zijn er wel items die iedereen wil, maar het is allemaal op te lossen. Zelfde als 'teleport" er zijn stuk of 5 mobility gems die elke build gewoon kan dragen....
Vici, Vidi, Veni!
pi_213820310
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 09:10 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]
Joh even 2000 countess runs en je bent er zo....of 3000 LK runs...kom kom...beetje werken er voor

Dat vind ik trouwens wel fijn bij PoE...uiteraard zijn er wel items die iedereen wil, maar het is allemaal op te lossen. Zelfde als 'teleport" er zijn stuk of 5 mobility gems die elke build gewoon kan dragen....
Als ik non-ladder had gespeeld, dan had ik wel een enigma bij elkaar gehad inmiddels. Vorige keer volgens mij een jah in cows en de ladder ervoor een ber uit het kistje achter mephisto. :P
pi_213822693
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 09:10 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Kwam net dit tegen op YouTube over PoE2 voor consoles _O_

A murky, forgotten land.
  dinsdag 16 juli 2024 @ 15:20:49 #245
i dont have one!
pi_214308824
Heb me toch weer laten verleiden om gewoon even D4 te open en lekker rond te hobbelen. Geen idee hoe lang ik het vol ga houden. Ben nu een lvl 30 barb...Wat wel echt een hele verbetering is, is dat ik nu een overlay heb, wardoor ik met TAB Q de build kan volgen die ik nabouw. Scheelt hoop switchen tussen tabbladen.

Nu nog de rest aan 3rd party hulp sites, zoals ik ze bij POE heb en dan is het ideaal.

Wat zijn de verwachtingen voor het volgende seizoen? Wordt dat beter dan nu? Geen veranderingen? Het begint 6 zag ik ergens ingame volgens mij, klopt dat?
Vici, Vidi, Veni!
  Moderator dinsdag 16 juli 2024 @ 18:29:34 #246
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_214310496
s4 is gewoon leuk, s5 is hopelijk beter, is sowieso korter foor die expansion die uitkomt.
  Moderator dinsdag 6 augustus 2024 @ 14:29:35 #247
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_214595347
Vanavond season 5 *O*

Enorme overhaul voor veel uniques, weer wat nieuwe content / endgame en laatste patch voor de expansion

Zin annnn
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 6 augustus 2024 @ 15:45:06 #248
132619 crew  D_A
Ben jij van die Š ?
pi_214596467
Ja ik ga ook weer spelen vanavond.

Ben alleen al sinds D2 alleen maar Barbs aan het doen. Misschien een keer iets anders? :+
  dinsdag 6 augustus 2024 @ 21:10:02 #249
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_214602678
Ik had al een rogue maar nu heb ik een seasonal rogue. Inmiddels level 23 of 24.

Het helpt ook bestwel om al heel vroeg een Windforce unique met item power 333 te vinden. _O-
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 8 augustus 2024 @ 12:39:10 #250
132619 crew  D_A
Ben jij van die Š ?
pi_214624417
Level 80 inmiddels, speelt lekker weg weer :P
  Moderator donderdag 8 augustus 2024 @ 15:35:54 #251
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_214626318
blijft toch een heerlijke game O+
  donderdag 8 augustus 2024 @ 15:42:12 #252
194233 Friday12
Originele kloon
pi_214626464
Totaal gemist dat er een nieuw seizoen was :D
pi_214711804
https://d07riv.github.io/diabloweb/

diablo 1 geport naar web _O_
pi_214782067
Ook nog weer een nieuwe D2R seizoen dit weekend. Geen nieuwe dingen, enkel ladder reset. Toch wel weer even een paar uurtjes insteken denk ik. :P
  Moderator zondag 22 september 2024 @ 20:55:43 #255
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_215067774
ííééééts meer dan 2 weken en dan vessel of hatred *O*
Zin an. Iemand nog zin om samen vanaf dat de servers live gaan te levelen ? Ff naar lvl 50+ en dan nieuwe content uit te moorden
  maandag 7 oktober 2024 @ 19:39:54 #256
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_215205054
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 20:55 schreef Jimbo het volgende:
ííééééts meer dan 2 weken en dan vessel of hatred *O*
Zin an. Iemand nog zin om samen vanaf dat de servers live gaan te levelen ? Ff naar lvl 50+ en dan nieuwe content uit te moorden
Nog 1 nachtje slap0n! *O*
  maandag 7 oktober 2024 @ 20:29:24 #257
194233 Friday12
Originele kloon
pi_215205804
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 19:39 schreef DemonRage het volgende:

[..]
Nog 1 nachtje slap0n! *O*
Hoeft niet als je vanacht al speelt :D
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 7 oktober 2024 @ 22:45:05 #258
132619 crew  D_A
Ben jij van die Š ?
pi_215207077
Nou alle characters op level 100, tijd voor t nieuwe seizoen :P
pi_215207822
Vandaag aan de gang met de uitbreiding. Weet niet of ik direct voor een spiritborn ga...ergens natuurlijk wel lekker om er flink overpowered doorheen te vliegen.
pi_215207927
Maar wat vinden wij in het algemeen nu van Diablo 4? Is het beter dan 3?
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  dinsdag 8 oktober 2024 @ 08:05:30 #261
64831 2NutZ
pi_215207949
Diablo 4 vond ik geweldig. Alle seasons gespeeld. Laatste season zelfs 2 chars tot 100 gebracht maar sseason 6 en the expension verandert zoveel dat ik er niet meer aan ga beginnen.
Ga geen 80 eu voor een expansion betalen bende gek. En alleen met betalen kan je gebruik maken van runwewords :')
Jammer maar helaas.
pi_215207988
Ik heb laatst nog een poging gedaan met 4 maar ik vind het eigenlijk gewoon een ontzettend saaie game. Misschien na wat uitbreidingen dat ze er nog wat van weten te maken.
Conscience do cost.
pi_215208064
Mij heeft D4 ook nooit zo kunnen boeien als z'n voorgangers. Zelfs D2R heeft z'n herspeelbaarheid nog zonder continue updates. D3 speel ik al tijden niet meer, maar dat heb ik toch jaren af en aan gespeeld ondanks dat het bij release echt behoorlijk ruk was.
D4 heb ik wel even plezier aan gehad, maar daarna boeide het met gewoon echt niet meer. Ik heb het nog wel eens een kans gegeven, maar de recente updates eigenlijk niet meer meegepakt. Schijnt wel iets boeiender te zijn, maar nog steeds gemengde reacties.

Voorlopig nog wel zoet met de 1.0 release van Satisfactory en over een kleine twee weken de 2.0 release van Factorio. Dat gaat zoveel tijd inzitten dat ik voorlopig geen D4 ga aanslingeren. :P
pi_215210249
Plan was eigenlijk om snel door de expansion heen te gaan met mijn whirlwind barb. Maar omdat paragon boards nu blijkbaar pas unlocken op lvl 60 is die build nu compleet 'dead in the water'. :D

Dus ik heb nu wel wat motivatieproblemen eigenlijk. :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 8 oktober 2024 @ 14:06:40 #265
498210 KoningWouter
pi_215210361
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 08:05 schreef 2NutZ het volgende:
Diablo 4 vond ik geweldig. Alle seasons gespeeld. Laatste season zelfs 2 chars tot 100 gebracht maar sseason 6 en the expension verandert zoveel dat ik er niet meer aan ga beginnen.
Ga geen 80 eu voor een expansion betalen bende gek. En alleen met betalen kan je gebruik maken van runwewords :')
Jammer maar helaas.
Dat is niet het enige. Je krijgt ook minder skillpoints omdat je niet in het nieuwe gebied kan vernam ik zojuist van mijn broertje.

Verder is de expansion 40 euro.

Maar ik ga het ook niet kopen. Waarschijnlijk zijn er 10 runewords of zo, nou leuk. Maar het is inderdaad niet leuk meer dat je nu altijd zwakker zult zijn dan iemand die betaald heeft.

Ik dacht dat ze niet pay to win zouden gaan maar dit lijkt er anders behoorlijk op.
  dinsdag 8 oktober 2024 @ 14:15:21 #266
194233 Friday12
Originele kloon
pi_215210452
Het is een expansion. Heeft zelfs d2 gehad.
  dinsdag 8 oktober 2024 @ 14:17:19 #267
498210 KoningWouter
pi_215210475
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 14:15 schreef Friday12 het volgende:
Dat klopt. Maar in principe kun je nu niet meer mee draaien als je niet geīnteresseerd bent in de nieuwe class. Ik ga geen 40 euro betalen voor een nieuw gebied en 1 extra skillpoint.
  dinsdag 8 oktober 2024 @ 14:17:43 #268
498210 KoningWouter
pi_215210481
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 14:15 schreef Friday12 het volgende:
En d3 heeft ook een necromancer expansion gehad. Maar dat was echt puur een nieuwe class zonder powercreep.
  dinsdag 8 oktober 2024 @ 14:17:58 #269
194233 Friday12
Originele kloon
pi_215210484
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 14:17 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
En d3 heeft ook een necromancer expansion gehad. Maar dat was echt puur een nieuwe class zonder powercreep.
reaper of souls????
  dinsdag 8 oktober 2024 @ 14:18:14 #270
498210 KoningWouter
pi_215210487
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 14:17 schreef Friday12 het volgende:

[..]
reaper of souls????
Denk ik ja.
  Moderator dinsdag 8 oktober 2024 @ 14:46:48 #271
9859 crew  Karina
Woman
pi_215210675
Ik heb de expansion gekocht omdat ik de nieuwe wereld wel tof vind (of lijkt iig zo). Nog niet kunnen spelen. Ik speel ook vooral af en toe beetje tussendoor als ik WoW even zat ben. De nieuwe class ga ik sowieso uitproberen.
niet zo tof doen
pi_215211109
Ik ben altijd van Diablo fan geweest....en ja het is vloeken in de kerk maar sinds ik POE ken.....is het zo veel verschil. Als je daar ziet wat ieder seizoen brengt...zonder te hoeven betalen....ga ik geen 40-60-80 euro gebtalen voor wat nieuwe dingen in diablo....
Vici, Vidi, Veni!
  dinsdag 8 oktober 2024 @ 16:03:35 #273
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_215211189
Ik heb hem niet gekocht. De updates van vorige seizoenen waren een lichte verbetering maar ik mis gewoon nog steeds het gevoel dat ik loot kan vinden voor een ander character dan waar ik mee speel. Ik ga gewoon niet vijf verschillende characters naar level 100 brengen en te moeten wachten tot ik die specifieke unique vind.

Ik wil gewoon dat als ik met een sorc speel ik een unieke Tempest Roar kan vinden voor een druid en dergelijke. D2R geeft mij dat wel en dat blijf ik dus ook spelen.

En de level-scaling met items ook is gewoon kut. Geef gewoon die unique een vaste level en requirement.
  dinsdag 8 oktober 2024 @ 16:18:28 #274
194233 Friday12
Originele kloon
pi_215211382
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 14:18 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Denk ik ja.
Nee ik bedoel die vergeet je.. Was ook een expansion.Necro was losse DLC
  dinsdag 8 oktober 2024 @ 16:21:31 #275
498210 KoningWouter
pi_215211414
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 16:18 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Nee ik bedoel die vergeet je.. Was ook een expansion.Necro was losse DLC
Ah ja daar heb je inderdaad gelijk in!

Naja ik vind het in ieder geval kansloos dat ik nu als ik met mijn broertje wil spelen altijd zwakker zal zijn dan hij omdat hij de uitbreiding wel heeft.

Dat komt toch een goed stuk in de buurt van pay2win. Ik dacht eraan te gaan spelen als necro dit seizoen maar zonder de extra skillpoint en de runestones wordt het toch een stuk minder leuk.

(Niet dat ik die expansion nooit koop. Maar heb op dit moment andere prioriteiten)

[ Bericht 0% gewijzigd door KoningWouter op 08-10-2024 17:58:20 ]
  dinsdag 8 oktober 2024 @ 17:57:01 #276
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_215212273
Oja tuurlijk... eerst nog ff een update van ruim 37 GB -O-

-edit-
ff gespeeld... mijn Spiritborn is inmiddels level 17 maar voelt nog niet echt "snel". De monk uit D3 kwam sneller en krachtiger over met aanvallen.

[ Bericht 34% gewijzigd door DemonRage op 08-10-2024 20:30:08 ]
pi_215218928
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 17:57 schreef DemonRage het volgende:
Oja tuurlijk... eerst nog ff een update van ruim 37 GB -O-

-edit-
ff gespeeld... mijn Spiritborn is inmiddels level 17 maar voelt nog niet echt "snel". De monk uit D3 kwam sneller en krachtiger over met aanvallen.
Nou heb ik met alle klassen die ik gespeeld heb wel het gevoel dat je eigenlijk maar wat gehandicapt rond loopt totdat je behoorlijk wat skillpoints en een beetje leuke matching gear hebt.

Ondertussen een lvl 30 spiritborn, nog maar weinig van de expansion main quest gedaan wel.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator donderdag 10 oktober 2024 @ 19:43:18 #278
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_215228945
Ja, ja, ja speelt weer lekker weg :9
toch alweer 20+ uur erin zitten :')
  donderdag 10 oktober 2024 @ 20:18:23 #279
194233 Friday12
Originele kloon
pi_215229543
Na PoE zal alles sloom blijven voelen helaas.
  Moderator donderdag 10 oktober 2024 @ 22:29:33 #280
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_215230622
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 20:18 schreef Friday12 het volgende:
dan speel je echt de verkeerde class, d4 is nog nooit zo snel geweest als nu, zeker met de evade eagle spiritborn
  vrijdag 11 oktober 2024 @ 00:08:33 #281
194233 Friday12
Originele kloon
pi_215231267
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 22:29 schreef Jimbo het volgende:

[..]
dan speel je echt de verkeerde class, d4 is nog nooit zo snel geweest als nu, zeker met de evade eagle spiritborn
Ik heb nu nog niet gespeeld. Maar in het algemeen bedoel ik.
pi_215232937
quote:
met alle movement skills die er in POE zijn, voor alle classes, is het gewoon zo snel idd. Niet alleen voor de ubergoed gebouwde chars...iedereen kan een movement gem er ingooien waardoor je door het level kan schieten...zo veel meer verschillende mechanics ook die het leuk houden.
Vici, Vidi, Veni!
  Moderator vrijdag 11 oktober 2024 @ 15:56:02 #283
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_215236351
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 00:08 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Ik heb nu nog niet gespeeld. Maar in het algemeen bedoel ik.
:') lekker je mening geven als je er geen kut van weet.
Goed bezig weer friday, zo kennen we je weer. Wil je ook het middenoosten conflict even oplossen als je toch bezig bent?
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 16:15:12 #284
194233 Friday12
Originele kloon
pi_215246151
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 15:56 schreef Jimbo het volgende:

[..]
:') lekker je mening geven als je er geen kut van weet.
Goed bezig weer friday, zo kennen we je weer. Wil je ook het middenoosten conflict even oplossen als je toch bezig bent?
D4 is slomer dan PoE en geen engele patch gaat dat veranderen
  Moderator zaterdag 12 oktober 2024 @ 20:32:52 #285
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_215248284
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 16:15 schreef Friday12 het volgende:

[..]
D4 is slomer dan PoE en geen engele patch gaat dat veranderen

:')
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 20:35:34 #286
194233 Friday12
Originele kloon
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 17 oktober 2024 @ 10:59:49 #287
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_215287621
Was begonnen met een Necro, maar ben geswitched naar die nieuwe class. Levellen gaat niet zo snel als met de necro, maar dat zal voornamelijk aan mij liggen. :P
  Moderator donderdag 17 oktober 2024 @ 23:39:55 #288
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_215294305
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 10:59 schreef Netsplitter het volgende:
Was begonnen met een Necro, maar ben geswitched naar die nieuwe class. Levellen gaat niet zo snel als met de necro, maar dat zal voornamelijk aan mij liggen. :P
Als je ziek snel wilt levelen; blade dance rogue. Echt bizar hoe snel die op lvl 60 is. je loopt constant shit te killen en je XP zie je echt ziek snel oplopen
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 18 oktober 2024 @ 09:23:28 #289
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_215295690
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 23:39 schreef Jimbo het volgende:

[..]
Als je ziek snel wilt levelen; blade dance rogue. Echt bizar hoe snel die op lvl 60 is. je loopt constant shit te killen en je XP zie je echt ziek snel oplopen
Interessant als volgende na mijn spiritborn. :)
  vrijdag 18 oktober 2024 @ 10:01:21 #290
498210 KoningWouter
pi_215296008
Ondanks mijn bezwaren heb ik hem toch gekocht :@

Geen spiritborn gegaan maar sorcerer. Dat snelle trekt mij niet echt. Wel viel het me reuze mee hoe goed de content is van de expansion. Vind het wel echt vet eigenlijk.
  vrijdag 18 oktober 2024 @ 10:58:05 #291
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_215296596
Ik heb spiritborn geprobeerd tot level 20. Kon me niet echt trekken, Monk speelde ik al weinig in D3. Nu bezig met een Dancing Blades Rogue. Bohhh.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 6 november 2024 @ 22:28:18 #292
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_215503260
Die Echo of Andariel is echt schijt irritant. :(
One shot ik 'm zowat, moet dat @!#$~!@#$!@#$ eerst zijn aanvalsriedel afdraaien voordat hij deaud gaat. :X
En elke keer ga ik dan deaud. :X
pi_215516026
quote:
Nou, dat heb ik juist met PoE. Het loopt niet lekker, het is traag en het ziet er nogal karig uit. Ja, het is gratis maar dat merk je dan ook aan alles.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 22 november 2024 @ 10:36:15 #294
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_215649661
Bekijk deze YouTube-video

De Amory komt eindelijk naar D4. :)
En ik ben wel benieuwd naar S7. En hoe de nieuwe theme gaan zijn.
  Moderator vrijdag 22 november 2024 @ 22:24:34 #295
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_215656647
S7 sowieso wéér spelen. Armory is wel een dikke toevoeging maar als jede gear in je inventory mot houden is het wel kut hoor. Doe dat lekker in die armory al extra soort stash, zou een hoop ruimte weer schelen ook, is al een tekort aan

Laatst was er een bugged potion te gebruiken, dat icm mt spiritborn zn overpowered alles was wel ff mooi zeg, normaal oneshot je alles maar zelfs p150 was nu met 2 vingers in de neus.
Daardoor wel benieuwd naar de powercurve in S7, alles op spiritborn na is nu zo zwak, als dat doorzet gaan we nooit meer naar pit 150 komen :')
pi_215906618
Ik ga ook weer in seizoen 7 beginnen te spelen. Ik vind de nieuwe content altijd leuk, vooral met de Battle Pass waardoor je vanalles (vooral cosmetics) kunt krijgen.

Ik heb Diablo 4 vanaf de Open Beta en early access gespeeld, maar ik ben er nu wel eventjes klaar mee. Even pauze dus tot seizoen 7 begint.
  dinsdag 24 december 2024 @ 16:19:22 #297
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_215986552

Voor het eerst >1000 ether. *O* Had lekker veel elite en hellborn opties gekregen. (volgens mij hellborn, 2x +1 hellborn, 2x +25% elite damage, double elite chance en 1x sneller ether events)
pi_216361751
Het nieuwe seizoen (Season of Witchcraft) ziet er goed uit.
Heeft te maken met de Tree of Whispers die bepaalde afspraken wil nakomen (op de meest gruwelijke manier).

Die afgehakte hoofden he :P

Ik ga 'm spelen!
pi_216401824
Zo, ik heb er weer 8 uur in het nieuwe seizoen zitten. Verhaallijn ongeveer uitgespeeld, er is alleen nog een quest met 440 (!) whispers. Het wordt een verassing wat daarna komt.

Het is wel heel vet, ik ben aan het knallen met een spiritborn. Die speelde ik in het vorige seizoen ook al, maar eigenlijk is die spiritborn meerdere klasses in 1. Een op max level is niet genoeg om alles uit de spiritborn te halen, je moet eerder denken aan 3 of 4 spiritborns om alles uit te proberen.

De witch powers zijn tof, en niet te complex. Je hoeft nauwelijks na te denken je kunt bijna random de witch powers toevoegen. De meest in het oog springende zijn een giftige kikker (die kan exploderen) en een rondtollende vuurbal.

De beste tip die ik kan geven: speel de game op de laagste moeilijkheid (normal). Dan kun je de monsters echt totaal domineren en vernietigen, alsof je de beste gamer bent die ooit diablo gespeeld heeft. Op hogere moeilijkheden krijgen de monsters gewoon meer health en damage (logisch...) dus je domineert gewoon minder.
Pas een hogere moeilijkheid instellen als het saai wordt.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 23 januari 2025 @ 13:40:36 #300
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_216402006
Begonnen met een Rogue. Eens kijken hoe dat bevalt na 6 keer met een Necro gespeeld te hebben. :P
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 23 januari 2025 @ 17:01:45 #301
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_216403692
Lvl18 en geowned door de Butcher. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')