netjes, netjesquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 22:56 schreef Leatherneck het volgende:
Season gedaan, Lilith gedaan, en nu nog beetje min-maxen I guess. Rogue aanmaken en verdergaan.
[ afbeelding ]
Als je een druid bent vast eerder. Ik heb als rogue al 7 windforces, een paar skyhunter en weet ik wat meer. Zo jammer dat gear voor andere classes eigenlijk niet dropt, anders had ik vast al lekker zitten theorycraften met een gevonden unique.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
Wil graag de tempest roar helm maar zie dat sommige mensen pas na lvl90 een hebben gevonden.
Hoop het. Hoop ook echt dat ze wat gaan doen met meer opslag en goedkoper build wijzigen enzo.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je een druid bent vast eerder. Ik heb als rogue al 7 windforces, een paar skyhunter en weet ik wat meer. Zo jammer dat gear voor andere classes eigenlijk niet dropt, anders had ik vast al lekker zitten theorycraften met een gevonden unique.
het kutte is, dat die helm dus verdomd unique is.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je een druid bent vast eerder. Ik heb als rogue al 7 windforces, een paar skyhunter en weet ik wat meer. Zo jammer dat gear voor andere classes eigenlijk niet dropt, anders had ik vast al lekker zitten theorycraften met een gevonden unique.
lolquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:46 schreef Pheno het volgende:
Ik zag een Karina lopen tijdens een helltide
Drifting shade en die stomme lightning waar je in een shield moet gaan staan zijn instant salvagequote:Op zondag 20 augustus 2023 17:23 schreef Karina het volgende:
[..]
lolik doe ze meestal niet maar ik zat nog in een groepje van een legion event, (oh dat was vandaag) dus ben meegelopen. Kreeg trouwens geen ene moer uit die kistjes
Zelfs niet uit die van 250.
Krijg van de events wel af en toe goede gear, heb nu deze
[ afbeelding ]
Vandaag ook de 1e lvl 21 NM dungeon gedaan, daar kreeg ik geen ene moerEn die met de drifting shade affix gooi ik vooraan ook weg... te irritant.
lucky. Hoe en waar? NMD?quote:Op maandag 21 augustus 2023 10:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tempest Roar op level 70![]()
![]()
Niet meest geweldige roll maar
NM Dungeon level 21. Ik verbaas me er om dat jij er zo weinig vindt. Ik heb echt een hoop uniques in mijn stash zitten.quote:
Omgquote:Op maandag 21 augustus 2023 11:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
NM Dungeon level 21. Ik verbaas me er om dat jij er zo weinig vindt. Ik heb echt een hoop uniques in mijn stash zitten.
Insatiable Fury (4x), Mad Wolf Glee, Storm pants, Temerity pants, Vasily helm(2x), Butcher Cleaver, Mother Embrace ring (4x), Hunter Zenith ring en nu Tempest Roar.
kan niet, zijn account boundquote:Op maandag 21 augustus 2023 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
Mocht iemand een tempest roar over hebben en deze wel wil ruilen ofzo als dat kan. Laat even weten :p
Fckquote:
Beetje in groepen gaan rennen gaat wat sneller danquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:06 schreef Karina het volgende:
Levellen na lvl 70 gaat wel retetraag. Nu lvl 72. Dungeons geven niet superveel XP, met 1 legion event krijg ik volgens mij meer dan een hele dungeon
Helltides gaan ook lekkerderquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:06 schreef Karina het volgende:
Levellen na lvl 70 gaat wel retetraag. Nu lvl 72. Dungeons geven niet superveel XP, met 1 legion event krijg ik volgens mij meer dan een hele dungeon
Tijd voor een LFG functie!quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:11 schreef D_A het volgende:
[..]
Beetje in groepen gaan rennen gaat wat sneller dan
Ja die moet ik maar wat vaker doen, al levert het qua loot bij mij tot nu toe niks op verder.quote:
Xp en gold. Want je kunt alle rotzooi wel lekker verkopenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 08:08 schreef Karina het volgende:
Ja die moet ik maar wat vaker doen, al levert het qua loot bij mij tot nu toe niks op verder.
Dat wel jaquote:Op woensdag 23 augustus 2023 08:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Xp en gold. Want je kunt alle rotzooi wel lekker verkopen
Uit de bijbehorende mailing:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |